Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Goddag igen - Hikana I_vote_lcapGoddag igen - Hikana I_voting_barGoddag igen - Hikana I_vote_rcap 
Amour
Goddag igen - Hikana I_vote_lcapGoddag igen - Hikana I_voting_barGoddag igen - Hikana I_vote_rcap 
Hikana
Goddag igen - Hikana I_vote_lcapGoddag igen - Hikana I_voting_barGoddag igen - Hikana I_vote_rcap 
Tasja
Goddag igen - Hikana I_vote_lcapGoddag igen - Hikana I_voting_barGoddag igen - Hikana I_vote_rcap 
Brian
Goddag igen - Hikana I_vote_lcapGoddag igen - Hikana I_voting_barGoddag igen - Hikana I_vote_rcap 
Robina
Goddag igen - Hikana I_vote_lcapGoddag igen - Hikana I_voting_barGoddag igen - Hikana I_vote_rcap 
Chryse
Goddag igen - Hikana I_vote_lcapGoddag igen - Hikana I_voting_barGoddag igen - Hikana I_vote_rcap 
Jem
Goddag igen - Hikana I_vote_lcapGoddag igen - Hikana I_voting_barGoddag igen - Hikana I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Goddag igen - Hikana I_vote_lcapGoddag igen - Hikana I_voting_barGoddag igen - Hikana I_vote_rcap 
Jyi
Goddag igen - Hikana I_vote_lcapGoddag igen - Hikana I_voting_barGoddag igen - Hikana I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Goddag igen - Hikana Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Goddag igen - Hikana Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Goddag igen - Hikana Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Goddag igen - Hikana Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Goddag igen - Hikana Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Goddag igen - Hikana Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Goddag igen - Hikana Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Goddag igen - Hikana Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Goddag igen - Hikana Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Goddag igen - Hikana

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Goddag igen - Hikana Empty
IndlægEmne: Goddag igen - Hikana   Goddag igen - Hikana Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 02:59

S: en lysning i skoven
T: eftermiddag
O: dyr
V: solskinsvejr

Amour havde sat sig på en stor sten, i en lille lysning. Hun havde overvejet lidt det med babyen. Hayate var så lykkelig,mod det samme var hun, men det virkede ikke til, at Hikana kunne lide barnet skulle komme til verden.
Skulle hun overhoved få barnet? Alle skulle jo være glade for at barnet kom, og ikke nogle, som ville blive ked over det.
Amour havde taget en rød kort kjole på, som for en gangs skyld ikke sad tæt til maven. Ellers havde hun håret op i de selvangivelse flettede rottehaler, og en blomst i hoved.
"måske skal jeg snakke med hende om det." mumlede hun for sig selv, og knugede hænderne sammen. Hun ville helst ikke miste barnet, men det skulle ikke komme i vejen for Hikana og Hayate.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Goddag igen - Hikana Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag igen - Hikana   Goddag igen - Hikana Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 19:13

Hikana havde tænket over der. Med at Hayate og Amour skulle være forælder Hikana viste at hun altid var elskedet, af sin bror og hun havde beslutte at de godt måtte får barnet. Bare de lod Hikana ha den første tid for sig selv efter barnet var blive født hun skulle nok komme, til at holde meget af det lille barn
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Goddag igen - Hikana Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag igen - Hikana   Goddag igen - Hikana Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 20:17

Amour sad og ventede på at Hikana ville komme over til hende. Hvor mon hun var henne? Hun havde nok skræmt hende væk med bandet, og så ville hun aldrig se sin bror mere! Hurtigt rystede Amour de tanker væk fra sig, og prøvede at tænke positivt pÅ dette her.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Goddag igen - Hikana Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag igen - Hikana   Goddag igen - Hikana Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 22:17

Hikana fik øjen på Amour. og trak sin hætter op over hovedt hun ønske ikke at Amour skulle hende sådan, hun var ligbleg og havde ansiget fuld af rifter og små sår hun smielde under hætten. hun satte sig foran hende " Hej Amour " sagde Hikana stille og så på hende under hætten,
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Goddag igen - Hikana Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag igen - Hikana   Goddag igen - Hikana Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 23:12

Amour smilede bredt til hende, da hun så Hikana. "hejsa! Hvordan har du det?" spurgte hun undrende og smilede varmt til hende. "forresten så har min far fået lavet dit værelse, du kan komme og se på det når du har lyst til det." sagde hun glad til hende med et grin.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Goddag igen - Hikana Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag igen - Hikana   Goddag igen - Hikana Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 23:17

" mange tak Amour " sagde Hikana. Hun lød ikke til at ha det helt så godt hun hoste og følde sig varm, hun havde ikke være smamen med sig bror i næsten 3 dage pågrund af hun følde sig meget syg ligenu. Men hun var glade for at hun ikke længer skulle være alene når hun var syg
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Goddag igen - Hikana Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag igen - Hikana   Goddag igen - Hikana Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 23:47

Amour satte sig ned på hug ved siden af hende, da hun hostede. "er du okay? Du er vel ikke blevet syg?" spurgte hun blidt, da Hayate havde været syg i nærheden af hende, og det virkede til at være lidt ens.
Blidt lagde hun armene om hende, og puttede hende ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Goddag igen - Hikana Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag igen - Hikana   Goddag igen - Hikana Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 23:52

" jeg trot bare at. Jeg har for en lille Virus eller sådan noget jeg har det ikke så godt lige nu " sagde Hikana, Og holdt sine hænder foran munden da hun atter begyndte at hoste ret voldsomt. Og hendes hætte røg ned og af sløger hendes helt blege ansiget med meget mørke røde sår,
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Goddag igen - Hikana Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag igen - Hikana   Goddag igen - Hikana Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 04:02

Amour kiggede alvorligt på hende, og især da hun så hvorda Hikanas ansigt så ud. "Okay søde, jeg vil ikke lege mor overfor dig nu, men unge dame hvor vover du at gå rundt npr du er syg, nu kommer du med mig hjem, og så skal jeg nok pleje dig til dug er rask." sagde hun, og løftede hende op og stå, og begyndte at bære hende mod ders hjem.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Goddag igen - Hikana Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag igen - Hikana   Goddag igen - Hikana Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 04:07

" Amour jeg er okay. Både set fra jeg er en smule svimmel det er det hele " sagde Hikana men gik med hende, Hun følde sig meget tung i hovedt og det summe for hendes øre og af og til. Flimmer der foran hendes øjnen og det kunne tyde på at det var noget galt med hendes hoved,
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Goddag igen - Hikana Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag igen - Hikana   Goddag igen - Hikana Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 04:33

Amour rystede på hoved. "nej søde nu må du lige kigge fornuftigt på dette her. Nok er det kun anden gang vi møder hinanden, og vi begge kender din bror, så må jeg altså tage dig lidt ved ørerne når du ikke selv ser det. Desuden har jeg noget dejligt til dig der hjemme." sagde hun venligt, og åbnede så døren til sit hus.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Goddag igen - Hikana Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag igen - Hikana   Goddag igen - Hikana Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 04:55

Hikana gik bare med. Hende uden at siger noget det kunne tyde på at hun virkelig ikke havde det godt, og det kunne ses på hendes øje og hendes hænder som ryste ret meget lige nu. Hikana gik efter hende ind i huset og stod bare stille i gangen uden at gå vider
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Goddag igen - Hikana Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag igen - Hikana   Goddag igen - Hikana Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 05:30

Amour smilede stort til hende, da de kom inden for, og fik hende så hevet lidt videre, så de kom til Hikanas værelse, hvor der var en virkelig blød seng med silke på. Forsigtigt tog Amour en natkjole frem til hende, og lagde dem på silkebetrækket. "tag du den på, og lig dig under sengen.
Hun tog så telefonen op, og skrev til deres kok om noget suppe.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Goddag igen - Hikana Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag igen - Hikana   Goddag igen - Hikana Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 05:42

Hikana tog sit tøj af. Og fik natkjolen på og kralve i seng hun lå godt og tryget i sengen hun havde aldrig, lille i sådan en blød seng før hun så sig omkring og tog en bamse på at sin taske. Den bamse var hendes eneste trøst den gang hun var fanget hod sin onkel i mere en 8 år, han havde gjorde hende alvorlige fortræd
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Goddag igen - Hikana Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag igen - Hikana   Goddag igen - Hikana Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 06:08

Amour smilede venligt til hende, og endnu mere da hun så bamsen. "hvor er den sød. Har du givet den et navn?" spurgte havn venligt, to takkede pascal da han var kommet ind med suppen.
Roligt satte hun Bakken ved hende, og satte sig på en stol ved siden af hende. "hvordan har du det nu?" spurgte hun venligt til hende med et smil.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Goddag igen - Hikana Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag igen - Hikana   Goddag igen - Hikana Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 06:13

" den hedder plys. og var min eneste trøst den gang jeg blive holdt fanget og ja jeg har det en lille smule, beder nu tak " sagde Hikana og spiste af sin suppe hun var sulten og suppe var gode og varm. Hun hade ikke får suppe siden hendes mor laver der til hende da hun var 6 år gammel,
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Goddag igen - Hikana Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag igen - Hikana   Goddag igen - Hikana Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 07:06

Amour sad og smilede venligt til hende. "det var et sødt navn. Ens bamse er også ens bedste ven indtil man får et kæledyr." sagde hun og smilede roligt, og satte fødderne op til sig, så hun sad i skrædderstilling. "det var godt, at du fik det bedre." sagde hun glad, og ventede så med at snakke til hun fjernede suppen fra munden. "forresten så hvis du ser en tiger her, så er det Lavande, og hende har jeg haft siden hun blev født, det vil sige 5 år, men hun er helt harmløs." sagde hun glad til hende. Lavande ville højst skubbe blidt til hende med sin næse, eller slikke hende.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Goddag igen - Hikana Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag igen - Hikana   Goddag igen - Hikana Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 07:13

" jeg gælde mig til at møde din tiger. Den lyder søde men se du jeg er bange for kattendyr, efter et uheld med en som 4 åri var der en kat af en art som bed mig i skuldern. Og efter lod 4 sår de er måske små med de er der endnu " sagde Hikana og så på sin bamse, og gabet hun var ved at være godt træt nu og ville gerne sove en smule inden aften.
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Goddag igen - Hikana Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag igen - Hikana   Goddag igen - Hikana Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 07:30

Amour smilede varmt til hende. "det højeste Lavande gør mod dig er at prikke til dig med næsen eller slikke dig fordi hun er glad. Jeg skal nok være der første gang du møder hende." sagde hun så venligt, hvorefter hun rejste sig op, og satte skålen fra hende. "sov godt søde. Badet er inde i det andet rum til når du vågner, hvis du vil have et. Godnat søde." sagde hun blidt og kyssede hendes pande blidt så.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Goddag igen - Hikana Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag igen - Hikana   Goddag igen - Hikana Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 07:48

" det er fint med mig. Godnat Amour og tak for at du gøre for mig " sagde Hikana svaget og lag sig godt ned, og lidt efter sov hun fast hun lå med sin bamse Plys tæt ind til sig for at ingen. Skulle tag den fra hende hun elske sin bamse som hun fik af sin bror den dag hun blive født,
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Goddag igen - Hikana Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag igen - Hikana   Goddag igen - Hikana Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 07:55

Amour kyssede hendes pande blidt, og skubbede hendes hår bag øret. "selvfølgelig vil jeg gøre det. Du siger bare til en anden gang hvis der er noget. Sov godt, og drøm sødt." sagde hun venligt, og mødte Lavande ude på gangen. "sørg for inden ud over Hayate og jeg kommer ind til hende forstået søde." sagde hun venligt, og Lavande lagde sig som vagthund foran døren, så ingen kunne komme ind.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Goddag igen - Hikana Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag igen - Hikana   Goddag igen - Hikana Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 08:06

Det gik 2½ time. Så begyndte det at komme svaget hulken skrig inde fra Hinas værlse hun lå og drømet, og drømmen var forfæretlige hun kunne slet ikke vånge af sig selv hun var nød til at. Blive vække ellers kunne drømme skade hendes svage sig og krop rigtig meget,
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Goddag igen - Hikana Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag igen - Hikana   Goddag igen - Hikana Icon_minitimeOns 08 Aug 2012, 05:59

Lavande begyndte roligt at kradse på døren, da der kom lyde inde fra værelset af, men fandt ud af det ikke nyttede noget, så hun løb hen til Amour, bed hendes kjole, og trak hende så hen til værelset.
Amour for der ind med Lavande lige i hælene på sig. "Hikana!" sagde hun alvorligt, og rykkede hende blidt i skulderne i håb om, at hun vågnede op nu.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Goddag igen - Hikana Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag igen - Hikana   Goddag igen - Hikana Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 00:54

Hikana vånge med et sæt. Og så på Amour i mens kom tåren til syen i hendes øjnen hun græde stille, hun var bange og ked af det hvorfor plage hendes onken hende også når hun sov. Hikana var en lille sky pige med store problemer hun kunne ikke finde fred på nogen måde,
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Goddag igen - Hikana Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag igen - Hikana   Goddag igen - Hikana Icon_minitimeSøn 12 Aug 2012, 02:32

Amour smilede lettere bekymret til Hikana, da hun vågnede op. "Lavande blev bekymret da du ikke vågnede." sagde hun blidt, og nussede sin tiger blidt i hoved. Lavande sad ned og stirrede på Hikana.
Amour satte sig ned på sengen, og krammede Hikana ind til sig imens hun vuggede hende roligt i sine arme. "shyyy jeg er her." hviskede hun blidt til hende, og kyssede hendes pande så meget blidt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Goddag igen - Hikana Empty
IndlægEmne: Sv: Goddag igen - Hikana   Goddag igen - Hikana Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Goddag igen - Hikana
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Hikana Yiuqu
» Genforenet . Hikana - privat
» En tur i parken - Hikana (åbent emne)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Uden for byen :: Skoven-
Gå til: