Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg

Vis resultater som:

Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
en ny dag  I_vote_lcapen ny dag  I_voting_baren ny dag  I_vote_rcap 
Amour
Hikana
Tasja
Brian
Robina
Chryse
Jem
Marshall Dupree
Jyi
Seneste emner
» Ny på skolen
en ny dag  Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
en ny dag  Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
en ny dag  Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
en ny dag  Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
en ny dag  Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
en ny dag  Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
en ny dag  Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
en ny dag  Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
en ny dag  Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum

en ny dag

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Tasja

Tasja

Antal indlæg : 44
Tilmeldings dato : 12/07/12
Alder : 30

en ny dag  Empty
IndlægEmne: en ny dag    en ny dag  Icon_minitimeFre 13 Jul 2012, 09:18

S:Gårdspladsen
T: middags tid
O: der var nogen få personer der igen rundet
V: lidt overskyet

Tasja var lige kommet til skolen og gik nu rundt uden for på gårdspladsen, hun så sig om det var ikke som der hjemme men det var pænt. Hun så sig om for at se om, der var mange ting at se på, en lille fugl fløj over hende, hun smilte for sig selv, hvorefter hun gik hen og satte sig på en bænk mens hun stadig så sig om.
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour

Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 29

en ny dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag    en ny dag  Icon_minitimeFre 13 Jul 2012, 09:26

Amour sukkede opgivende over det der var sket i dag. En dårlig start på morgen, drillerier i skolen, og nu dette her! Alligevel havde hun et stort smil på læben, og virkede utroligt glad, som hun altid var, selvom hun nogle gange ikke var særlig glad for det.
Hun havde sin sorte korte kjole på, som sad tæt til overklippes, og gik til over knæene, imens hun havde en hvid skjorte inden under, som gik over albuerne, om halsen havde hun en halskæde, som sad tæt til halsen, og havde et hjerte hængende fra sig. På fødderne var der ingenting på, da Amour ikke kunne lide at have noget på fødderne overhoved, men alligvel så de fine og rene ud.
Det orange hår var flettet i rottehaler, og et pandebånd var sat i håret, så det lignede en hvid blomst sad i siden af håret.
Amour gik så over til et træ tæt på en bænk, og kiggede på en smuk blomst med et svag grin og smil på læben.
https://fire-heart.danskforum.net
Tasja

Tasja

en ny dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag    en ny dag  Icon_minitimeFre 13 Jul 2012, 09:43

Tasja fik øje på en pige der stod ikke landet fra hende og grinede, Hun rejste sig op og rettede lidt på sin kjole der altid blev krøllet når hun satte sig ned, hun tjekkede om sløjfen på hende højre side var spændt. Hun så op igen og gik tætre på pigen." hej." sagde hun venligt og smilte til hende.
Amour
Admin
Amour

en ny dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag    en ny dag  Icon_minitimeFre 13 Jul 2012, 09:54

Amour kiggede glad på blomsten med et svagt lille grin "du vokser langsommere end de andre blomster... Men du bliver en af de smukkeste fordi du er speciel." sagde hun venligt til den med er glad smil, og kyssede den blidt på en af bladene.
Amour kiggede så overrasket på en pige, da hun kom over til hende. "goddag." sagde hun med et glad smil med hoved let på skrå, og vendte sig så mod hende. "træet blomster smuk i år." sagde hun glad, og kiggede kort på træet. Så vendte hun sig mod den fremmede pige igen.
"mit navn er Amour Svatkowski" sagde hun venligt og rakte hånden frem til hende med et venligt ansigt.
Tasja

Tasja

en ny dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag    en ny dag  Icon_minitimeFre 13 Jul 2012, 10:29

Tasja smilte tilbage og tog hende hånd." Tasja Moon." sagde hun og smilte, hun så op på blomsterne." ja de er pæne." sagde hun lidt efter og så op i træ, der sad en ugle.
Tasja så på den og smilte så, uglen fløj ned på hende arm, hun tog et brev der sad om dens ene ben, hun begyndt at læse, hun sendte uglen væk og foldede brev samme mens hun rystede på hoved.
Hun så op på Amour." gå du i skole har ?" spurgte hun og så lidt på skolen og derefter smilte hun til hende igen.
Amour
Admin
Amour

en ny dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag    en ny dag  Icon_minitimeFre 13 Jul 2012, 10:37

Amour smilede leit over, at de to snakkede sammen lige nu. Endelig en, som ikke ville irritere hende. "goddag Tasja." sagde hun venligt til hende, og kiggede så nysgerrigt på den ugle hende Tasja virkede til at kende.
Et lidt ivrigt nik kom så på hendes hoved. "sidste årgang, men det bliver nu mærkeligt at skulle ud om et år." sagde hun venligt til hende med et smil på læben. "hvad med dig Tasja?" spurgte hun nysgerrigt, da hun håbede lidt, at de ikke bare sådan lige virkede til at have mange år i forskel.
Tasja

Tasja

en ny dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag    en ny dag  Icon_minitimeFre 13 Jul 2012, 10:54

Tasja så på hende." jeg gik ud af skolen for et år." sagde hun og så på hende, hun satte det sammenfoldede papir ned bag sløjfen." min mor skrive tit til mig for at jeg ved at hun er i live og ved hvordan det går der hjem." sagde hun og smilte." hvad kan du så bedst li ved at gå i skole ?" spurgte hun lidt efter.
Amour
Admin
Amour

en ny dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag    en ny dag  Icon_minitimeFre 13 Jul 2012, 11:00

Amour lyttede blidt til hvad hun sagde, og var glad for hun havde ret i det hun havde tænkt. De havde ikke så meget i aldersforskel.
Hun begyndte så at tænke sig virkelig godt om imens de stod der. "øhm.... Jeg tror det er de forskellige sproget man kan lære i skolen. Især når du er tresproget i forvejen." sagde hun venligt med et lille kort grin.
"hvad med dig?" spurgte hun så nysgerrigt.
Tasja

Tasja

en ny dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag    en ny dag  Icon_minitimeFre 13 Jul 2012, 11:13

Hun smilte også på hende, hvorefter hun begyndte at klø sig lidt i håret." lade mig nu se, min skole var ikke som din. Tro jeg ikke, jeg tro det er at lære det som feer gør ellers er det matematik." sagde hun og så på hende med et smile." jeg tænkte på at få et job med ved ikke hvad det, har du et forslag ?" spurgte hun og så på hende mens hun smilte venligt
Amour
Admin
Amour

en ny dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag    en ny dag  Icon_minitimeFre 13 Jul 2012, 23:39

Amour smilede lidt over det Tasja sagde, og grinede så svagt. "så er vi modsætninger, jeg har så pokkers svært ved matematik..." sagde hun opgivende og sukkede stort med et smil, og trak så på skuldrene. "men man er jo ikke god til alt vel?" fnes hun så venligt.
Amour bed sig tænkende i læben, imens hun overvejede det. "der er caféen, ellers kunne du jo finde en mand, som ville have en sekretær." sagde hun venligt. "jeg arbejder selv for min far." sagde hun venligt til hende.
Tasja

Tasja

en ny dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag    en ny dag  Icon_minitimeLør 14 Jul 2012, 00:25

Tasja så på hende mens hendes vinger vippede ligt, hun tænkte sig om." så må jeg jo prøve det." sagde hun og smilte til hende." hvad laver du så for din far?" spurgte hun og så sig om mens hun smilte venligt.
Hun tænkte mens hun så sig om, det var nyt der her med en by, hun have dog boget i en by før men der var ikke med huste på samme måde som det her, hun syndet det var spændene at se sig om i denne by. Hun så på Amour mens hun smilte
Amour
Admin
Amour

en ny dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag    en ny dag  Icon_minitimeLør 14 Jul 2012, 01:11

Amour smiledecstort til hende med et nik. "ellers er der sollers nogle butikker, som vil tage en ind indtil man har fundet et andet sted at arbejde." forklarede hun venligt, da mange andre havde gjort det på den måde.
"øhm... Altså min far sælger og køber ting, imens han rejser rundt og fragter tingene, så jeg har mange gange fået lov til at komme med på rejserne, eller hvis det var nogle byer væk kommer jeg også derover. Dette er det sted jeg har været i i længst tid." forklarede hun hende venligt med et smil på læben.
"du siger bare til hvis jeg skal vise dig rundt her." tilbød hun med et smil på læben.
Tasja

Tasja

en ny dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag    en ny dag  Icon_minitimeLør 14 Jul 2012, 03:45

hun så på hende og nikkede kort." det lyder spændende med alle de rejste, så for du også set en masse." sagde hun og smilte mens hun tænkte. " det må du gerne, så kan jeg nok også fine rundt næste gang." sagde hun og så op i træet på nogen fugle der sad og sang, hun smilte og begyndte at grine stille, men stoppede så lidt efter og så på hende med et smil." hvor længe har du så været her ?" spurgte hun.
Amour
Admin
Amour

en ny dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag    en ny dag  Icon_minitimeLør 14 Jul 2012, 03:52

Amour smilede stort til hende med et lille nik. "Ja det har været sjovt at rejse sådan rundt, og se alle e seværdigheder, som landene har, men det vil sige jeg ikke har noget sted fra barndommen med mig." sagde hun lidt opgivende, men stadig med et smil på læben, og et lille skuldertræk.
Et svagt lille grin kom så på Amours læber. "Ja det er aldrig sjovt selv at fare vild, men andre får det nu meget sjovt af det." sagde hun venligt, da hun kun kendte alt for godt til det. Andre havde moret sig en del over, at hun var faret vild og var helt forvirret. Blikket blev så rettet mod fuglen, og ma kunne nu ikke lade vær med at more sig over det alligevel.
Amour bed sig kort i læben, og talte så på sine fingre. "Under et år sådan ca. det er også den første skole jeg har gået på, så det er nu meget spændende alt dette her." sagde hun venligt med et lille bestemt nik.
Tasja

Tasja

en ny dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag    en ny dag  Icon_minitimeLør 14 Jul 2012, 05:04

Tasja smilte og så på hende." nej det er aldrig sjovt at fare vild, men på den anden side så har andre da også noget at snakke om." sagde hun og så på fuglen igen, uglen kom igen men denne gang blev den sidden på hendes skulder, den øjne var brune og dens fjerdragt var hvid." jeg har ikke noget til dig i nu, du må vendte." sagde hun og nussede den." det lyder da også spændende." sagde hun og så på hende med et venligt smil
Amour
Admin
Amour

en ny dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag    en ny dag  Icon_minitimeLør 14 Jul 2012, 05:12

Amoru trak på skuldrene over det hun sagde. "det sker jo engang imellem, men ja... du har meget ret i at folk får noget at snakke om, og sådan får man også nogle nye venner." sagde hun glad til hende med et bredt smil på læben, og lagde hoved lidt på skrå.
"Ja det har også været spændende, men alligevel, at rejse rundt hele tiden uden at kunne være sammen med sine venner... det er lidt skod på nogle områder." sukkede hun virkelig opgivende, men sørgede for at se optimisktisk ud under det hele.
Tasja

Tasja

en ny dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag    en ny dag  Icon_minitimeLør 14 Jul 2012, 06:07

hun så på hende." ja men det er sådan det er, så må man leve med det eller lade være, så er det da godt at du kom tilbage her til så du kan være samme med dine venner." sagde hun og smilte til hende." ja man for venner ved at snakke med andre, men så skal man jo også have modet til at snakke med andre." sagde hun og smilte, hun have ikke selv været så god til at snakke med andre før hun tog væk hjemme fra.
Amour
Admin
Amour

en ny dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag    en ny dag  Icon_minitimeLør 14 Jul 2012, 06:50

Amour kiggede lidt undrende på hende. Men forstod så misforståelsen. "åh... Jeg kommer skam fra Frankrig af. Det er første gang jeg er i dette land." sagde hun venligt med et lille grin. "og så i Rusland." sagde hun bagefter lidt tænkende. "men ellers får man en del billeder og ture af det." forklarede hun så, da hun havde et hav af fotoalbums.
Amour nikkede så af hendes ord. "ja det er sandt nok. Man skal have massere af mod til det, men bare det man overvejer det, så er man allerede meget modig." trøstede hun blidt.
Tasja

Tasja

en ny dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag    en ny dag  Icon_minitimeLør 14 Jul 2012, 07:20

hun så på hende." det har du ret i." sagde hun og smilte, hun så på uglen der sad og så sig om, men stoppede og så på Amour.
Tasja så sig om og fik øje på en vandpost, hun gik der hen og tog noget at drikke, hun tog noget vand op i hånden så uglen også kunne drikke noget, hun gik tilbage til Amour og smilte til hende." hvordan er det at have boet i andre lande ?" spurgte hun med et venligt smil på læben
Amour
Admin
Amour

en ny dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag    en ny dag  Icon_minitimeLør 14 Jul 2012, 07:28

Amour smilede glad til hende, da de to faktisk havde ret i virkelig mange ting. Hvor fedt egentlig! "som far siger: jeg har altid ret" sagde hun, og legede en voksen moden arbejdsmand, men kunne ikke holde den maske, så begyndte bagefter at fnise med hånden for munden.
Da Tasja gik over, for at drikke lidt, lyste Amour lidt mere op, og blomsterne begyndte at folde sig meget mere ud end før. Tasja stoppede og kom tilbage, så Amour stoppede også med det hun var igang med.
Amor grinede lidt, og satte sig så på bænken. "altså Rusland, England, USA Thailand er nogle vidunderlige steder sammen med Afrika. Hver vinterferiernes jeg hos min mor i Sydkorea, og hvis jeg kommer ned til Pakistan, Tyrkiet og de lande, så har jeg været verden rundt. Grønland er ret så koldt, så man måtte være virkelig aktiv og massere af tøj." forklarede hun hende venligt.
Tasja

Tasja

en ny dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag    en ny dag  Icon_minitimeLør 14 Jul 2012, 08:10

hun smilte." det er da en klog far du har så." sagde hun og smilte venligt." du har været mange stede, det er sejt, jeg ville også gerne af sted med det går nok ikke, det lyder i hver fald spændende med alle de lande." sagde hun og satte sig på bænken ved siden af hende." du er den første jeg har snakke med her i byen og hvis de andre er lige så søde som din så er det her det bedste sted jeg har være." sagde hun og smilte
Amour
Admin
Amour

en ny dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag    en ny dag  Icon_minitimeLør 14 Jul 2012, 08:18

Amour fnes lidt med et lille skuldertræk. "altså det skal man jo synges om dem som er en nær." forklarede hun hende venligt end et bredt smil på læben. Det var også noget hendes far havde fortalt hende flere gange, så nu kunne hun bare huske den uanset hvad.
"det var også spændende. Jeg fik endda et kæledyr med mig hjem." sagde hun glad til hende, og tænkte på sit søde kæledyr.
"altså i min klasse må du ikke stikke ud, så bliver du drillet..." forklarede hun med en mumlen, og mistede smilet kort, men hev det dog hurtigt frem igen.
Tasja

Tasja

en ny dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag    en ny dag  Icon_minitimeLør 14 Jul 2012, 08:30

hun så på hende." ja det skal man vel." sagde hun og så på hende mens hun lyttede." hvad for et kæledyr har du ?" spurgte hun med et smil." jeg ved ikke meget om det men en ting ved jeg og det er at dem der driller eller mobber andre, gør de fordi de vil have opmærksomhed fra andre og så kommer ordsproget heller dårligt opmærksomhed ind ingen opmærksomhed" sagde hun og så på hende med et smil.
Amour
Admin
Amour

en ny dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag    en ny dag  Icon_minitimeLør 14 Jul 2012, 08:41

Amour smilede stort over, at Tasja igen var enig med hende i alt det der blev sagt. "men selvfølgelig er man nogle gange uvenner, men alligevel." sagde hunnvenligt med et smil på læben.
Amour kiggede på hende med et smil. "en tiger." agde hun stolt over den, og grinede lidt mere over det. "jeg fik den i fødseldagsgave for 5 år tilbage, så hun er virkelig blevet en stor kat." forklarede hun hende, da hendes Roger gik hende over hoften med hoved allerede.
Amour smilede varmt til hende. "tror du virkelig? Jeg har bare troet at jeg var en særling." sagde hun glad, og følte sig lidt mere glad over de ord.
Tasja

Tasja

en ny dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag    en ny dag  Icon_minitimeLør 14 Jul 2012, 09:11

hun så på hende med et smil og grinte stille men venligt." ja det gør man." sagde hun og så på hende, hun satte sig op efter at være ved af glide ned mens hun tænkte." du er heldig at have fået en tiger, jeg har min ugle." sagde hun og så op på den, den var fløjet op i træet og sad nu og betrædende dem." ja det gør jeg." sagde hun og smilte glad
Sponsoreret inhold

en ny dag  Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag    en ny dag  Icon_minitime

en ny dag
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Skolen :: Gårdspladsen-
Gå til: