Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Ny på skolen - Page 3 I_vote_lcapNy på skolen - Page 3 I_voting_barNy på skolen - Page 3 I_vote_rcap 
Amour
Ny på skolen - Page 3 I_vote_lcapNy på skolen - Page 3 I_voting_barNy på skolen - Page 3 I_vote_rcap 
Hikana
Ny på skolen - Page 3 I_vote_lcapNy på skolen - Page 3 I_voting_barNy på skolen - Page 3 I_vote_rcap 
Tasja
Ny på skolen - Page 3 I_vote_lcapNy på skolen - Page 3 I_voting_barNy på skolen - Page 3 I_vote_rcap 
Brian
Ny på skolen - Page 3 I_vote_lcapNy på skolen - Page 3 I_voting_barNy på skolen - Page 3 I_vote_rcap 
Robina
Ny på skolen - Page 3 I_vote_lcapNy på skolen - Page 3 I_voting_barNy på skolen - Page 3 I_vote_rcap 
Chryse
Ny på skolen - Page 3 I_vote_lcapNy på skolen - Page 3 I_voting_barNy på skolen - Page 3 I_vote_rcap 
Jem
Ny på skolen - Page 3 I_vote_lcapNy på skolen - Page 3 I_voting_barNy på skolen - Page 3 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Ny på skolen - Page 3 I_vote_lcapNy på skolen - Page 3 I_voting_barNy på skolen - Page 3 I_vote_rcap 
Jyi
Ny på skolen - Page 3 I_vote_lcapNy på skolen - Page 3 I_voting_barNy på skolen - Page 3 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Ny på skolen - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Ny på skolen - Page 3 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Ny på skolen - Page 3 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Ny på skolen - Page 3 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Ny på skolen - Page 3 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Ny på skolen - Page 3 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Ny på skolen - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Ny på skolen - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Ny på skolen - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Ny på skolen

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Ny på skolen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 3 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 07:13

hayate så pigen. "Hvad sker der lige, amour hvorfor står du med det bat" sagde hayate. han blev selv nervøs over battet. han håbede ikke at han havde gjort noget dumt. for han ville helst ikke have nogen form for tæv med det bat
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Ny på skolen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 3 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 07:16

Hina sad og smielde i skjul. Så rejste hun sig og gik ned på badeværlset for at får lidt vandet i hovedt, hun hade det ikke godt men hun lod ingen se det lige nu hendes hænder ryste. men så gik hun tilbage til sin nye klasse og satte sig på sin plads og så ned på sine rysten hænder,
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Ny på skolen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 3 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 07:33

Amour smilede varmt til sin skat. "tag det roligt elskede... Min klasse har bare tænkt sig at banke dem der gjorde det mod Hikana, og forklare dem at vi stadig er de farligste på skolen. Jeg ville bare lige vide om Hikana ville have det på video, mennjeg videooptager det nu alligevel." sagde hun glad.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Ny på skolen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 3 Icon_minitimeTirs 14 Aug 2012, 06:35

godt du holder øje med hende min elskede, hina og du er min eneste familie lige nu, så der skal ikke ske jer noget" sagde hayate. han så i sine læge papire og gned sin nakke. "Man jeg trænger til ferie" sagde hayate
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Ny på skolen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 04:54

Hina sad og så ned på sine. Meget rysten hænder var hun atter ved at får et anfalde eller hvad sket der med hende, hun så rundt og fik øje på en sækkestol henne i hjørnet hvor hun med det. Sammen satte sig hen hun lod ingen se at hun ryste over hele kroppen
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Ny på skolen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 05:28

Amour grinede lidt til Hayate og rystede på hoved. "hey i er min familie nu, og dem, som gør min familie ondt ville ønske de var døde eller fortryde det." sagde hun varmt til ham med et lille smil. "hvad med du så tager en ferie søde" spurgte hun venligt til ham med et lille varmt smil.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Ny på skolen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 06:19

har jeg ikke råd til endnu amour, som ny læge skal jeg optjene ferie først" sagde hayate og så på hende. han hadet at skulle tjekke teenager, kun hina og amour ville han tjekke, mest fordi de nu var hans familie
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Ny på skolen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 06:27

Hina lå i sækkestolen. Hun lå og slappe af hendes mave brokke sig igen med et for hun op og ud af klassen og, lige forbi Amour og Hayatr og ned på badeværlset igen hvor hun atter kaste op. Hvorfor havde hun det så dårliget hun kaste så meget op af det kom en smule blod med op,
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Ny på skolen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 3 Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 06:44

Amour smilede varmt til ham, og gik så over til sin skat og kyssede ham blidt på munden. "skat min far kan sagtens betale den ferie du skal have. Så kan co også få hygget lidt. Der er jo snart ferie." sagde hun venligt til ham med et varmt blik.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Ny på skolen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01

I mens Hayate og Amuour snakke sammen. Lå Hikana i sække stolen og ryste over hele kroppe ude at lade nogen se det, selv om man sikket godt kunne se en svag rystelse gå i gennem hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny på skolen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny på skolen
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Skolen :: Gårdspladsen-
Gå til: