Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Rygning på biblioteket - hayate I_vote_lcapRygning på biblioteket - hayate I_voting_barRygning på biblioteket - hayate I_vote_rcap 
Amour
Rygning på biblioteket - hayate I_vote_lcapRygning på biblioteket - hayate I_voting_barRygning på biblioteket - hayate I_vote_rcap 
Hikana
Rygning på biblioteket - hayate I_vote_lcapRygning på biblioteket - hayate I_voting_barRygning på biblioteket - hayate I_vote_rcap 
Tasja
Rygning på biblioteket - hayate I_vote_lcapRygning på biblioteket - hayate I_voting_barRygning på biblioteket - hayate I_vote_rcap 
Brian
Rygning på biblioteket - hayate I_vote_lcapRygning på biblioteket - hayate I_voting_barRygning på biblioteket - hayate I_vote_rcap 
Robina
Rygning på biblioteket - hayate I_vote_lcapRygning på biblioteket - hayate I_voting_barRygning på biblioteket - hayate I_vote_rcap 
Chryse
Rygning på biblioteket - hayate I_vote_lcapRygning på biblioteket - hayate I_voting_barRygning på biblioteket - hayate I_vote_rcap 
Jem
Rygning på biblioteket - hayate I_vote_lcapRygning på biblioteket - hayate I_voting_barRygning på biblioteket - hayate I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Rygning på biblioteket - hayate I_vote_lcapRygning på biblioteket - hayate I_voting_barRygning på biblioteket - hayate I_vote_rcap 
Jyi
Rygning på biblioteket - hayate I_vote_lcapRygning på biblioteket - hayate I_voting_barRygning på biblioteket - hayate I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Rygning på biblioteket - hayate Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Rygning på biblioteket - hayate Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Rygning på biblioteket - hayate Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Rygning på biblioteket - hayate Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Rygning på biblioteket - hayate Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Rygning på biblioteket - hayate Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Rygning på biblioteket - hayate Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Rygning på biblioteket - hayate Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Rygning på biblioteket - hayate Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Rygning på biblioteket - hayate

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Rygning på biblioteket - hayate Empty
IndlægEmne: Rygning på biblioteket - hayate   Rygning på biblioteket - hayate Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 05:21

S: Biblioteket på skolen
T: 12:00?
O: Væsener
V: Normalt
P: Avatar Surprised

Inde på skolens biblioteket sad en ung herre ved navn Micheal og læste bøger. Han havde en mellemstor bog med orange omslag liggende åben på bog. Hovedet var helt begravet i de små tegn og bogstaver, som kaldtes ord på en side. Bogen virkede gammel og Michael var overraskte over, at de havde den stadig. I bogen stod en masse overtro og lignene. Ting som andre nok ville syntes, var sære og underlige, men som Michael syntes var spændende. Overtro var en vigtig del af hans kulturarv. Med et knips med fingrene, kom en cigaretæske til syne. Michael kunne jo ikke gøre for, at han var afhængig. Han tog en cigaret ud, tændte den og begyndte at smugryge lidt. Men ingen kunne få lov til at tage dem fra ham.
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Rygning på biblioteket - hayate Empty
IndlægEmne: Sv: Rygning på biblioteket - hayate   Rygning på biblioteket - hayate Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 05:27

en rød rose ramte pakken så den sad i væggen. en mand kom mod ham. "Det er forbudt at ryge her unge mand" sagde hayate og tog det fra ham og smed det ud. "Det står på alle skilte, rygning forbudt, det står alle steder, din flad pande" sagde hayate. hans hale viftede lidt. "Giv mig de pakker du har, jeg er læge, men også kommende far, og jeg nægter at se en ung mand ødelægge sine lunger via at han er så dum at ryge" sagde hayate
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rygning på biblioteket - hayate Empty
IndlægEmne: Sv: Rygning på biblioteket - hayate   Rygning på biblioteket - hayate Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 05:44

Micheal opdagede godt den formanende mand, som pludselig stod ved hans side. Langsomt lukkede han bogen sammen og så så op på manden.
"Tsk tsk tsk" Sagde han blot og rystede mildt på hovedet. "Nej det ville ikke være klogt. Slet ikke klogt, da jeg har brug for mine cigaretter" Afsluttede han. Michael stak sine fingre i brystlommen og fiskede en cigaret op, som han forsøgte at stoppe i munden på den anden mand.
"Her tag en smagsprøve" Smilede han kækt og skulle til at tænde sin lighter, men ville vente lidt og se hvordan ham den anden reagerede på det.
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Rygning på biblioteket - hayate Empty
IndlægEmne: Sv: Rygning på biblioteket - hayate   Rygning på biblioteket - hayate Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 05:55

hayate slog det hurtigt væk med hånden. "Jeg ryger ikke, og drikker kun alkohold om aften til aftensmaden," sagde hayate og tog en rose fra sit hår og tog nogle af blomster bladene ind i munden. "Rose blade giver en god ånde og healer sår i din mund" sagde hayate
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rygning på biblioteket - hayate Empty
IndlægEmne: Sv: Rygning på biblioteket - hayate   Rygning på biblioteket - hayate Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 06:09

Michael så underligt på manden, da han begyndte at spise blade. Hvor sært, måske skulle han trylle bladene om til slanger? Nej det ville ikke være sjovt. Han havde en bdre ide. Med et knips med fingrene, havde han pludselig en joint mellem fingrene.
"Hvad med den her fætter?" Spurgte han drillende, tændte den og begyndte at ryge den udelukkende for at provokere manden.
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Rygning på biblioteket - hayate Empty
IndlægEmne: Sv: Rygning på biblioteket - hayate   Rygning på biblioteket - hayate Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 06:16

hayate blev rimelig irreteret på ham og tog den og smed den på gulvet. hayate tog en rose i munden og så på ham. "Ikke for smart at gøre mig irreteret unge mand" sagde han og tog rosen fra sin mund. rosen blev til en tornet pisk
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Rygning på biblioteket - hayate Empty
IndlægEmne: Sv: Rygning på biblioteket - hayate   Rygning på biblioteket - hayate Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Rygning på biblioteket - hayate
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» en dag på Biblioteket (Brian)
» Jeg er gravid -Hayate
» mor til søn snak - hayate - Jyi
» Hayate Yoko Kurama
» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Skolen :: Biblioteket-
Gå til: