Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 5 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 5 I_vote_rcap 
Amour
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 5 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 5 I_vote_rcap 
Hikana
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 5 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 5 I_vote_rcap 
Tasja
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 5 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 5 I_vote_rcap 
Brian
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 5 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 5 I_vote_rcap 
Robina
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 5 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 5 I_vote_rcap 
Chryse
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 5 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 5 I_vote_rcap 
Jem
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 5 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 5 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 5 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 5 I_vote_rcap 
Jyi
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 5 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 5 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Mødet- amour - privat (xxx)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 04:36

han nussede hende i håret og smilede glad. han vidste ikke hvordan folk ville regere på dette. hvis de vidste at amour havde mistet sin uskyldighed til yoko. hayate blev urolig for, hvordan folk ville regere på dette. han så på hende. hanvde han bragt hende i fare ved dette
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 04:41

Amour kiggede smilende op på ham imens han nussede hendes hår. "jefg elsker dig utroligt højt." sagde hun glad, og kyssede ham så blidt på munden med et lille smil på læben.
"gid vi kunne blive liggende sådan her hele weekenden." sagde hun lidt håbende, og det var jo kun fredag aften nu.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 05:14

det kan vi da sagtens, jeg skal jo intet søde amour" sagde hayate og smilede glad og kyssede hendes pande, mens de lå der. han skulle jo intet, og han ville jo være hos hende, og ingen skulle stoppe ham i det, ingen
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 05:21

Amour smilede varmt til ham, og kyssede ham så blidt på munden efter pandekysset. "hvor lyder det vidunderligt." sagde hun til ham, og kyssede blidt hans hals imens med et lille smil på læben. "jeg elsker dig Hayate." sagde hun blidt og kiggede ham forelsket ind i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 05:47

og jeg elsker dig amour" sagde han og kyssede hende længe på halsen. da han fjernede sine læber fra hendes hals, havde han lavet et mærke. "Så har du mit mærke på din smukke hals" sagde han og kyssede hendes bryst i lige så lang tid, så der også kom et mærke der
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 05:58

Amour smilede varmt til ham med et glad smil, da hun hørte hans søde ord. Hun var bare så lykkelig med ham. Blidt strakte hun sin hals for ham, og fnes lidt af hans ord. "det forsvinder jo først om lang tid." sagde hun grinende til ham, og betragtede ham så med et smil, da han gjorde det samme med brystet. "tosse." sagde hun venligt, og kyssede ham blidt i håret.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 06:13

ja jeg er en tosse, men jeg er din tosse, ikke sandt" sagde han blidt og lagde sig ind til hende og slappede af. han havde aldrig følt sig så glad før, så lykkelig. men han var også meget træ. han holdt flere gab tilbage. han ville ikke vise han var træt
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 06:28

Amour smilede glad til ham, og trak ham så ud af sig, hvorefter hun lagde sig ved siden af sig, og lagde kroppen ned på sengen, løftede numsen op, og vrikkede lidt med den. "jov du er min tosse." sagde hun glad, og vrikkede lidt videre. *og jeg er din strutmås.* tænkte hun så.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 06:34

ja, men du er min" sagde han og slikkede hende op af ryggen. han ville gøre alt for hende, og kun for hende. han ville være en mand hun ville være stolt af. o han ville arbejde med at blive stolt over de ting han gjorde, hvilket han jo ikke var god til
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 06:52

Amour smilede til ham med et lille nik. "ja jeg er din, alt hvad jeg eger og har tilhøre også dig." sagde hun glad til ham med et smil på læberne, og grinede så lidt over det. Han var bare den dejligeste mand på hele jorden.
Amour nød at mærke hans tunge mod sin ryg, og skubbede sig lidt op mod ham imens, da hun elskede den dejlige tunge, som rørte hendes bløde krop.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 07:08

hvis du havde hale og øre, ville jeg tro du ville spinde af det her" sagde han. han begyndte at massere hendes ryg og smilede glad. "Din hud er silke blød søde" sagde han blidt. han ville gøre hende stolt, eller være hendes slave hvis hun ønskede det
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 07:41

Amour smilede forelsket til ham. "så ville jeg spinde bare ved tanken om dig skat. Folk ville tro jeg havde en vibrator i stemmen så." sagde hun med et lille svagt grin. "mmmm" lød det fra hende imens han kasserede hendes ryg. Blidt viftede hun frem og tilbage med benene imens. "tak skat... Det er for din skyld." sagde hun glad, og sagde endnun mere: mmmm. Fra hende.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 08:13

søde jeg mente det altså for sjov" sagde hayate og smilede. for det lød faktisk sødt når hun legede at hun spandt for ham.. han smilede glad, og ville ikke have at dette her skulle stoppe, aldrig nogensinde, skulle det stoppe
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 09:29

Amour grinede svagt. "ups." grinede hun blidt, og kiggede så blidt på ham med drømmende øjne. "gid jeg havde mødt dig noget før." sagde hun glad, og legede videre med spindemoden. Hun havde jo lært lidt af sin tiger.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 10:17

han kørte en hånd igennem hendes hår. det var så dejlig blødt. han kyssede hendes kind og slappede af. han kunne ikke fatte at han virkelig havde elsket med hende. han rødmede lidt, for det gjorde ham fakitisk stolt
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 16:28

Amour strakte hoved lidt for ham, da han kørte hånden gennem sit hår, og strakte kinden for ham, da hun fik et kindkys. Blidt lagde hun sig til at betragte ham, og fattede ikke hvorfor folk var bange for ham. Det viste hendes blik også til ham.
Et lidt større smil kom på hendes læber da hun så hans røde kinder. Forsigtigt satte hun et ben på hver side af ham, og sad oven på ham, hvorefter ham fik et langt kys, og ordene jeg elsker dig.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeFre 20 Jul 2012, 06:24

han lagde en hånd på hendes kind og slikkede hendes anden kind. "Jeg elsker også dig" sagde han og bed hende kærlig i øret. han ville kun gøre ting som amour ville nyde. han ville aldrig skade hende
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeLør 28 Jul 2012, 23:48

Amour fnes lidt over det han gjorde, og fik så et lille skælven igennem sig, da han nappede hendes øre blidt. "tror du ikke bare vi kan blive her i sengen resten af livet?" spurgte hun blidt, og lagde så benene om hans krop, og tryggeste ham blidt ind til sig. "du er den bedste jeg nogensinde har mødt." hviskede hun så lykkeligt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeSøn 29 Jul 2012, 00:47

du er den der gør mig hel" sagde han blidt og slikkede hendes hals. hans hale logrede imens. han var lykkelig, noget han ikke havde været længe. han så kort ned. han kom til at huske på hvad folk kaldte ham når de så ham, et udyr fordi han også var yoko
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeOns 01 Aug 2012, 06:17

Amour følte sit hjerte smelte imens det sprang ud af brystkassen. Mon Hayate mon fyldte for meget i hendes hjerte? Hun ville slet ikke miste ham. "jamen hvis jeg kan få dig til at logre og gøre dig hel, så må vi vidst ligge her lidt længere." sagde hun glad, og strakte så sin hals for ham. Blidt tog hun hans hale og lod den glide mellem sine fingre.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeSøn 05 Aug 2012, 20:43

han rødmede og så på hende. hun var den eneste som han havde ladet røre halen, han havde altid skjult den, ligesom han skjulte sine øre. han slikkede hendes hals og kørte en hånd ned af hende, og håbede at hun nød det
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeOns 08 Aug 2012, 05:43

Amour smilede varmt til sin elskede, da han rødmede. "rød klæder dig virkelig godt skat." spurgte hun ham blidt. Hun kom til at tænke på det hemmelige bryllup de havde haft, og man kunne tydeligt se hvor lykkelig hun var over det.
Amour strakte sin hals så meget hun kunne for ham, og skubbede let sin krop op mod hans, da hun mærkede hånden. Hver berøring fra Hayte gav hende nogle dejlige kuldegysninger, som hun bare ville have flere af.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeOns 08 Aug 2012, 10:39

han smilede glad og lykkelig. han var glad for at de var hemmelig gift. men de måtte snart sige det til nogen. han bed i hendes tøj og hev i det og smilede. han var drilsk lige nu, og ville meget gerne drille hende. han logrede imens
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeOns 08 Aug 2012, 23:11

Amour kom helt i tanke om hvordan deres bryllup havde været det mest vidunderlige noglesinde. Hun ville bare ønske at de kunne have vist det til alle, men de skulle jo også have et andet bryllup snart.
Et lille grin kom fra Amour, da Hayate legede lidt med hendes tøj. "hva? Er du legesyg skat?" spurgte hun med en legende stemme, og legede lidt med hans skjorte.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 5 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 06:55

jeg er altid legesyg min sat, men er dog ikke lige en kat" sagde han og grinede. han hev igen i hendes tøj, men han var også lidt træt. han ville ikke vise hende, at han var træt. så han skjulte sine gab ret godt.
Tilbage til toppen Go down
 
Mødet- amour - privat (xxx)
Tilbage til toppen 
Side 5 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» mødet efter mange år - Jyi - privat
» Slave Yoko - Amour - privat
» En chokerende nyhed - amour - privat
» Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)
» Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: By parken-
Gå til: