Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 I_vote_lcapSlave Yoko - Amour - privat - Page 6 I_voting_barSlave Yoko - Amour - privat - Page 6 I_vote_rcap 
Amour
Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 I_vote_lcapSlave Yoko - Amour - privat - Page 6 I_voting_barSlave Yoko - Amour - privat - Page 6 I_vote_rcap 
Hikana
Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 I_vote_lcapSlave Yoko - Amour - privat - Page 6 I_voting_barSlave Yoko - Amour - privat - Page 6 I_vote_rcap 
Tasja
Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 I_vote_lcapSlave Yoko - Amour - privat - Page 6 I_voting_barSlave Yoko - Amour - privat - Page 6 I_vote_rcap 
Brian
Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 I_vote_lcapSlave Yoko - Amour - privat - Page 6 I_voting_barSlave Yoko - Amour - privat - Page 6 I_vote_rcap 
Robina
Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 I_vote_lcapSlave Yoko - Amour - privat - Page 6 I_voting_barSlave Yoko - Amour - privat - Page 6 I_vote_rcap 
Chryse
Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 I_vote_lcapSlave Yoko - Amour - privat - Page 6 I_voting_barSlave Yoko - Amour - privat - Page 6 I_vote_rcap 
Jem
Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 I_vote_lcapSlave Yoko - Amour - privat - Page 6 I_voting_barSlave Yoko - Amour - privat - Page 6 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 I_vote_lcapSlave Yoko - Amour - privat - Page 6 I_voting_barSlave Yoko - Amour - privat - Page 6 I_vote_rcap 
Jyi
Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 I_vote_lcapSlave Yoko - Amour - privat - Page 6 I_voting_barSlave Yoko - Amour - privat - Page 6 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Slave Yoko - Amour - privat

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeTors 23 Aug 2012, 07:03

Amour kiggede alvorligt på Hayate, da han lige pludselig gjorde både Yoko og hende lidt nervøs. Forsigtigt, og uden en lyd lagde hun Yoko ind til sit rolige hjertesag, så han kunne falde lidt ned. "hvor er du dygtig." hviskede hun til Yoko, og kyssede hans hår blidt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeTors 23 Aug 2012, 07:07

vent her, en rose vil vise sig, når I kan tænde lyset igen" sagde hayate og kyssede amours kind og yokos pande. hayate gik ud af døren, men yoko græd efter sin far. hayate ville lokke huntersen væk fra huset. væk fra amour og yoko. efter ti minutter dukkede en lysende rose op, som betød at lyset kunne tændes igen
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeTors 23 Aug 2012, 07:12

Amour kiggede bekymret på Hayate, da han ville gå ud, og man kunne tydeligt se, at hun ikke ille have han gik, lige så meget, som Yoko ville have det. "rolig lille skat. Far kommer snart hjem." hviskede hun blidt til ham, og tændte for lyset igen, da rosen komm blidt begyndte hun at lulle ham i søvn.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeTors 23 Aug 2012, 07:15

hayate kom ind. han blødte fra læben, men det var også den eneste skræmme han havde. "Er han okay?" sagde hayate og følte sig som en dårlig far. yoko blev rolig da han hørte sin fars stemme. hayate tog om amour og så på yoko. hayates øre var sænket. yoko fik fat i det ene
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeTors 23 Aug 2012, 07:18

Amour følte, at hun skulle til at græde stort over frygten fra Hayates død ville komme. Hun skulle ikke miste sin skat.
Dog smilede hun lykkeligt til ham, med tårer i øjnene, da hun så ham, og kyssede ham så længe og intimt på munden. "gå aldrig fra os igen. Yoko græd." sagde hun lykkelig, og krammede ham ind til sig med et lille lettet grin.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeTors 23 Aug 2012, 07:27

jeg måtte bare lokke ham fra jer, I er mit et og alt" sagde hayate og tørrede sin blødende læbe. han skjulte et dybt sår i sin side, for han ville ikke bekymre dem. men da yoko jo var søn af hayate, så kunne han lugte sin fars blod, og begyndte at græde for at fortælle sin mor at hans far var såret
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeTors 23 Aug 2012, 07:42

Amour knugede ham godt ind til sig, imens hun græd af lykke. "derfor betyder du ikke, at du skal sætte dit liv på spil på grund af os søde. Jeg vil ikke miste dig nu." sagde hun stadig lidt grædende, og kiggede så overrasket på Yoko. "okay... Han kan fornemme noget på dig. Så hvad er det." sagde hun alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeTors 23 Aug 2012, 07:46

jeg tror bare yoko er lidt bange" sagde hayate. "Jeg smutter i bad søde" sagde han og gik ud på badeværelset. han lukkede døren, hvilket var sært, for det gjorde han ellers aldrig. hayate smed sit tøj og stilte sig ind under bruseren og vaskede sig og vaskede sit sår. *hvordan kunne yoko fornemme at jeg var såret* tænkte han. men han havde ikke låst badeværelses døren
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeTors 23 Aug 2012, 07:54

Amour kiggede på ham med et hævet øjenbryn. "nej for så var han ikke begyndt at græde nu!" sagde hun alvorligt, og man kunne godt se, at han kunne ikke skjule noget for hende.
Efter han var gået ind i vadet, og havde tændt bruseren gik hun ud til ham, og kiggede forskrækket på hans sår. "så Yoko var bare bange?" sagde hun alvorligt, og med tårer i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeFre 24 Aug 2012, 05:46

yoko sad op af vækken under bruseren. "Jeg ville ikke bekymre jer med såret" sagde han. vandet om ham var rødt. han så ned, og dækkede sit ansigtmed sin hånd. tårer løb ned af hans kinder. De måtte da hade ham nu. han sænkede sine øre og skammede sig. han hvde kraftige smerter, men han var ligeglad nu, hvor han havde gjort amour og yoko ked
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeFre 24 Aug 2012, 08:25

Amour smilede roligt til Hayate. Han virkede virkelig til at skamme sig over det han lige havde gjort. Hun tørrede så sine øjne, og gik så ind til ham i vandet med Yoko på sin arm. "skat vi er et par." sagde hun blidt, og trak hans hoved op, så han kunne se hendes øjne, og varme smil. Dog beskyttede hun Yoko lidt for vandet. "vi må fortælle hinanden alt. Uanset hvad det er, uanset hvad. Vi er sammen om alt, dine problemer er også mine. Jeg bliver bare bekymret når du ikke fortæller mig sådan noget." forklarede hun blidt, og kyssede ham så længe på munden.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeSøn 26 Aug 2012, 02:17

ved jeg skat, men jeg har bragt jer nok ar på sjælen over de hunters, og ville ikke bekymre jer med mere" sagde han. han havde tændt for det varme vand, for at brænde sit sår. "I fortjener så meget bedre amour, så meget bedre" sagde hayate med tårer i hans øjne. hayates skuldre blev røde af det varme vand, det var selv for varmt for hayate og hans krop
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeMan 27 Aug 2012, 05:56

Amour skar en lille grimasse ved det varme vand, og skruede det så lidt ned igen, især fordi Yoko ikke ville tåle så varmt vand. "skat du bekymre mig mere med ikke at sige det til mig, end at sige det til mig." sagde hun blidt til ham med et varmt smil på læben.
Amour månede over det han sagde, og kyssede ham så længe på munden. "skat hvis jeg havde valget mellem tusinde mænd og en Gud eller dig,mså ville jeg ikke tøve med at gå over til dig med det samme. Hvorfor tror du vi har Yoko? Det er jo fordi jeg elsker dig højt. Jeg ønsker ikke en anden mand, eller at have barm med en anden en. Jeg ønsker kun dig." sagde hun venligt, og sørgede for at Hayate kunne kigge på sin søn
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeMan 27 Aug 2012, 06:09

tårer løb ned af hayates kinder. yoko græd og ville sidde hos sin far. hayate prikkede ham på næsen, og yoko grinede. han elskede at blive prikket på næsen. hayate ømmede sine skuldre. han var blevet forbrændt af det varme vand. "Søde kunne vi ikke alle bade sammen" sagde han kærligt
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeMan 27 Aug 2012, 07:16

Amour smilede varmt til ham ed et smil. Hun havde fortalt Hayate sandheden. Ikke engang hvis den største og lækreste Gud kom ned og friede til hende ville hun sige ja. Hun ville afvise ham blankt uanset hvor stærk han var.
"du er den eneste jeg overhoved har i min kikkert. Ingen andre end dig." sagde han varmt til ham med et smil på læben.
Hun grinede så blidt med Yoko, og tog hans tøj af, og satte ham så på Hayate hvorefter hun tog sit eget tøj af, og sørgede for at vandet ikke ville skade nogle af dem.
Bagefter fik hun lagt hans ben ned, og fik sat sig helt tæt oppe på ham, og kyssede ham. "jov da min elskede vidunderlige mand." sagde hun glad.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeMan 27 Aug 2012, 07:24

hayate smilede og kyssede hendes kind. det sveg lidt da vandet ramte hans skuldre. yoko grinede sin søde baby latter. hayate smilede lidt. men smerten i hans skulder gjorde det svært for ham at være helt glad. han skammede sig meget endnu
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeMan 27 Aug 2012, 07:46

Amour puttede sig godt ind til sin skat, og grinede blidt over Yokos grin. "hvor må det være en sjov verden for sådan en størrelse, som sidder under en bruser." sagde hun helt vildt glad, og kyssede så Hayate der hvor han havde ondt. bare for at lindre dem en smule.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeTirs 28 Aug 2012, 07:02

jeg husker ikke engang den tid hvor jeg var den størrelse, faktisk er der meget jeg ikke husker" sagde han og holkdt dem tæt til sig. "Tilgiv mig at jeg ikke fortalte dig hvad der var sket med mig søde" sagde hayate lidt trist. han lagde sit hoved mod hendes skulder, så hans hår dækkede for hans eget ansigt
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeTirs 28 Aug 2012, 07:32

Amour smilede blidt ned til Yoko. "i den alder lærer og ser du kun med farver, mønstre og lyde... Så man kan aldrig huske hvad man har lavet i de aldre." sagde hun blidt til ham, og nussede Yoko i panden.
Amour nussedebblidt Hayate i hoved. "det er okay skat. Bare ikke gør det til en vane." sagde hun blidt, og kyssede hans hår.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeTirs 28 Aug 2012, 07:33

lover jeg min elskede" sagde hayate. yoko plastede med vandet. med et holdt lille yoko sig for næsen, for hayate lugtede af våd hund, da hans øre og hale var helt våde og kogte. hayate så lettere forvirret på yoko
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeTirs 28 Aug 2012, 08:13

Amour smilede blidt til Hayate, og kyssede ham så længe på munden. "det var godt at høre skat." sagde hun glad, og gjorde vandet lidt mere koldt, da det var lidt for varmt. "mand vi har en lortehane...." mumlede hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeTirs 28 Aug 2012, 18:09

den skal jeg nok få lavet...hvorfor holder yoko sig for næsen" sagde hayate. yoko kravlede rundt på gulvet. mest for at komme væk fra hayate, som stadig ugtede af våd hund. hayate var forvirret over at yoko ville væk fra ham
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeOns 29 Aug 2012, 00:45

Amour smilede glad til Hayate og kyssede ham så på munden. "jeg tror ikke Hayate er vandt til lugten af våd hund. Du stinker nemlig af det." sagde hun grinende, og lagde så Yoko ind til sig, så han kunne dufte jordbærene på hende.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeOns 29 Aug 2012, 00:57

jeg lugter da ikke af våd hund, jeg er jo ikke en hund" sagde hayate og snuste til sit hår. han kunne ikke lugte det selv, når lugten kom fra ham. han tog fat i sin hale og vred den, også selvom det ville gøre ondt
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitimeOns 29 Aug 2012, 01:04

Amour tog hurtigt fat i hans hænder med den ene hånd, da han vred den. "lad dog vær med det. Det skal du ikke gøre." sagde hun blidt, og kyssede ham blidt på munden, og missede ham så blidt i håret. "jov du stinker af vind hund på grund af ørene og halen, men tro mig Yoko lugter lige så slemt." sagde hun venligt til ham.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Slave Yoko - Amour - privat
Tilbage til toppen 
Side 6 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Mødet- amour - privat (xxx)
» En chokerende nyhed - amour - privat
» Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)
» Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour
» Hayate Yoko Kurama

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: Slave Marked-
Gå til: