Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 I_vote_lcapIndlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 I_voting_barIndlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 I_vote_rcap 
Amour
Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 I_vote_lcapIndlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 I_voting_barIndlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 I_vote_rcap 
Hikana
Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 I_vote_lcapIndlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 I_voting_barIndlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 I_vote_rcap 
Tasja
Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 I_vote_lcapIndlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 I_voting_barIndlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 I_vote_rcap 
Brian
Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 I_vote_lcapIndlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 I_voting_barIndlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 I_vote_rcap 
Robina
Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 I_vote_lcapIndlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 I_voting_barIndlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 I_vote_rcap 
Chryse
Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 I_vote_lcapIndlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 I_voting_barIndlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 I_vote_rcap 
Jem
Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 I_vote_lcapIndlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 I_voting_barIndlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 I_vote_lcapIndlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 I_voting_barIndlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 I_vote_rcap 
Jyi
Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 I_vote_lcapIndlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 I_voting_barIndlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)   Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 06:50

hina at jeg skal være far, gør ikke at du bliver til besvær. du er min lillesøster, og jeg vil altid elske dig, selv når den lille kommer, du er familie..hvilket amour også er" sagde hayate og kyssede hinas pande og kyssede amours kind
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)   Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 08:21

Amour blev lidt trist over, at det ikke gik som ønsket, derfor smilede hun kun varmt til Hayate efter kindkysset. "Hikana hvis du ikke ønsker barnet... Så tager jeg bare en abort..." mumlede hun med et smil på læben, men var trist inden i. Hun ville ikke give slip på sit barn. Hun ville bare gerne have det.
"Hikana... Hele min familie har hadet mig, og ønsker mig bare død, ser mig som om jeg er en djævel, eller luften... Når barnet kommer, så vil jeg ikke skubbe nogle væk fra hverken Hayate eller mig. Det ville jeg aldrig gøre." forklarede hun roligt, og nussede hendes kind blidt, og havde den anden hånd i sin.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)   Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 18:49

" det var ikke sådan ment. Siden Hayate forsvandet den gang sagde min far at jeg kun var til besvære for ham, han ville heller ha at jeg forsvandet en min bror far hadet mig rigtig meget " sadge Hikana. Og ryste på hoedt da Amour snakke om en abort derville Hikana ikke tillade " nej bare beholde, den lille jeg finde mig nok et sted at være nåd den lille komme " sasgde Hikana.
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)   Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 20:03

hayate stivnede da amour snakkede om abort. han så ned. for det gjorde ham meget ked af det. det forstod han ikke. hans øre sænkede sig, og halen. han vidste at det betød skam i hans familie hvis der blev fortaget en abort.
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)   Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 20:13

Amour kiggede overrasket på Hikana. "til besvær? Søde lille skat du er slet ikke til besvær overhoved! Hvis du var til besvær, tror du så vi ville stå her og jeg ville tilbyde dig mit hus? Du er slet ikke tilbesvær overhoved, og dem, som siger andet er nogle mærkelige nogle." sagde hun med et bestemt nik, og kiggede så over på Hayate, og løftede hans hoved blidt, så han sårende i øjnene. På den måde viste hun ham, at hun slet ikke ønskede den abort på nogle måder. Hun ville gene have barnet.
"Hikana du flytteringen steder fra os når den lille kommer. Du vil altid være velkommen i vores hus uanset hvad." forklarede hun blidt med et smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)   Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 21:49

" i vil ikke kunne forstår det. Jeg ha altid være knytte til min bror og mor så dan min bror blive sendt væk, gik min verden i stykker min morvar den eneste som jeg kunne være sammen med. Far drak og blive meget voldlig over for både mor og mig men mest over for mig " sagde Hikana
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)   Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 22:19

drak, vent lige, far har aldrig i livet rørt alkohold, han kan ikke lide det oog da han er en yoko, gør det ham syg. onkel yoro drikker, men har gør ikke, det sørgede mor altid for hina" sagde hayate. hvilket også var en af grundene til hayate ikke drak alkohold
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)   Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 23:19

Amour kiggede undrende på dem begge to. "a hvad? Jeres mor lever da sammen med jeres far, som drikker et eller to glas rødvin... De er hjemme tit hos os, da jeres mor er ven med vores mor..." sagde hun lettere forvirret, og fattede ikke hvad der skete lige nu. Dette var meget forvirrende.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)   Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 23:28

" jo han gjorde storebror han drak end eller anden form for alkohold men hvad det var husker jeg ikke, han sagde at der var for at glem mig og de fejl han ha begå som lille " sagde Hikana. Og tåren viste sig i hendes øjen Hikana løj aldrig og kunne slet ikke lyve
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)   Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 00:25

det kan ikke passe, far vidste at hvis han drak slog det både ham og mig ud" sagde hayate. han blev til yoko og grinede bare. "Hayate fatter vist ikke hvad alkohol gør ved yoko" sagde yoko. han så på hina og amour
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)   Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 00:52

Amour kiggede på ham med et forvirret blik. "jeg beklager meget skat, men jeg holder med Hikana i denne diskussion. Din far drak, men ikke voldsomt meget i vores hus." sagde hun, og smilede lidt over at Yoko kom i stedet for Hayate.
Amour gik så med bestemte stridt over til Yoko og smilede forelsket til ham. "hvad sker der med dig når du tager alkolhollen skat? Der må være noget meget slemt siden Hayate bliver så nervøs?" spurgte hun blidt,mig tog forsigtigt fat i hans hånd, og lagde den på maven, så han forstod det med barnet.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)   Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 00:57

Hikana gik med en indelukker vrede. Som aldrig var brudt id gøre nu hun blive helt rød i hovedt og hendes øjne, blive næsten sort og hendes magik gik helt amok og hun rejste sig fra sengen. Selv om hun ikke måtte det men det var hendes vrede sog havde tag over lige nu
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)   Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 00:59

amour hold hikana, så viser jeg dig det, men advare, hayate vil kaste op bag efter" sagde han og hentede en vin. han åbnede den, og så på den. han drak den og så så meget på amours krop og slikkede sin læbe
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)   Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 03:36

Amour kiggede overrasket på Hikana, og fik lagt hende ned igen, med et roligt afslappet blik. "Hvad er der i vejen søde? Har jeg gjort noget forkert?" spurgte hun roligt, og nussede hendes hår blidt bag øret med et smil. Hikana måtte helst ikke være sur på hende.
Amour tog sig ikke særlig meget af, at Yoko slikkede sig om læberne, da han tit gjorde det når de havde sex.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)   Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 03:56

Hikana så på Yoko. Og endnu mere rasen end før hun ville var gerne slog ham for det han gjorde sit ved hende, da hun var lille det kunne godt være at Hikana ikke var mere 150 cm høj og ikke veje mere. End 45 kg men mår hun var rasen kunder indter styre hende
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)   Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 04:16

han bed fast i amours kjole og hev i den. han havde lyst i sit blik. og man kunne altså ikke være bekendt at gøre det nær hans søster. han tog sig til hoved og rystede på hoved. "ser du, jeg bliver..lid.....meget lysten når jeg er fuld" sagde han og gik ud og drak noget vand.
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)   Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 04:19

AMour holdte hende nede, og sørgede for hun kiggede hende i øjnene imens de sad sådan her, da hun skulle slappe helt af, og ikke bare kigge på Yoko.
Amour nikkede så over det han sagde. "Søde du kunne jo bare fortælle mig det i stedet for at vise det." sagde hun med et smil, og trykkede så Hikana et sted i panden, hvor folk blev afslappede.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)   Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 04:44

Hikana skulle ha sin medicin. Men det var over hovedt ikke nem at give hende det da det kreve at hun skulle stikkes, Hikana var meget bange får nål var hun så en lille når begyndte hun at græde, Det med nål havde fik hun efter hun var bliven holdt fangen af deres onkel
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)   Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 05:04

hayate fik den sprøjte der skulle bruges på hina. da han jo var læge, så skulle han give hende den. han vendte hina og stak hende i skulderen, og satte så et plaster der på bag efter. "¨ådaan hina, så har du fået din mdicin" sagde hayate og kyssede sin søster på panden,
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)   Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 05:11

Amour sad hele tiden og holdte Hikanas hånd, og sagde beroligende ord til hende imens hun blev stukket. Amour elskede selv nåle helt vildt meget, og stak dem selv ind i sig når hun var til lægen. Hun elskede dem bare så meget og syntes det var spændende. "du klarede dig flot søde" sage hun ven ligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)   Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 05:38

man kunne både se og høre. At Hikana ikke kunne lige nåle fordi hun græde hun havde alldrig fortalt nogen over det, hendes onkel gjorde ved hende da hun var alt for bange til at snakke om det. Men hun viste at hendes bror og Amour var der for at hjælpe og passe på hende,
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)   Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour
» Mødet- amour - privat (xxx)
» Slave Yoko - Amour - privat
» En chokerende nyhed - amour - privat
» forbeholdt Amour og Hayate

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: Hospitalet-
Gå til: