Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  - Page 4 I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  - Page 4 I_vote_rcap 
Amour
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  - Page 4 I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  - Page 4 I_vote_rcap 
Hikana
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  - Page 4 I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  - Page 4 I_vote_rcap 
Tasja
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  - Page 4 I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  - Page 4 I_vote_rcap 
Brian
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  - Page 4 I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  - Page 4 I_vote_rcap 
Robina
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  - Page 4 I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  - Page 4 I_vote_rcap 
Chryse
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  - Page 4 I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  - Page 4 I_vote_rcap 
Jem
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  - Page 4 I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  - Page 4 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  - Page 4 I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  - Page 4 I_vote_rcap 
Jyi
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  - Page 4 I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  - Page 4 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Lille ekstrajob - Hayate

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeLør 11 Aug 2012, 05:18

kan han virkelig styre min hale" sagde han og sukkede. han kunne ikke fordrage yoko. faktisk så hadet hayate og yoko hinanden som pæsten. *gid yoko ikke var en del af mig*tænkte han. med et dukkede en sort rose op i hayates hår
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeLør 11 Aug 2012, 22:16

Amour kiggede roligt på Hayate, og nikkede så blidt på hoved. "ja det kan han, og når Yoko er fremme, så kan du også styre ham." forklarede hun jo blidt, da det jo gav mere mening hvis Hayate også kunne kontrollere Yoko når han var fremme.
Amour så så den sorte rose, og mente den ikke var god, så hev den ud og smilede den sammen i sin hånd, og kort efter fik hun den frem igen som en rød rose.
"hvad med at du og Yoko prøver at blive venner? Han vil jo ikke gøre dig ondt, selvom du ikke føler det." spurgte hun venligt, og gav ham så den røde rose.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeSøn 12 Aug 2012, 05:02

hvordan det søde, yoko slagtede jo flere tusinder" sagde hayate. han tog sig til hoved og blev yoko. "Kære amour har du en blok jeg kan låne, ellers vil din mand hayate ikke lytte til mig, det er sandt jeg dræbte mange, men kun dem der dræbte min familie" sagde yoko
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeSøn 12 Aug 2012, 07:25

Amour smilede varmt til Hayate. "skat det er jo logik." forklarede hun og løftede hænderne over hoved for at sige, at det var indlysende at det fungerede sådan.
"Hey Yoko. Job selvfølgelig. Men kan vi ikke lige tale inden Hayate kommet igen?" spurgte hun venligt, og tog tingene til ham, men holdte dem i sine hænder indtil hun fik et svar.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeSøn 12 Aug 2012, 07:42

sagtens, du ved jeg lammer hayate, når jeg tager over" sagde yoko, og smilede. men han vidste ikke hvor længe hans lammelse af hayates sjæl ville vare ved. "Amour tror du nogensinde at hayate holder op med at hade mig" sagde yoko
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 10:23

Amour smile varmt til Yoko og kyssede ham så i panden. "altså du kan kontrollere lidt af Hayate når du ikke er fremme... Hvordan kan man få Hayate til det i stedet for han ser helt forvirret ud når han kommer tilbage igen?" spurgte hun nysgerrigt, og rakte ham så bloggen og kuglepennen.
Amour nussede så blidt hans kind. "jeg tror der vil gå noget tid Yoko. Alle er vange for ham på grund af noget meningsløst sludder. Men jeg tror han vil kunne det ja... På et tidspunkt." sagde hun venligt. De måtte også snart skabe fred. Når hun skulle føde ville barnet jo blive helt forvirret.
"forresten Yoko hvorfor er du forbundet med Hayate?" spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeTirs 14 Aug 2012, 06:23

fordi at hayate måske der den sidste der er efterkommer af mig, derfor er jeg en del af ham" sagde yoko og tog sig til hoved. lammelsen af hayates sjæl ville ikke vare ved ret meget længere. "Men hayate må aldrig vide det amour, jeg ved ikke om han så skader sig selv" sagde yoko
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeTirs 14 Aug 2012, 21:01

Amour kiggede undrende på ham med et uformående blik. "hvad mener du med det?" spurgte hun forvirret, og skubbede bloggen mod ham. "svar imens du skriver til Hayate, og jeg lover jeg tier stille med det." sagde hun venligt til ham.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeTors 16 Aug 2012, 06:13

hvis hayate høre han er i familie med mig, så vil han først gøre alt for at udryde mig" sagde yoko mens han skrev sedlen til hayate. yokos håndskrift var skråskrift, mens hayates var sammenskrift. "Han vil aldrig forstå det, " sagde yoko
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeTors 16 Aug 2012, 23:48

Amour nikkede roligt til hans ord. "okay jeg forstår nu. Hayate ville da aldrig dræbe sig selv eller gøre skade på sig selv hvis han fandt ud af det." sagde hun en smule nervøst, da hun var bekymret for sin elskede.
"måske en dag Yoko. En dag hvor i to ikke er så bundet, men du har din egen krop, og han har sin." sagde hun venligt, og satte sig foran ham med et varmt smil til Yoko, og nussede blidt hans arm.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeFre 17 Aug 2012, 05:44

hvor stor chance er der lige for at jeg en dag vil få min egen krop, jeg kan forme en rose som min krop, men min helt egen krop, det har jeg nu ikke mere" sagde yoko. han sagde det som om han sagde han en gang havde haft en krop
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeFre 17 Aug 2012, 07:02

Amour kiggede nysgerrigt på Yoko da han snakkede. "hvis du åbner dig lidt op for Hayate, og ikke virker så kold overfor ham. Så tror jeg ikke der vil gå lang tid. Og det kunne jo være du fandt en du ville være sammen med, og du så slap fri." sagde hun venligt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38

jeg kunne prøve, men hvor stor en chance vil der være for at han vil lytte på mig, hans had er jo stort" sagde han og tog sig til maven. Snart ville hayate tage over igen, og så ville han jo være spærret inde i hayate igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lille ekstrajob - Hayate
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» En lille godbid til mig - Brian xxx
» mor til søn snak - hayate - Jyi
» Jeg er gravid -Hayate
» Hayate Yoko Kurama
» Rygning på biblioteket - hayate

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: Cafe-
Gå til: