Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 I_vote_lcapSlave Yoko - Amour - privat - Page 4 I_voting_barSlave Yoko - Amour - privat - Page 4 I_vote_rcap 
Amour
Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 I_vote_lcapSlave Yoko - Amour - privat - Page 4 I_voting_barSlave Yoko - Amour - privat - Page 4 I_vote_rcap 
Hikana
Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 I_vote_lcapSlave Yoko - Amour - privat - Page 4 I_voting_barSlave Yoko - Amour - privat - Page 4 I_vote_rcap 
Tasja
Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 I_vote_lcapSlave Yoko - Amour - privat - Page 4 I_voting_barSlave Yoko - Amour - privat - Page 4 I_vote_rcap 
Brian
Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 I_vote_lcapSlave Yoko - Amour - privat - Page 4 I_voting_barSlave Yoko - Amour - privat - Page 4 I_vote_rcap 
Robina
Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 I_vote_lcapSlave Yoko - Amour - privat - Page 4 I_voting_barSlave Yoko - Amour - privat - Page 4 I_vote_rcap 
Chryse
Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 I_vote_lcapSlave Yoko - Amour - privat - Page 4 I_voting_barSlave Yoko - Amour - privat - Page 4 I_vote_rcap 
Jem
Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 I_vote_lcapSlave Yoko - Amour - privat - Page 4 I_voting_barSlave Yoko - Amour - privat - Page 4 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 I_vote_lcapSlave Yoko - Amour - privat - Page 4 I_voting_barSlave Yoko - Amour - privat - Page 4 I_vote_rcap 
Jyi
Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 I_vote_lcapSlave Yoko - Amour - privat - Page 4 I_voting_barSlave Yoko - Amour - privat - Page 4 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Slave Yoko - Amour - privat

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 05:01

Amour smilede glad til Yoko, og tog sit bryst ind i bhen igen, da hun helst ikke ville have den hængende og stritte på den måde, da det trods alt stadig var Yoko. Blidt lagde hun Yoko ned ved siden af Hayate, og kyssede ham blidt i panden. "godnat lille skat." hviskede hun blidt, og så så Hayates bog, og begyndte at læse i den.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 05:05

der stod at mændene i kurama familien kunne ændre andres køn via en gynden rose, det ville fx sige at hayate ville kunne ændre yokos dna hvis han altså ville. hayate vendte sig i sengen og ville sparke yoko ned af sengen. men hayates hånd var også ved den grå rose
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 05:11

Amour tog forsigtigt rosen fra Hayate, og fik ham vendt ordentligt om, så han ikke langede ud efter sin elskede lille dreng Yoko.
"gylden rose." mumlede hun og sukkede. Hun tog så den grå rose og pustede den kun på Hayate i håb om, at det ville hjælpe hende lidt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 05:14

hayate blev voksen. men yoko faldt ned af sengen. hayate greb ham hurtigt og lagde ham på sin brystkasse. "hvad er der søde, troede ikke du ønskede mig voksen, du syntes jo jeg var nuttet" sagde hayate og gav yoko sin ene finger. yoko tog om den og suttede på den. hayate smilede over yoko. "Hvis jeg var hans far ville jeg være glad, for han er nuttet, og han fortjener et bedre liv end det han har haft" sagde hayate
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 05:24

Amour smilede, efter at have gispet stort over Yokos lille stunt. Forsigtigt satte hun sig over til Hayate med et smil på læben, og nussede lille Yokos hoved meget forsigtigt. "jeg kunne jo ikke hygge mig med dig på samme måde når du er baby." sagde hun, og kyssede Hayate længe og intimt på munden.
"hvad med vi tager os af ham, som var han vores barn? Han er allerede blevet ammet i pænt lang tid. Og tænk hvis vi kunne få ham til at blive helt sød." sagde hun glad, og kyssede Yoko blidt i panden.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 05:28

hvis vi skal opfrostre ham, så må hans dna ændres, og har ikke læst om hvordan man gør det endnu," sagde hayate og nussede yoko på maven. han så så på hende. "Har du ammet ham, men han er jo.. min bror" sagde hayate. den lille yoko begyndte at græde, for hayate havde hævet stemmen og det havde skræmt ham. hayate stivnede og gav hurtigt yoko til amour
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 05:42

Amour smilede varmt til ham. "så er det da godt jeg lige har læst om det. Kig på side 100 der står det på, men det gav ikke mening for mit vedkommende." sagde hun og kløede sig lidt i nakken med et smil.
Amour tog Yoko i sine arme, og begyndte at gå roligt rundt med ham, og tyssede på ham imens, og lavede så gyngende bevægelser imens. Blidt kyssede hun ham på panden. "rolig nu søde jeg er her." sagde hun blidt. "helt ærligt Hayate. Jeg havde lige fået ham til at tie stille. Han græd og skreg hele vejen hjem fra slave markedet, og en dame fortalte han var sulten, men i den alder du har givet ham, så kan han kun modtage mad fra brystet." forklarede hun ham imens hun vuggede Yoko.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 05:45

hayate læste det og giftede med halen. yoko så hayates hale og lavede baby lyde og rakte ud efter hayates hale. hayate viftede altid med halen, når han læste. yoko fik fat i sin egen hale og suttede på den og så på amour. "Den gyldne rose er meget sjælden, mange få har haft styrken til at lave den rose søde, og dem der har, er blevet slået ud lige efter det" sagde hayate
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 05:50

Amour grinede lidt over Yoko. "hva kan du lide Hayates hale hva? NRGi hvor er du dog kær. Hvor er du en sød lille baby, hvordan kan nogle overhoved være bange for sådan en lille skat." sagde hun glad, og nussede sin næse mod hans i et lille grin. hun satte sig så ned ved Hayate, og kiggede bekymret på ham. "skal jeg prøve at få den frem? Jeg kunne jo føre en sort rose rød." tilbød hun, da hun sikkert godt kunne klare det.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 05:53

jeg prøver søde, men når først yokos dna er ændret, så vil der gå fem år før jeg kan ændre dnaet igen, så du skal være meget sikker på at du ønsker at jeg ændre yokos dna" sagde hayate. yoko rakte ud efter hayate. men hayate lod ikke mærke til det. han gik op på loftet og hentede den vugge han havde lavet. "Du skal være sikker, ellers gør jeg det ikke søde" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 05:58

Amour smilede varmt til til Yoko, da han ville over til Hayate. Blidt nussede hun hans mave igen, og grinede så blidt over ham. "jeg vil gerne tage mig af ham Hayate. Det er bare mere om du også vil, og hvad han vil." sagde hun roligt til ham med et smil på læben. Man kunne tydeligt se, at hun bare var så glad lige nu.
"jeg er sikker Hayate. Det er bare mere om du er." sagde hun roligt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 06:01

yoko fornemmede at hayate ikke ville have yoko som barn, så yoko begyndte at græde meget. hayate lagde bogen og tog yoko. "Hey lille mand, hvad græder du dog over" sagde hayate og trøstede yoko. hayate smilede og lignede en rigtig far, mens han stod med yoko. han fjernede yokos tåre og kyssede hans pande
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 06:10

Amour smilede varmt til Hayate. "skat tænk på hvis vi nu kunne ændre Yoko lidt. Bare en smule, så bliver han sund, rask, ikke så sur og indelukkets. Det kan jo være når han er teenager laver han ikke andet end at smile stort her alt, være lykkelig, og bare være varm og kærlig." sagde hun glad, og smilede varmt til dem begge. "han kan virkelig godt lide dig skat. Du lukker ham bare hele tiden ude." sagde hun venligt, og kyssede ham blidt på munden, og smilede varmt til Hayate og Yoko.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 06:13

så gør jeg det min skat" sagde han og gav hende yoko igen. han fik den gyldne rose frem og pustede blandene på yoko. en lysende kugle kom fra hayate og amours kroppe. hayate hentede en nål og en lille maskine der viste dna. da yoko så nålen skreg han grædende. hayate stak yoko i skulderen, det var en vaccine som skulle være godt. yokokunne ikke lide nålen. hayate tog et hår og lagde det på maskinen og viste amour resultatet. på maskinen stod hayate og amours navn uder der hvor der stod forældre
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 06:21

Amour smilede bredt til Hayate, og kunne umuligt lade vær med at smile endnu mere. Et bredt kys blev så givet til hendes skat. "hvor jeg dog elsker dig min skat." sagde hun glad til ham, og tog så mod Yoko.
Da han så begyndte at skrige tyssede hun på ham, nussede han i håret, og smilede blidt til ham, da den var væk. "hvor var du dygtig. Ja du var såå dygtig lille skat." sagde hun glad, og kyssede ham blidt i panden, og gav ham så en finger han kunne sutte på.
Amour kom så med et lille hvin, og smilede lykkeligt til Hayate. "skat... Du ved godt at du nu skal ligge alt det Yoko har gjort bag dig ikke?" sagde hun lettere alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 06:25

hvilket?" sagde hayate. via at yoko var gjort til hans søn, så havde hayate glemt de ting yoko havde gjort. hayate dyppede yokos arm. "Jeg finder lige en lille dyne og en pude til yoko, men af hans alder vil jeg nok sige at han kun er et par uger" sagde hayate og nussede yoko forsigtigt på hoved. yoko gabte og tog sin lille fod i munden og suttede på den. hayate tog en pude og lagde den på sengen, lige imellem hans og amours pude
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 06:28

Amour kiggede lidt forskrækket på ham, men smilede så varmt til ham. "ikke noget skat. Jeg kan bar sikke fatte, at vi er blevet forældre til lille Yoko her." sagde hun glad, og kyssede ham blidt i panden.
Amour grinede lidt over Yokos opførsel. "skat se lige her." sagde hun og viste Yoko åd sin fod. Det var bare så sødt af ham. Hun grinede bare lidt Voer ham, og vuggede ham roligt i sine arme imens.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 06:34

hayate smilede og tog yokos fod ud af hans mund. "Mon vi skulle give ham et bad.. badekaret er for stort, så vi må bade yoko i vasken" sagde hayate. yoko så på dem og smilede. hayate nussede yoko bag øret. yoko tog fat om sin fars finger og slikkede den, som en hvalp ville gøre. hayate smilede og kyssede amours kind. "Vi kunne også alle tre gå bad vad søde" sagde hayate
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 06:40

Amour smilede varmt til sin skat, og smilede bredt til ham. Han syntes bare det var så sødt, at Hayte havde taget Yoko som et barn. Det var bare så kært af ham. "nu skal du have et bad lille beskidte dreng." sagde hun med et blid stemme og et smil. Hun ville aldrig være ond overfor Yoko i hele sit liv. Nu var han trods alt også deres søn.
"jeg tror det bliver i vasken. Så kan vi også få taget nogle billeder af ham. Han skal jo lige vænne sig til vandet." sagde hun venligt til sin skat, og kyssede ham længe på munden.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 06:45

hayate grinede glad og hentede kameraet. yoko tog fat i amours kjole. han kunne ikke lide vandet. hayate så på ham. yoko så bange på amour og græd. han ville ikke i det vand. "Gud han dog græder" sagde hayate og grinede
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 06:53

Amour kiggede venligt på Yoko, og nussede ham blidt i håret imens hun vuggede ham. "rolig rolig." hviskede hun op til flere vange, og lagde ham så ind mod sit hjerte, så han kunne falde lidt ned. Roligt tog hun en gummiand, som sagde lyde. "vil du ikke lege med ham her?" spurgte hun, og tryggede på den så den Pev.
"wiiii vand er sjovt." grinede hun blidt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 06:58

yoko ville stadig ikke. hayate satte sig op på toilet bordet. han stak sin hale i vandet. yoko så halen og ville have den. "Hvis du lader din mor vaske dig, så får du min hale at lege med imens" sagde hayate. yoko så på amour og rakte ud efter hayates hale
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 07:19

Amour smilede lidt til Yoko, og grinede så blidt over ham, hvorefter han blev sat ned i vandet, hvorefter hum først vaskede han krop, som var nede i vandet, og begyndte roligt at vaske ham op af kroppen imens, og så meget forsigtigt hans hovedbrud, da der ikke skulle komme skidt der.
"hvor er du dygtig." sagde hun glad til sin søn, og kyssede hans kind blidt. "holder du ham lige skat? Så kan jeg tage nogle billeder." sagde hun venligt til ham.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 07:27

hayate holdt yoko. yoko så på sin far og klappede. "Godt din or ikke sendte mig i bad" sagde hayate og grinede og nussede yoko over næsen. yoko kunne ikke lide det og var på randen til at græde. hayate krammede ham. yoko holdt op med at græde
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 07:32

Amour grinede blidt over dem, og tog så nogle få billeder af dem. De var bare monster søde. "åh bare vendt du. Når Yoko-mus sover, så sender jeg dig direkte i bad med mig du!" sagde hun med et lille grin, og løftede så Yoko op, og lagde et håndklæde om ham. "det var da ikke så slemt at være i bad vel?" sagde hun blidt, og nussede hans ryg mens.
" åh mim lille skat." sagde hun og vuggede ham blidt fra side til side.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Slave Yoko - Amour - privat
Tilbage til toppen 
Side 4 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Mødet- amour - privat (xxx)
» En chokerende nyhed - amour - privat
» Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)
» Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour
» Hayate Yoko Kurama

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: Slave Marked-
Gå til: