Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 I_vote_lcapLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 I_voting_barLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 I_vote_rcap 
Amour
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 I_vote_lcapLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 I_voting_barLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 I_vote_rcap 
Hikana
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 I_vote_lcapLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 I_voting_barLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 I_vote_rcap 
Tasja
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 I_vote_lcapLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 I_voting_barLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 I_vote_rcap 
Brian
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 I_vote_lcapLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 I_voting_barLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 I_vote_rcap 
Robina
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 I_vote_lcapLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 I_voting_barLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 I_vote_rcap 
Chryse
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 I_vote_lcapLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 I_voting_barLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 I_vote_rcap 
Jem
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 I_vote_lcapLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 I_voting_barLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 I_vote_lcapLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 I_voting_barLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 I_vote_rcap 
Jyi
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 I_vote_lcapLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 I_voting_barLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Lad mig ikke få en beskytter - Hayate

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeOns 08 Aug 2012, 04:56

Amour fik let røde kinder, da hun hørte de søde ord fra Hayate. "du har da mig kær." sagde hun glad, og lænede sig lidt frem til ham, hvorefter hun så kyssede ham meget svagt på munden med et lille smil.
Bagefter sad hun virkelig genert, og vidste ikke hvad hun skulle sige ud over noget med vejret.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeOns 08 Aug 2012, 10:34

han kunne ikke glemme folks had. han fik gåsehud. da han så nogen gå forbi dem. han hørte dem kalde ham udyr, monster, skylden til megen død. hayate holdt sig for sine øre, for ikke at høre det. men han hørte det og blev ked
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeOns 08 Aug 2012, 22:08

Amour betragtede lidt de forbigående mennesker, som kom igåede og snakkede om uhyr, og kiggede så rundt omkring for at finde det uhyr, men kunne ikke finde det, så hun kiggede undrende over på Hayate, som ikke så så glad ud. Det fik hende så til at tænke.
Roligt satte hun sig der over, og lagde sig ved siden af ham, hvorefter hun fik lagt hans hoved op på sin brystkasse, hvor hun satte sig til at nusse hans hår. "rolig nu søde. Jeg syntes ikke nogle af delene." sagde hun blidt imens hun nussede hans hår videre.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 07:30

jeg er ikke noget udyr, yoko er heller ikke, vi er ikke onde" sagde hayate g så på amour. han slappede af, da hun nussede ham. det gjorde ham glad, at hun ikke så ham som et udyr. han ville vise sig som en god og kærlig mand, han var ikke ond
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 07:46

Amour kiggede roligt på Hayate med et lille smil. "det ved jeg godt. Hvis du var et udyr og Yoko også var, så var jeg allerede død, og det samme var de to åndssvags damer, som plapre som en hønsegård." sagde hun og det sidste ord blev der himlet med øjnene. "et udyr er et monster, sm dræber folk, er ikke sød, ligger ikke og putter med en genert pige. De voldtaget små børn og piger, og er følelseskolde.... Ingen af de ting passer til dig. Så du er intet udyr." sagde hun blidt, og nussede håret videre.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 08:36

hvad passer så til mig min elskede, hvis jeg ikke er et udyr, hvad er jeg så amour" sagde han og nussede sig ind til hende. hun var den eneste som der kunne komme til ham og berolige ham, når han var langt nede
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 09:27

Amour nussede blidt hans hår videre og kyssede hans pande blidt. Han virkede virkelig trist lige nu. "for det første... Min elskede? Det kan jeg godt lide at høre." sagde hun venligt, og kyssede ham så blidt igen. "for det andet, så det der passer dig er: en sød, følsom, venlig, kærlig fyr, som er venlig, og utrolig flot at kigge på." forklarede hun venligt til ham og kyssede ham blidt igen.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 09:34

jeg opføre mig sådan mor nåede at opdrage mig" sagde han blidt. han blev lidt trist at huske på det, for han havde ikke set dem længe. han rystede på hoved, for han gjorde alt for at glemme sin familie. han ville ikke huske sine forældre
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 09:56

Amour smilede venligt til ham, og kyssede ham så blidt på munden. "så nåede hun skam da at opdrage dig ekstremt godt. Du er jo en gentleman." sagde hun glad, og kyssede ham så blidt igen. "Hej ved du hvad? Jeg kender en måde at blive glad på igen." sagde hun virkelig glad med et bredt smil.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 09:59

nr jeg bliver far, vil jeg opdrage mine efterkommere på den samme måde, og jeg vil aldrig svigte min familie" sagde han og så på hende. han ville så gerne blive glad igen. hvorfor pokker havde han også nævnt sin mor. han begravede sit hoved ind til amour, for at glemme og slappe af
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 10:08

Amour smilede stort til ham. "ved du hvad?det lyder som en rigtig fornuftig idé, desuden er du også en rigtig mand i mine øjne." sagde hun glad, og kyssede ham blidt på munden.
Amour lod ham så gemme sig ind til sig, og lod ham putte sig så længe han ville. " hvad med vi gå ud og spiser os mætte i min happy is man kan få længere nede af vejen?" spurgte hun venligt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 10:22

han slappede af. "Alt hvad du vil min elskede, jeg vil alt for dig" sagde hayate og smilede. han havde aldrig i livet spist is, så han anede faktisk ikke hvad det var. han så lidt forvirret ud, men sagde intet om at han ikke kendte til det
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 22:11

Amour smilede glad til ham. Han virkede allerede meget mere glad end han havde været før. Forsigtigt satte hun sig op, stadig med ham hos sig, da hun elskede at have ham tæt på sig.
"så lad os komme afsted." sagde hun glad, og rejste sig op, og tog hans hænder i sine.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 04:43

søde nu spørger jeg måske dumt, men..hvad er is, jeg kender det ikke, jeg har aldrig smagt det" sagde han meget flovt. for han havde aldrig smagt det, og derfor kendte han heller ikke til det. han frygtede lidt at amour ville grine af ham over det
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 05:29

Amour spærrede øjnene op, men fik så et roligt blik inden hun kiggede på Hayate. Roligt stillede hun sig helt op af ham, så hoved blev skubbet tilbage, så hun kunne se ham i øjene, og hendes hænder var flettet ind i hans. "fortæl mig hvad du syntes er sødt..." startede hun roligt op med et overbærende blik.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 05:56

jordbær, chokolade, din, is te, dig" sagde han og tænkte på flere ting han syntes var sødt. "jo og mælk" sagde han så. det var de ting han syntes var sødt, mens amour syntes han var sød. han smilede glad og grinede så
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 06:13

Amour grinede lidt over det han sagde, og kiggede så sødt op på ham imens. "hvor er du kær at høre på søde." sagde hun blidt. "man kan få is hvor der er chokolade eller jordbær i. Is er lavet af mælk, og de er endnu sødere end mig. Jeg spiser det uanset hvilket humør jeg er i." forklarede hun og slikkede sig lidt om læben.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 06:18

hvodan blivermælk til is" sagde han og skjulte halen og ørene. han vidste ikke om der var hunters der. han så på hende. *hader hunters* tænkte han. han slikkede sin læbe, for han blev helt hungrende efter mælk lige nu
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 06:46

Amour skulle til at åbne munden for at forklare, men lukkede den så igen. "det ved jeg faktisk ikke" grinede hun glad. "jeg tror man putter noget ned i mælken og ligger det i fryseren eller sådan noget."
Amour smilede så lidt over hans måde at slikke sig om læberne på. "men kom nu, så skal jeg vise dig at is er Lækkert!" grinede hun videre, og trak ham hen til et sted, hvor der var små stole og borde med en Island bag disken.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 06:54

han sad på halen men sagde intet. han så rundt. han havde skjult ørene og halen. hans hår glimtede på grund af lyset, der ramte det. han holdt ørene sænket for ikke at afsløre dem. han vidste ikke om de folk der sad på stedet, var i mod yoko
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 07:18

Amour smilede stort, og kyssede ham så på kinden inden hun gik over og bestilte to af sine happy is. Efter noget tid kom hun tilbage efter ismassen havde grint lidt, da hun var den eneste, som bestilte sådan en is
Hayates is blev så stillet foran ham, og det var jordbæris med vi gummier, chokolade, carmel, flødeskum, krymler og en hel masse andet man ikkeanede hvad var. "værsgo." sagde hun og begyndte roligt at spise den med et bredt smil på munden.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 07:24

han så overrasket på det. han tog skeen og begyndte at spise. men han tog sig til kinden. da det var koldt. "Det smager lækkert, men det er koldt" sagde han og så på hende. han slikkede is af sin læbe og rystede på hoved og spiste så igen is. da han aldrig havde spist koldt, så var hans tænder ikke vand til det,og det gav ham gåse hud
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 07:27

Amour kiggede spændt op ham, og grinede så lidt. "ja den er kold, men hvis du ikke spiser den imens den er kold, så smelter den, og så er det bare som at drikke mælk med ting i." forklarede hun ham blidt, og spiste lidt videre. "tag det så i små bider så, så vænner du dig til det." sagde hun venligt til ham.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 07:38

tror jeg på" sagde han og spiste isen i små bider. han havde fået isninger i en tand, så det gjorde ondt. "søde det her..var det is du sagde..det smagerlækkert" sagde han. hans hale kom frem. han viftede med den, så den rørte hans kind og varmede kinden igen
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 07:48

Amour smilede varmt til ham og nikkede så til det med isen. "ja det er is." sagde hun venligt, og kiggede forelsket på ham. Et virkeligt lykkeligt smil kom så på hendes læber, da hun hørte det sidste. "virkelig! Så er du den eneste ud over mig, som kan lide det." sagde hun og grinede så, men hev så hånden for munden, hvor latteren stoppede, og langsomt spiste hun videre.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 9 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Tilbage til toppen 
Side 9 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» Jeg er gravid -Hayate
» mor til søn snak - hayate - Jyi
» Lille ekstrajob - Hayate
» forbeholdt Amour og Hayate
» Rygning på biblioteket - hayate

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Skolen :: Klasseværelser :: Fægtning-
Gå til: