Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg

Vis resultater som:

Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
en ny dag  - Page 2 I_vote_lcapen ny dag  - Page 2 I_voting_baren ny dag  - Page 2 I_vote_rcap 
Amour
en ny dag  - Page 2 I_vote_lcapen ny dag  - Page 2 I_voting_baren ny dag  - Page 2 I_vote_rcap 
Hikana
Tasja
Brian
Robina
Chryse
Jem
Marshall Dupree
Jyi
Seneste emner
» Ny på skolen
en ny dag  - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
en ny dag  - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
en ny dag  - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
en ny dag  - Page 2 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
en ny dag  - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
en ny dag  - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
en ny dag  - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
en ny dag  - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
en ny dag  - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum

en ny dag

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Amour
Admin
Amour

Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 29

en ny dag  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en ny dag    en ny dag  - Page 2 Icon_minitimeLør 14 Jul 2012, 09:30

Amour smilede svart til hende med et lille grin. "hvordan er din familie så? Du virker til at være meget glad for dem, ophavet kontakt med dem." spurgte hun, men ikke for at tvinge det ud af Tasja. Hun ville bare gerne vide noget mere om hende.
Amour nikkede. "ja jeg er ret så helig. Jeg fik hende i Afrika... Dengang var hun så lille at jeg kunne have hende liggende på min underarm uden problemer, nu vil hun bare brække den hvis vi prøver."
Blikket blev så rettet mod uglen. "det er da ret sejt at du har en ugle. Den virker til at være meget tam og forstående." sagde hun mest til sig selv, da uglen ikke var ude at jage eller var vild.
"tak Tasja." takkede hun hende venligt, og havde mest af alt lyst til at kramme hende lige nu.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Tasja

Tasja

Antal indlæg : 44
Tilmeldings dato : 12/07/12
Alder : 30

IndlægEmne: Sv: en ny dag    en ny dag  - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 19:18

Tasja så på hende mens hun smilte." min familie er jeg også rigtigt glad for, min far død i kamp for at beskytte min mor, min mor kom ikke over det og da jeg er mere som min far ind hende passede hun meget beder på mig." sagde hun og smilte ved tanke. Hun så på hende." det ville ikke være så godt hvis du brækkede den." sagde hun og så op på uglen." ja den er meget tam, det var min fars nu følger den mig i sted." sagde hun med en lidt trist mine men smilte så hurtigt igen. " er din tiger lige så tam ?" spurgte hun og så på hende igen." der var så lidt." sagde hun med et smil.
Amour
Admin
Amour

Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 29

IndlægEmne: Sv: en ny dag    en ny dag  - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 05:20

Amour smilede roligt til hende, og lyttede til hvordan hun fortalte om sin familie. "hvor må det være vidunderligt at have sådan en familie." sukkede hun lettere drømmende, og ville ønske hun havde sådan en familie som hende, men det ville aldrig komme til at ske, ikke medmindre hun selv fik et barn og mand.
"nej især ikke fordi det er den arm jeg fodre hende med og skriver med." sagde hun venligt, og kiggede så på armen.
Amour kiggede så op på uglen, og så hende. "ja Lavande er meget tam, det værste hun kan gøre, er at give dig et dask med halen eller skubbe snuden mod din krop. Selvfølgelig gjorde det lidt ondt, da hendes tænder voksede, men jeg overlever nu nok med arerne." forklarede hun, og viste den arm, som var fyldt med en masse små ar på.
https://fire-heart.danskforum.net
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: en ny dag    en ny dag  - Page 2 Icon_minitime

en ny dag
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Skolen :: Gårdspladsen-
Gå til: