Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Første møde med min far - Hayate (xxx) I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) I_vote_rcap 
Amour
Første møde med min far - Hayate (xxx) I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) I_vote_rcap 
Hikana
Første møde med min far - Hayate (xxx) I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) I_vote_rcap 
Tasja
Første møde med min far - Hayate (xxx) I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) I_vote_rcap 
Brian
Første møde med min far - Hayate (xxx) I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) I_vote_rcap 
Robina
Første møde med min far - Hayate (xxx) I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) I_vote_rcap 
Chryse
Første møde med min far - Hayate (xxx) I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) I_vote_rcap 
Jem
Første møde med min far - Hayate (xxx) I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Første møde med min far - Hayate (xxx) I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) I_vote_rcap 
Jyi
Første møde med min far - Hayate (xxx) I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Første møde med min far - Hayate (xxx)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) Empty
IndlægEmne: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 07:14

S: en stor villa (Amour)
T: hen mod aften
O: Lavande og hendes far
V: solen er på vej ned, så det bliver snart køligt

Amour trissede nervøst rundt i huset, med Lavande lige bag sig hele tiden. Flere gange fik Amour dog også hendes snude i maven op til flere gange. Hendes far sad inde i pejsestuen, og stirrede ind i ilden imens kokken stod og lavede mad til dem. Amour var bare så nervøs for når Hayate kom over til dem. Især fordi hun havde klædt sig helt anderledes ud i aften på fars ordre.
"kom nu Hayte jeg er ved at springes!" peb hun, og nussede så Lavande bag øret.


Sidst rettet af Amour Ons 18 Jul 2012, 03:45, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 07:18

med et var der roser rundt om hende. hayate kom ind. "Dav søde" sagde hayate. han havde sat håret i hestehale, så det sad lidt op for at få lidt luft til nakken. han havde en rose i håret ligeover elastikket. så havde han hverfald et våben til hvis amours far angreb ham. han gik hen og tog om amour, og kyssede hendes hals
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 07:38

Amour smilede stort over at se alle de roser, men Lavande satte sig til at snuse til hver og en.
Hurtigt vendte hun sig mod ham. "Hej skat." sagde hun forelsket, og håbende virkelig han ikke havde noget imod at hendes hårfarve havde tvunget hende ned i en stram rød kjole, som viste barn, eller håret var sat op i krøller, og den rose han havde givet hende var kommet i.
Amour lagde så armene om ham, og strakte sin hals for sin elskede. Lavande begyndte at snuse til ham, og stirrede på ham med grønne øjne ligesom Amour's.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 07:47

du er smuk min elskede" sagde han og kyssede ømt hendes hals. han så på hendes tiger og tog en sølv rose og et silkebånd. han badt båndet om dens hals, og satte rosen der i. han nussede den og smilede. han havde endda fået nogle sko på. mens hans trøje var helt anderledes. der var ingen ærmer, så man kunne se hans muskler
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 08:22

Amour smilede virkelig forelsket og smigret til ham. "mange tak skat... Du ser også ret hansome ud." sagde hun blidt med et smil på læben. Amour strakte sin hals for ham under det hele, og kiggede så smilende ned på Lavande, da hun fik et Halsbånd. Lavande slukkede ham blidt, og halen viftede virkelig meget fra side til side. "nårh Lavande er du glad for det?" spurgte hun venligt til sin tiger, som bare nussede sin krop op af dem begge to.
"kom du skal møde min far." sagde hun venligt, og begyndte så at gå elegant ned af vejen med Lavande ved sin side.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 08:26

skal jeg skjule ørene og halen søde, jeg ligner jo en halv hund" sagde han blidt og slikkede så hendes hals. hans mave knurrede med et og han blev flov. han lagde hurtigt en hånd på sin mave, for at få den til at klappe i, men det lykkes ikke for ham
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 08:51

Amour rystede blidt på hoved af det han sagde. "nej han arbejder med mange forskellige slags racer, så han skal nok tage det roligt med det." sagde hun blidt til ham, med et varmt smil.
Et smil kom så på hendes læber, og en tjener kom frem. "sig lige til papa at vi er forsinkede." sagde hun blidt, og førte ham så ned til kokken, som smilede varmt til dem. "bonjour" sagde han venligt til dem, go Amour nejede blidt. "tror du min kæreste kunne få lidt mad inden vi skal møde min far... Hans mave skal ikke være med i samtalen." sagde hun venligt, og noget af den dyreste mand blev sat frem til Hayate.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 08:54

han så forvirret på hende. først nu kunne man se at hayate var skind og ben. han havde intet fedt på kroppen. som om han ikke havde spist længe. han så sulten på maden og rystede på hoved. hans mave knurrede igen, og han sukkede
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 09:25

Amour smilede virkelig glad til Hayate med et forelsket ansigtsudtryk. "skat du må altså gerne spise... Kom sæt dig ned og tag for dig." sagde hun glad til ham, og en stol blev trukket ud til dem begge to. "det nytter ikke noget du sulter dig selv ihjel." forklarede hun, og satte sig så ned på den stol hvor maden ikke stod foran. "spis nu der er mere hvor det kommer fra." sagde kokken glad.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 09:28

hayate spiste. han stivnede helt. han havde aldrig smagt noget så lækkert. men han spiste det hele med hænderne. for bestik havde han aldrig lært at bruge. da der var spist op. slikkede han sine fingre rene. "Søde lær mig at spise ordenligt" bad han flovt
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 09:43

Amour kiggede lidt overrasket på ham, da hans spiste med hænderne, men smilede bare varmt til ham. Kokken pascal kiggede forskrækket på ham, som om ham havde mødt en barbar.
Amour smilede så med et nik. "ja okay det ville nok være smartest, men så må du lære mig at spise uden bestik, men med hænder." sagde hun glad, og der blev dækket op, som hvis de skulle til kongeligt middag. "du tager det yderste af bestikket." forklarede hun med et smil, og tog så den yderste kniv og gaffel. " gaflen ned i maden, og brug kniven som et sværd, der skræller hoved af kroppen." forklarede hum og viste ham det.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 09:47

han gjorde som hun viste ham. og efter fem minutter så kunne han helt. "Sir kender De til navnet Kurama?" spurgte hayate. for kurama familien var en af fire hearts sjældne familier. han vidste at kurama var fordi han var en yoko. da han havde spist op, og han tallerknerne og vaskede op
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 10:13

Amour spiste roligt med Hayate, og smilede over, at se ham spise så fint. "hvor er du god." sagde hun glad, og dubbede blidt sin mund med servietten inden pascal tog hendes tallerkener, og tog dem også fra ham. "du er gæst her, så du skal ikke gøre mit arbejde unge mad. Du får tingene serveret, og så ryder jeg op." sagde han med et smil, og pikkede ham blidt på næsen. "Amour må nok lære dig en del etiketter." sagde han og blinkede til Amour, som stillede sig ved Hayate. "desuden kald mig pascal, jeg er kokken i huset, så du er højre rang end mig, og derfor skal du ikke kalde mig sir." forklarede han venligt, og begyndte at vaske op. "ja jeg kender dem, Amour's far arbejder med dem lige for tiden." forklarede han venligt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 10:26

også natalia Kurama.. ved du hvad der skete med deres søn?" sagde hayate. der var nemlig kun en kurama familie,og det var hayates egen familie. han havde ikke set dem, siden hans mor forlod ham da han var lille
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 01:36

Pascal nikkede af hans ord, da der blev stillet ham et spørgsmål. "ja, de er meget kræsne personer hvad mad angår, men du skal nok spørge Amournmere om det der, hun har snakket med dem en del gange, og har moret sig meget med damen." forklarede han venligt til Hayate.
Amour smilede varmt til ham med et bredt smil. "hvorfor da?" spurgte hun venligt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 01:39

hed sønnen Hayate Yoko Kurama" sagde hayate. han fik en rose frem i hånden, men den var visen. hvilket betød at hayate var trist lige nu. han så på ham. hvis det var kurama familien, så var det hans forældre. "Lad mig se dem" sagde han hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 02:18

Amour's bed sig lidt tænkende i læben. "damen snakkede nu om hun havde en søn, men hvem han er og hvad han hedder aner jeg ikke." sagde hun med et skuldertræk. "de snakkede bare med min far om, at hvis jeg ikke havde en kæreste inden jeg var 17, så blev jeg tvangsgiftet med ham." forklarede hun efter en lille tænkepause.
Amour kiggede lidt trist på ham, efter at have set rosen. "ja selvfølgelig kom." sagde hun roligt, og vinkede så farvel til pacsal. "tak for maden." sagde hun venligt inden hun gik ind på sit fars kontor. Deres telefonnummer er her, og her er et billed af dem." forklarede hun og rakte ham billedet.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 02:27

hayate smilede, da han så billedet. "Det er dem, det er mine forældre" sagde han. han huskede sin mors ynglings rose, de lilla roser. han fik lilla roser til at blomstre i lokalet hvor kurama familien sad i. Han lyttede for at se om der ville lyde et skrig over roserne
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 05:32

Amour smilede bredt til ham. "virkelig? Så har du nogle meget søde forældre." sagde hun glad, og kiggede så i sin kalender. "hmm det ser ud til de sidder og snakker med min far lige nu. Skulle vi gå ind til dem?" spurgte hun ham nysgerrigt, da hun syntes det var ret så sjovt, at hun skulle have været tvangsgiftet med ham, og så bliver de forelsketi hinanden.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 05:36

lad os se hvordan min mor regere på de lilla roser, hendes ynglings blomster. jeg har fået dem til at blomstre i hele lokalet, hvis jeg regner rigtigt så vil hun komme ud, og kigge rundt" sagde han og grinede. han tog om amour og smilede kækt
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 05:47

Amour smilede bredt til ham, og lagde så den ene arm om Hayate inden hun gik ud af døren og hen mod sin fars pejsestuen. "papa????" spurgte hun da hun åbnede døren svagt. "oui???" svarede han blidt, og Amour åbnede døren helt. "må jeg prænsentere min kæreste Hayate Yoko Kurama." sagde hun glad og smilede op til Hayate.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 05:50

hayate bukkede for ham. "En ære at møde dem sir, det er mig en ære" sagde hayate. og så på familien kurama. han ville se hvordan de regede på hans navn og de lilla roser. han rettede sig op. hans hale vigtede og gav amour et lille pisk på benet.

/søde jeg er altså vild dårlig til at styre mere end en, jeg øver stadig på det//
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 06:12

Amour smilede varmt til Hayate, og så ikke engang hendes fars chokeret udtryk. "hyggeligt at møde dig Hayate. Jeg håber du tager dig godt af min datter." sagde han alvorligt, og drak så noget af sin vin.
Amour bukkede lidt i benet, da det pisk gjorde ondt, og tog så fat i hans hale, da han ikke skulle piske hende mere.
"mrs... Dette er deres søn." sagde hun lidt nervøst.

/du siger bare hvis jeg skal styre dem/
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 06:15

//må/vil du ikke godt//

"søde hvorfor tager du fat i min hale" sagde han. han tog en sølv rose frem da han så piske mærket på amours ben. han pustede bladene på hendes ben og piske mærket forsvandt. han sænkede ørene. "Undskyld amour" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 06:40

/jov selvfølgelig/

Amour smilede lidt undskyldende til ham, da hun ikke helt vidste hvordan det skulle siges til ham. "øhmmmm" svarede hun ham, og kiggede så ned på sit ben. "det gør ikke noget skat, det sker jo når man er glad." sagde hun blidt til ham, og kyssede hans mund blidt.
Hayates mor rejste sig så op, og stillede sig foran sin søn, og rørte blidt hans kind. "jeg kan ikke tro det..." hviskede hun målløst og havde bare tåre i øjnene over det. Amour trak sig lidt væk fra dem, da de skulle have lov til at være sig selv lidt.
Med glædeståre løbende ned af kinderne sprang hun om sin søn, og krammede ham, hvorefter hans far kom, og krammede sin kone og søn ind til sig med et smil og nussede sin søn ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
 
Første møde med min far - Hayate (xxx)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» mor til søn snak - hayate - Jyi
» Jeg er gravid -Hayate
» Scanning til barnet - Hayate
» Lille ekstrajob - Hayate
» forbeholdt Amour og Hayate

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: Lejlighederne-
Gå til: