Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Ny på denne station - Crys  I_vote_lcapNy på denne station - Crys  I_voting_barNy på denne station - Crys  I_vote_rcap 
Amour
Ny på denne station - Crys  I_vote_lcapNy på denne station - Crys  I_voting_barNy på denne station - Crys  I_vote_rcap 
Hikana
Ny på denne station - Crys  I_vote_lcapNy på denne station - Crys  I_voting_barNy på denne station - Crys  I_vote_rcap 
Tasja
Ny på denne station - Crys  I_vote_lcapNy på denne station - Crys  I_voting_barNy på denne station - Crys  I_vote_rcap 
Brian
Ny på denne station - Crys  I_vote_lcapNy på denne station - Crys  I_voting_barNy på denne station - Crys  I_vote_rcap 
Robina
Ny på denne station - Crys  I_vote_lcapNy på denne station - Crys  I_voting_barNy på denne station - Crys  I_vote_rcap 
Chryse
Ny på denne station - Crys  I_vote_lcapNy på denne station - Crys  I_voting_barNy på denne station - Crys  I_vote_rcap 
Jem
Ny på denne station - Crys  I_vote_lcapNy på denne station - Crys  I_voting_barNy på denne station - Crys  I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Ny på denne station - Crys  I_vote_lcapNy på denne station - Crys  I_voting_barNy på denne station - Crys  I_vote_rcap 
Jyi
Ny på denne station - Crys  I_vote_lcapNy på denne station - Crys  I_voting_barNy på denne station - Crys  I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Ny på denne station - Crys

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Jem

Jem


Antal indlæg : 25
Tilmeldings dato : 20/08/12

Ny på denne station - Crys  Empty
IndlægEmne: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 05:20

S: politistationen
T: eftermiddag
O: politimænd
V: regnvejr

Jem kiggede sig lidt rundt omkring, da han var kommet ind på den nye politistationen. Han var blevet rykket fra den ene by til en anden, da de åbenbart havde mere brug for ham her. Det var så også det fede ved at være kamæleon. Han kunne finde ud af hvad der var sket ved myrdede personer så let som en leg, og de andre politimænd syntes det var fantastisk.
Han åbnede sin røde lange jakke op, og snoede det hvide halstørklæde af, så det kun lige han over ham. Den sorte skjorte havde korte ærmer, og en brystkasse lomme. De brune cowboybukser var under skjorten, med et sort bælte, og selvfølgelig nogle sorte fine sko, som skinnede lidt, da de var blevet pusset.
Han blev roligt ført igennem alle politimændende og ind på hans kontor, hvor den anden politibetjent lukkede døren, så han igen var alene.
Jem pustede lettet ud, og satte sig ned bag skrivebordet.
Tilbage til toppen Go down
Chryse

Chryse


Antal indlæg : 32
Tilmeldings dato : 20/08/12
Alder : 28

Ny på denne station - Crys  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 05:25

En ung nymfe pige kom hen til ham. hun skulle give en af kolegaerne en kop kaffe. "Her er Deres kaffe sir Charles" sagde hun og ventes sig mod ham. "Kaffe eller te sir.. mit navn er Chryse, men alle kalder mig Cys, jeg er stationens kaffe og te pige, jeg servere te og kaffe for alle her sir" sagde hun og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Jem

Jem


Antal indlæg : 25
Tilmeldings dato : 20/08/12

Ny på denne station - Crys  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 05:28

Jem syntes det var helt utroligt, at han havde fået en så fed station. Det virkede til, at alle var nære venner, eller bekendte. Hvor ville det være fedt at komme igang med arbejdet.
Han smilede varmt til den unge pige, som kom hen til ham. "godeftermiddag Cys... Kaffe tak... Og kunne jeg stille Dem et spørgsmål?" spurgte han venligt til hende med et bredt varmt smil, så hun sikkert ikke ville føle sig utryg.
Tilbage til toppen Go down
Chryse

Chryse


Antal indlæg : 32
Tilmeldings dato : 20/08/12
Alder : 28

Ny på denne station - Crys  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 05:31

hun fik vandet i kanden til at koge op og skænkede så kaffe om. "Det kommer lidt an på hvad sir, men ja spørg De bare, hvis det er min alder De vil vise, så er jeg altså 16 og jeg er en vand nymfe" sagde hun blidt. "En eller to tsk sukker, og skal De have mælk i kaffen?" spurgte hun blidt og lagde kort sit gyldne hår bag det ene øre
Tilbage til toppen Go down
Jem

Jem


Antal indlæg : 25
Tilmeldings dato : 20/08/12

Ny på denne station - Crys  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 05:36

Jem smilede varmt til Cys. Hun var jo en utroligt sød pige, men snakkede til ham, som var de i middelalderen.
"hvad laver en 16-årig pige som dig her?
Vil De være venlig at kalde mig du i stedet for De, jeg følger mig så gammel...
Og ved De hvor de uopklarede sager er, jeg er kamæleon, så de er mit speciale her inde." spurgte han hende venligt.
"jeg drikker den sort som samvittighed tak uden noget i." forklarede han venligt.
Tilbage til toppen Go down
Chryse

Chryse


Antal indlæg : 32
Tilmeldings dato : 20/08/12
Alder : 28

Ny på denne station - Crys  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 05:41

Jeg drømmer om at selv blive betjent sir Jem, men som chefen siger... så er jeg kun...et barn" sagde hun og gik hen til et skap og tog en stor kasse ud af det og gik hen til jem. "Dette er alle 699 uopklared3e sager, som der er på denne station, så De.. mener du har nu noget at give dig til" sagde hun og satte hans kop kaffe foran ham. hun gik hen til en kvindelig betjent og øste te op til hende
Tilbage til toppen Go down
Jem

Jem


Antal indlæg : 25
Tilmeldings dato : 20/08/12

Ny på denne station - Crys  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 05:46

Jem smilede varmt til hende. "jamen Cys, du arbejder jo allerede på en station. Om to år kan du jo komme på politiskud og allerede blive betjent der. Så du er j ikke et barn. Du er en ung kvinde. Jeg er dog imponeret over du vil være betjent." sagde han glad, og håbede så lidt de fik sager sammen.
Da Jem så den tunge kasse tog han hurtigt dem fra hende, og bar den over til sit eget bord. "mange tak Cys." sagde han venligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Chryse

Chryse


Antal indlæg : 32
Tilmeldings dato : 20/08/12
Alder : 28

Ny på denne station - Crys  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 05:50

jeg er jo bare en servitrise sir jem, det er jo ikke politi arbejde. men grunden til jeg vil være betjent er, at min moder sagde at min afdøde fader var betjent, og jeg vil være ligesom ham, selvom jeg aldrig har kendt ham sir" sagde hun. hun rødmede kort over ham. men rystede tanken af sig. han var en 20 årig mand, hun var kun en 16 årig ung vcand nymfe
Tilbage til toppen Go down
Jem

Jem


Antal indlæg : 25
Tilmeldings dato : 20/08/12

Ny på denne station - Crys  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 05:53

Jem smilede varmt til hende, og tog så blidt hendes hænder i sine, og fik hende så til at kigge på sig. "jamen så syntes jeg du skal holde fast i den tanke. Det er jo heller ikke enhver der får lov til at servere for betjentene. Det skal jo være en med en god baggrund, og hvis din far har været betjent bliver du sikkert også en storslået betjent, ellers skal jeg nok hjælpe dig." sagde han venligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Chryse

Chryse


Antal indlæg : 32
Tilmeldings dato : 20/08/12
Alder : 28

Ny på denne station - Crys  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 05:59

sir, jeg kender ikke engang min faders navn, min moder nævner ham aldrig, hun har ikke engang et billede af ham, jeg kan jo ikke bare spørge ved i hvem min far er, han er en vand nymfe" sagde hun og så lidt ned. hun syntes selv at hun lige havde lydet flabet. "Den må De meget undskylde sir, jeg ville ikke lyde flabet eller noget" sagde hun og skyndte sig ud med den tomme te bakke
Tilbage til toppen Go down
Jem

Jem


Antal indlæg : 25
Tilmeldings dato : 20/08/12

Ny på denne station - Crys  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 06:14

Jem smilede roligt til hende med et venligt blik. "der er ikke mange nymfer, som er betjente, så hvis du vil kan jeg vidst godt finde ham. Bare du har et eller andet fra ham eller sådan noget han har rørt ved." forklarede Jem hende venligt med et smil på læben.
"det gør ikke noget Cys, du skal bare være åben." sagde han roligt, to åbnede så for den første mappe.
Tilbage til toppen Go down
Chryse

Chryse


Antal indlæg : 32
Tilmeldings dato : 20/08/12
Alder : 28

Ny på denne station - Crys  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 06:18

Hvordan jeg kender hverken hans navn, eller ved hvordan han ser ud, jeg har aldrig set ham, og min moder smed alle billederne ud da jeg var lille, de smertede vist min mor at se de billeder" sagde hun. hun lagde kort en hånd for sin mund. en tårer kom frem i hendes hav blå øjne. hun gjorde alt for ikke at græde
Tilbage til toppen Go down
Jem

Jem


Antal indlæg : 25
Tilmeldings dato : 20/08/12

Ny på denne station - Crys  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 06:24

Jem krammede hende blidt ind til sig, og nussede hende blidt på ryggen imens. "din far... Har han rørt en kaffekande, eller noget. Hvis du bare giver mig sådan en ting han lige har rørt ved, så kan jeg finde ham så let som en leg." forklarede han hende roligt, og vuggede hende så roligt.
Tilbage til toppen Go down
Chryse

Chryse


Antal indlæg : 32
Tilmeldings dato : 20/08/12
Alder : 28

Ny på denne station - Crys  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 06:31

Det ved jeg ikke, men far hed Morigina til efternavn ligesom jeg gør, men min far må have drukket te, for mor havde ingen kaffekande overhoved, og alle vores kopper er te kopper" sagde hun og skuppede ham væk. hun kunne ikke lide at blive krammede af en fremmede mand. det var ret skræmmende for hende. hun var opdraget sådan at man ikke krammede en mand før man kendte manden
Tilbage til toppen Go down
Jem

Jem


Antal indlæg : 25
Tilmeldings dato : 20/08/12

Ny på denne station - Crys  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 06:49

Jem slap hende roligt, og smilede så venligt til hende med er bredt smil. "se så har jeg jo allerede noget at gå efter miss Cys. Jeg skal nok finde din far, så du kan se hvordan han ser ud okay?" sagde han venligt og nussede hende blidt i håret. "hvis du vil kunne du jo spørge om tilladelse til at komme i praktik hos en betjent... Det fok jeg i hvert fald tilladelse til." sagde han venligt.
Tilbage til toppen Go down
Chryse

Chryse


Antal indlæg : 32
Tilmeldings dato : 20/08/12
Alder : 28

Ny på denne station - Crys  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 07:02

håber jeg, min moder siger bare han er død, men jeg håber dag og nat på at min fader lever" sagde hun og gik ud og lavede mere te og kaffe. hun fik vand fra vandhanen hen i en tom vase med en blomst, sådan at blomsten fik vand
Tilbage til toppen Go down
Jem

Jem


Antal indlæg : 25
Tilmeldings dato : 20/08/12

Ny på denne station - Crys  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 07:27

Jem smilede venligt til hende. "husk nu bare på ikke at have for mange forhåbninger. Det lærte jeg på den hårde måde." sagde han lidt trist, og åbnede så mappen. Han tog så et armbånd fra en myrdet, men man havde kun armbåndet fra hende.
Alle stirrede så på Jem, hvad han var lidt ligeglad med. Han håbede nu bare mest, at Cys så det, så hun vidste hvad han kunne gøre.
Kort efter blev Jem til en ung kvinde, med forslåetnhovrd, blod løbende ned fra brystkassen, og man skulle tro en død kvinde stod foran dem.
Tilbage til toppen Go down
Chryse

Chryse


Antal indlæg : 32
Tilmeldings dato : 20/08/12
Alder : 28

Ny på denne station - Crys  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 07:31

cys så på det og så nogl dybe så. "Hvis jeg skal dætte rigtigt, så er hun blevet spidet af meget lange negle eller skarpe tynde knive, er der nogen her med så lange negle eller som har det med at dræbe andre?" spurgte hun og så på jem. "Vær venlig lige at blive dig selv sir jem" sagde hun, for det der var skræmmende
Tilbage til toppen Go down
Jem

Jem


Antal indlæg : 25
Tilmeldings dato : 20/08/12

Ny på denne station - Crys  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 07:37

Jem smilede varmt til hende som en død dame. "jeg skal lige noget først søde." sagde han med hendes stemme. Kort efter lukkede han øjnene, og efter noget tid blev han til sig selv.
Makkeren ger for ham fik et navn, og fik forklaret hvordan mordet var sket, som om han selv havde været med til det. Kort efter var makkeren travlt igang med at sørge ham. Mappen blev foldet sammen med armbåndet, og han smilede til Cys.
Tilbage til toppen Go down
Chryse

Chryse


Antal indlæg : 32
Tilmeldings dato : 20/08/12
Alder : 28

Ny på denne station - Crys  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 07:48

cys tog billedet af den betjent som havde haft sagen, hun så på billedet. "Sir jem, jeg tror betjenten her er nymfe mand" sagde hun og vendte billedet. der stod et meget udvisket navn. hun kunne ikke læse det
Tilbage til toppen Go down
Jem

Jem


Antal indlæg : 25
Tilmeldings dato : 20/08/12

Ny på denne station - Crys  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 07:54

Jem strakte sig kort. Det gjorde altid lidt ondt i ryggen bagefter, når han havde gjort det. Især fordi folk var for det meste blevet ødelagt i ryggen.
Han tog roligt billedet, og smilede til Cys. "så skal vi på skattejagt. Og du behøver ikke kalde mig sir. Bare kald mig Jem." sagde han blidt, og begyndte at få arkivere igennem.
Tilbage til toppen Go down
Chryse

Chryse


Antal indlæg : 32
Tilmeldings dato : 20/08/12
Alder : 28

Ny på denne station - Crys  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeTirs 21 Aug 2012, 07:31

manden på billedet er nymfe ligesom jeg.... hvad er hans navn, hvem er han, hvad skete der med ham sir...mener Jem" sagde hun og rødmede lidt. Jem var den første hun ikke kaldte for sir. hun så på ham. hun vasr nysgerrig nu, hun ville vide hvem den betjent på billedet var.
Tilbage til toppen Go down
Jem

Jem


Antal indlæg : 25
Tilmeldings dato : 20/08/12

Ny på denne station - Crys  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeTirs 21 Aug 2012, 07:52

Jem kiggede billedet lidt igennem. Han skrev så ned at han var nymfe på en blok. Han kunne dog ikke lade vær med at grine blidt over hendes spørgsmål, og nussede hende så i håret. "vi ligger billedet i scanneren, så finder vi ud af på den måde hvilken station han kommer fra, og så undersøger vi hvem han er derfra." sagde han venligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Chryse

Chryse


Antal indlæg : 32
Tilmeldings dato : 20/08/12
Alder : 28

Ny på denne station - Crys  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeTirs 21 Aug 2012, 07:56

hun trak sig hurtigt bag ud. ingen havde nogensinde rørt hendes hår af han køn, ingen nogensinde, så det skræmte hende, at en så gjorde det. men af en eller anden grund, så kunne hun godt lide det. det var helt rart.
Tilbage til toppen Go down
Jem

Jem


Antal indlæg : 25
Tilmeldings dato : 20/08/12

Ny på denne station - Crys  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  Icon_minitimeTirs 21 Aug 2012, 08:20

Jem smilede så varmt til hende, da hun virkede så nervøs eller usikker på det der skete lige nu.
Roligt og galant rakte han armen frem til hende. "skal vi så finde den scanner?" spurgte han hende venligt med et varmt smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny på denne station - Crys  Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny på denne station - Crys
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: Politigården-
Gå til: