Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Scanning til barnet - Hayate  I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  I_voting_barScanning til barnet - Hayate  I_vote_rcap 
Amour
Scanning til barnet - Hayate  I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  I_voting_barScanning til barnet - Hayate  I_vote_rcap 
Hikana
Scanning til barnet - Hayate  I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  I_voting_barScanning til barnet - Hayate  I_vote_rcap 
Tasja
Scanning til barnet - Hayate  I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  I_voting_barScanning til barnet - Hayate  I_vote_rcap 
Brian
Scanning til barnet - Hayate  I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  I_voting_barScanning til barnet - Hayate  I_vote_rcap 
Robina
Scanning til barnet - Hayate  I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  I_voting_barScanning til barnet - Hayate  I_vote_rcap 
Chryse
Scanning til barnet - Hayate  I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  I_voting_barScanning til barnet - Hayate  I_vote_rcap 
Jem
Scanning til barnet - Hayate  I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  I_voting_barScanning til barnet - Hayate  I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Scanning til barnet - Hayate  I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  I_voting_barScanning til barnet - Hayate  I_vote_rcap 
Jyi
Scanning til barnet - Hayate  I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  I_voting_barScanning til barnet - Hayate  I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Scanning til barnet - Hayate

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  Empty
IndlægEmne: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 08:54

S: hospitalet
T: eftermiddag
O: læger, og andre væsner
V: solskin

Amour sad i venteværelset, med det ene ben over det andet. Det løftede bens fod vippede meget hurtigt i ren nervøsitet. Et blad lå i hendes skød, som hun roligt kiggede i. Det handlede om hvordan man var nogle gode forældre, og hvordan man skulle behandle barnet, og hvad den skulle have. Nok var barnet kun tomuger gammel, men man kunne aldrig være forberedt nok.
En hvis kjole sad på hende, som ikke sad så stramt, og så var den kort med knapper hele vejen ned af maven. Det lignede bare en lang skjorte uden ærmer. S ville det også være nemmere at blive scannet.
"hvor er jeg nervøs." hviskede hun, og klemte om sit håndled.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 08:57

en læge med smukt sølv hår og øre kom hen til hende. han smilede og kaldte på en anden læge. "De ved jeg ikke selv må tage skanningen, når det er mit eget barn" sagde den flotte læge. det var hayate. han smilede og viftede med halen
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 09:38

Amour lukkede bladet i, og kiggede ind i væggen imens hun bed sig selv hårdt i læben i nervøsitet. Så åbnede hun bladet for trejde gang, men lukkede det hurtigt i igen, da hun hørte en velkendt stemme. "skat!" sagde hun glad, og krammede sig godt ind til ham med rystende hænder. Hun var kun 16 år, og var allerede gravid. "hvor klæder lægeunifomen dig virkelig meget" sagde hun med et smil, og fik så af vide, at hun skulle gå ind til en jordmoder.
Roligt blev hun lagt op på en borde, og fik en sor rundt om maven, efter kjolen var knappet op, så kom noget gele På hendes mave, og scanneren blev gjort klar. Nervøst kiggede hun på Hayate. "må jeg holde dig i hånden?" spurgte hun lidt nervøst, og tog sin hånd mod hans.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 09:41

han nikkede og tog hendes hånd og kyssede den. han havde skjult ørene og halen. så ingen af hans kolegaer vidste han var en yoko. han smilede til amour. hans hale plagede ham lidt, men han ville heller skjule den, end at miste sit job, nu havde han endelig et job
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 09:53

Amour knugede din elskedes hånd ind til sig, og smilede nervøst til ham. "første gang?" spurgte jordmoderen med et smil. Amour nikkede så af hendes ord. "det gør ikke ondt på nogle måder. Billedet bliver vist der oppe, men vi kan desværre ikke sige kønnet endnu." forklarede hun venligt. Amour nikkede af det. "jeg vil heller ikke vide kønnet før den sidste uge." forklarede hun venligt til hende med et venligt smil. Scanneren blev så sat på hendes mave, og man kunne se et lille fosfor.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 09:56

hayate så på skærmen og smilede, da han så fosteret. "jeg kan stadig ikke fatte, at jeg Hayate Yoko Kurama skal være far" smilede han glad. han glemte helt at skjule navnet yoko, som jo afslørede hvem han var. han så på amour og smilede. han satte en hvid rose i hendes hår
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 10:29

Amour smilede helt vildt glad da hun så fosteret. Det var helt vildt sejt hun kunne se deres barn. "tænk det er en skabning af os to, en mini Hayate." sagde hun glad, og tog hans hånd med sin anden hånd, og fældede en lille tåre. "jeg skal ikke have en abort." sagde hun så bestemt, og kyssede hendes elskedes hånd blidt , og smilede varmt til ham. "det er vores." sagde hun glad, og kyssede så blidt hans hånd, som havde givet hende blomsten.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 10:32

jeg er stolt min elskede" smilede han. "Jeg er stolt af dig, og er lykkelig over at skal være far, selvom jeg er yo...." sagde han og tav. han var tæt på at afsløre yoko. han smilede så og vaskede cremen af amours mave
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 11:03

Amour smilede varmt til ham, og kyssede ham så på munden. "af mig? Det er da dig der satte produktionen igang, jeg bære det bare i ni måneder." sagde hun glad, og kom i tanke om hvor tyk hun ville blive. "skat jeg kunne ikke være mere lykkelig over at vide det er en del af dig inde i mig." sagde hun glad, og knappede sin kjole sammen efter han havde vasket det af hende. "hvis i går ud i caféretiet vil jeg komme ud med billederne til jer," sagde jordmoderen og gik så
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 11:22

hayate fik sin hale og sine øre frem. han ville ikke skjule det mere. han hjalp amour ud i cafeteriet og købte hende en cola. han tog selv en og satte sig ved hende. han købte også noget mad til hende
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 11:38

Amour smilede over at se sin elskede med hale og øre. "nu liger du dig selv igen." sagde hun blidt, og kyssede ham over bordet efter at have drukket noget. Folk kiggede lidt skræmt på dem, men lod ikke til at stikke af eller noget. Amour begyndte så at spise lidt mad, og satte det imellem dem, så han også kunne tage lidt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 12:22

hayate tog selv lidt og smilede glad til amour. han var stolt over at skulle være far. han viftede med halen mens han spiste. han havde set folks blik, men han ville ikke tage sig af det mere. han ville bare have sin amour ved sig, da hun og den lille var hans et og alt
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 17:09

Amour smilede lykkeligt til ham, og man kunne bare se på hendes ansigt hvor lykkelig hun var sammen med Hayate. Nok var hun lidt bange for hvordan de ville klare det med barnet, da hun var så ung, men hvis de viste lige så meget kærlighed til barnet, så ville der ikke ske noget slemt.
"jeg elsker dig Hayate." sagde hun glad, og flettede sin hånd ind i hans. De to skulle være sammen for evigt, og have børn sammen. Bedre blev det ikke.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 20:16

jeg elsker også dig amour, men frygter du aldrig at yoko, også vil være i vores barn hvis det er en dreng, ønsker ikke at vores barn skal have de samme problemer som jeg havde, men at vores barn skal være ligeså kærlig og elsklig som sin dejlige mor" sagde hayate og smilede
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 20:21

Amour smilede varmt til Hayate, og flettede blidt sin ene hånd i d i hans hånd. "skat jeg tænker slet ikke på det med Yoko. Hvis det nu sker med at Yoko er i vores barns krop, så vil han, hvis det bliver en han, en virkelig charmerende ung mand, som vil få piger til at dåne, og så finder han sig en lidt ligesom os to. Desuden så forlader vi ikke vores barn, så det er aldrig alene." sagde hun blidt til ham, og smilede forelsket til ham. "jeg tror nu heller ikke det bliver det eneste barn vi får..." mumlede hun for at sige, at hun gerne ville have mere end et.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 20:24

han smilede. men hørte folk viske om ham. han så mod dem og så dem stivne. "Bare ikke folk vil stirre på ham, fordi han er søn af en yoko" sagde han blidt. han kyssede hendes hånd. han havde fået fri, fordi amour skulle den skanning.
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 20:28

Amour smilede venligt til folk for at bløde dem lidt op, men de virkede stadig ikke trygge ved Yoko. Men Yoko var der jo ikke endnu, det var Hayate som var der. "han klare sig nok skal du se. Han har jo dig til at fortælle hvordan du klarede det." sagde hun blidt og rejste sig så op, hvorefter hun stillede sig ved siden af ham, og lagde hans hånd på sin mave. "vi snakker allerede som om vi ved det er en søn." sagde hun med et smil, og kyssede ham så længe på munden.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 20:31

jeg vil være stolt lige meget hvad det er min elskede" sagde han og kyssede hendes mave. en smed noget mod dem. han greb det hurtigt som yoko og satte det og kyssede så igen amours mave. selv som yoko var han en stolt mand der glædet sig til at være far. han nussede hendes mave og blev igen hayate
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 20:41

Amour smilede varmt til ham, da han ikke havde de store forhåbninger om at få en dreng eller pige. Ikke ligesom hendes far, som havde ønsket sig en prægtig søn, men fik en lille overfølsom pige. "du bliver verdens bedste far for vores barn." sagde hun glad, og blev overrasket over, at Yoko kom, men at han kun kyssede hendes mave, og virkede meget som Hayate, som kom igen.
Amour kyssede ham blidt i panden. "så du hvad Yoko gjorde søde? Det er jeg meget stolt over." sagde hun glad, og kiggede så venligt hen på den person, som havde kastet. "man kaster ikke efter kommende fædre eller gravide piger." sagde hun så alle kunne gøre det, og man kunne tydeligt se hvor overrasket folk blev over at en skulle have Yokos barn.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 20:45

hvad gjorde yoko min elskede" sagde hayate. han så en der smed en kniv. hayate greb den med hånden, så han kom til at bløde. han slikkede blodet af sin hånd. han blev igen yoko, men rystede på hoved og blev igen hayate
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 21:14

Amour smilede varmt til ham, og kiggede lidt forskrækket på hans hånd, da hun så blodet, men det var godt, at Det forsvandt hurtigt. Hun smilede bredt over Yoko igen. "søde Yoko er dukket op to gange, han har grebet begge de genstande, som er kastet mod os, og bare kysset min mave, og så er du kommet igen. Han er harmløs, og angriber dem ikke." sagde hun glad med et forelsket, og lykkeligt smil.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 21:18

hvad angreb yoko ikke, det lyder sært, han angriber alt og alle jo, på nær dig min elskede" sagde han og slikkede fortsat blodet af sin hånd. det sveg, da såret var dybt. han sukkede, for det ville ikke stoppe med at bløde
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 21:25

Amour smilede varmt til ham med et grin. "nej han har ikke angribet nogle mennekser overhoved, kun sikret sig at vi ikke bliver ramt, og han kyssede bebs." sagde hun glad, og nussede så sin mave blidt, da hun ikke kunne lade vær med at tænke over at Yoko var så sød mod barnet.
Amour tog så en krukke frem med det grønne stads, og lagde det i såret, og bandt noget Hvidt bandage om såret.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 21:32

det sviger søde" sagde hayate. han hadet at folk ville skade, men nu vidste han at yoko kun ville beskytte sin familie, hayates familie. mon yoko enlig var en beskytter end en morder. hayate tænkte over det, for det passede jo meget godt. yoko havde jo vist sig når nogen skulle beskyttes eller frygten for fare var der
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 21:43

Amour kyssede ham blidt på munden. "undskyld søde, men så heler det hurtigt. Så kan du allerede bruge din hånd i morgen tideligt på dit arbejde." sagde hun blidt, og kyssede ham så længere på munden. "desuden skal du også bruge din hånd til bebs." sagde huk glad, og kiggede så ned på maven med et bredt lykkeligt smil.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Scanning til barnet - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Scanning til barnet - Hayate
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Jeg er gravid -Hayate
» mor til søn snak - hayate - Jyi
» Rygning på biblioteket - hayate
» Hayate Yoko Kurama
» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: Hospitalet-
Gå til: