Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 I_vote_rcap 
Amour
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 I_vote_rcap 
Hikana
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 I_vote_rcap 
Tasja
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 I_vote_rcap 
Brian
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 I_vote_rcap 
Robina
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 I_vote_rcap 
Chryse
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 I_vote_rcap 
Jem
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 I_vote_rcap 
Jyi
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Første møde med min far - Hayate (xxx)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Icon_minitimeFre 17 Aug 2012, 06:59

Amour bed sig lidt i læben, da hun tænkte. "altså det er ligesom en bog hvor du skriver på, så den er nok billigere end en normal bog... Men jeg fik nu en dagbog jeg kunne skrive i, men som jeg aldrig har brugt. Du kan da bare få den?" tilbød hun ham med et varmt smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 07:32

jeg kan da prøve min elskede, jeg kan prøve, men hvornår skriver man dagbog" sagde hayate og kløede sin nakke. han havde jo aldrig skrevet en. han rystede hoved, nu skulle han altså ikke være sølle, han ville ikke vise sig som tosse eller svag
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 07:50

Amour smilede varmt til ham, og kyssede ham så blidt på munden. "hvor er du dog sød og vidunderlig skat." sagde hun glad, og kyssede ham igen på munden. "man skriver dagbog inden man går i seng eller når man har tid til det." forklarede hun venligt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 07:56

vil du hjælpe mig med at huske det søde, jeg vil skrive, og vil blive på god fod med yoko, han er mere bekendt end jeg kan beskrive søde, som om jeg kender ham fra før han blev en del af min krop, men kan ikke forklare hvordan" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 08:08

Amour smilede venligt på ham og nikkede så varmt til ham. "selvfølgelig vil jeg det min skat. Vi er jo et par nu, så jeg vil gøre alt for dig." sagde hun varmt til ham, og kyssede ham så på munden. "og jeg kan sagtens hjælpe dig med at skrive hvis det skulle være." tilbød hun venligt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 08:13

jeg starter på at skrive imorgen aften søde, lige nu vil jeg bare slappe af med dig" sagde han blidt og kørte en hånd igennem hendes hår og smilede kærligt. han håbede på hun kunne lide det, ellers ville han selfølgelig stoppe med det
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 08:21

Amour smilede varmt til Hayate, og man kunne tydeligt se, at hun nød meget at blive nusset. "selvfølgelig kan du gøre det. Du behøver ikke at gøre det lige med det samme... Det får du heller ikke lov til." sagde hun, og lagde armene om ham.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 08:24

jeg er kun din lige nu" sagde hayate blidt og holdt hende tæt. han slikkede hendes hals og satte sig på knæ, og slikkede hendes mave og smilede og lagde øret mod hendes maveog smilede blidt. han glædet sig til at en dag at skulle kalde sig selv far
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 08:41

Amour smilede varmt til ham med et lille grin. Hun kiggede så ned på ham, da han nussede hendes mave, og hals. "hva... Skal babyen også have et slik?" grinede hun blidt, og man kunne mærke Hayao sparke rundt inde i hende.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 08:44

jeg glæder mig min elskede, men hvordan forklare vi lige den for vores forældre" sagde hayate lidt nervøst. han vidste jo ikke hvordan hendes far ville regere på dette, at amour ventede barn med hayate. han sank kort, og lagde hoved mod hendes mave
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 5 Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 08:53

Amour skulle lige til at svare ham, men da hun havde åbnet munden lukkede hun den tomt igen. Så lagde hun hoved ned igen. "se den havde jeg ikke tænkt på... Men min mave er ikke blevet så stor. Jeg siger bare jeg har taget lidt på indtil vi har fundet en løsning." sagde hun roligt til ham, og nussede så hans hår blidt med hænderne.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
 
Første møde med min far - Hayate (xxx)
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» mor til søn snak - hayate - Jyi
» Jeg er gravid -Hayate
» Scanning til barnet - Hayate
» Lille ekstrajob - Hayate
» forbeholdt Amour og Hayate

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: Lejlighederne-
Gå til: