Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 I_vote_lcapAnholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 I_voting_barAnholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 I_vote_rcap 
Amour
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 I_vote_lcapAnholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 I_voting_barAnholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 I_vote_rcap 
Hikana
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 I_vote_lcapAnholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 I_voting_barAnholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 I_vote_rcap 
Tasja
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 I_vote_lcapAnholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 I_voting_barAnholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 I_vote_rcap 
Brian
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 I_vote_lcapAnholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 I_voting_barAnholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 I_vote_rcap 
Robina
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 I_vote_lcapAnholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 I_voting_barAnholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 I_vote_rcap 
Chryse
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 I_vote_lcapAnholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 I_voting_barAnholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 I_vote_rcap 
Jem
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 I_vote_lcapAnholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 I_voting_barAnholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 I_vote_lcapAnholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 I_voting_barAnholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 I_vote_rcap 
Jyi
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 I_vote_lcapAnholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 I_voting_barAnholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Anholdt på Politigåren Hayate (privat)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 08:35

" bare rolige det er kun sodavand. Med is i ikke andet " sadge Hina og satte dem i kølern så de var kolde til maden, så gik hun i gang med at dække bord og tænde lys men Hina havde glemt hvad hendes. Bror havde sagde at hun ikke måtte tænde lys uden at han var ved hendes siden,
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 09:02

hayate tog hendes hånd så de tændte lysene sammen. han tog nogle roser og satte dem på bordet. "Nu håber jeg amour kan lide maden, nå ja, amour og jeg har købt en cafe inde i byen, hvis du vil kunne du jo arbejde der inde efter skole, og tjene lidt lommepenge" sagde hayate
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 09:13

" det vil jeg godt storebror. Vis det ikke er til besvære " sagde hina og så ned hun ville helst ikke være til besvære for, dem nu hvor de skulle være forælder til en eller to små børn. Det var sværet at vide om der var en eller to i maven på Amour
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 09:53

du vil ikke være til besvær hina, du vil blive en fantas´tisk faster" smilede hayate og tog an ansætteles ordre frem og udfyldte den. han viste hina den. "du skal bare underskrive der hina, og så har du job på mig og amours cafe" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 19:00

Hina skrev under. Hun arbejet hun for sin bror og svigerinde Amour hun var måske kune 14 år men viste en. del omkring at tag i mod bestillinger og får den udført hun satte sig ned og rette. På sin striten hale hvorfor strite den så meget når hun var sammen med sin bror.
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Jul 2012, 05:46

hayate grinede. hans hale var skjult i hans bukser, da han altid fik den i klemme i ting. "Hvad vil du sige til faktisk at styre butikken i de timer jeg arbejder på hospitalet?" spurgte hayate, og blev svimmel. via hans hale ikke fik luft blev han meget svimmel
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Jul 2012, 22:38

" mener du det storebror. mange tak ååh bror din hale kan ikke får luft der ned " sagde Hina og klippe et hul, så hans hale kunne komme frem så han ikke var så svimmel af det hun krame ham. og var lykkelige over at være sammen med ham igen
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Jul 2012, 06:24

ja jeg mener det hina. jeg er jo læge, og amour arbejder tit for sin far," sagde hayate og kløede sin hale. *Hvor jeg dog hader den hale* tænkte han og så ud. han håbede ikke at amour skulle arbejde over.
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Jul 2012, 20:20

Hina gik ud og så efter posten. Hun så er der var 4 breve til hendes bror, 2 til Amour og 5 til Hina selv, hun tog dem med ind og lag dem i 3 bunker så de kunnelæse dem når de havde spiset. Til aften Hina gik restløs rundt hvor blive Amuor af hun skulle være komme hjem for 5 minuter siden,
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeTors 26 Jul 2012, 08:14

hayate gik rundt i cirkler. hans øre var sænket, og hans hale var mellem hans ben. han så flere gange ud. "Hun arbejder sikkert over" mumlede hayate. men han var meget nevøs, især når amour var i den tilstand hun var
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeTors 26 Jul 2012, 20:19

Hina sad og bed sig en smule i halen. Hun var urolig kunne man se ellers ville hun ikke bide sig selv i hlaen på den måde, Hina blive mere og mere urolig for Amour da hun ikke var komme hjem efter en ½ time. Kunne hina snart ikke vent mere maden blive snaert for klam vis de ikke blive spist,
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 01 Aug 2012, 07:46

hayate skar noget brød og skar sig i håndledet af ren bekymring. "Amour hvor er du" mumlede han og slikkede sit blødende håndled. han så ud og sukkede. hvor blev hun dig af. han smed kniven på bordet. "Hina du skal spise nu, jeg løber ud og finder amour, om så det vil tage mig hele natten og dagen med" sagde hayate og løb afsted
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeTors 02 Aug 2012, 08:37

Hina kunne ikke lige at være alene. Hun gik panisk rundt og kunne ikke spise noget hun gik ind på sit værlse, og satte sig på sengen hun var bange lidt efter hørt hun nogen banke på hoveddøren. Så hun gik der ud men før hun kunne når at lukke op blive døren sprake ind og Hina, skubber omkuld " hvor er han tøs " sagde manden " hvem " sagde hina " din storebror " sagde mande rasen " hvorfor skulle jeg siger det " sadge Hina bange pg ryset da mande tog fat i hende og skar hende fra skuldern og ned til albun med en kniv hun skreg af smerte og det blødt
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Aug 2012, 20:46

hayate kom gående hjem. han havde ikke fundet amour, men han havde snakket med hendes far. amour sov hos ham, så hayate var mere tryg. for så vidste han at hun var i sikkerhed. da han kom hjem så han døren. "Hina, jeg er hjemme!" råbte han og ordnede døren. *Hvad er der sket her* tænkte han
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Aug 2012, 23:36

men kunne høre. En svage hulken inde fra stuen det var Hina hun var ved at besvimer såret i hendes arm, var åben og blødt meget hun var tæt på at midste bevistheden af blodmangel. " Haya " sagde Hina. Svaget også lød der et bump og hun besvime hun lå i en store blodpøl,
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Aug 2012, 23:43

han for der ind og fndt hende. han forbandt hendes arm og ringede efter sin kolegaer. han bar hina i seng og fik hendes arm syet sammen. "Hina..." sagde han med tårer i sine øjne. han satte sig på en stol ved hende, og sukkede. "Hvad mon der er sket med hende" sukkede han
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Aug 2012, 23:50

Hina mærke sin bror. Og at han fik såre syt sammen for at stoppe blødningn hun hade et kort sidden i hårt, hvor hun hade sin mors spænde som hun hade får og efter nogen minuter begyndte hun at vången igen. Hun var øm i armen og var meget svimmel
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeMan 06 Aug 2012, 00:09

hayate tog kortet og læste det. Hans kolegaer var der og tjekkede hina. da det var svært for hayate, da hina jo var hans lille søster. "Vi fanger svinet hayate" sagde hans kolegaer og gik. hayate nikkede blidt
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 07 Aug 2012, 00:42

Hina tog hans hånd. Med sin raske arm " Storebror " hviske Hina svaget hendes ansoget så meget bleg ud, hun viste godt hvem manden som hade gjordet det var hende han hade Yuok. Han ville ha fat på Hayate fordi han ment at Yoko hade slog hans søn ihjle selv om der slet ikke passe, drengen var død af druk ikke andet
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 08 Aug 2012, 15:02

hayate var blevet yoko, og var vred. "Jeg fanger det udyr" sagde han rasende. varmen i hans øjne forsvandt. hans hår blev mere sølv og han fik sorte roser frem. "Ingen skal skade dig hina!" sagde han rasende og fik en søgende rose frem. den kunne ramme hvert et mål, ligesom en pil
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 01:01

Hina begyndte at græde. Hun var bange for Yoko som altid men denne gang værer en før hen, hendes sind var meget skrøbelig og svækket og den midste forstyrlse kunne skade hende alvorliget. Og detkunne i sidste ende slog hende ihjel sådan var det bare
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 04:53

han så på hende og nussede hende blidt i håret. hans øjne blev blide igen. han blev igen hayate. "hverken jeg eller yoko lader nogen skade dig" sagde han blidt. han smilede og tog om hende og vuggede hende i sine arme
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeLør 11 Aug 2012, 01:56

Hina lænde sig ind til ham. Hun var så bange og ked af det fordi den mand som hade skadet hende, havde efter lladet mere en var såret på hendes arm men også et sår på hendes hals.Men det var sværet at se fordi hun skjulte det med sin krave på sig tøj
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 04:26

Jeg dræber alle dem der skader dig hina, du er min søster, jeg vil beskytte dig og amour, om så jeg må sige op og ofre mit liv for jer. I er mit et og alt, hvis der skete jer noget ville jeg dø, og opgive at være hayate" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 04:30

Hina trak sin krave ned. Så hayate kunne se det sår hun hade på siden af halsen det var ikke store og blødt ikke mere, men det var der og det var rødt og hævet det linde af det var betændlse i det. Som der også var men det kunne Hina slet ikke se
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Anholdt på Politigåren Hayate (privat)   Anholdt på Politigåren Hayate (privat) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Anholdt på Politigåren Hayate (privat)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» overfaldet i skoven Hayate (privat)
» Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)
» overraskelse mor - jyi-privat
» Mødet- amour - privat (xxx)
» Genforenet . Hikana - privat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: Politigården-
Gå til: