Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
mødet efter mange år - Jyi - privat I_vote_lcapmødet efter mange år - Jyi - privat I_voting_barmødet efter mange år - Jyi - privat I_vote_rcap 
Amour
mødet efter mange år - Jyi - privat I_vote_lcapmødet efter mange år - Jyi - privat I_voting_barmødet efter mange år - Jyi - privat I_vote_rcap 
Hikana
mødet efter mange år - Jyi - privat I_vote_lcapmødet efter mange år - Jyi - privat I_voting_barmødet efter mange år - Jyi - privat I_vote_rcap 
Tasja
mødet efter mange år - Jyi - privat I_vote_lcapmødet efter mange år - Jyi - privat I_voting_barmødet efter mange år - Jyi - privat I_vote_rcap 
Brian
mødet efter mange år - Jyi - privat I_vote_lcapmødet efter mange år - Jyi - privat I_voting_barmødet efter mange år - Jyi - privat I_vote_rcap 
Robina
mødet efter mange år - Jyi - privat I_vote_lcapmødet efter mange år - Jyi - privat I_voting_barmødet efter mange år - Jyi - privat I_vote_rcap 
Chryse
mødet efter mange år - Jyi - privat I_vote_lcapmødet efter mange år - Jyi - privat I_voting_barmødet efter mange år - Jyi - privat I_vote_rcap 
Jem
mødet efter mange år - Jyi - privat I_vote_lcapmødet efter mange år - Jyi - privat I_voting_barmødet efter mange år - Jyi - privat I_vote_rcap 
Marshall Dupree
mødet efter mange år - Jyi - privat I_vote_lcapmødet efter mange år - Jyi - privat I_voting_barmødet efter mange år - Jyi - privat I_vote_rcap 
Jyi
mødet efter mange år - Jyi - privat I_vote_lcapmødet efter mange år - Jyi - privat I_voting_barmødet efter mange år - Jyi - privat I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
mødet efter mange år - Jyi - privat Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
mødet efter mange år - Jyi - privat Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
mødet efter mange år - Jyi - privat Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
mødet efter mange år - Jyi - privat Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
mødet efter mange år - Jyi - privat Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
mødet efter mange år - Jyi - privat Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
mødet efter mange år - Jyi - privat Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
mødet efter mange år - Jyi - privat Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
mødet efter mange år - Jyi - privat Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 mødet efter mange år - Jyi - privat

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

mødet efter mange år - Jyi - privat Empty
IndlægEmne: mødet efter mange år - Jyi - privat   mødet efter mange år - Jyi - privat Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 12:18

sted: skov vandfaldet
tid: irl
vejr: irl
omgivelser: stilhed

Hayate var ved skov vandfaldet. han havde smidt sit tøj på en sten og vaskede sit. han vaskede sine øre og hale. han havde løbet en tur og var derfor meget snavset. roserne rundt om vandfaldet blomstrede meget. selv de smukke lilla roser blomstrede, nærmest i en sti hen til vandfaldet. hayate tænkte på sin mor Jyi når han så roserne, da det var hendes ynglings blomster. men han tænkte også på sin elskede Amour, godt nok var han gift med en 16 årig, og ventede barn med hende, og han var selv 19 år
Tilbage til toppen Go down
Jyi

Jyi


Antal indlæg : 6
Tilmeldings dato : 17/07/12

mødet efter mange år - Jyi - privat Empty
IndlægEmne: Sv: mødet efter mange år - Jyi - privat   mødet efter mange år - Jyi - privat Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 12:45

jyi kom gående mens hun så ned i jorden. hun havde været oppe ved sin mands grav og var på vej hen til deres grotte. hun smilede ved tanken om hva der skete i den men blev hurtig trist igen da hun tænkte på sin søn som hun måtte sende væk da han ikke var mere end 6. noget vådt ramte hendes hånd og det gik op for hende at hun græd. hun fik øje på nogle lilla roser og gispede samtidig med at hun stoppede op. hendes yndlingsblomster som kun hendes mand og søn kunne lave. hvordan kunne de være havnet her? hun gik tøvende ned mod floden for hun var blevet nysgerrrig. da hun kom længere ned så hun en mand sidde og vaske sig. hun gispede endnu engang da det lignede hendes mand. hun løb hen og gav ham et kram men slap hurtigt igen da hun så det var en anden. "und.. undskyld" mumlede hun og vendte sig om og løb ind i skoven igen. hun løb op til grotten og skreg da et slemt syn mødte hende. sengetøjet på sengen var flænset og blæst rundt i hele grotten. hun faldt på knæ og hulkede højlydt.
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

mødet efter mange år - Jyi - privat Empty
IndlægEmne: Sv: mødet efter mange år - Jyi - privat   mødet efter mange år - Jyi - privat Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 12:48

hayate fik hurtigt tøj på, og gik efter hende. "Undskyld men hvad laver du lige i min grotte, jeg har altså ikke ryddet op efter jeg elskede med min amour" sagde hayate og samlede senge tøjet op og lagde det på sengen. han tog en rose frem fra sit hår og satte den i en vase. "Hvorfor krammede de mig mens jeg badet, jeg fik et chok, men for resten, jeg hedder Hayate Yoko Kurama" sagde hayate og hentede nogle af de lilla roser og satte dem også i vasen. han vred sin hale og tørrede sine øre og så på hende. hvem var hun, hun virkede ham bekendt
Tilbage til toppen Go down
Jyi

Jyi


Antal indlæg : 6
Tilmeldings dato : 17/07/12

mødet efter mange år - Jyi - privat Empty
IndlægEmne: Sv: mødet efter mange år - Jyi - privat   mødet efter mange år - Jyi - privat Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 13:02

jyi gav et forskrækket hop da hun hørte en stemme bag sig sige "Undskyld men hvad laver du lige i min grotte, jeg har altså ikke ryddet op efter jeg elskede med min amour" jyi så forskrækket på ham. han så ikke så gammel ud og hun rystede blidt på hovedet. "Hvorfor krammede de mig mens jeg badet, jeg fik et chok, men for resten, jeg hedder Hayate Yoko Kurama" sagde manden og jyi så overraket på ham og tårerne begyndte igen at trille. "je..jeg troede du var en anden" svarede hun stille. "desuden var det her min grotte før du kom og tog den sammen med din amour. hvor gammel er denne amour så?" spurgte hun blidt men der var stadig en snert af overraskelse i hendes øjne samt en del sorg og så tårerne.
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

mødet efter mange år - Jyi - privat Empty
IndlægEmne: Sv: mødet efter mange år - Jyi - privat   mødet efter mange år - Jyi - privat Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 13:07

jeg er 19, og hun er..." dagde han. "Det vedkommer ikke dem" sagde han og samlede et billede af sin far op. "Skøre far, hvad ville mor sige hvis hun vidste at en 16 årig mistede sin jomfruhed til en warlock" sagde han og kløede sig bag øret. han hang billede op og fik ryddet helt op, han redte sengen helt.
Tilbage til toppen Go down
Jyi

Jyi


Antal indlæg : 6
Tilmeldings dato : 17/07/12

mødet efter mange år - Jyi - privat Empty
IndlægEmne: Sv: mødet efter mange år - Jyi - privat   mødet efter mange år - Jyi - privat Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 13:17

jyi så på billedet og syntes det så bekendt ud. hun gik tættere på og så hvem det var. hun gispede forskrækket og vendte sig mod hayate. "så.. det er din far?" spurgte hun forvirret og med en del smerte i øjnene. hun så igen på billedet og smilede et lidt trist smil men så så ned i gulvet igen.
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

mødet efter mange år - Jyi - privat Empty
IndlægEmne: Sv: mødet efter mange år - Jyi - privat   mødet efter mange år - Jyi - privat Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 13:21

ja, min onkel yoro slog min far Yikono ihjel, fordi onkel ikke bar yoko" sagde hayate. "Den legendariske Yoko, som jeg bære i min krop, men jeg må heller rydde op, jeg skal se til min lillesøster Hinaka og min gravide kæreste amour" sagde hayate og for efter sin hale og faldt på rumpen efter lidt tid
Tilbage til toppen Go down
Jyi

Jyi


Antal indlæg : 6
Tilmeldings dato : 17/07/12

mødet efter mange år - Jyi - privat Empty
IndlægEmne: Sv: mødet efter mange år - Jyi - privat   mødet efter mange år - Jyi - privat Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 13:29

"gravide?? hayate hvordan kunne du" skændte jyi blidt men bestemt. hun smiled over at han jagtede sin hale. det gjorde hende helt sikker på at det var hendes søn. hun gik hen til ham. "også med en 16 årig. altså hayate" sagde hun sødt.
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

mødet efter mange år - Jyi - privat Empty
IndlægEmne: Sv: mødet efter mange år - Jyi - privat   mødet efter mange år - Jyi - privat Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 13:33

han så på hende. "Hvad der galt i det, amour er min hustru, selvom jeg nu gjorde hende gravid før vi blev gift" sagde han og fornemmede en lugt han ikke kunne klare. hans onkels lugt. han så ud. "Hvad laver det udyr her, han har ødelagt nok" sagde han. han var blevet til yoko
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





mødet efter mange år - Jyi - privat Empty
IndlægEmne: Sv: mødet efter mange år - Jyi - privat   mødet efter mange år - Jyi - privat Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
mødet efter mange år - Jyi - privat
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mødet- amour - privat (xxx)
» Abejet efter skoletid
» overfaldet i skoven Hayate (privat)
» overraskelse mor - jyi-privat
» Genforenet . Hikana - privat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Uden for byen :: Skoven-
Gå til: