Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 4 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 4 I_vote_rcap 
Amour
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 4 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 4 I_vote_rcap 
Hikana
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 4 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 4 I_vote_rcap 
Tasja
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 4 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 4 I_vote_rcap 
Brian
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 4 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 4 I_vote_rcap 
Robina
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 4 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 4 I_vote_rcap 
Chryse
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 4 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 4 I_vote_rcap 
Jem
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 4 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 4 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 4 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 4 I_vote_rcap 
Jyi
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 4 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 4 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Mødet- amour - privat (xxx)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 10:56

Amour smilede så til ham, og strakte sig så for ham med et smil på læben. Blidt skubbede hun sig op mod ham, og nød at mærke hans bløde øre, og tunge mod den bløde hud. "jeg tror min far bliver lidt bange hvis vi går videre end dette her." sagde hun venligt med en forelsket stemme
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 11:05

vil du have mig " sagde han og følte på hendes underliv. han ville så gerne elske med hende, men han var pisse nervøs for om hun ville nyde det nu da de var i sengen, eller om hun ville bede ham lade være. han så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 11:07

Amour smilede lidt over det han sagde, og spredte så benene for ham som et ja. Nu kunne han så også studere kvindens underliv hvis han ville det. "så må jeg tage skideballen i morgen. Jeg elsker dig virkelig meget." sagde hun glad, og følte sig helt afslappet.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 11:15

han rødmede og slikkede hende og følte på hende. hans hale viftede fra side til side. han nussede hende ned af låret og førte sig så ind i hende. han tog fat i sengen og bevægede sig. han rødmede og logrede samtidig
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 11:36

Amour lå bare og skubbede sit underliv mod ham med lukkede øjne. Hun elskede denne følelse af, at Hayate var steder hun ikke selv havde rørt ved, og fornemmelsen af ham hos sig.
Hun rødmede stort over at han bevægede sig igen, men havde armene om hans hals, og pressede sig videre imod ham.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 12:44

han slikkede hendes hals mens han bevægede sig. han holdt godt fast i sengen imens, for han ville helst ikke kræsse hende, mens de elskede. for det gjorde ham svimmel at bruge sølv rosen, som var en healende rose, han kunne fremmane
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 17:16

Amour nød det fuldt ud. Måske havde hun været lidt bange i badet, men hendes far havde jo skræmt hende væk fra det med sex siden hun var lille. Han havde jo gjort hende så bange for det, at hver gang en fyr var kommet hen til hende, så havde hun næsen hvinet og stukket af. Sådan var det ikke med Hayate.
Han sørgede for hun aldrig var bange, og derfor ville hun aldrig sige nej til ham overhoved, da han bare var for vidunderlig.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 20:08

han kyssede hende meget ømt, og nussede hendes lår meget blidt. han bevægede sig liddt hurtigere. han sørgede hele tiden for at han ikke gjorde det for hårdt og for hurtigt. for han ville ikke skade hende overhoved
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 20:15

Amour var virkelig tilfreds med, at han gjorde det forsigtigt, og at han ikke bare lige sådan pludseligt ville gøre hende skade eller sådan noget.
Blidt kyssede hun ham på munden, og skubbede sig lidt mere imod ham, når han rykkede sig tættere mod hende.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 20:47

han kyssede hende og tog fat i sengen. "Tænk du virkelig går i seng med en mand der bære yoko i sig" sagde han blidt. man kunne gøre han faktisk også var bange, for om han ville miste hende når han også var yoko. han lagde hoved mod hendes hals
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 21:49

Alur smilede, og legede blidt med sin fingre på hans nakke. "jeg går i seng med Hayate, og hvis Yoko blander sig, så gør han bare det." sagde hun glad, og krammede ham så ind til sig imens de lå der.forsigtigt vendte hun ham om, så han kunne mærke den bløde seng.
Roligt lagde hun hænderne på hans mave, og begyndte roligt at ride ham.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 22:01

han stønnede og nød det. han tog fat i sengen og kørte en hånd op af hende. han vidste hvis de blev ved længe nok, så ville han komme i hende. han kørte hånden op til hendes bryst og følte på hende. han tog hendes hånd og smilede, men blev så med et hård. han vidste at han snart ville komme
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 23:27

Amour smilede lidt over ham, og satte så tempoet lidt op, og kunne skam godt forstå hvis han blev forpustet over dette her. Amour nussede hele hans krop imens hun betragtede ham.selvom Amour måtte bukke sig lidt over ham under dette, så strakte han kroppen for ham, så han kunne nusse hende mere, og kunne ikke lade vær med at nyde dette her.
Amour flettede så sin hånd ind i hans, og pressede sig så endnu hårdere ned i ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 23:30

amour jeg..jeg er hård" sagde han og rødmede. han måtte advare hende om at han snart ville komme i hende. han bed sig i læben, for han kunne snart ikke holde det tilbage mere. han vidste at hvis han slappede helt af, så ville han komme meget i hende
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 23:45

Amour smilede varmt til ham, og kyssede ham blidt på munden, hvorefter hun bed ham blidt i halsen, og pressede sig endnu mere ned i ham. "ja det ved jeg godt skat. Slap bare helt af det går nok." sagde hun glad, og nussede ham blidt videre imens hun rykkede på sig.
Hun ville helst have det ikke stoppede, så bare fordi han sagde det, så ville hun ikke stoppe.
Blidt kyssede hun hans mave, og nappede blidt hans navle.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 23:53

ÅH!! sagde han og kom i hende. han var bange for hvordan hun ville regere på det, for han kunne jo gøre hende gravid ved dette. men han kunne ikke stoppe igen. han blev meget bange for om hun ville skrige af frygt over det, eller hvordan hun regede på det
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 00:08

Amour smede bredt over det han udbrød, da det faktisk Var virkelig sødt af ham. Hun gispede så stort, og fik gemt sig ned til ham igen imens hun lod det komme ind i hende. Under det begyndte hun at slappe mere af, og lukkede øjnene i, og nussede hans brystkasse igen.
Forelsket kiggede hun ham i øjnene, hvorefter hun kyssede ham på munden, og pressede sig lidt mere ned i ham, da hun ikke kunne lade vær med det.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 00:19

han så uroligt på hende. "Amour jeg...jeg.." sagde han og så ned. han kunne ikke finde ord at sige. hans øre sænkede sig og han så så op i loftet. han havde lært at når en med yoko i sig kom, så ville det kunne lugtes det sted det skete, i flere uger efter
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 00:28

Amour smilede blidt til ham. Hun havde faktisk intet imod det der var sket overhoved, andet end en fremmed lugt var kommet, men hun skød den væk fra sig igen.
Amour nussede sin næse blidt mod hans, og kyssede hans mund blidt, og legede så lidt med hans læbe. "hvad er det du vil sige skat, du kan fortælle mig alt." sagde hun glad, og kyssede ham blidt ned af halsen imens hun ventede på at han svarede hende.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 00:35

din far vil kunne lugte på dig at du nu ikke er jomfru og at jeg er kommet i dig, og jeg ved ikke hvordan din far vil regere på det, og jeg ved ikke om du er gjort gravid eller ej" sagde han lidt bekymret
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 01:39

Amour kiggede lidt overrasket på ham. "hvor længe vil jeg lugte sådan? Og så er det den mærkelige duft der er her?" sagde hun og kom så med et smil på læben, da man kunne se hun intet havde imod det.
Blidt lagde hun panden og næse mod hans, og nussede hans hår på hoved. "jeg ville intet have imod at blive gravid med dit barn." sagde hun så helt vildt forelsket til ham, og kyssede ham så blidt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 01:47

du vil lugte af mig de næste par uger, og tja, mit spor vil være på sengen her de næste par måneder" sagde han. hans hår lyste. han kunne mærke yoko også ville være med. han rystede påhoved og holdt yoko tilbage
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 03:40

Amour kiggede roligt på ham med røde kinder, og kyssede ham så blidt på munden. "Skat slap helt af okay?" sagde hun venligt til ham, og kyssede hende blidt på munden med et venligt smil.
"Jeg har ikke noget imod at dufte af dig hele livet hvis det skulle være, du dufter jo goså ret godt, så det gør jo ikke noget." sagde hun blidt, og kyssede ham længe på munden.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 04:08

han holdt det og ville stadig have hende, og mærke hende. han ville aldrig i livet have at en anden fik hende. han ville have hende for sig selv, ingen anden måtte få hende, så ville han slå dem ihjel, på en meget grusom måde
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 04:31

Amour nød det kys hun fik fra ham, og lukkede øjnene imens hun puttede sig ind til ham, da hun så endelig kunne komme til det. Hun havde bare glemt at trække ham ud af sig, men lod sig ikke genere i det. Hun kunne jo godt lide ham, så om hun havde ham i sig selvom der ikke skete noget, det gjorde ikke så meget.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
 
Mødet- amour - privat (xxx)
Tilbage til toppen 
Side 4 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» mødet efter mange år - Jyi - privat
» En chokerende nyhed - amour - privat
» Slave Yoko - Amour - privat
» Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)
» Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: By parken-
Gå til: