Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  - Page 2 I_voting_barScanning til barnet - Hayate  - Page 2 I_vote_rcap 
Amour
Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  - Page 2 I_voting_barScanning til barnet - Hayate  - Page 2 I_vote_rcap 
Hikana
Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  - Page 2 I_voting_barScanning til barnet - Hayate  - Page 2 I_vote_rcap 
Tasja
Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  - Page 2 I_voting_barScanning til barnet - Hayate  - Page 2 I_vote_rcap 
Brian
Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  - Page 2 I_voting_barScanning til barnet - Hayate  - Page 2 I_vote_rcap 
Robina
Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  - Page 2 I_voting_barScanning til barnet - Hayate  - Page 2 I_vote_rcap 
Chryse
Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  - Page 2 I_voting_barScanning til barnet - Hayate  - Page 2 I_vote_rcap 
Jem
Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  - Page 2 I_voting_barScanning til barnet - Hayate  - Page 2 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  - Page 2 I_voting_barScanning til barnet - Hayate  - Page 2 I_vote_rcap 
Jyi
Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  - Page 2 I_voting_barScanning til barnet - Hayate  - Page 2 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Scanning til barnet - Hayate

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 21:46

skat de tidspunkter yoko har vist sig, har det ikke været, når jeg følte mig truet eller når jeg ville forsvare dig?" spurgte han og tog om hende og nussede hendes mave. han så på hende og kyssede så hende mave blidt og kærtenede hendes mave med sin raske hånd
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 21:52

Amour bed sig tænkende i læben, og kiggede ud af vinduet. "så nikkede hun over det han sagde, og kiggede så på hans ansigt med et smil. "altid når du skulle beskytte nogle, eller når du følte dig utryg." sagde hun med et smil på læben. "Yoko er jo ikke slem på nogle måder. Han beskytter os bare, og virker meget glad for barnet." sagde hun glad, og smilede over hans kærtegn på maven.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 21:57

så de drab folk frygter, har altså været nogen som der ville skade yoko og hans familie" sagde hayate og kløede sig bag øret og smilede. nu vidste han, at han ikke skulle skamme sig over at han også var yoko, nu gjorde det ham også stolt
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 22:04

Amour smilede varmt til ham, og kyssede han så blidt i panden. "Yoko gør ingenting ondt. Hvorfor tror du jeg ikke er bange for ham eller dig? I begge er så søde overfor mig." sagde hun glad, og satte sig så på hans ene ben, da hun blev træt af at stå op.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 22:08

han smilede og tog om hende. "alt du ønsker vil jeg gøre min elskede, alt for dig" sagde han kærligt. han kyssede hendes hals og kærtegnede hendes mave og smilede. han ville ofre sit liv for amour og den lille. de var hans liv
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 22:31

Amour smilede glad og varmt til ham, og kyssede ham så blidt på munden. "bare vær som du er nu, kærlig og omsorgsfuld, den mand jeg elsker og er gift med. Bare du er det, så er jeg endnu mere lykkelig end en prinsesse som finder sin prins." sagde hun forelsket, og kyssede ham så blidt på munden.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 22:33

det vil jeg med glæde min elskede" smilede han. han hørte gisp, da folk hørte at amour var hayates hustru, yokos hustru. "Jeg vil altid beskytte jer, altid min elskede, jeg vil endda ofre mit liv for jer" sagde han og smilede
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 23:24

Amour smilede bredt til ham, og fnes over det gisp folk kom med over de var gift. "forresten, så skal vi også snart fonde ringe tilbeylluppet min egen." sagde hun glad, og kyssede ham blidt på munden med et lille smil.
"nej det må du ikke gøre, for så har jeg dig ikke ved mig mere." sagde hun bestemt til ham, da han ikke måtte slå sig selv ihjel.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 23:27

rolig nu min elskede,mener bare at jeg til hver en tid vil beskytte jer, i er mit et og alt" sagde han. han gik hen til en mand. "Gider I godt lade være med at gispe og snakke om mig, bare fordi at jeg er yoko" sagde hayate lidt surt
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 23:39

Amour smilede varmt til ham, og kyssede ham så på panden. "det var godt søde.." sagde hun glad, og gik så over til den fremmede mand med Hayate. "skat han er bare jaloux fordi du er perfekt og han ikke er det." sagde hun glad til Hayate med et forelsket smil til ham.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 23:50

sikke en nar, men jeg er nu glad alligevel" sagde hayate og smilede. han vendte sig, og hans hale slog manden lige i ansigtet. hayate lagde armen om amour. han vidste ikke at hans hale ramte manden
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 00:02

Amour smilede undskyldende til manden, da Hayates hale ramte ham, men manden var for bange for at sige nej til ham, så det var perfekt.
"du skal være far om ni måneder, og vi skal giftes inden da." sagde hun glad, og krammede sig ind til ham imens.


Sidst rettet af Amour Ons 18 Jul 2012, 00:37, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 00:32

søde en gradivitet tager da kun 9 måneder" sagde han og viftede med halen. manden hev ham i halen. men skarpe roser skar manden i hånden. hayate så på amour, og så så på manden, men lysten at at dræbe i sit blik
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 00:44

Amour kiggede undrende på ham. "nårh ja det må du undskylde, og jeg kludre sikkert en del. Bare vent til jeg kommer med humørsvingninger." sagde hun glad til ham med et smil på læben og lille grin.
Amour gispede over ham, og trak Hayate længere væk fra manden. "Yoko nu stopper du med det der." sagde hun alvorligt, og trak ham så hen til toilettet, hvor hun hev ham der ind og lukkede døren efter dem og låste.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 00:48

ingen skal hive mig i halen" sagde han, med blod fra munden. han havde brugt roser, han selv ikke var klar til at bruge. hans øjne blev blide og han tørrede skamfuldt sin mund. han så på blodet og så ned. han gik ud og gik hen og hjalp manden. selvom manden slog ham. "Undskyld sir, jeg kan bare ikke lide folk hiver mig i halen, det er kun min..amour der må det" sagde hayate. hans øre var sænket mens han forbandt manden.
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 01:03

Amour kiggede forskrækket på ham, da hun så blodet kommet ned fra hans mund. "jeg skal hive dig i halen." sagde hun, og trak meget blot i hans hale, så det ikke gjorde ondt.
Manden kiggede på ham med et hævet øjenbryn. "du ved godt Amour betyder kærlighed ikke?" sagde han lettere nervøst og var bange for ham. Amour kom så ud, og børstede støv af hans tøj.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 01:06

Amour er mit livs kærlighed, og nu har jeg bragt skam fordi jeg skadet dem sir.. jeg mister hende for dette" sagde hayate og gik hen til en vask og vaskede blodet af sine hænder. han så på blodet og så på såret i sin hånd. tårer løb ned af hans kinder. han sank på knæ. han skammede sig sådan. og han kunne ikke stoppe med at græde, selv ikke yoko kom frem. hayate var knækket af sin egen skam
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 01:54

Amour kiggede overrasket på Hayate, og gik så roligt over til sin kæreste. Blidt lagde hun armene rundt om ham bagfra, og kyssede ham bag ørerne. "skat du mister mig aldrig, det elsker jeg dig alt for meget til." sagde hun glad, og vuggede ham blidt i armene, og sang en rolig sang i hans øre. "lad vær med at se dig selv som en ubetydelig ond mand. Du er det bedste der er sket for mig og jeg syntes alle andre er mindre værd end dig. Du mit et og alt skat, du min mand, men kæreste og far til mit barn." sagde hun blidt efter sangen.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 02:05

men min elskede jeg skadet jo den mand, en læge skal hjælpe ikke skade andre" sagde hayate og lagde hånden på hendes mave. "Jeg vil være en du er stolt af, men det er svært, når jeg skammer mig over mig selv søde" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 02:53

Amour krammede ham blidt ind til sig, og vuggede ham blidt i sine arme imens hun sagde søde ord til ham imens. "så kan vi måske finde en måde at slappe af på og ikke gøre dig vred, eller gå til noget afslapningshejs." sagde hun venligt til ham, og kyssede ham så blidt på munden.
Amour kiggede blidt ned på hans hånd, da den lå på hendes mave, og foldede sin hånd ind i hans. "søde skat jeg er allerede stol af dig, du går rundt bland andre med øre og hale fremme uden at tage dig af det. Bare lær at elske dig selv, så kan du se hvor meget jeg elsker dig." sagde hun glad, og kyssede hendes mand på munden.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 03:01

bare din dejlige duft gør mig rolig min elskede, den får mig til at slappe af, gidt jeg havde hos dig hos mig hele tiden" sagde han og lagde øret mod hendes mave for at slappe af. selvom han vidste at han ikke ville kunne høre barnets hjerte rygme endnu
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 03:15

Amour kiggede roligt på ham med et smil på læben, og følte sig allerede meget mere rolig ved han ikke græd mere.
Et lille smil kom på hendes læber, da han opførte sig som om man kunne mærke barnet allerede. Det var virkelig sødt. "måske kan vi gøre noget, så du harmog på hele dagen uden jeg selv er der." sagde hun, og tog den halskæde af, som hun altid havde på, og aldrig havde taget af på noget tidspunkt. Den havde betydet alt for hende, og det vidste Hayate også. "her." sagde hun, og gav ham den rundt om halsen. Den duftede meget af hende allerede, så han kunne beholde den på. "når du bliver lidt vred, så hold fat i den." sagde hun glad, og kyssede hans pande så
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 03:18

skal jeg nok min elskede" sagde han og snuste til den. han tog en løkke af sit hår og tog en medalion op af lommen og lagde håret der i og gav hende den på. "Og nu har du en del af mig ved dig altid, og en lok yoko hår mister ikke sin duft min elskede" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 03:30

Amour smilede glad over den medaljon han gav hende på, og hun kiggede glad på den. Egentlig havde hun jo ikke behov for hans duft hos sig, da hun ikke havde det med at slå folk, men hun var alligevel glad for at få den. "Tak skat." sagde hun glad, og kyssede ham blidt på munden.
"Når den mister sin duft, så finder vi bare en anden ting." sagde hun glad, og nussede hans hår blidt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 03:35

søde jeg er altså flov over mine vrede udbrud, jeg blev bare gal over han hev mig i halen, for det gjorde nemlig ondt på mig, da han hev hårdt i den" sagde han og vistede hende halen. den havde et underligt knæk i midten
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Scanning til barnet - Hayate
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» mor til søn snak - hayate - Jyi
» Jeg er gravid -Hayate
» Første møde med min far - Hayate (xxx)
» Lille ekstrajob - Hayate
» forbeholdt Amour og Hayate

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: Hospitalet-
Gå til: