Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  I_vote_lcapHmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  I_voting_barHmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  I_vote_rcap 
Amour
Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  I_vote_lcapHmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  I_voting_barHmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  I_vote_rcap 
Hikana
Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  I_vote_lcapHmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  I_voting_barHmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  I_vote_rcap 
Tasja
Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  I_vote_lcapHmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  I_voting_barHmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  I_vote_rcap 
Brian
Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  I_vote_lcapHmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  I_voting_barHmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  I_vote_rcap 
Robina
Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  I_vote_lcapHmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  I_voting_barHmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  I_vote_rcap 
Chryse
Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  I_vote_lcapHmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  I_voting_barHmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  I_vote_rcap 
Jem
Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  I_vote_lcapHmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  I_voting_barHmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  I_vote_lcapHmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  I_voting_barHmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  I_vote_rcap 
Jyi
Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  I_vote_lcapHmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  I_voting_barHmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Robina

Robina


Antal indlæg : 34
Tilmeldings dato : 10/08/12
Alder : 28
Bosted : hist og her, hvor du ikke skal vide

Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Empty
IndlægEmne: Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour    Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 08:08

S: metroen
T: formiddag
O: mange mennesker
V: blæsende

Robina sad på en bænk med en masse andre mennesker. Efter lidt tid tid sukkede hun, og rejste sig så op. Hun havde hørt hendes veninde Amour boede her, og havde hørt nogle heftige rygter om, at hun var kommet sammen med verdens farligere mand. Yoko. Selvfølgelig var hun blevet det, Amour holdte jo allermest af folk som ikke var ønsket. Ellers var de jo heller ikke veninder.
Blidt tog hun fat i den halskæde hun havde fået af Amour i fødselsfagsgave. Roligt begyndte hun at vrikke afsted i sine høje sorte stiletter, som larmede lidt mod gulvet. En stram kort korset, som var nedringet, med tynde ærmer, og bundet foran sad på hende, sammen med den lille røde nederdel som var ud over netstrømpebukserne. Læberne var røde til de sorte øjne, som var gemt bag det sorte pandehår. Noget af håret var sat op i rottehaler mens alt andet var løst. (avatar)
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour    Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeLør 11 Aug 2012, 05:06

hayate kom gående, han skulle med metroen, for at komme hjem. han smilede, og så rundt. han så på tiderne, for at se hvilket han skulle med. han viftede med halen, efter en lang dag som læge, så ville han bare hjem og slappe af med amour. han så en kvinde stirre på ham. "DET YOKO!" skreg kvinden. "Frue slap af, mit navn er Hayate" sagde hayate
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour    Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeLør 11 Aug 2012, 22:40

Amour havde planer om at overraske Hayate i dag. Hun ville komme over og møde ham på stationen, så hun havde taget med metroen og listede sig så hen mod sin Hayate, og sukkede lidt over den pige, som skreg over Yoko, og hun himlede med øjnene.
Hurtigt fandt hun en anden og måbede lifes over det. "Robina?" spurgte hun overrasket, og var allerede så tæt at både Hayate og Robina ville kunne høre hende.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Robina

Robina


Antal indlæg : 34
Tilmeldings dato : 10/08/12
Alder : 28
Bosted : hist og her, hvor du ikke skal vide

Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour    Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeLør 11 Aug 2012, 22:44

Robina gik rundt og kiggede sig lidt undrende over på en pige som skreg. Bagefter kiggede hun op på manden, men kunne allerede nu sige at det ikke var hendes type. Hans hår var alt for langt, og han virkede en smule udmattet.
Overrasket kiggede hun over på en velkendt stemme, og hvinede så inden hun løb over, og krammede sin veninde ind til sig, og grinede så stort over det. "så fandt du mig før jeg fandt dig." grinede hun blidt, og vidste ingen kunne se hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour    Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeSøn 12 Aug 2012, 04:59

hayate så overrasket på amour. "Amour skat, hvad laver du her, du skulle da være der hjemme, især nu da du venter dig" sagde hayate og tog sin frakke af og lagde den og amour. han gav hende en rose, og så hen på pigen som amour åbenbart kendte. hun var ikke noget for ham, han var lykkelig med sin amour
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour    Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeSøn 12 Aug 2012, 07:34

Amour hvinede stort over at se sin veninde, og krammede hende ind til sig imens de begge stod og hoppede med sin veninde imens de hvinede løs. "hvor vildt du er her! Jeg kan ikke fatte det!" sagde hun grinende, og kiggede så glad op på sin skat, og puttede sig ind i hans jakke. "jeg ville overraske dig skat. Og så mødte jeg åbenbart min veninde." sagde hun glad, og tog imod rosen, og kiggede så spændt på sin veninde imens hun krammede Hayate.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Robina

Robina


Antal indlæg : 34
Tilmeldings dato : 10/08/12
Alder : 28
Bosted : hist og her, hvor du ikke skal vide

Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour    Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 03:25

Robina var lige så ivrig som sin veninde, og knugede hende bare ind til sig. Bagefter måbede hun stort over dem. "sød fyr du har dig... Er du gravid! Okay det skræmmer mig hvor er min lille uskyldige veninde henne?" Robina krammede så sin veninde igen ind il sig, og rakte bagefter hånden frem til hendes venindes kæreste. "Robina Cosola." sagde hun venligt til ham.
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour    Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 03:29

hayate grinede blidt. "Jeg er Hayate Yoko Kurama" sagde hayate. han rakte hånden mod hende. men yoko regerede. hayate tabte sin læge kuffert, han tog sig til hoved. "Amour...det yoko, han er på vej" sagde hayate og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour    Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 05:07

Amour puttede sig ind til sin skat imens de to hilste på hinanden. Det var faktisk hyggeligt at de mødte hinanden på dem måde. Det var da altid noget, og det bedste var bare at Robina ikke var bange for ham, men hun stolede jo også altid på Amour.
Amour kiggede undrende på ham. "ved du hvorfor han er på vej?" spurgte hun lettere forvirret, da der jo ingen fare var på færde.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Robina

Robina


Antal indlæg : 34
Tilmeldings dato : 10/08/12
Alder : 28
Bosted : hist og her, hvor du ikke skal vide

Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour    Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 05:39

Robina kiggede lidt overrasket på ham. "Yoko... Wauw søde du må virkelig være sød siden Yoko er hos dig." sagde hun imponeret og kunne ikke lade vær med at smile bredt til Amour. Hvor Yoko kom anede hun dog ikke.
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour    Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 05:42

hayates hår lyste og han blev yoko. han holdt en rød rose i hånden. "Amour hvem er denne pige, hayate blev nervøs" sagde yoko. han så på robina. "hun stoler vist ikke på hayate, siden at han følte sig urolig, eller så er han bare urolig for om han ville kunne du som far til den tid, han glemmer jo ikke hvordan hans egen familie" sagde yoko
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour    Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 22:29

Amour puttede sig ind til Yoko da han kom, og smilede varmt op til ham. "dette er min veninde Robina. Hunner en temptaner, og vi har kendt hinanden siden jeg blev født." sagde hun venligt itl Yoko, og knugede ham så lidt længere ind til ham. "Robina vil ikke hav enigt imod Hayate eller dig. Hun kender mig for godt til den slags. Ikk?" sagde hun venligt til Robina med et varmt smil på læben.
"Hayate vil klare det perfekt som far. Bare rolig." sagde hun blidt, og holdte så blidt fat i Robinas hånden med et varmt smil og lille grin.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Robina

Robina


Antal indlæg : 34
Tilmeldings dato : 10/08/12
Alder : 28
Bosted : hist og her, hvor du ikke skal vide

Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour    Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeTirs 14 Aug 2012, 02:22

Robina grinede blidt til Amour og hendes mand. Hvor var det dog kært. "bare rolig Yoko jeg kender alt til det med i er gift og det hele." sagde hun venligt til hendes mand Yoko. Hvor var det vildt at Yoko var sammen med Amour og hun ikke var blevet slået ihjel endnu.
Da der blev nævnt hendes race løftede hun opi pandehåret, så de helt sorte kom frem. Bagefter lagde hun pandehåret ned igen, så de dækkede øjnene igen. Dem som var til piger blev normalt bange for dem, eller piger med deres kærester. Robina havde dog udnyttet det en del og lavet splidighed imellem folk.
"okay for det første, så stoler jeg hundrede procent på Amour, hvis hun stoler på nogle gør jeg det også, og for det andet ville jeg aldrig røre dem Amour elsker, hun er som en søster for mig, så jeg ville aldrig såre hende." sagde hun alvorligt, og klemte sin venindes hånd igen.
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour    Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeTirs 14 Aug 2012, 06:28

yoko blev igen hayate. "Så ved jeg at jeg ikke skal være nervøs, men efter jeg læste hvad der skete med yokos familie, så er man nu lidt på vagt" sagde hayate. han havde en bog om yokos familie i hans arbejdes mappe. han havde læst hvordan yoko havde mistet hele sin familie
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour    Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeTirs 14 Aug 2012, 21:04

Amour smilede varmt til ham med et smil. "Robina er som min søster, og vi ville hoppe ud for en klippe for hinanden. Jeg stoler hundrede på hende, og nok er Robina en temptaner, men hun er fandme barsk." sagde hun venligt og kiggede så varmt til Robina. "kan du huske Erik i korea?" spurgte hun med et grin.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Robina

Robina


Antal indlæg : 34
Tilmeldings dato : 10/08/12
Alder : 28
Bosted : hist og her, hvor du ikke skal vide

Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour    Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeTirs 14 Aug 2012, 21:08

Robina smide venligt til dem begge. "hør jeg ser det sådan Hayate/Yoko, hvem du så er lige nu. Hvis du ikke har gjort Amour ondt, så gør jeg dig heller ikke ondt, men hvis nogle vil gøre dig ondt imens Amour holder af dig, så dræber jeg dem." sagde hun bestemt, og smilede til Amour for at sige deres lille hemmelighed.
Robina grinede stort. "det svin Erik, som faktisk hed Yun, som var forelsket i dig, og jeg hypnotiserede ham til at slå sig selv. Flere gange til han endte på hospitalet?" spurgte hun grinende og gav Amour High five.
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour    Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeOns 15 Aug 2012, 06:33

jeg er hayate, og jeg vil aldrig skade amour, hun er mit liv, og mit et og alt, uden hende er jeh bare en tom skal, en krop uden et liv" sagde hayate og smilede venligt. amour var hans et og alt, han ville ofre sit eget liv for amour
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour    Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeTors 16 Aug 2012, 01:30

Amour smilede varmt til Hayate, og kyssede ham blidt på munden med et smil, og puttede sig så godt ind til ham. Hun var bare lykkelig over at de endelig var sammen. Hun vidste ikke hvordan hendes liv havde været hvis Hayate ikke var der. Hun vidste bare, at det ikke ville blive lykkeligt.
Amour gav så Robina High-five. Og grinede stort. "ja ham! Det var bare så sejt, at du gjorde det. Han blev så bange at han ikke turde se os siden den gang." sagde hun vildt glad.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Robina

Robina


Antal indlæg : 34
Tilmeldings dato : 10/08/12
Alder : 28
Bosted : hist og her, hvor du ikke skal vide

Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour    Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeTors 16 Aug 2012, 05:56

Robina nikkede bestemt til Hayte. "så vil jeg aldrig skade dig Hayate. Alle der vil min Amour noget godt, gør mig godt, så dont worry der sker der ikke noget." sagde hun bestemt til Hayate. Hvad skulle hun også gøre imod ham? Yoko var sikkert alt for stærk for hende.
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour    Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeTors 16 Aug 2012, 06:00

Yun? sært.. jeg har lige haft en patient som hed det" sagde hayate. han tog sin patient liste fra sin mappe og viste dem det. navnet stod på listen. "Vi måtte binde ham til syge sengen" sagde hayate, og gned sin arm kort
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour    Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeFre 17 Aug 2012, 03:39

Amour grinede blidt over Hayate, og klappede blidt hans mave, imens hun kiggede forelsket på sin skat. "søde han bor nu også i Sydkorea, og det var da vi var 12 år gamle... Så nej han er her ikke." sagde hun venligt, og kyssede så sin skats kind. "Robina er halv koreaner." forklarede hun for at fortælle det lidt til Hayate.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Robina

Robina


Antal indlæg : 34
Tilmeldings dato : 10/08/12
Alder : 28
Bosted : hist og her, hvor du ikke skal vide

Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour    Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitimeFre 17 Aug 2012, 07:21

Robina fnes roligt med hendes veninde, og rystede let på hoved. "du har ikke nævnt hverken, at du havde en kæreste, han var læge, OG havde en god humor." sagde hun venligt, og nussede sin venindes hår lidt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Empty
IndlægEmne: Sv: Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour    Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» forbeholdt Amour og Hayate
» hjemme i Lejlgheden Hayate & Amour
» På cafen efter skole Amour & Hayate
» Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)
» Amour's skema

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: Metroen-
Gå til: