Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 I_vote_lcapLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 I_voting_barLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 I_vote_rcap 
Amour
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 I_vote_lcapLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 I_voting_barLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 I_vote_rcap 
Hikana
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 I_vote_lcapLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 I_voting_barLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 I_vote_rcap 
Tasja
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 I_vote_lcapLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 I_voting_barLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 I_vote_rcap 
Brian
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 I_vote_lcapLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 I_voting_barLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 I_vote_rcap 
Robina
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 I_vote_lcapLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 I_voting_barLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 I_vote_rcap 
Chryse
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 I_vote_lcapLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 I_voting_barLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 I_vote_rcap 
Jem
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 I_vote_lcapLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 I_voting_barLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 I_vote_lcapLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 I_voting_barLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 I_vote_rcap 
Jyi
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 I_vote_lcapLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 I_voting_barLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Lad mig ikke få en beskytter - Hayate

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeLør 11 Aug 2012, 06:06

han bed i skeen og tog sig til kinden. en tand var knækket. han sænkedeørene og rystede påhoved. han ville spise sin is, ligemeget hvad der jorde ondt. han åbnede munden for at spise sin is, men man kunne se en af hans hjørne tænder var knækket
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeLør 11 Aug 2012, 21:54

Amour spiste roligt sin is videre, og hun kunne mærke hvor glad hun blev over den dejlige is. Hun blev altid glad af den is, og så sad hun også med Hayate, som også godt kunne lide den.
Amour kiggede forskrækket på ham, og tog så fat i hans ske inden han kunne putte den i munden. "vi skal til tandlægen nu..." sagde hun alvorligt, og skubbede sin is fra sig. "jeg køber bare en til dig igen søde. Dette bliver jo ikke sidste gang." sagde hun venligt, og rejste sig så op.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeSøn 12 Aug 2012, 07:10

han så på hende, meget forvirret. "Tandlæge?" sagde han. "Nej søde, en flækkee tand til eller mere skader ikke" sagde han blidt. han ville ikke bekymre hende om det. han pustede kort noget ud i hånden og snuppede sin ske fra hende
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeSøn 12 Aug 2012, 07:22

Amour kiggede overrasket på ham, da det ikke virkede til at han anede hvad en tandlæge var overhoved. Det gjorde næsten ondt i hendes egen mund at han ikke anede det. "tandlægen ordner sådan noget. Det der er ikke sundt." forklarede hun, og tog skeen, lagde den i isen, skubbede dem væk, og satte sig oven på ham, med hoved rettet mod hans. "er du sikker? Det ville være godt hvis du gjorde det, og så ville jeg være mindre bekymret." sagde hun lidt lokkende, og lod dine fingre lege lidt i hans nakke.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeSøn 12 Aug 2012, 07:44

søde jeg har levet med en flækket kind tand i flere år, jeg igonere altid smerten, men at jeg gør dig urolig, det kan jeg altså ikke lide søde, jeg vil ikke gøre dig urolig bare fordi jeg flækker endnu en tand, men da det er en af mine skarpe tænder, så tror jeg ikke den kan ordnes" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 01:31

Amour kiggede roligt på ham med et smil. "kom nu skat, det kan jo være de kan hjælpe dig med tænderne. Det kunne jo være de kunne ordne det hele, så kom nu!" bad hun ham inderligt om, da hun ikke vil have ham såret.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 01:35

okay min elskede, hvis det kan gøre dig glad, og stoppe mine smerter" sagde han og smilede. men det gjorde også ondt på ham at smilede, når han havde de flækkede tænder. han tog sig til kinden, og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 01:41

Amour kyssede ham blidt på munden inden hun rejste sig op, og tog blidt fat i hans hånd, hvorefter hun trak ham med sig mod tandlægen. "tak skat hvor er du vidunderlig." sagde hun blidt il ham, og satte ham ned hos tandlægen, og fik en tid til ham. "du kommer ind om lidt." sagde hun venligt, og satte sig med ham.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 01:43

han så rundt. der stak underligt. han snuste og sænkede ørene på grund af smerterne i hans tænder. han tog fat i amour. "Søde, smerten den vil ikke stoppe i mine tænder, og hvordan vil den tandlæge regere på mine hjørne tænder, de ligner jo ulve tænder" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 02:12

Amour flettede roligt sine fingre i hans. Hun ville bare gerne berolige ham blidt. "søde der er også vampyre her, så de tager det helt fint. Desuden sætter de tænderne sammen, og så vil du have lidt ondt i noget tid, men det vil blive normalt igen." forklarede hun ham blidt, og kyssede ham blidt på kinden.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 02:23

mine tænder har været flækket siden jeg bed i en stor nød" sagde han. han smilede, da hun kyssede hans kind. "Er tandlæger ikke det samme som læger?2 spurgte han nysgerrigt. han vidste at hvis der var noget han ikke vidste, så skulle han bare spørge amour
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 03:42

Amour kiggede alvorligt på ham med et blidt smil. "måske skulle du have gået til tandlægen allerede der søde. Har du overhoved tandtråd og tandbørste?" spurgte hun undrende til ham, og håbede inderligt på et ja fra ham, da hun så skulle tænke over det med tungekys. Ellers måtte hun anskaffe sig en til ham.
Amour puttede sig roligt ind til ham. "en læge tager sig af knogler, kroppen, hjerne, hjerte og det hele. En tandlæge tager sig af tænderne i din mund." forklarede hun venligt til ham, og de blev så kaldt ind.
Amour trak ham med ind i rummet og satte ham i stolen. "det er hans første gang, og hans tænder er knækkede. Vær venlig med min skat." sagde hun blidt, og kyssede Hayate blidt. "så åbner du bare munden og gør hvad tandlægen siger." sagde hun blidt, og satte sig så ned, og tog hans hånd blidt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 03:46

tandbørste ja, tandtråd har jeg lidt af, og jeg børster tænder hver dag" sagde hayate og åbnede munden. han havde blod i munden fra de to knækket hjørne tænder. han tænkte også på det med tunge kys. men han vidste ikke om det ville være noget for amour
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 03:52

Amournsmilede varmt oglettet til ham, inden hun kyssede ham længe på munden. "det var godt." mumlede hun mod hans læber, og lod sin tunge glide blidt rundt på hans læber.
Tandlægen begyndte at tjekke hans mund igennem, og fik taget resterne af tænderne ind i munden med lim efter at have bedøvet hans mund, og en masse lyde kom ind i munden. "søde klem en gang hvis du har det godt og to hvis du ikke har, du må ikke bevæge munden." sagde hun blidt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 03:56

hayate klemte to gange med hånden. han havde kvalme af bedøvelsen. han skulle faktisk kaste op, og han ville blive kvalt i det. han bleg bleg lidt. han så lidt på hende, og kunne ikke få luft. "Skal..kas..." sagde han
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 05:21

Amour kiggede roligt op på tandlægen. "Kunne du være lidt mere blid ved min skat. Han har det ikke så godt." sagde hun blidt, og kyssede hans hånd blidt. Roligt satte hun sig til at nusse hans hånd og pande blidt. "du klare det rigtig godt skat." sagde hun blidt. Tandlægen fik sin hjælper til at holde spaden. Tog tingene ud af hans mund. "værrsgo og kast op hvis du skal." sagde han blidt til ham.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 05:34

hayate kastede op i spanden. hans opkast var blandet med blod. han var flov. han var 19 og så kastede han op over en tandlæge. "Jeg er læge, og så får jeg kvalme af dette" sagde hayate flovt. hans øre var sænket.
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 06:43

Tandlægen grinede blidt over det han sagde, og klappede ham blidt på skulderen. "det skal du ikke tage dig af søde knægt. Du har så ikke set hvordan Amour har reageret hver gang hun er her inde. Hun er kun rolig fordi det ikke skal være hendes tur i dag." Amour grinede genert md, og kyssede så Hayate på kinden. "tro mig du klare det helt perfekt." sagde hun venligt, og kyssede ham så igen.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 06:54

hayate så på amour og begyndte at grine. "Hun plejer da ikke være bange for noget, hun kan selv styre den legendariske yoko, og det er hun ene og alene som der kan2 sagde hayate blidt og stolt. han vidste ikke om det var dumt at nævne yoko
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 07:44

Amour følte sig totalt genert, og tandlægen grinede stort. "nok er hun ikke bange for dig eller Yoko, men mig er hun pisse bange for, selv når vi bare skal lave et lille tjek med munden. Forresten så vil jeg gerne gave du kommer igen om en uge til et tjek Hayate." sagde han blidt til ham.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeOns 15 Aug 2012, 06:02

skal jeg huske" sagde hayate. han grinede kort, men valgte så at lade være. han så på amour. "Hvorfor er du bange, du sagde jeg ikke skulle være bange for tandlæger" sagde hayate noget forvirret til amour
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeTors 16 Aug 2012, 00:48

Tandlægen smilede venligt til ham med et nik, og begyndte at skrive en ny tid til Hayate, imens de snakkede sammen.
Amour flettede sine fingre flovt sammen, og kiggede flovt ned i gulvet. "fordi jeg ikke ville gøre dig bange. Jeg har mange gange bidt dem i hænderne. Jeg er bare overfølsom med mine tænder." sagde hun flovt, og kiggede så undskyldende på Hayate. "kan du tilgive mig?" spurgte hun genert.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeTors 16 Aug 2012, 05:20

søde du vidste hvad frygt jeg havde, så du hjalp mig jo, og du ved jeg var utryg ved tandlæger, selvom jeg er læge, måske fordi jeg aldrig har været hos en før nu" sagde hayate og grinede. han var en voksen mand med to sjæle og så var han bange for tandlæger, komisk
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeTors 16 Aug 2012, 06:00

Amour smilede bredt til ham med et lille grin. "så du er ikke sur på mig fordi jeg ikke fortalte dig det?" spurgte hun lettere håbende, og virkede som gode gamle glade Amour igen. "men du klarede dig rigtig flot." sagde hun blidt, og kyssede så sin skat på munden.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitimeTors 16 Aug 2012, 06:04

hayate smilede. men var tavs om at han aldrig selv havde været ved en læge. han var enda selv en. han så rundt, i håb om at ingen kaldte ham for yoko. for det var han godt træt af. "Søde hvad skal vi gøre for at folk ikke kalder mig yoko, når jeg er hayate, og hayate når jeg er yoko" sagde hayate
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 10 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Tilbage til toppen 
Side 10 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» Jeg er gravid -Hayate
» mor til søn snak - hayate - Jyi
» Lille ekstrajob - Hayate
» forbeholdt Amour og Hayate
» Rygning på biblioteket - hayate

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Skolen :: Klasseværelser :: Fægtning-
Gå til: