Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) I_vote_lcapAnholdt på Politigåren Hayate (privat) I_voting_barAnholdt på Politigåren Hayate (privat) I_vote_rcap 
Amour
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) I_vote_lcapAnholdt på Politigåren Hayate (privat) I_voting_barAnholdt på Politigåren Hayate (privat) I_vote_rcap 
Hikana
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) I_vote_lcapAnholdt på Politigåren Hayate (privat) I_voting_barAnholdt på Politigåren Hayate (privat) I_vote_rcap 
Tasja
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) I_vote_lcapAnholdt på Politigåren Hayate (privat) I_voting_barAnholdt på Politigåren Hayate (privat) I_vote_rcap 
Brian
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) I_vote_lcapAnholdt på Politigåren Hayate (privat) I_voting_barAnholdt på Politigåren Hayate (privat) I_vote_rcap 
Robina
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) I_vote_lcapAnholdt på Politigåren Hayate (privat) I_voting_barAnholdt på Politigåren Hayate (privat) I_vote_rcap 
Chryse
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) I_vote_lcapAnholdt på Politigåren Hayate (privat) I_voting_barAnholdt på Politigåren Hayate (privat) I_vote_rcap 
Jem
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) I_vote_lcapAnholdt på Politigåren Hayate (privat) I_voting_barAnholdt på Politigåren Hayate (privat) I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) I_vote_lcapAnholdt på Politigåren Hayate (privat) I_voting_barAnholdt på Politigåren Hayate (privat) I_vote_rcap 
Jyi
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) I_vote_lcapAnholdt på Politigåren Hayate (privat) I_voting_barAnholdt på Politigåren Hayate (privat) I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Anholdt på Politigåren Hayate (privat)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Empty
IndlægEmne: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 01:21

T: 15:00
O: nogen betjente
V: regen
S: Politigården



Det var en regenfuld dag. Og Politigården sad den 14 år gammel Hikana iført håndjern hun var bliven anholdt for, noget som slet ikke havde gjordet og hun første at fårtælle dem det. Men de trot ikke på hende og det for blive hun smidt i en celle alene hvor hun kunne tænke sig om, hun måtte ha fat i sin stortebror så hun gik hen til vinduet og hyl så højt hun nu kunne. For at kalde på ham
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 01:23

hayate kom ind. han havde lige fået fri. "Undskyld men jeg blev ringet op om at min uskyldige lillesøster hikana var her" sagde hayate til en betjent. han var stadig i sin læge kitel, da han var læge på hospitalet
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 01:37

" det er denne vej. Hun sidder i celle 5 " sagde betjenten da han åben døren kunne man høre Hikana skrig, en af de ander fanger var komme ind i den celle hvor hun sad og han forsøget at gøre hende ondt. Hikana skreg at vis han ikke slap hende vil hende storebror Hayate Yoko smader ham, selv om hun viste at hayate ikke sloge på noger
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 01:42

hayate blev yoko og slog manden med sin rose pisk og gik hen og tog hikana ind til sig og lagde sin kitel om hende og tog hende med ud. hayate var en af fire hearts aller dygtigeste læger, så ham skulle man ikke ligge sig ud med
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 02:00

Hikana var glad. For at hendes bror Hayate var komme for at hente hende med hjem i den celle var der, rigtig koldt for hikana at sidde hun havde kun haft sin Kinomo på og den var bare. Af silke og ikke ret tyk og slet ikke når det regen
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 02:14

hvorfor helved sad min søster der inde, hun er kun et barn!" skreg hayate til betjentene. hayate var rasende over dette. han lukkede sin kitel om hende og løftede hende op i sine arme. "Min søster er kun en lille pige på 14 år" sagde hayate
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 02:22

" fordi hun blive anholdt. I indkøbescenter for at stjæle nogen babytøj " sadge betjenten men Hikana fiske en bon op, på alt det babytøj hun havde købet til Hayate og Amour´s lille barn. Som hun var faster til og det hele var købet og betale med hendes egne lommepenge,
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 02:25

" fordi hun blive anholdt. I indkøbescenter for at stjæle nogen babytøj " sadge betjenten men Hikana fiske en bon op, på alt det babytøj hun havde købet til Hayate og Amour´s lille barn. Som hun var faster til og det hele var købet og betale med hendes egne lommepenge,
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 02:28

hayate tog den og så på den. "Jeg bar hende købe baby tøj fordi jeg skal være far, og jeg ville ikke kunne nå det, hun brugte sine egne lomme penge, for at købe der for mig, jeg er fuld tids læge, så hun hjalp mig" sagde hayate
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 02:39

Betjenten lod Hikana gå. Med sin bror hun havde sin rygsæk på ryggen og hun så noget så træt ud. Hun var ikke ret høj 1,50 cm og vejen knap 50 kg så det var ikke så underliget, at hun altid var meget syg på grunde af sin lave vækset og laver vægt
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 02:42

hvorfor tog de dig, når du havde bonen på tøjet med dig" sagde hayate og tog hende med hen til et sted hvor han købte varm kakao til hende. han gav hende den varme kakao og en sandwich. han ville have at hun spiste og drak noget
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 03:06

" det var dne lumpen. Pako som meldt mig han så er jeg gik med min pung med alle de penge jeg selv ha tjent, og så ville han ha dem men jeg når da at gemt min pung iden politi kom og hent mig " sadge Hikana. Og tog en bid af sin sandwich og en tår af sin varme kakao
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 03:11

han gav hende sit visit kort. "Frem over hvis politiet tager dig, så viser du dem mit kort, og beder dem ringe til mig okay, og så kommer jeg eller sender en af mine kolegaer" sagde hayate og tog en bid af sin sandwich
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 03:27

´" det skal jeg nok storebror. Gab hvor er jeg blive træt jeg trot jeg vil hjem i min seng nu " sadge Hikana stille, og smielde træt yil sin storebror hun var ved at være noget så træt. Da hun ikke var ret store tog tingen mere på hende en ved ander
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 03:32

så lad os gå hjem til mig og amour, dit værelse der er allerede klar hina" sagde hayate blidt og løftede hende op. "Hvad syntes du om at skulle være fatser hina?" spurgte hayate mens hn gik mod sit hjem sammen med hina
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 03:46

" jeg glæde mig godt nok. Men de første dage skal i nok bare led mig være alene du ved hvordan jeg ha det, med nye mennsker i mit live da det tog lidt tid før jeg godkendt Amour " sadge Hina. Og følde sig ikke godt tilpar lige nu
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 04:15

jeg tror ikke en gang amour vil lade folk komme nær den lille, når hun skal føde. men det er jo om et stykke tid, men du har altid et hjem hos os, den må du huske Hina" sagde han blidt og så på hende. da han stod foran ham og amours hjem, låste han op og bar hende ind og bar hende i seng
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 04:40

" du ved godt hvad jeg meder storebror. Jeg er jo ikke så tryg ved nye mennske som ander er, og du af alle ved hvorfor det er sådan " sadge Hikana og blive laget i seng hendes pande. Var våd af sved hun havde feber og det kunne man se på hendes øjne
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 06:58

han lagde en våd klud på hendes pande. men mens han gjorde det begyndte han at hoste. han tog sig af hina. men sved perler løb ned af hans ansigt. han var selv meget syg. han hostede slemt, og endte med at hoste blod op. han holdt det bare skjult
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 07:02

" storebror gå ind og sov lidt. Du er også nød til at hvile dig du er også syg " sadge Hikana og så på ham, hun ville ha at han skulle får sovet en smule inde Amour kom hjem igen. Så han ikke var for syg til at være sammen med hende i aften da de pleje at hygge sig være onsdag aften,
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 07:28

jeg er nød til at gøre maden klar hina, amour har snart fri, og så skal maden være klar til når hun kommer hjem" sagde hayate. *hun skal jo spise for to eller tre* tænkte han og hakkede grønsagerne, og lagde dem i en skål
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 07:44

" så hjælpe jeg dig bror " sagde Hina. Og rejste sig fra sengen og gik ud for at hjælpe ham med at laver med, hun var suveren i et køkken og laver rigtig gode mad og kunne fiden ud af et kumfur. selv om hun kun var 14 år gammel
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 08:00

du burde ligge i din seng hina, du er meget syg, ved mig er det bare en dum forkølelse, som jeg har fået ikke andet" sagde han blidt og skar noget brød ud. han nynnede imens, mens fordi han hyggede sig, men også fordi han var glad
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 08:11

" bror jeg vil hjælpe dig. I stædet for at ligge og glo og det ved du godt ikke er min kop te over hovedt, så jeg hjælpe dig " sagde Hina og vaske sine hænder og blande en gode og sprød salate. Til aftensmaden Hina laver nogen festlive små drikns til maden også
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 08:32

hina husk at der ikke må være alkohol i, 1: amour er gravid, to: jeg bliver skør af det og tre du er kun et par," sagde hayate og kogte noget paste. hans plan var at lave pasta salat, og en sød sovs. han var ikke så god ednu til at lave mad. men han blev hele tiden bedre
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Anholdt på Politigåren Hayate (privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» overfaldet i skoven Hayate (privat)
» Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)
» overraskelse mor - jyi-privat
» Mødet- amour - privat (xxx)
» Genforenet . Hikana - privat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: Politigården-
Gå til: