Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 3 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 3 I_vote_rcap 
Amour
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 3 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 3 I_vote_rcap 
Hikana
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 3 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 3 I_vote_rcap 
Tasja
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 3 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 3 I_vote_rcap 
Brian
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 3 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 3 I_vote_rcap 
Robina
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 3 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 3 I_vote_rcap 
Chryse
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 3 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 3 I_vote_rcap 
Jem
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 3 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 3 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 3 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 3 I_vote_rcap 
Jyi
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 3 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 3 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Mødet- amour - privat (xxx)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 01:57

han smilede. men blev irreteret da han hørte maven knurre. han tog det våde tøj af hende og så på hendes krop. hans øre og hale strittede helt op i luften. han rødmede og så ned, da han rødmede over at se hendes smukke krop. han bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 05:11

Amour smilede glad over, at de lå så tæt op af hinanden, Og især fordi hans mave var med i dette her. Den snakkede meget mere end de to gjorde til sammen. Det var faktisk rigtig sødt.
Amour blev måske en lille smule forskrækket over, at Hayate tog hendes skjorte af, men prøvede at slappe lidt mere af, da det jo var lige meget om hun havde den på eller ej, man kunne se lige så meget med den på, som uden. Nu kunne Hayate dog bare se hendes sorte blondebh og de sorte blonde trusser, som kun var net foran, og almindeligt stof bagi. Ikke lige det smarteste at have på når de to så var sammen.
Amour rødmede lidt over, at se hans hale og øre strittede så meget, og at han selv blev rød i hoved. Men hun strakte sig alligevel for ham, så han kunne se.
Hun satte sig så lidt op, og begyndte at slikke hans læber lidt, så han ikke bed sig i læberne.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 05:16

han rødmede og så flovt ned. "Undskyld, jeg burde ikke have taget den våde trøje af dig, jeg troede bare at den var ubehagelig at have på, når den var så våd" sagde han og sænkede ørene. hans hale kom mellem hans ben. han var meget flov
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 05:40

Amour kiggede overrasket på ham, da han begyndte at undskylde for det med skjorten. Blidt kyssede hun ham så på munden, og lagde ham ned på sig med et smil. "skat hvis du ville måtte du tage alt mit tøj af. Det ville ikke gøre noget som helst." forklarede hun med et varmt smil, og kyssede ham i meget lang tid på munden. "jeg elsker dig for højt til at blive. Sur på dig over noget som helst." forklarede hun ham blidt, og lagde så sine ben om hans krop, og hev ham ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 05:42

de hvis du var unden dit undertøj, så var vi begge altså nøgne, og så ved man jo aldrig hvad der ville ske" sagde han og rødmede og rystede den tanke ud af hoved. han rødmede meget og så på hende. hans hale logrede, og han slikkede hendes hals.

//tror vi skal have xxx på emnets titel//
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 05:59

Amour smilede blidt til ham, og nikkede så. "det ved jeg... Nok er du syg skat, men du bliver her indtil du er rask." sagde hun forelsket til ham, og under det lange kys hun gav ham, åbnede hun sin bh, og lod den glide af sig, hvorefter hun så smed den ned på gulvet med et klask.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 06:05

han holdt kysset og fjernede hendes underbukser og smed dem på gulvet. han kørte hånden ned af hende og følte på hende. han gjorde kysset meget lidenskabeligt. han nussede hendes underliv, og slikkede hende fra halsen og ned. han havde meget lyst til hende og nu kunne han ikke holde sin lyst tilbage mere
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 06:33

Amour glippede lidt med kroppen, da hendes underbukser blev taget af, men slappede af efter lidt tid. "vær forsigtig okay?" hviskede hun lidt nervøst, da hun havde svoret hele sit liv ikke at have sex, men hun elskede Hayate for meget til at sige nej til ham.
Amour strakte sig så fra ham, da han mærkede hendes krop, men spændte lidt i hænderne i nervøsitet. Amour kyssede ham glad igen, og nød det virkelig meget, og blev lidt nervøs over at mærke hans fingre ved underlivet, men spredte alligevel benene for ham, og lagde sig tilbage med lukkede øjne.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 06:37

han løftede hendes ene ben og førte sig ind i hende og bevægede sig. han kyssede hende ømt og holdt hende meget tæt og følte på hende. han kunne ikke fatte at han virkelig elskede med amour i badet. han holdt hende sådan, at hun ikke ville slå kroppen mod badekaret.
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 07:03

Amour bed sig kort i læben, da hun kunne mærke han snart ville gå ind i hende. Hun kiggede så op i loftet, og kvalte et STOP inde i sig selv, da hun ikke ville stoppe ham, men alligevel var hun nervøs for dette her.
Hun begyndte så at kvale lyde inde i sig, da han begyndte at begvæge sig. Hurtigt var hendes arme om hans hals, og kyssede ham ivrigt igen, da hun bare gerne ville tænke på noget andet imens.
Amour smilede glad over, at han tog det forsigtigt, og kyssede ham så længe på munden. "jeg elsker dig Hayate." hviskede hun blidt imens hun legede med hans hår.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 07:10

jeg elsker også dig Amour, ville det ikke være bedre hvis vi gjorde det her inde i en seng eller sådan noget, så skal jeg ikke være bange for at du slår dig når jeg bevæger mig" sagde han og slikkede hendes hals og følte på hendes lår
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 08:06

Amour smilede venligt til ham, og nikkede så. "jov det ville nok være smart, men hvordan kommer vi op her fra og tøre os inden vi går ind på mit værelse og låser døren efter at have låst os ud fra toilettet af." spurgte hun for at forklare ham det lille bitte problem som var der.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 08:47

han trak sig ud og tog håndklæderne og hev proppen op og gav hende et håndklæde og steg selv op af badet ot tørrede sig. han lagde håndklædet om livet. han smilede til hende. men gled på en sæbe og landede på halen. "Av" sagde han og ømmede sig
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 09:03

Amour spændte lidt i kroppen, da Hayate trak sig ud af hende. Den følelse skulle hun lige vænne sig til. Amour tog så håndklædet, og tørrede sig og tog så sit håndklæde rundt om sin krop, så det lige gik under numsen og over bysterne.
Hunngispede dog stort over, at Hayate faldt, og skvattede så selv ned i ham. "undskyld." mumlede hun, og tog sig lidt til maven, da hun havde fået et knæ i det.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 09:05

han løftede i hendes håndklæde og slikkede hendes mave. han ville ikke have hun skulle have ondt. "Sæbe er glat" sagde han og blev ved med at slikke hendes mave. han rejste sig og tog om hende og smilede lidt
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 09:12

Amour smilede roligt til ham, men kiggede så overrasket på ham, da han slukkede hendes mave. "ja det er meget glat." sagde hun venligt, og knugede hans lidt ind til ham inden hun kyssede ham, og reste sig så op. "kom lad os gå ind på den bløde seng." sagde hun venligt og tåregas sig op.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 09:17

han nikkede og tog hendes hånd og smilede meget glad. en seng, tænk at han skulle prøve at være i en seng, det havde han ikke prøvet.. ja der kunne han ikke huske mere, men det hverfald mange år siden, sidst var vist da han var barn
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 09:28

Amour smilede, og låste så døren op, hvorefter hum gik hen og låste døren ind til sit værelse. Afslappet gik hun så hen, og satte sig på sengen, hvorefter hun lagde sig ned, og spredte håndklædet ud, så hendes krop var helt nøgen igen. "kom og lig dig." sagde hun venligt, og klappede på den bløde seng, som var en af de blødestes man kunne købe, samt med silketæppet over den bløde dungdyne og de røde bløde hovedpuder.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 09:34

han tog håndklædet af og lagde sig ved hende. han fik et chok da han mærkede sengen. den var jo lige så blød som hans hale. han prikkede til det. "Det er meget blodt, ligesom mine øre, hale og hår" sagde han blidt
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 11:09

Amour lagde sig afslappet ned, og betragtede sin kæreste imens. Roligt lagde hun sine arme strakte over hoved, omlagde det ene ben over det andet, og lidt løftet. Et sukkersødt fnis kom så fra hende. "selvfølgelig er den blød, det er en seng søde, og min far har altid sagt at der aldrig noget, der var for godt til hans lille juvel." forklarede hun venligt, og smilede så varmt til ham med et kærligt forelsket smil. "har du aldrig prøvet at ligge i en silke-påført seng før søde?" spurgte hun venligt, og strakte sig lidt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 07:04

han blev flov. "Det er mange år siden jeg lagde i en seng, da jeg stadig boede hus mine forældre, jeg var kun et barn da mor sendte mig væk" sagde hayate. han begyndte at slikke hendes krop, og nussede hende imens
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 08:41

Amour smilede varmt til ham, da hun hørte hans fortælling. Blidt nussede hun hans ene kind. "hvordan kan man bede dig om at gå?" spurgte hun venligt, og strakte sig helt for ham imens, og nussede hans hår blidt igen.
"skat? hvad med du kommer Her hjem hver aften og sover i denne seng med mig?" tilbød hun, da hun med glæde ville ligge sammen med ham hver aften.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 08:46

han så på hende og nikkede. han snuste til hendes underliv. han var jo nysgerrig af natur. han prøvede at slikkede hendes underliv. han ville se hvordan hun regerede på det. hvis hun kunne lide det, ville han blive ved. hvis hun ikke kunne, ville hav lade være
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 10:42

Amour smilede varmt til ham, da han gerne ville sove hos hende hver nat. Hvor ville det være fedt.
Hun spændte dog lidt i kroppen, da han snusede til hendes underliv. Det var anden gang han gjorde det, men hun lod sig ikke genere af det denne gang. God gispede hun stort over, at mærke hans runge mod sin bløde hud. "næste gang advar lige tak." sagdehun blidt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 10:47

det skal jeg nok.. jeg vil slikke dig igen" sagde han og slikkede hende igen mellem benene. hans bløde øre rørte hendes lår mens han slikkede hende. han ville bare have hun nød det. han levede og ånedede kun for hende
Tilbage til toppen Go down
 
Mødet- amour - privat (xxx)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» mødet efter mange år - Jyi - privat
» En chokerende nyhed - amour - privat
» Slave Yoko - Amour - privat
» Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)
» Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: By parken-
Gå til: