Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
En chokerende nyhed - amour - privat I_vote_lcapEn chokerende nyhed - amour - privat I_voting_barEn chokerende nyhed - amour - privat I_vote_rcap 
Amour
En chokerende nyhed - amour - privat I_vote_lcapEn chokerende nyhed - amour - privat I_voting_barEn chokerende nyhed - amour - privat I_vote_rcap 
Hikana
En chokerende nyhed - amour - privat I_vote_lcapEn chokerende nyhed - amour - privat I_voting_barEn chokerende nyhed - amour - privat I_vote_rcap 
Tasja
En chokerende nyhed - amour - privat I_vote_lcapEn chokerende nyhed - amour - privat I_voting_barEn chokerende nyhed - amour - privat I_vote_rcap 
Brian
En chokerende nyhed - amour - privat I_vote_lcapEn chokerende nyhed - amour - privat I_voting_barEn chokerende nyhed - amour - privat I_vote_rcap 
Robina
En chokerende nyhed - amour - privat I_vote_lcapEn chokerende nyhed - amour - privat I_voting_barEn chokerende nyhed - amour - privat I_vote_rcap 
Chryse
En chokerende nyhed - amour - privat I_vote_lcapEn chokerende nyhed - amour - privat I_voting_barEn chokerende nyhed - amour - privat I_vote_rcap 
Jem
En chokerende nyhed - amour - privat I_vote_lcapEn chokerende nyhed - amour - privat I_voting_barEn chokerende nyhed - amour - privat I_vote_rcap 
Marshall Dupree
En chokerende nyhed - amour - privat I_vote_lcapEn chokerende nyhed - amour - privat I_voting_barEn chokerende nyhed - amour - privat I_vote_rcap 
Jyi
En chokerende nyhed - amour - privat I_vote_lcapEn chokerende nyhed - amour - privat I_voting_barEn chokerende nyhed - amour - privat I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 En chokerende nyhed - amour - privat

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

En chokerende nyhed - amour - privat Empty
IndlægEmne: En chokerende nyhed - amour - privat   En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 05:52

tid: sen aften
vejr: regn udenfor
sted: hospitalet
omgivelser:; få på gangene

hayate gik sin runte. han skulle have aften arbejde i aften. han så på sin liste. han stoppede kort i kantinen for at få sig lidt aftensmad, enden han ville fortsætte. han tog sin mobil og ringede hjem til amour, han ville se om hun var faldet i søvn der hjemme, eler om hun stadig var oppe.
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

En chokerende nyhed - amour - privat Empty
IndlægEmne: Sv: En chokerende nyhed - amour - privat   En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 06:12

Amour tog gispede lidt, og tog hurtigt telefonen, så den ikke ringede for meget. "hallo." hviskede hun glad ind i telefonen, da hun kunne se at det var Hayate. "skat det skal måske være mig der ringer til dig." sagde hun glad, og gik så ind på sit værelse hvor hun lukkede døren. "mit far får et føl." grinede hun blidt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

En chokerende nyhed - amour - privat Empty
IndlægEmne: Sv: En chokerende nyhed - amour - privat   En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 06:16

hvad mener du min skat" sagde hayate og smed sin bakke ud. han var glad for at han havde en kort pause. "Søde gid du var her, jeg hader de aften runter, men dem skal jeg jo tage" sagde hayate og tog sig til hoved. han havde været stresset hele dagen
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

En chokerende nyhed - amour - privat Empty
IndlægEmne: Sv: En chokerende nyhed - amour - privat   En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 07:07

Amour smilede roligt over telefonen. "skal jeg komme over til dig skat?" spurgte hun venligt, og var allerede igang med at tage noget tøj ud over silkekjolen. Hun ville gøre alt for Hayate. Og måske skulle hun uanset hvad komme over uanset hvad. Så kunne hun få ham til at slappe af.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

En chokerende nyhed - amour - privat Empty
IndlægEmne: Sv: En chokerende nyhed - amour - privat   En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 07:19

jeg glæder mig til at se dig, jeg skal tjekke den lukkede afdeling, og ingen har været der i flere år" sagde hayate. han tog sig til hoved, og lagde kort telefonen og vaskede sit ansit og tog den igen. "Selv ikke min overlæge har været der før" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

En chokerende nyhed - amour - privat Empty
IndlægEmne: Sv: En chokerende nyhed - amour - privat   En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 07:43

Amour smilede bredt imens hun lyttede til hans stemme. "jeg beder om et lift af Lavande, så jeg kommer hurtigt over." sagde hun venligt, og tog så nogle få sko på, og så en jakke på. "sådan søde! Det betyder bare du er helt vildt fantastisk til det du laver!" sagde hun glad, og kravlede så ud af sit vindue. Hendes far måtte ikke opdage det. "jeg er på vej nu." sagde hun og piftede så Lavande kom... Kort efter sad hun på hende, og red afsted. "vi er der om to. Jeg kan se bygningen." sagde hun venligt i telefonen.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

En chokerende nyhed - amour - privat Empty
IndlægEmne: Sv: En chokerende nyhed - amour - privat   En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 07:49

hayate stod nu udenfor. en af hans kolegaer gav ham en smøg. "Det er afslappende hayate, især når man skal tjek den lukkede del" sagde hans kolega. hayate nikkede og tog imod smøgen. "Mon amour vil syntes om jeg ryger" mumlede ham. med et stod yokos skikkelse der og tog smøgen fra hayate og forsvandt hurtigt, faktisk hurtigere end før. hayate blev noget overrasket. han så amour og smilede og vinkede
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

En chokerende nyhed - amour - privat Empty
IndlægEmne: Sv: En chokerende nyhed - amour - privat   En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 08:33

Amour red hurtigt afsted på Lavande. Lægerne ville jo blive overrasket over at hun kom på en tiger. Hun gik så af Lavande, og vinkede til sin Skat, og vinkede imens. Hun havde lagt sin mobil i den røde damejakke, hun havde lange knæstrømper på, som var røde og orange stripet. Nogle hvide korte shorts samt en hvid skjorte. Håret var sat op i en stor høj hestehale. "ej skat." sagde hun glad, og man kunne se hun ikke brød sig om cigaretrøgen.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

En chokerende nyhed - amour - privat Empty
IndlægEmne: Sv: En chokerende nyhed - amour - privat   En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 08:37

hej skat" smilede han. hans kolega havde tabt sin smøg, da han så Lavande. hayate grinede og tog om amour. "Yoko stoppede mig enden jeg prøvede en smøg, godt han holder øje, men han forsvandt meget hurtigt, somom han ikke kan lide den lukkede afdeling på hospitalet" sagde hayate og tog amour med ind. han gik nu sin runde med hende.
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

En chokerende nyhed - amour - privat Empty
IndlægEmne: Sv: En chokerende nyhed - amour - privat   En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 08:47

Amour smilede forelsket til sin skat. "Hej min elskede." sagde hun glad, og kyssede ham blidt på munden, og fnes så lidt over hans kollega. "det er min tiger Lavande. Hun reagere når jeg kalder." sagde hun lidt stolt, og man kunne ikke længere se Lavande. "af en læge at være... Så burde du virkelig vide hvor dårlig rygning er. Det ødelægger ens lunger, og du kan dø af det, og det bliver du afhængig af." forklarede hun til kollegaen.
Hun kiggede så overrasket på Hayate. "godt han tog det fra dig! Jeg ville ikke kysse dig hvis du begyndte på den slags." forklarede hun, og fulgte roligt med ham rundt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

En chokerende nyhed - amour - privat Empty
IndlægEmne: Sv: En chokerende nyhed - amour - privat   En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 08:50

hayate blev mere og mere svimmel jo tættere de kom på den lukkede afdeling. han satte hånden mod en dør. der var lys inde i den stue, som den eneste stue i hele den lukkede afdeling. "Mit hoved snorre" sagde hayate med et og så på amour, han var mega svimmel med et og hovedpine havde han også nu
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

En chokerende nyhed - amour - privat Empty
IndlægEmne: Sv: En chokerende nyhed - amour - privat   En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 09:03

Amour kiggede nervøst på Hayate, og åbnede så døren, hvor han satte hendes elskede ned. I en stol, uden at tænke på der var noget andet der inde. "skal jeg jente dig noget?" spurgte hun venligt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

En chokerende nyhed - amour - privat Empty
IndlægEmne: Sv: En chokerende nyhed - amour - privat   En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 09:05

alt snorre rundt" sagde hayate. hsn havde aldrig været så svimmel før. der lagde en person under et lag på syge sengen. en hånd hang ved fra sengen. hayate holdt sig til hoved, så han havde ikke opdaget det endnu
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

En chokerende nyhed - amour - privat Empty
IndlægEmne: Sv: En chokerende nyhed - amour - privat   En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 09:12

Amour kiggede lidt undrende over på den person de var kommet ind til, og med rystende ben satte hun sig ned på gulvet med hånden fra munden. "ha-Hayate." sagde hun med en rystende stemme. "jeg tror lige vi er gået ind til Yokos krop." sagde hun stadig virkelig bange.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

En chokerende nyhed - amour - privat Empty
IndlægEmne: Sv: En chokerende nyhed - amour - privat   En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 23:45

hvad mener du amour" sagde hayate og kastede så op. han tog sig til hoved og tog sig til maven. han fik det dårligt. han sukkede og tørrede sin mund. han så på hende. "Søde vi ved jo ikke om yokos krop er på dette hospital eller et andet" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

En chokerende nyhed - amour - privat Empty
IndlægEmne: Sv: En chokerende nyhed - amour - privat   En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeSøn 19 Aug 2012, 02:27

Amour lagde sine hænder på Hayates hånd, og nussede hans ryg blidt. "er du okay?" spurgte hun stadig med få blikke rettet mod Yokos krop. Med en rystende hånd pegede hun på Yokos krop. "prøv at kigge på personen i sengen." sagde hun lettere skrækslagende.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

En chokerende nyhed - amour - privat Empty
IndlægEmne: Sv: En chokerende nyhed - amour - privat   En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeSøn 19 Aug 2012, 02:45

hayate gik hen og løftede lagnet og stivnede da han så personen. det var yoko, som lå i koma. hayate lagde en hånd for sin mund. noget der lignede en sjæl lyste ved hayates mund. hayate havde det som om at han skulle kaste op
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

En chokerende nyhed - amour - privat Empty
IndlægEmne: Sv: En chokerende nyhed - amour - privat   En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeSøn 19 Aug 2012, 05:15

Amour sad stadig forskrækket nede på jorden med let rystende krop. "måske var det derfor han havde så travlt med at komme væk og du blev svimmel." sagde hun lettere nervøst, og stillede sig op ved siden af Hayate.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

En chokerende nyhed - amour - privat Empty
IndlægEmne: Sv: En chokerende nyhed - amour - privat   En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeSøn 19 Aug 2012, 05:24

jeg skal kaste op" sagde hayate og så på hende. han skiftede mellem hayate og yoko igen og igen. han blev mere og mere bleg. han skulle virkelig kaste op. han tog sig til maven. det var som om ham og yoko kæmpede om at styre kvalmen. det der lignede en sjæle kugle blev ved med at være ved hayates mund
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

En chokerende nyhed - amour - privat Empty
IndlægEmne: Sv: En chokerende nyhed - amour - privat   En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeSøn 19 Aug 2012, 07:20

Amour holdte blidt at i Yoko og Hayate, og stillede så en spand foran ham med et bekymret blik. "så kast op skat. Det bliver ikke bedre af at du holdet det inde. Få det hellere ud nu." sagde hun roligt og nussede hans ryg blidt imens. Da det plejede at skubbe opkasten op hurtigere.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

En chokerende nyhed - amour - privat Empty
IndlægEmne: Sv: En chokerende nyhed - amour - privat   En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeSøn 19 Aug 2012, 19:51

hayate kastede op, og med et var sjæle kuglen i luften. hayates farve kom i hans kinder. kuglen for mod yokos krop, men blev kastet tilbage. hayate fik kuglen ind i sig igen. Hvad skete der lige" sagde hayate og gned sin brystkasse. han gik hen og tjekkede yoko. "Hans krop er smurt med en salve, som gør at hans sjæl ikke kan gå ind i hans krop" sagde hayate. han løftede yokos krop op i sine arme. "Vi må få ham vasket ham, så vi kan få den salve af ham" sagde hayate
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

En chokerende nyhed - amour - privat Empty
IndlægEmne: Sv: En chokerende nyhed - amour - privat   En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 00:15

Amour kigged overrasket over på Hayate, da noget kom ud af hendes elskedes krop. Hun kvæle et hvin, og nikkede så bestemt til Hayate, da hun hørte hvad han sagde. "lig ham ned. Der er en bruser der ude." sagde hun og hev slangen ind, hvorefter hun sprøjtede Yokos krop til med vand. Kort efter slukkede hun den igen. "hvad med nu?" spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

En chokerende nyhed - amour - privat Empty
IndlægEmne: Sv: En chokerende nyhed - amour - privat   En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 00:18

hayate åbnede yokos mund og pustede sjælen ind i yokos mund. yoko fik farve over kinderne og begyndte at hoste. hayate hostede også. yoko åbnede sine øjne og fik et chiok da han så dem. "Hvem er I" sagde yoko. han havde en halskæde om halsen med hele sin navn om halsen
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

En chokerende nyhed - amour - privat Empty
IndlægEmne: Sv: En chokerende nyhed - amour - privat   En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 02:28

Amour lagde vandslangen ned igen, og kiggede så venligt på Yoko, hvor hun så satte sig på hans seng, og nussede hans hånd. "Yoko. Hayate er din tvilling. Jeg er Hayates kone Amour. Du har været inde i Hayates krop i en del år nu, men er kommet tilbage." forklarede hun ham venligt med et smil.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

En chokerende nyhed - amour - privat Empty
IndlægEmne: Sv: En chokerende nyhed - amour - privat   En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06

Hvor længe har jeg egentlig langt her?" spurgte han og så på hende. "Jeg tror år Yoko" sagde hayate og lagde sin hånd på amours skulder. "Vi skal have ham væk her fra, han skal ikke ligges i koma igen" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En chokerende nyhed - amour - privat Empty
IndlægEmne: Sv: En chokerende nyhed - amour - privat   En chokerende nyhed - amour - privat Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En chokerende nyhed - amour - privat
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mødet- amour - privat (xxx)
» Slave Yoko - Amour - privat
» Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)
» Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour
» overraskelse mor - jyi-privat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: Hospitalet-
Gå til: