Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Nogle få regler  I_vote_lcapNogle få regler  I_voting_barNogle få regler  I_vote_rcap 
Amour
Nogle få regler  I_vote_lcapNogle få regler  I_voting_barNogle få regler  I_vote_rcap 
Hikana
Nogle få regler  I_vote_lcapNogle få regler  I_voting_barNogle få regler  I_vote_rcap 
Tasja
Nogle få regler  I_vote_lcapNogle få regler  I_voting_barNogle få regler  I_vote_rcap 
Brian
Nogle få regler  I_vote_lcapNogle få regler  I_voting_barNogle få regler  I_vote_rcap 
Robina
Nogle få regler  I_vote_lcapNogle få regler  I_voting_barNogle få regler  I_vote_rcap 
Chryse
Nogle få regler  I_vote_lcapNogle få regler  I_voting_barNogle få regler  I_vote_rcap 
Jem
Nogle få regler  I_vote_lcapNogle få regler  I_voting_barNogle få regler  I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Nogle få regler  I_vote_lcapNogle få regler  I_voting_barNogle få regler  I_vote_rcap 
Jyi
Nogle få regler  I_vote_lcapNogle få regler  I_voting_barNogle få regler  I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Nogle få regler  Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Nogle få regler  Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Nogle få regler  Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Nogle få regler  Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Nogle få regler  Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Nogle få regler  Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Nogle få regler  Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Nogle få regler  Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Nogle få regler  Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Nogle få regler

Go down 
ForfatterBesked
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Nogle få regler  Empty
IndlægEmne: Nogle få regler    Nogle få regler  Icon_minitimeLør 14 Jul 2012, 03:43

Hej alle smmen.
Jeg havde ikke lige set, at der ikke var blevet skrevet noget som helst inde under regler, så der kommer lige nogle få her...

1-i skal kunne skrive 3 linjer lange indlæg i jeres emner ellers må i skrive i outgame format at jeres kreativitet er nede eller noget

2-man skal tale ordenligt outgame til hinanden og vil ikke se nogen form for mobning eller noget.

3-og det skal lige siges at admin er ikke gud i universet her og ikke har større kræfter end jer og man kan ikke være uddødelig og man kan ikke overmande alle på en gang eller have bedre kræfter end andre.

4 sex, vold, karakter er tiladt og jeres karakter kan blive dræbt hvis i ikke trækker jer ud før det sker (og så skal det aftales unden for emnet)
hvis det er et sex-emne så skriv lige xxx i overskriften.

5 håber at se gode og kreative plots

håber i alle er indforstået med reglerne og at i overholder dem så der ikke bliver problemer for nogen af jer ellers hvis i opdager at der er nogen der ikke overholder disse relger skal i henvende jer til admin så vi kan tage os af dem der ikke gør det og i skal ikke tage loven i egen hånd.

6: vi skriver emnerne i 3. person og datid. så vil ikke se nogle nutids-emner eller jegpersons-svar.


hvis i ellers har noget så skriv en PM til mig


Knus Admin
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Gæst
Gæst




Nogle få regler  Empty
IndlægEmne: Sv: Nogle få regler    Nogle få regler  Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 21:55

Amour skrev:
Hej alle smmen.
Jeg havde ikke lige set, at der ikke var blevet skrevet noget som helst inde under regler, så der kommer lige nogle få her...

1-i skal kunne skrive 3 linjer lange indlæg i jeres emner ellers må i skrive i outgame format at jeres kreativitet er nede eller noget

2-man skal tale ordenligt outgame til hinanden og vil ikke se nogen form for mobning eller noget.

3-og det skal lige siges at admin er ikke gud i universet her og ikke har større kræfter end jer og man kan ikke være uddødelig og man kan ikke overmande alle på en gang eller have bedre kræfter end andre.

4 sex, vold, karakter er tiladt og jeres karakter kan blive dræbt hvis i ikke trækker jer ud før det sker (og så skal det aftales unden for emnet)
hvis det er et sex-emne så skriv lige xxx i overskriften.

5 håber at se gode og kreative plots

håber i alle er indforstået med reglerne og at i overholder dem så der ikke bliver problemer for nogen af jer ellers hvis i opdager at der er nogen der ikke overholder disse relger skal i henvende jer til admin så vi kan tage os af dem der ikke gør det og i skal ikke tage loven i egen hånd.

6: vi skriver emnerne i 3. person og datid. så vil ikke se nogle nutids-emner eller jegpersons-svar.


hvis i ellers har noget så skriv en PM til mig


Knus Admin

Hvad er holdning til Quotes, Timescape, RS og RS(BIT) ? :3
I'm just curiousy, AND new :3 håber ikke det gør noget
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Nogle få regler  Empty
IndlægEmne: Sv: Nogle få regler    Nogle få regler  Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 22:01

Må jeg lige få forklaret hvad de hver især betyder XD
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Gæst
Gæst




Nogle få regler  Empty
IndlægEmne: Sv: Nogle få regler    Nogle få regler  Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 22:09

Quotes = Det jeg lige har lavet, altså jeg Quoter noget du har skrevet :3

Timescape = Når man rykker et emne og altså ikke laver STOVP

RS = Rollespil i nutid, som stilles op således:
*Gøre*
"Sige"
#Tænke#
%Sms'e%

RS(BIT) = Rollespil Back In Time, altså et RS tilbage i tiden
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nogle få regler  Empty
IndlægEmne: Sv: Nogle få regler    Nogle få regler  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nogle få regler
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Grundlæggende :: Start :: Regler-
Gå til: