Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  - Page 4 I_voting_barScanning til barnet - Hayate  - Page 4 I_vote_rcap 
Amour
Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  - Page 4 I_voting_barScanning til barnet - Hayate  - Page 4 I_vote_rcap 
Hikana
Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  - Page 4 I_voting_barScanning til barnet - Hayate  - Page 4 I_vote_rcap 
Tasja
Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  - Page 4 I_voting_barScanning til barnet - Hayate  - Page 4 I_vote_rcap 
Brian
Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  - Page 4 I_voting_barScanning til barnet - Hayate  - Page 4 I_vote_rcap 
Robina
Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  - Page 4 I_voting_barScanning til barnet - Hayate  - Page 4 I_vote_rcap 
Chryse
Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  - Page 4 I_voting_barScanning til barnet - Hayate  - Page 4 I_vote_rcap 
Jem
Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  - Page 4 I_voting_barScanning til barnet - Hayate  - Page 4 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  - Page 4 I_voting_barScanning til barnet - Hayate  - Page 4 I_vote_rcap 
Jyi
Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 I_vote_lcapScanning til barnet - Hayate  - Page 4 I_voting_barScanning til barnet - Hayate  - Page 4 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Scanning til barnet - Hayate

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 09:12

yoko fortæller ting han ikke burde" sagde hayate og med et gav hans hale ham selv et piske slag. han gned sit ben. "Søde kan du ikke tale med patienterne der inde, jeg vil kun være små børns læge" sagde hayate
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 09:18

Amour nikkede blidt til til ham, og kyssede ham så på munden. "hvad med jeg snakker med din overordnede om det i stedet for?" spurgte hun venligt med et smil, og kyssede ham blidt på munden igen med et let løftet ben.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 09:28

jo min skat, det vil nok være bedst" sagde han og kyssede hende. børnene som var hans patienter løb rundt om dem. to suttede i hans hale. han så på dem og grinede. "Nå de små af patienterne kan vist godt lide mine øre og min hale" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 09:39

Amour grinede lidt over ham, og de små børn, og tog også et af de langsomme børn op i sin arm. "sådan nogle så nogle vil elske en med hale og øre. Det er mere de voksne, og hvis du har en god kemi med dem, så vil de kunne lide dig som voksne." sagde hun glad, og kildede blidt det ban hun havde i sin favn.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 09:46

husk nu på at du har et i maven skat" sagde hayate og sendte børnene ind til deres forældre. men han så en lille pige som holdt i hans hale. "Hvor er dine forældre?" spurgte hayate. "Døde" sagde pigen grædene. hayate stivnede og tog den lille pige op og trøstede hende
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 16:36

Amour smilede til ham med himmelvendte øjne. "søde du snakker altså som om jeg er højgravid. Barnet er stadig et forstor, så der sker ikke noget endnu." sagde hun glad, og kyssede ham blidt på munden.
Forsigtigt satte hun drengen ned, og lod ham løbe grinende over til sine forældre. Hun kiggede så trist på pigen, og lod en blomst flyve over hende, inden hun satte sig til at nusse hendes kind. "stakkels barn." mumlede hun, da den lille pige var faldet grædende i søvn i hendes elskedes arme
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeTors 19 Jul 2012, 05:27

stakkels barn" sukkede hayate trist. så lille et barn ville ikke kunne leve uden en far og mor. "Jeg kontakter børnehjemmet, og så vil de komme efter hende" sagde hayate blidt. han ville kun den lille pige det bedste
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeLør 28 Jul 2012, 23:54

Amour kyssede det lille barn blidt på panden, da tårerne endelig var stoppet, og hun sov i en tryg søvn. Hun kiggede så lidt overrasket op på Hayate, da han snakkede om børnehjemmet. "nej det skal hun ikke på nogle måder! Jeg har været der et år og det er slemt. Jeg tror jeg kender nogle, som kan tage sig af hende." forklarede hj. Bestemt, og man kunne høre hun ikke ville tabe denne kamp.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeSøn 29 Jul 2012, 00:29

eller vi to kunne tage os af hende, altså hvis du vil min elskede" sagde hayate blidt. han var ikke vild med ideen om et børnehjem, han vidste hvordan nogen var onde ved andre, og det ville hayate ikke lade ske for den pige
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeOns 01 Aug 2012, 06:20

Amour smilede varmt til ham. "så vi allerede har et barn inden det andet kommer? Men det betyder ikke du slipper for flere børn." sagde hun med et lille grin. Amour elskede børn, så hun ville virkelig gerne have en del børn, måske kunne man tage dem fra børnehjemmene?
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeOns 01 Aug 2012, 07:54

du bestemmer min elskede" sagde hayate og grinede. pigen rystede. hayate tjekkede hende. han stivnede. "Hun er slave datter" sagde hayate og viste amour piske mærkerne på pigens krop. han huskede tydeligt hvordan slave handlerne var
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeOns 08 Aug 2012, 05:56

Amour smilede varmt til ham, og man kunne se, at hun helst ikke ville sige nej til sådan en lille størrelse som hende. "vi skal have mindst seks børn." sagde hun og skubbede ham blidt med hoften, men så han ikke væltede for langt væk eller blev skubbet ud af kurs.
Amour kiggede forskrækket på det lille barn, som ikke lige havde fået en god start på livet. "skulle vi så ikke tage denne lille engel med os hjem, og hjælpe hende lidt på vejen?" spurgte hun med et varmt smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeOns 08 Aug 2012, 10:16

god ide min elskede, megetgod ide, men jeg må tilbage til arbejdet nu, skal se om jeg kan undgå voksne kvinder" sagde han grinende. og gav amour pigen. han rettede sin kitel og kyssede amours kind og nussede pigen over kinden og gik hen til hans patienter
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 00:46

Amour smilede varmt til Hayate med et lille nik, og tog imod pigen. "nu skal vi nok hjælpe dig med en god start." sagde hun som en helt normal moder, som vidste hvad hun skulle gøre. "vi ses der hjemme skat... Forresten hvad vil du have i aften?" spurgte hun venligt med et virkelig forelsket blik.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 05:23

du kender mig, bare ikke rosenkål" sagde han blidt. for han kunne ikke fordrage det. han gik hen til sine patienter, og hjalp dem. han ville være en dygtig læge, og en god far og ingen skulle stoppe ham, for så kom yoko
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 06:04

Amour grinede med et lille nik. "jeg får helt lyst til at lave en masse rosenkål." sagde hun lettere drilsk og betragtede sin elskede lidt inden hun gik ud af hospitalet med den lille pige i sine arme. "det skal nok gå søde." sagde hun venligt.

//er emnet ikke lidt dødt?//
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 06:56

//jo det er det, nyt?//
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 08:27

//ja laver om to//
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 08:28

//okay//
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 10:16

//Very Happy//
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Scanning til barnet - Hayate    Scanning til barnet - Hayate  - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Scanning til barnet - Hayate
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» mor til søn snak - hayate - Jyi
» Jeg er gravid -Hayate
» Første møde med min far - Hayate (xxx)
» Lille ekstrajob - Hayate
» forbeholdt Amour og Hayate

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: Hospitalet-
Gå til: