Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 I_vote_lcapJeg er gravid -Hayate  - Page 2 I_voting_barJeg er gravid -Hayate  - Page 2 I_vote_rcap 
Amour
Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 I_vote_lcapJeg er gravid -Hayate  - Page 2 I_voting_barJeg er gravid -Hayate  - Page 2 I_vote_rcap 
Hikana
Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 I_vote_lcapJeg er gravid -Hayate  - Page 2 I_voting_barJeg er gravid -Hayate  - Page 2 I_vote_rcap 
Tasja
Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 I_vote_lcapJeg er gravid -Hayate  - Page 2 I_voting_barJeg er gravid -Hayate  - Page 2 I_vote_rcap 
Brian
Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 I_vote_lcapJeg er gravid -Hayate  - Page 2 I_voting_barJeg er gravid -Hayate  - Page 2 I_vote_rcap 
Robina
Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 I_vote_lcapJeg er gravid -Hayate  - Page 2 I_voting_barJeg er gravid -Hayate  - Page 2 I_vote_rcap 
Chryse
Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 I_vote_lcapJeg er gravid -Hayate  - Page 2 I_voting_barJeg er gravid -Hayate  - Page 2 I_vote_rcap 
Jem
Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 I_vote_lcapJeg er gravid -Hayate  - Page 2 I_voting_barJeg er gravid -Hayate  - Page 2 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 I_vote_lcapJeg er gravid -Hayate  - Page 2 I_voting_barJeg er gravid -Hayate  - Page 2 I_vote_rcap 
Jyi
Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 I_vote_lcapJeg er gravid -Hayate  - Page 2 I_voting_barJeg er gravid -Hayate  - Page 2 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Jeg er gravid -Hayate

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er gravid -Hayate    Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Aug 2012, 05:35

er det da en god reaktion at jeg græder over denne nyhed søde, jeg blev jo så glad, at jeg ikke kunne holde mine følelser tilbage" sagde han og blev rød over kinderne. han smilede så glad. dog var det stadig flovt at han havde vist tårer ved det
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er gravid -Hayate    Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Icon_minitimeMan 27 Aug 2012, 05:41

Amour smide varmt til ham. "søde man kan græde af både glæde og ulykke, så det afhænger af hvad man græder over, så det var godt, at du græd lige der." sagde han varmt til ham, og kyssede ham så længe på munden med et smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er gravid -Hayate    Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Icon_minitimeTirs 28 Aug 2012, 07:16

Den forstod hayate ikke helt. måske fordi han altid havde grædt af sorg, det var jo første gang at han havde grædt af glæde. "Det er forvirrende min elskede" sagde han og grinede så. for han følte sig så dum som en dør. hans elskede amour var jo en klog og dejlig pige
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er gravid -Hayate    Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Icon_minitimeTirs 28 Aug 2012, 07:46

Amour smilede bredt til ham, og grinede så blidt med ham. Hun skulle måske tage det lidt mere roligt med Hayate. "altså. Du ville græde, hvis du mistede noget, som stod dig kært. Så græder du af sorg og ulykke. Når vores barn kommer, eller her hvor jeg fortalte, at du skal være far. Der græd du af glæde, fordi du er stolt over at det skal være dig, som bliver far til barnet, og ikke en hvilken som helst anden mand. Du græder af glæde hvis dit barn kommer glad hjem, og virker lykkelig eller selv finder kærligheden som dig." forklarede hun ham roligt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er gravid -Hayate    Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Icon_minitimeTirs 28 Aug 2012, 18:56

jeg kan stadig ikke fatte at jeg skal være far, det virker som en drøm søde, er det en drøm eller virkeligt" sagde han. det sidste mente han som sjov. han smilede og krammede hende ind til sig. han var overlykkelig. men noget undrede ham. yoko havde ikke vist sig overhoved endnu. var det et godt eller skidt tegn
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er gravid -Hayate    Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Icon_minitimeTirs 28 Aug 2012, 22:18

Amour smilede varmt til ham. "hvordan tror du så jeg har det? Et er mig der går Rundt med barnet... Et barn som ligner dig og mig." sagde hun glad, og krammede sig så ind til ham med et grin. "det kan jeg desværre ikke svare på, jeg prøver stadig at finde ud af det." sagde hun venligt, og nussede ham blidt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er gravid -Hayate    Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Icon_minitimeTirs 28 Aug 2012, 22:58

søde det er lidt sært, at yoko ikke har vist sig, han blander sig jo i alt og alting" sagde hayate og så på hende. han bukkede sig og kyssede blidt hendesmave. "Jeg vil være en mand du vil være stolt over at have barn med, og en vores barn vil være stolt over at kunne kalde far" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er gravid -Hayate    Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Aug 2012, 00:49

Amour nussede blidt hendes elskedes hår imens de sad der. "måske ved han, at dette er vigtigt for os to, og så giver han dig plads nu?" sagde hun, som om det kunne være det mest logiske i verden.
Amour smilede bredt til Hayate, da han kyssede hendes mave blidt. "skat vi er allerede gift. Jeg er allerede helt vildt stolt af dig, og kan ikke vente med at blive forældre sammen." sagde hun glad.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er gravid -Hayate    Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Icon_minitimeTirs 25 Sep 2012, 07:05

Han smilede glad, og så på hende. men han fornemmede at noget var galt med yoko, han havdealdrig oplevet ham så tavs. han lyttede efter, men kunne overhoved ikke høre yoko overhoved, og det gjorde ham rimelig urolig
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er gravid -Hayate    Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Icon_minitimeTirs 25 Sep 2012, 08:33

Amour nussede ham videre oppe i håret, og kyssede ham så længe på munden, inden hun kiggede på ham med et stort smil på læberne. Det forsvandt dog hurtigt. "Skat hvad er der i vejen?" spurgte hun lettere bekymret, og man kunne se på hende, at hun frygtede, at han havde fortrudt det med barnet.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er gravid -Hayate    Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Okt 2012, 06:44

han tog hendes hænder. "Jeg kan ie fornemme yoko, det er unormalt søde, jeg ville gerne have han skulle vide, at jeg skal være far" sagde hayate og kyssede hendes ave og smilede. "JEg er over lykkelig over det søde" sagde han og tog hende så ind i sine arme. uden han vidste, blev hans øre med et sænket.
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er gravid -Hayate    Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Okt 2012, 07:18

Amour smilede varmt til ham med et smil på læben, og fnes lidt over det kys hendes mave fik af ham. Bagefter puttede hun sig ind til ham, og lukkede så øjnene i, med armene om hans hals, hvorefter hun kyssede hans kind blidt. "Jeg elsker dig skat" hviskede hun blidt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er gravid -Hayate    Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43

og jeg elsker dig søde" sagde han. han holdt hende tæt ind til sig. han fornemmede en vind i nakken og så efter det, og så yoko stå et stykke væk. han så på dem, og smilede venligt. hayatee så på amour igen og kyssede hendes pande.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg er gravid -Hayate    Jeg er gravid -Hayate  - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg er gravid -Hayate
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» mor til søn snak - hayate - Jyi
» Rygning på biblioteket - hayate
» Hayate Yoko Kurama
» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
» Første møde med min far - Hayate (xxx)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: Halv broen-
Gå til: