Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
overraskelse mor - jyi-privat I_vote_lcapoverraskelse mor - jyi-privat I_voting_baroverraskelse mor - jyi-privat I_vote_rcap 
Amour
overraskelse mor - jyi-privat I_vote_lcapoverraskelse mor - jyi-privat I_voting_baroverraskelse mor - jyi-privat I_vote_rcap 
Hikana
overraskelse mor - jyi-privat I_vote_lcapoverraskelse mor - jyi-privat I_voting_baroverraskelse mor - jyi-privat I_vote_rcap 
Tasja
overraskelse mor - jyi-privat I_vote_lcapoverraskelse mor - jyi-privat I_voting_baroverraskelse mor - jyi-privat I_vote_rcap 
Brian
overraskelse mor - jyi-privat I_vote_lcapoverraskelse mor - jyi-privat I_voting_baroverraskelse mor - jyi-privat I_vote_rcap 
Robina
overraskelse mor - jyi-privat I_vote_lcapoverraskelse mor - jyi-privat I_voting_baroverraskelse mor - jyi-privat I_vote_rcap 
Chryse
overraskelse mor - jyi-privat I_vote_lcapoverraskelse mor - jyi-privat I_voting_baroverraskelse mor - jyi-privat I_vote_rcap 
Jem
overraskelse mor - jyi-privat I_vote_lcapoverraskelse mor - jyi-privat I_voting_baroverraskelse mor - jyi-privat I_vote_rcap 
Marshall Dupree
overraskelse mor - jyi-privat I_vote_lcapoverraskelse mor - jyi-privat I_voting_baroverraskelse mor - jyi-privat I_vote_rcap 
Jyi
overraskelse mor - jyi-privat I_vote_lcapoverraskelse mor - jyi-privat I_voting_baroverraskelse mor - jyi-privat I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
overraskelse mor - jyi-privat Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
overraskelse mor - jyi-privat Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
overraskelse mor - jyi-privat Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
overraskelse mor - jyi-privat Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
overraskelse mor - jyi-privat Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
overraskelse mor - jyi-privat Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
overraskelse mor - jyi-privat Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
overraskelse mor - jyi-privat Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
overraskelse mor - jyi-privat Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 overraskelse mor - jyi-privat

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

overraskelse mor - jyi-privat Empty
IndlægEmne: overraskelse mor - jyi-privat   overraskelse mor - jyi-privat Icon_minitimeTirs 21 Aug 2012, 09:10

tid: middagstid
sted: hayate og amours cafe
vejr: irl
omgivelser: mange

hayate stod i baren og tørrede glas af. han havde bedt den tidligere ejer om hjælp, for hayate skulle passe sin lille søn yoko idag, mens amour var i skole. hayate skænkede drinks til kunderne, og alle ville bare se den lille yoko. da der var lidt ro på, tog hayate yoko fra den lille lift og krammede ham. hayate var meget glad for sin søn, og det var tydeligt at se
Tilbage til toppen Go down
Jyi

Jyi


Antal indlæg : 6
Tilmeldings dato : 17/07/12

overraskelse mor - jyi-privat Empty
IndlægEmne: Sv: overraskelse mor - jyi-privat   overraskelse mor - jyi-privat Icon_minitimeTirs 21 Aug 2012, 10:37

i det samme kom jyi ind på cafeen. hun fik øje på hayate som havde en lille dreng i sine arme og fik sådan et chok at hun helt standsede op i døren. "hayate hvem er det?" spurgte hun stadig stiv af skræk
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

overraskelse mor - jyi-privat Empty
IndlægEmne: Sv: overraskelse mor - jyi-privat   overraskelse mor - jyi-privat Icon_minitimeTirs 21 Aug 2012, 11:25

Hayate have nær tabt yoko. "Mor.. hvad laver du her på min cafe..drengen her er min søn", det vil sige dit barnebarn" sagde hayate og trøstede yoko, som var blevet bange. *jeg får så meget balade med amour hvis hun vidste at yoko grædlige nu* tænkte han
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





overraskelse mor - jyi-privat Empty
IndlægEmne: Sv: overraskelse mor - jyi-privat   overraskelse mor - jyi-privat Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
overraskelse mor - jyi-privat
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mødet- amour - privat (xxx)
» Genforenet . Hikana - privat
» mødet efter mange år - Jyi - privat
» Anholdt på Politigåren Hayate (privat)
» Slave Yoko - Amour - privat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: Cafe-
Gå til: