Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 I_vote_lcapEn lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 I_voting_barEn lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 I_vote_rcap 
Amour
En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 I_vote_lcapEn lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 I_voting_barEn lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 I_vote_rcap 
Hikana
En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 I_vote_lcapEn lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 I_voting_barEn lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 I_vote_rcap 
Tasja
En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 I_vote_lcapEn lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 I_voting_barEn lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 I_vote_rcap 
Brian
En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 I_vote_lcapEn lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 I_voting_barEn lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 I_vote_rcap 
Robina
En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 I_vote_lcapEn lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 I_voting_barEn lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 I_vote_rcap 
Chryse
En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 I_vote_lcapEn lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 I_voting_barEn lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 I_vote_rcap 
Jem
En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 I_vote_lcapEn lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 I_voting_barEn lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 I_vote_lcapEn lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 I_voting_barEn lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 I_vote_rcap 
Jyi
En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 I_vote_lcapEn lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 I_voting_barEn lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 En lille godbid til mig - Brian xxx

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Brian

Brian


Antal indlæg : 39
Tilmeldings dato : 12/07/12
Alder : 31
Bosted : I en lejlighed

En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Icon_minitimeTors 16 Aug 2012, 07:44

Han kiggede på hende med et smil på sine læber da hun satte sig op "jeg tager det som et ja"sagde han roligt og gav hende det kys om hun spurgte efter og alt det, han så på hende og kyssede hendes stadig mens han fik hende ned og ligge igen.
Da han endeligt havde fået hende ned og ligge var han jo mellem hendes ben så han gav sig roligt til at nusse sit lem mod hendes underliv og smilte til hende og fandt så indgangen til hendes underliv og pressede roligt sit lem op så den gled rolig op i hende styk efter styk.
Det var dejlig og mærke hvordan hendes indre varme kom udover hans lem bare den der dejlige følse af hende og det hele, han kom længer og længer ind i hende og han nød det og håbede på at hun da også nød det og sådan, men det ville han da tro at hun gjorde ellers var hun her jo ikke stadig.
Tilbage til toppen Go down
Robina

Robina


Antal indlæg : 34
Tilmeldings dato : 10/08/12
Alder : 28
Bosted : hist og her, hvor du ikke skal vide

En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Icon_minitimeTors 16 Aug 2012, 08:05

Robina smilede lidt til ham inden hun begyndte at kysse ham glad på munden. "selvfølgelig var det det." mumlede hun mod hans læber, og lagde armene om hans hals, trykkese ham ned til sig, imens han var meget tilfreds med at ligge sådan her med ham. Det kunne bare ikke blive bedre kunne det?
Det fik hun måske sagt lidt for hurtigt, for Brian gik så ind i hende. Endnu mere fantastisk! Hun lagde sig helt tilbage, og svag sine ben blidt om ham, og trykkese ham lidt tættere på sig.
"hvor er du fantastisk" hviskede hun mod hans læber, og satte sig til at lege blidt med hans hår.
Tilbage til toppen Go down
Brian

Brian


Antal indlæg : 39
Tilmeldings dato : 12/07/12
Alder : 31
Bosted : I en lejlighed

En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Aug 2012, 05:15

Han kiggede på hende med et smil "er du også søde"sagde han og kyssede hende roligt og gav sig til at bevæge sig frem og tilbage inde i hende og nød det, det var noget han godt kunne lide og håbede på at hun nød det for ellers var det mærkeligt hvis det kun var ham der nød det og ikke også hende.
Han så på hende og mærkede at hun var stram der nede "hvornår har du sidst fået noget søde"spurgte han roligt og så på hende, og håbede på at hun ville fortælle ham det på en eller anden måde og sådan noget der.
Han kiggede roligt og på hende og var blid i starten af og var ikke den der vilde lige nu og her, men det kom nok når det var tid til det og alt det.
Tilbage til toppen Go down
Robina

Robina


Antal indlæg : 34
Tilmeldings dato : 10/08/12
Alder : 28
Bosted : hist og her, hvor du ikke skal vide

En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Aug 2012, 07:17

Robina smilede bredt til ham, og vidste allerede nu, at hun ville se Brian igen meget snart. Det skulle bare ikke være hjemme hos hende, så måtte hun rydde lidt op, så der bare så lidt større ud i hendes lejlighed. Hun kyssede ham glad videre, og knugede ham bare ind til sig.
Robina sank en lille klump, og smilede lidt flovt inden hun kyssede ham igen på munden. "for at være ærlig, så er dette første gang." forklarede hun ham en smule flov, da hun nu ikke havde håbet på det spørgsmål.
Robina følte hun fløj op i himmelen, eller rettere himmelen for temptanere. Hun ville bare ikke op til englene... Så var det kun for at få dem lokket til at gøre onde ting... Mand hvor kunne det være fedt!

//burde han ikke bruge beskyttelse... Eller er det bare mig der tænker dumt?//
Tilbage til toppen Go down
Brian

Brian


Antal indlæg : 39
Tilmeldings dato : 12/07/12
Alder : 31
Bosted : I en lejlighed

En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Aug 2012, 07:45

Han kiggede på hende roligt og slappede af mens han havde sex med hende da hun nu havde fået sagt til ham at det var første gang "så må det jo betyde at du var jomfru"sagde han roligt og kørte vider inde i hende og så på hende "kan du lide det søde"spurgte han roligt.
Han kyssede hende roligt på munden mens han forsatte og håbede da på at hun kunne lide det for han kunne, man kunne ikke havde noget bedre end det her altså jo måske men lige nu var det det her der var det bedste og alt det.
Han kiggede på hende og rettede sig op og løftede op i hendes ben mens han blev ved med at køre frem og tilbage inde i hende.
Tilbage til toppen Go down
Robina

Robina


Antal indlæg : 34
Tilmeldings dato : 10/08/12
Alder : 28
Bosted : hist og her, hvor du ikke skal vide

En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Aug 2012, 07:59

Robina følte sig virkelig flov over, at hun havde fortalt ham det, men nu lå de ligesom nøgne med hinanden, så hvordan kunne man skjule sådan noget! Det var vel ret så umuligt. Roligt nikkede hun så. "ja jeg er... Var." fik hun rettet sig selv, og grinede så kort. "åh Gud den skal jeg lige tænke igennem." sukkede hun. Hvad fanden skulle hun også sige til vennerne. De havde regnet med at hun var jomfru når hun også døde! Chok...
Brian fik så et kys på munden. "selvfølgelig kan jeg det. Det er jo trods alt med dig." sagde hun en smule genert, men fik samlet sig op igen, da hun nægtede at virke så genert.
Tilbage til toppen Go down
Brian

Brian


Antal indlæg : 39
Tilmeldings dato : 12/07/12
Alder : 31
Bosted : I en lejlighed

En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 05:59

Han kiggede på hende og kyssede hende roligt tilbage "søde nu skal vi begge holde op med at snakke og bare nyde det her"sagde han med et smil på sine læber og gav sig til at køre en smugle hurtiger og hun ville nok kunne mærke hvordan hans lem sådan kørte frem og tilbage inde i hende og alt det.
han nød det meget og håbede på at hun også ville nyde det og alt det snakken kunne de jo gemme til de var færdige med det her og alt det.
Han kiggede på hende og slappede bare helt af mens de havde samleje og han nød det og alt det.
Tilbage til toppen Go down
Robina

Robina


Antal indlæg : 34
Tilmeldings dato : 10/08/12
Alder : 28
Bosted : hist og her, hvor du ikke skal vide

En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 06:05

Robina smide varmt til hende, da Brian sagde de ikke skulle snakke lige nu. Hvor havde han dog ret i det! De kunne jo altid snakke sammen efter de havde 'hygget' sig sammen. Hun skulle jo ikke noget i dag eller i morgen, så hun havde jo ikke travlt. Hun tænkte bare lidt på hvordan hendes underliv ville havd det i morgen efter dette her....
Robina kyssede ham glad videre på munden, og følte bar elendes krop svævede op i luften, og hun kunne ikke lade vær med at nyde dette virkelig meget.
Tilbage til toppen Go down
Brian

Brian


Antal indlæg : 39
Tilmeldings dato : 12/07/12
Alder : 31
Bosted : I en lejlighed

En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 06:33

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af og nød dette her det var som at være i en anden verden af lidenskab og den slags ting men efter lidt tid trak han sig ud og satte sig op og kiggede på hende "sæt dig over mine ben og lad mit lem glide op i dig søde"sagde han for det var jo hendes første gang havde han forstået på hende så lidt snak var der men det var bare for at guide hende igennem nogen ting og sådan.
Han så på hende og ventede på at hun ville gøre det eller om hun ikke ville det var op til hende og alt det.
Tilbage til toppen Go down
Robina

Robina


Antal indlæg : 34
Tilmeldings dato : 10/08/12
Alder : 28
Bosted : hist og her, hvor du ikke skal vide

En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 06:45

Robina fatte ikke at hun faktisk lige havde ladet Brian være den første hun gjorde det med. Hun vidste jo kun han hed Brian og var en Warlock. Mere vidste hun jo ikke om ham, så hvorfor stolede hun så meget på ham? Det var jo idiotisk, men hun ville nu alligevel ikke afbryde det her.
Robina forstod ikke helt hvad han mente med det, hvorfor dog det? Hun skød det blot ud af hoved, og gjorde som hun fik besked på, og satte sig helt op af ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Brian

Brian


Antal indlæg : 39
Tilmeldings dato : 12/07/12
Alder : 31
Bosted : I en lejlighed

En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Icon_minitimeOns 22 Aug 2012, 07:03

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og førte sig roligt ind i hende og hjælp hende sådan på vej så hun red ham og nød det stille og roligt og håbede på at hun nød det meget og kiggede på hende.
Han så på hende med et smil "du er så dejlig"sagde han med et smil på sine læber og ventede stille og roligt på at hun måske ville sige noget og alt det halløj der.
Han slappede bare af mens de var i gang med det her og havde ikke det vilde at sige lige nu og her så han kunne jo kun vente.
Tilbage til toppen Go down
Robina

Robina


Antal indlæg : 34
Tilmeldings dato : 10/08/12
Alder : 28
Bosted : hist og her, hvor du ikke skal vide

En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx - Page 2 Icon_minitimeOns 22 Aug 2012, 07:25

Robina forstod ikke helt hvad dette gik ud på... Dog ikke før Brian viste hende det. Et forelsket smil kom på hendes læber, og hun gjorde bare som han ville have hende til at gøre. Det var utroligt, at en fyr som ham kunne være så sød.
Robina smilede så varmt til ham, og kyssede ham så blidt på munden. "du er dejligere" hviskede hun tæt mod hans læber, og lænede sig helt ind til hans dejlige krop imens.
Tilbage til toppen Go down
 
En lille godbid til mig - Brian xxx
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Lille ekstrajob - Hayate
» Arbejde for far - Brian
» Brian Trasio
» en dag på Biblioteket (Brian)
» Shit mand! - Brian

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: Dating sted-
Gå til: