Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  - Page 2 I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  - Page 2 I_vote_rcap 
Amour
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  - Page 2 I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  - Page 2 I_vote_rcap 
Hikana
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  - Page 2 I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  - Page 2 I_vote_rcap 
Tasja
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  - Page 2 I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  - Page 2 I_vote_rcap 
Brian
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  - Page 2 I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  - Page 2 I_vote_rcap 
Robina
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  - Page 2 I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  - Page 2 I_vote_rcap 
Chryse
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  - Page 2 I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  - Page 2 I_vote_rcap 
Jem
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  - Page 2 I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  - Page 2 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  - Page 2 I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  - Page 2 I_vote_rcap 
Jyi
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  - Page 2 I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  - Page 2 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Lille ekstrajob - Hayate

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 04:24

hayate så at pigerne kiggede på ham. han gik hen til amour og kyssede hende på munden. "Du er den eneste jeg vil have amour, glem ikke det" sagde han og tog så pigernes colaer og gik hen med dem. pigerne rørte hans hale igen. "Unge piger lad venligst være med at røre min hale, jeg er lykkelig gift med Amour" sagde hayate og satte pigernes sodavande
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 04:28

Amour kiggede ikke på andre end kagen, som var fuldkommen ødelagt lige nu. Det var utroligt så meget man kunne ødelægge en smuk kage så meget. Kakaoen var blevet lidt køligere, da hun ikke havde rørt den.
Amour kiggede med et smil på Hayate, da hun blev kysset. "du kunne vælge så mange skønne piger, og så tager du alligevel mig." sagde hun overrasket, og forstod faktisk ikke selv hvorfor han ville have hende.
Amour fnes lidt, da Hayate blev lukket ude af pigerne efter det han havde sagt. Det var nu pænt sjovt alligevel. "glem ikke kommende far." sagde hun drillende og blinkede til ham.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 04:32

søde jeg overvejer måse at købe en cafe, en som vi to styre, måske vil jeg købe denne her, vi har jo råd nok" sagde hayate og smilede. han så på ejeren, for at se om han måtte købe den. han håbede på det, så ejede ham og amour nemlig en dejlig cafe
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 04:37

Amour kiggede på ham med et varmt smil. "det lyder som en fantastisk idé. Så har vores barn også et sted til når bebs får venner." sagde hun glad til ham, og man kunne høre, at hain på ingen måder havde noget imod det.
Ejeren nikkede til ham, og sagde så, at han dog stadig gerne ville arbejde her.
Amour tog så og spiste lidt af sin mad, og drak lidt. "men hvis du arbejder på hospitalet, og jeg arbejder hos far. Hvem tager sig så af dette her?" spurgte hun ham venligt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 04:42

hvis han stadig vil arbejde her, så kan han, og så er jeg her på fridagene fra hospitalet" sagde hayate og tog sin pung. han tog sit check hæfte frem, og spurgte ejeren om hvad cafeen kostede. for så kunne han skrive beløbet ned til ejeren
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 05:15

Amour kiggede roligt på ham med et lille smil. "hvad så med vores privatliv?" spurgte hun roligt, da de jo ikke havde sat det ind i deres skema. Begge havde to arbejder, som begge skulle holdes styr på, så skulle de handle og sørger for den lille. Hvor blev de to så af?
Ejeren kom med et beløb, og smilede venligt til ham.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 05:19

n skrev beløbet. "Sir selvom amour og jeg ejer cafeen, kan De så sørge for den, vi skal lige finde rundt i tingene" sagde hayate til ejeren. han smilede sit venlige og charmerende smil. han gik hen til amour, og tog om hende. "De skal der nok blive masser af tid til min skat, jeg vil bare sikre vores fremtid" sagde hayate og kyssede amour på munden. han lagde hånden under hendes kjole uden at nogen kunne se det
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 05:27

Amour betragtede han blidt imens han snakkede med hendes chef, som snart nok ville blive omvendt. Den gamle ejer nikkede af ham, og smilede venligt til ham. Kort efter rakte han Hayate sit nummer, så han kunne ringe hvis han skulle tage nogle ekstra vagter eller noget.
Amour smilede venligt til ham, og kyssede ham gladeligt igen. "søde du har allerede et lægejob og jeg har et kæmpe firma snart. Vores fremtid er allerede sikret fuldt ud. Det skal nok gå godt." sagde hun beroligende, og smilede lidt til ham, da han tog hånden under hendes kjole. "du kan bare ikke lade vær vel?" spurgte juliet drillende, da alle næsten vidste det, da Hayate gjorde det i offentligheden.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 05:32

hvad er der galt med at jeg nusser min elskede på låret søde. jeg rør dig jo ikke mellem benene vel" hviskede han i hendes øre. han smilede og gik hen og tørrede nogle borde af. han nynnede imens, for han var glad. han havde planer for stedet
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 05:40

Amour smilede varmt til ham. "der er intet galt med det skat... Du er så vidunderlig.. Tænk du skal være far..." hviskede hun glad, og betragtede så sin skat imens han vaskede nogle borde af. "hva er du glad skat?" spurgte hun venligt, og begyndte at bære ting ind fra borgerne af.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 06:06

over at skal være være, og at jeg har verdens dejligeste hustru" sagde hayate og tørrede et bord af hvor der sad en fuld mand. lyset fra lamperne ramle noget sølv under bordet. det var en kniv. manden så på hayate, med et had i sit blik
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 06:17

Amour smilede glad til ham med et varmt smil på læben. "lige frem verdens deligeste søde. Jeg syntes nu alligevel du er verdens dejligste mand." sagde hun glad, og hoppede lidt rust i lokalet og gjorde klar til lukning. Blidt gok hun over og hjalp den fulde mand op, og skubbede ham blidt ud af vagten med met blidt bump i ryggen.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 06:28

ham skuppede du hurtigt ud min elskede" sagde hayate og tog forklædet af og hang det på plads og gik så hen og tog om hende. han smilede. "Din søde duft er lokkende søde," sagde han drilsk og kyssede hendes hals og gik så hen og talte kassen op. han skrev det hele ned i en bog
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 06:41

Amour smilede venligt til ham. "beklager, men han ikke ikke glad på dig, og han var ret så fuld... Måske skulle vi lave en regl om man ombukke skal være fuld her." mumlede hun tænkende for sig selv over det.
Amour lænede sig så op af ham med et smil på læben. "hva lad mig gætte jordbær?" spurgte hun, da hun jo åd jordbær, og det samme duftede hendes creme af.
Amour begyndte så at bære stolene op på bordet efter at have sat lukket skiltet op i vinduet.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 06:47

du dufter altid lokkende søde skat, ligemeget hvad du spiser" sagde hayate og skrev fortsat ned i budget bogen. hayate havde en meget flot håndskrift. "Søde jeg syntes vi skal ændre uniformerne" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 06:56

Amour smilede forelsket til ham, og tog så mobben, og begyndte at vaske gulvet rent, da mange mennesker havde gået rundt her inde.
"fordi man kan se folks underbukser, og det er mere klædudtøj til når man skal have sex?" spurgte hun og kiggede ned af sig selv. Hun lignede en, som skulle til at ligge Hayate ned på disken og bare lege med ham.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 07:02

lige præsis søde skat" sagde hayate og tørrede disken af. "Og så tænder det du har på nu mig altså ret meget" sagde han og smilede. han tørrede også alle glassene af og satte dem på plads mens han kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 07:45

Amour fnes lidt over det Hayate sagde, og rystede så på hoved over hendes mands søde ord. "så må jeg da gå med det noget oftere." drillede hun ham blidt, og begyndte næsten at danse en vals med mobben, da hun vaskede gulvet.
Da hun så havde sat den på plads satte hun sig på disken ved siden af Hayate. "hva? Hvad skal jeg gøre for at få et kys?" spurgte hun lokkende, og satte sig, så hendes former kom lidt mere frem, og det ene ben uver det andet, så han kunne se lidt af hendes trusser.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 07:54

han satte glasset. og tog om hende. han kyssede hende på munden, og smilede. "Du behøber ikke gøre noget for at få mine kys skat" sagde hayate og smilede. han grinede lidt af hende og smilede. men med et stoppede han med at grine, man måtte jo ikke grine af sin hustru
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 08:00

Amour smilede lidt lokkende til ham, og fnes så lidt efter kysset. "er du sikker? Skal jeg bare strutte med munden, og så får jeg det?" spurgte hun drillende, og grinede selv med på det han sagde.
Hun kiggede så undrende på ham. " noget i vejen skat?" spurgte hun nysgerrigt med et smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 08:02

søde i kurama familien lære drengene at man aldrig må grine af en pige, og især ikke af sin hustru, og jeg...jeg kom til at grine af dig, ...fordi du så så sød ud, men stadig jeg skulle ikke have grinet, det skulle jeg ikke" sagde han og så ned
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 08:12

Amour kiggede på ham med et rynket øjenbryn. "søde jeg har altså ikke noget imod du griner af mig. Det var jo kærligt ment, og ikke ondt. Hvis jeg laver noget tosset og kommer til at grine, så vil jeg hellere have du griner med mig end du bare stirre på mig." sagde hun roligt til ham, og kyssede ham så på munden.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 08:21

bare jeg aldrig såre dig skat, du er mit et og alt" sagde han og slog hoved ned på hendes ben. han syntes han havde dummet sig med at grine, menst fordi han lød dum når han grinede. *vil ikke grine igen* tænkte han
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 09:13

Amour smilede varmt til ham med et smil. "skat du såre mig aldrig, og hvis det sker, så løser vi det på en blid måde." sagde hun venligt, og kyssede ham blidt på munden. "du griner forresten vidunderligt." sagde hun blidt, og kyssede hans baghår blidt imens han nussede håret. "vil dj ikke være sød at grine noget mere, så skal jeg nok lave en masse klodsede ting." sagde hun forelsket i hans hår.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 09:20

han så op på hende. "nej jeg griner da underligt søde" sagde han og slog igen hoved ned på hendes ben. han hørte en klokke og så at han ikke havde fået vendt åben skiltet om, så der stod jo stadig åben. hayate sukkede og tog forklædet på igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lille ekstrajob - Hayate
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» En lille godbid til mig - Brian xxx
» mor til søn snak - hayate - Jyi
» Jeg er gravid -Hayate
» Hayate Yoko Kurama
» Rygning på biblioteket - hayate

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: Cafe-
Gå til: