Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  - Page 3 I_voting_barScanning til barnet - Hayate  - Page 3 I_vote_rcap 
Amour
Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  - Page 3 I_voting_barScanning til barnet - Hayate  - Page 3 I_vote_rcap 
Hikana
Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  - Page 3 I_voting_barScanning til barnet - Hayate  - Page 3 I_vote_rcap 
Tasja
Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  - Page 3 I_voting_barScanning til barnet - Hayate  - Page 3 I_vote_rcap 
Brian
Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  - Page 3 I_voting_barScanning til barnet - Hayate  - Page 3 I_vote_rcap 
Robina
Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  - Page 3 I_voting_barScanning til barnet - Hayate  - Page 3 I_vote_rcap 
Chryse
Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  - Page 3 I_voting_barScanning til barnet - Hayate  - Page 3 I_vote_rcap 
Jem
Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  - Page 3 I_voting_barScanning til barnet - Hayate  - Page 3 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  - Page 3 I_voting_barScanning til barnet - Hayate  - Page 3 I_vote_rcap 
Jyi
Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  - Page 3 I_voting_barScanning til barnet - Hayate  - Page 3 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Scanning til barnet - Hayate

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 03:48

Amour kiggede venligt på ham, og nussede så hans hale blidt, så knækket ville rette sig lidt ud. "Hvad med at gemme den under skjorten hver gang du er på arbejdet så?" spurgte hun venligt til ham med et forelsket smil på læben. "Desuden skal du ikke være flov over det... sådan noget er normalt når folk røre ens svage punkter." forklarede hun venligt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 04:03

mener du halen eller halskæden?" sagde han og kyssede hende ømt. han rejste sig og hjalp hende op. "Det ville være sjovt at se dig i en sygeplejeske uniform søde, det kunne jeg godt tænke mig" sagde hayate og smilede glad
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 04:07

Amour smilede glad til ham, og lod så halen løbe lidt rundt om hendes hånd. "Jeg snakkede om din hale skat. Det nytter ikke noget, at du bliver hevet i halen hele tiden, især ikke hvis du skal ordne børn." sagde hun venligt, da hun jo havde set en masse børn.
"Hmmm... hvad med jeg så køber et 'kostume' som er en sygeplejeskeuniform?" spurgte hun, og kom så i tanke om, at hun faktisk allerede havde et der hjemme.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 04:11

han proppede halen i bukserne, og det var løse bukser, så halen fik skadig luft. han dækkede også sine øre med sit hår. så nu lignede han bare en mand med sølv hår. "Sådan der" sagde han. han fik kort røde kinder over at hun havde sådan en uniform
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 05:13

Amour smilede varmt til ham med et nik, og kyssede ham så på munden med et smil på læben. "du bliver en fantastisk læge og far." sagde hun beroligende til ham, da han skulle slappe lidt mere af med det. Når folk ikke kunne se han var Yoko, så var de jo pisse søde overfor ham. Så han var jo ikke ond.
Amour grinede så blidt over han rødmede. "hvor er du sød." sagde hun blidt, og nussede hans kind.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 05:36

lad os se hvordan folk regere når min hale og øre er skjult" sagde han. han kyssede hendes kind og så på de patienter som der kom. han hilste høfligt på dem der kom. han sørgede hele tiden for at håret holdt ørene nede
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 05:45

Amour smilede varmt til ham, og puttede sig ind til hans trygge krop, som hun blev helt afslappet af over.
Lægen kom så og gav dem billederne, og Amour begyndte alt se dem alle sammen igennem efter at have sagt helt til de patinerer, som sagde Hej til dem med vink og smil. Alle var virkelige venlige nu. "se selv du er helt perfekt." sagde hun, og viste så et billed af barnet til Hayate med et smil.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 05:52

hayates hale begyndte at komme op af hans bukser, mens han tjekkede en lille piges knæ skal. han lagde ikke selv mærke til det. han forbandt pigens ben og smilede. "Hun skal holde benet i ro, og snart kan hun løbe fint rundt igen" sagde hayate
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 06:03

Amour smilede glad over at se ham sådan med et lille barn. Det gjorde hende helt varm om hjertet at se ham sådan. Derfor kunne hun ikke lade vær med at smile over.
Hurtigt var hun henne og kramme bagfra, så halen blev gemt væk fra folks syn. "så kan du også sige til dine venner hvor sej og modig du var på hospitalet." sagde Amour blidt. Pigen smilede stort og virkede virkelig glad.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 06:09

hvad er der min elskede" sagde hayate og så på hende. forældrene gik med deres datter. "Dr. Kurama deres næste patient er her om fem minutter" sagde en sygeplejer. "Okay" sagde hayate og smilede. det undrede ham lidt at amour krammede ham bag fra
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 06:25

Amour smilede venligt til ham, og kiggede så på ham med et varmt grin. Hun trak ham så lidt tilbage med ham foran sig. "din hale skat, den vil ikke være i dine bukser." sagde hun med et nik mod hans hale.
Amour smilede så varmt til ham. "når skulle jeg ikke så gå jeg, så du kunne arbejde i fred og ro." spurgte hun venligt, og gjorde sig klar til at gå.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 06:41

bliv min elskede, bliv" sagde hayate. han tog et bånd fra sit håndled og gik ud på toilettet og bandt båndet om sin krop og hale. efter lidt tid kom han ud til hende igen. han havde bundet båndet så stramt sådan at halen ikke viftede
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 07:20

Amour kiggede overrasket på ham, men nikkede så af det han sagde til hende. "okay jeg bliver så." sagde hun venligt, og stillede sig til at vente på ham, da han gik ud på toilettet. Roligt krammede hun ham så, da han kom tilbage til hende.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 07:25

han stivnede da hans næste patient kom ind. for det var en ung kvinde der næsten var bar. den havde hayate ikke regnet med. for han havde søgt om at blive børnelæge. han sank rimelig nervøst. mest fordi pigen slikkede sin læbe, da hun så på hayate
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 07:38

Amour smilede venligt til pigen da hun kom ind, og skjulene hvordan hun havde det inden i. "jeg tror bare jeg stiller mig udenfor." mumlede Amour lidt fraværende, og gik ud af lokalet, og tog en cola.
Hun var helt lamslået, og følte hun skulle til at græde. Var han ikke børnelæge? Hun virkede overhoved ikke som et barn overhoved.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 07:43

"FOR HELVEDE JEG ER BØRNE LÆGE DEN KVINDE ER IKKE ET BARN!" skreg hayate rasende. "DET ER KUN EN PIGE PÅ 14, HUN SER VOKSEN UD; MEN HUN ER KUN 14!" skreg pigens far. båndet der holdt hayates hale spreng, og halene og ørene kom frem. "DET YOKO!" skreg alle
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 07:51

Amour hørte ikke helt hvad der skete ud over det blev råbt nogle ting fra den ene til den anden. Folk løb så skrivende væk fra gangen, men hun blev stående, og kiggede ned på sin cola.
Han kunne da også ordne gamle mennesker, eller små babyer... Men nej, hvis han ville ordne smukke kvinder som hende, så skulle hun ikke stå i vejen for ham. En tårer dryppede så ned på colaen, og en ung stærk fyr stillede sig så meget tl op af hendes side og kiggede på hende med et smil. "er du okay?" spurgte han med et charmerende smil. "nej jeg har det fint tak..." mumlede hun stadig trist, og endnu en tårer ramte dåsen.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 07:58

hayate kom ud. han så manden og stivnede. han bakkede og så væk. tårer kom frem i hans øjne. han kunne se manden flirtede med amour. "Dr. kurama er du okay, du græder?" spurgte en lille pige. "Jeg..I må få jer en anden læge, jeg kan ikke arbejde her, når andre flirter med min hustru" sagde hayate med tårer i sine øjne. børnene tog fat i hayates hale. "Bliv Dr. Kurama" bad børnene grædene.
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 08:07

Drengen begyndte at blive lidt nærgående, og man kunne tydeligt se, at Amour ikke var glad for det, men hun stod i en krog, så hun kunne ligesom ikke komme længere væk end hun allerede var.
"vær sød at lade vær... Jeg er gift..." sagde hun stadig lidt utryg, og skubbede sig så langt bagud hun kunne. "det vil han jo aldrig opleve." sagde han lidt lumsk, og fik så cola i hoved af Amour.
"okay når man gå over en grænse får man noget i hoved!" sagde hun alvorligt, og kunne godt se at manden ikke ville blive så venlig nu efter dette her.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 08:10

med et sad der 16 kniv roser i drengen. "HOLD DIG FRA MIN HUSTRU!" skreg hayate. hans hår lyste og han blev yoko. han følte sig truet ved at drengen var nær amour og deres lille ufødte barn. han fik 16 roser mere frem, som han også kastede på drengen.
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 08:38

Amour kiggede forskrækket på Hayate, da han kom over, og drengen skreg i vildens sky. Så meget machomand i ham. Hun måbede så stort, og gik forsigtigt over til Yoko, hvorefter hun puttede sig ind til ham med lukkede øjne. "tak skat... Hvad skete der med hende pigen?" spurgte hun undrende med tårer i øjnene.
"skat... Jeg ville aldrig vælge en anden end dig, om det så gjalt mit liv." sagde hun blidt, og kyssede Yoko på kinden, og puttede sig ind til ham.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 08:44

pigen sidder inde på stuen, jeg mister jobbet fordi jeg skreg af hendes far. Amour hayate er dybt såret lige nu, derfor har jeg over taget, han tror han har mistet dig" sagde yoko og gjorde en rose til en pisk og ramte drengen med pisken. han blev til hayate igen, men med tårer i sine øjne.
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 08:54

Amour kiggede overrasket på Yoko. "mistet mig? Han ville aldrig miste mig, om så min gud kom ned til mig og friede!" sagde hun så bestemt, og var helt forbløffet.
Drengen skreg så over pisken, og Amour fnes lidt. "så ved man hvor meget mand han er." mumlede hun, og kiggede op på ham med et blidt forelsket blik. "skat... Yoko fortalte, at du tror du har mistet mig... Det sker aldrig i hele livet. Jeg elsker dig stadig lige så meget som før... Hvordan kunne du tror du har mistet mig." spurgte hun forvirret med et venligt blik.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 08:58

fordi den fyr flirtede med dig..øh hvad er der lige sket med ham. det ligner yoko har banket ham" sagde hayate og tog om amour. "Søde jeg kom til at skrige at pigens forældre, jeg mister mit job nu" sagde hayate
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 09:08

Amour smilede varmt til ham med et forelsket smil. "jeg flirtede ikke med ham, den eneste mand der er i mit hjerte er dig, og jeg ser ikke andre end dig... Ja Yoko forklarede mig hvad du følte, piskede ham og 12 roser, han skriger værre end en pige." sagde hun med er kort grin.
Amour lagde så armen om Hayate og kiggede smilende til ham. "søde du kan jo bare bede om en yngre aldersgrænse, ellers har vi caféen og mit arbejde, og jeg kender andre steder du kan være læge for små børn og ikke snart teenagere." forklarede hun ham, og nussede hans hår blidt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Scanning til barnet - Hayate
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Jeg er gravid -Hayate
» mor til søn snak - hayate - Jyi
» forbeholdt Amour og Hayate
» Rygning på biblioteket - hayate
» Hayate Yoko Kurama

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: Hospitalet-
Gå til: