Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 I_vote_rcap 
Amour
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 I_vote_rcap 
Hikana
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 I_vote_rcap 
Tasja
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 I_vote_rcap 
Brian
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 I_vote_rcap 
Robina
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 I_vote_rcap 
Chryse
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 I_vote_rcap 
Jem
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 I_vote_rcap 
Jyi
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Første møde med min far - Hayate (xxx)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 21:19

Amour puttede sig glad ind til Hayate, og nussede hans brystkasse imens med et smil på læben. Hendes far kiggede på ham med et lille nik, og et meget svagt smil kom. Han var stadig ikke helt tilfreds med Hayate. "det er godt at høre hr. Kurama." sagde han roligt, og drak noget af sin kaffe.
Amour kyssede hans kæbe blidt. "det er virkelig sødt af både dig og Yoko." sagde hun forelsket.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 21:23

sir med deres tilladelse, vil jeg gerne giftes med deres datter hurtigst muligt sir, jeg vil ikke miste hende til en anden mand, hun er vidunderlig smuk, og mange må være faldet for hende" sagde hayate og bukkede for hendes far
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 21:38

Amour smilede vildt forelsket op til ham med et smil. "miste mig til en anden? Jeg vil kun have mine øje rettet mod dig." sagde hun forelsket til ham, og kyssede ham blidt på kinden.
Amour's far kom op og stå, og gik rask over til Hayate. "i mange år har jeg holdt bejlere væk fra min datter, så hvis du vil giftes med hende hurtigt, så vil det bryllup blive på min måde!" sagde han alvorligt, og kiggede ham truende i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 21:43

jeg ønsker blot at være deres datters mand, en mand hun vil være stolt af, jeg er allerede blevet læge, og vil forsørge min elskede amour" sagde hayate blidt. hans hår lyste hvilket betød yoko var på vej, hayate følte sig truet
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 22:11

Amour nussede blidt hans mave for at berolige ham, og kiggede så strengt på hendes far. "farmand..." sagde hun på den lokkende måde, og fedtede virkelig meget for sin far, hvad der fik ham til at smile lidt mere en før. "må vi ikke godt selv bestemme?" spurgte hun stadig på den søde lille uskyldige måde, som kort efter blev besvaret med et okay.
"godt du er blevet læge hr. Kurama." sagde han med et nik, og smilede så varmt til ham, selvom han helst ville smide ham ud.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 22:14

hayate så på amour. han bakkede væk fra hende. han følte sig ikke godkendt af hendes far. "Undskyld amour..jeg kan føle din far afskyer mig..." sagde han og gik mod døren. hans hale var mellem hans ben. tårerne løb ned af hans kinder. hans øre var sænket.
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 23:34

Amour kiggede overrasket på Hayate, og løb så efter ham, og stillede sig ind foran ham, så han ikke kunne komme væk. Tårerne blev tørret væk med hendes hænder, og hun sukkede blidt. "hvad med at komme med mig op på værelset, så forklare jeg dig hvorfor han er sådan." sagde hun alvorligt,mig trak ham så med sig op mod værelset. "han skal bare lige vænne sig til du er i mit liv, og han ikke har mig konstant. Og så er der også noget andet." forklaredehun og satte dem på sengen, og havde begge hans hænder i sine.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 23:39

kender din far enligtil rygterne om yoko, jeg kan bare fornemme at han ikke kan lide mig" sagde hayate og lagde sig på sengen og lagde hoved på hendes skød. han så ned, og forsøgte på at se om han kunne slappe af,men det var svært
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 23:59

Amour nussede blidt hans hår, da han lå på hedes skød. Blidt skubbede hun hans hoved mod hendes, så de så hinanden i øjnene. Et beroligende blik blev sendt til ham. "han kender din mor... Så ja, men det er ikke derfor søde." forklarede hun ham blidt. Amour kyssede ham blidt på munden, og sukkede så stort.
"skat... Da jeg var barn, og mor og far stadig var sammen, så prøvede mor at dræbe far og mig i mens vi sov, og hun var hans et og alt. Hun er så flyttet tilbage til sit eget land, og jeg besøger hende en uge om året... Men på grund af det tror far ikke på kærligheden mere, og har gjort at for at skræmme mig væk fra alt det kærligheds noget, så han bare kunne have sin datter hos sig til han døde, men så kom du og højbords mit liv vidunderligt... Han føler sig bare truet med at du tager mig helt fra ham, eller jeg har min mors gen til at prøve at dræbe den jeg elsker, men den sidste tanke er for længst forsvundet fra hans sind." sagde hun blidt, og legede konstant med hans hår. "han er bare ikke glad for forandringer. Derfor satte han legende op, hvor han skulle godkende de personer der var med i det, så han var sikker på ingen ville røre mig, men så fandt jeg jo fantistiske vidunderlige dig, som jeg vil være sammen med for evigt, og ikke lade andet end være sammmen med dig." sagde hun blidt, og kyssede ham så på munden.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 00:29

som barn nævnte mor en legende om en kvinde sm forgiftede andre kvinder fordi hun ikke selv kunne blive mor, så jeg tror hun måske forgiftede din mor søde" sagde hayate og så på hende og nussede sig ind til hende
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 01:30

Amour smilede varmt til ham, og gav ham et lille klem inden hun rystede på hoved. "nej mor er konstateret psykisk syg." forklarede hun blidt, og kyssede hans mund. "men tak fordi du sagde noget andet." sagde hun glad, og kyssede ham så på munden igen.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 01:38

lig dig ned søde," sagde han blidt og satte sig op. han kyssede hende lidenskabeligt. han lagde hende ned og listede hånden mellem hendes ben. han blinkede rimelig meget. hvilket betød han faktisk var fuld. han havde drukket for at kvæle sin nervøsitet enden han kom til huset
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 03:44

Amour gjorde bare som der blev sagt, selvom hun ikke vidste noget som helst hvorfor hun skulle ligge ned. Hun kyssede ham glad igen, og kom så med et svagt støn, som hun kvalte hurtigt. Amour spredte benene for ham, og ville bare have han blev ved og ved. "Skat har du drukket?" spurgte hun venligt til ham.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 03:50

et par flasker, eller var det 5 jeg drak" mumlede han og hev hendes underbukser ned og følte på hende. han slikkede hendes underliv og følte på hende imens. han var ikke bare lidt fuld. han var pløre fuld. 5 flasker var selv meget for ham, han kunne max to
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 04:00

Amour rystede grinende på hoved af ham, og syntes bare dette var virkelig sødt af ham alligevel, da han bare var sød uanset hvad.
"Skalt du siger bare hvis du vil undersøge noget ikk?" spurgte hun, og sprædte sine ben for ham.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 04:05

hva" sagde han lidt pløret. han var så fuld han ikke fattede ret meget lige nu. han ville bare røre hende, om så hendes far piskede ham. han ville hende bare nu. men han havde også meget hovedpine, mest på grund af alkoholen. uden for huset lå der en pose med 6 tomme vin flasker
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 05:18

Amour smilede til ham med et let rystende hoved, og tog så hans hoved mellem sine hænder, og kiggede ham i øjnene. "ligesom første gang vi mødtes hvor du spurgte til bhen og pikkede/snusede til mit underliv. Hvis du vil undersøge mere, så gør du det bare." sagde hun glad, og satte et knæ mellem hans ben, og legede blidt der.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 05:23

hvad hvis din far ser dette" sagde han. han rødmede, ved at huske det han spurgte om da de mødtes. han så på hendes ben, han havde mellem sine ben. han måtte synte ret nervøst. for han vidste ikke hvor dette ville føre hen
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 05:35

Amour trak roligt på skuldrene over det spørgsmål. "det tror jeg ikke bliver taget springe. Din mor holder ham hen." forklarede hun ham venligt, og lagde så sit ben helt ned.
"desuden har du været under min kjole fora min far imens han var virkelig vreD, så jeg tror ikke det gør noget mere." forklarede hun ham med et smil, og kyssede hans mund blidt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 10:33

okay søde, det må jeg huske" sagde hayate blidt. han huskede tydeligt hvad han havde gjort overfor amours far og hans mor. men han fortrød det nu ikke. han var faktisk stolt. sådan noget havde han ikke turde gøre før over for nogen som helst
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 16:33

Amour smilede forelsket til ham, hvorefter et kys i hans pande blev givet. "bare vær dig selv foran far. Hvis du lader han vænne sig til en du tror han vil kunne lide, så bliver han helt forvirret, desuden er jeg så smask forelsket i dig, at jeg ikke tillader det på nogle måder." sagde hun venligt, med sin næse på hans.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeTors 19 Jul 2012, 06:08

jeg vil prøve søde, men din far gør mig altså meget nervøs" sagde han blidt og nussede hoved mod hendes hals. hendes far gjorde ham ikke bare nervøs, han var faktisk bange for hendes far, men det turde han ikke sige
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeLør 28 Jul 2012, 23:51

Amour nussede ham blidest imens den anden hånd nussede hans ryg. Et lille smil kom på hendes læber, da hun hørte hans ord. "sådan reagere mange overfor min far, men når du først har brudt barrieren mellem jer, så er han virkelig sød og rar." forklarede hun blidt til ham. "du følte dig truet der inde ikke? Yoko var ved at komme frem..." mumlede hun mest for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeMan 30 Jul 2012, 03:46

tror du enlig at han nogensinde vil syntes om mig, han ved jo at jeg har yoko i min krop, og så hader folk mig når de ved det" sagde hayate trist. han frygtede for at hendes far aldrig ville godkende ham nu, da han havde været røget over i yoko
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 3 Icon_minitimeOns 01 Aug 2012, 06:22

Amour kyssede sin elskede blidt på munden, men meget forsigtigt. "skat pyt hver med hvad far tænker om dig. Jeg elsker dig virkelig højt. Men han skal nok komme til det. Han lader mig endda få lov til at gå rundt sent om aften nu, hvis du er med." forklarede hun glad for at fortælle ham at han allerede bar lukket lidt ind i faderens hjerte.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
 
Første møde med min far - Hayate (xxx)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» mor til søn snak - hayate - Jyi
» Jeg er gravid -Hayate
» Scanning til barnet - Hayate
» Lille ekstrajob - Hayate
» forbeholdt Amour og Hayate

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: Lejlighederne-
Gå til: