Antal indlæg : 723 Tilmeldings dato : 11/07/12 Alder : 29 Bosted : Skoven
Emne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx) Fre 17 Aug 2012, 06:59
Amour bed sig lidt i læben, da hun tænkte. "altså det er ligesom en bog hvor du skriver på, så den er nok billigere end en normal bog... Men jeg fik nu en dagbog jeg kunne skrive i, men som jeg aldrig har brugt. Du kan da bare få den?" tilbød hun ham med et varmt smil på læben.
hayate Admin
Antal indlæg : 764 Tilmeldings dato : 11/07/12 Bosted : forskelligt
Emne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx) Lør 18 Aug 2012, 07:32
jeg kan da prøve min elskede, jeg kan prøve, men hvornår skriver man dagbog" sagde hayate og kløede sin nakke. han havde jo aldrig skrevet en. han rystede hoved, nu skulle han altså ikke være sølle, han ville ikke vise sig som tosse eller svag
Amour Admin
Emne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx) Lør 18 Aug 2012, 07:50
Amour smilede varmt til ham, og kyssede ham så blidt på munden. "hvor er du dog sød og vidunderlig skat." sagde hun glad, og kyssede ham igen på munden. "man skriver dagbog inden man går i seng eller når man har tid til det." forklarede hun venligt.
hayate Admin
Emne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx) Lør 18 Aug 2012, 07:56
vil du hjælpe mig med at huske det søde, jeg vil skrive, og vil blive på god fod med yoko, han er mere bekendt end jeg kan beskrive søde, som om jeg kender ham fra før han blev en del af min krop, men kan ikke forklare hvordan" sagde han
Amour Admin
Emne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx) Lør 18 Aug 2012, 08:08
Amour smilede venligt på ham og nikkede så varmt til ham. "selvfølgelig vil jeg det min skat. Vi er jo et par nu, så jeg vil gøre alt for dig." sagde hun varmt til ham, og kyssede ham så på munden. "og jeg kan sagtens hjælpe dig med at skrive hvis det skulle være." tilbød hun venligt.
hayate Admin
Emne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx) Lør 18 Aug 2012, 08:13
jeg starter på at skrive imorgen aften søde, lige nu vil jeg bare slappe af med dig" sagde han blidt og kørte en hånd igennem hendes hår og smilede kærligt. han håbede på hun kunne lide det, ellers ville han selfølgelig stoppe med det
Amour Admin
Emne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx) Lør 18 Aug 2012, 08:21
Amour smilede varmt til Hayate, og man kunne tydeligt se, at hun nød meget at blive nusset. "selvfølgelig kan du gøre det. Du behøver ikke at gøre det lige med det samme... Det får du heller ikke lov til." sagde hun, og lagde armene om ham.
hayate Admin
Emne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx) Lør 18 Aug 2012, 08:24
jeg er kun din lige nu" sagde hayate blidt og holdt hende tæt. han slikkede hendes hals og satte sig på knæ, og slikkede hendes mave og smilede og lagde øret mod hendes maveog smilede blidt. han glædet sig til at en dag at skulle kalde sig selv far
Amour Admin
Emne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx) Lør 18 Aug 2012, 08:41
Amour smilede varmt til ham med et lille grin. Hun kiggede så ned på ham, da han nussede hendes mave, og hals. "hva... Skal babyen også have et slik?" grinede hun blidt, og man kunne mærke Hayao sparke rundt inde i hende.
hayate Admin
Emne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx) Lør 18 Aug 2012, 08:44
jeg glæder mig min elskede, men hvordan forklare vi lige den for vores forældre" sagde hayate lidt nervøst. han vidste jo ikke hvordan hendes far ville regere på dette, at amour ventede barn med hayate. han sank kort, og lagde hoved mod hendes mave
Amour Admin
Emne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx) Lør 18 Aug 2012, 08:53
Amour skulle lige til at svare ham, men da hun havde åbnet munden lukkede hun den tomt igen. Så lagde hun hoved ned igen. "se den havde jeg ikke tænkt på... Men min mave er ikke blevet så stor. Jeg siger bare jeg har taget lidt på indtil vi har fundet en løsning." sagde hun roligt til ham, og nussede så hans hår blidt med hænderne.