Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 I_vote_lcapSlave Yoko - Amour - privat - Page 7 I_voting_barSlave Yoko - Amour - privat - Page 7 I_vote_rcap 
Amour
Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 I_vote_lcapSlave Yoko - Amour - privat - Page 7 I_voting_barSlave Yoko - Amour - privat - Page 7 I_vote_rcap 
Hikana
Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 I_vote_lcapSlave Yoko - Amour - privat - Page 7 I_voting_barSlave Yoko - Amour - privat - Page 7 I_vote_rcap 
Tasja
Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 I_vote_lcapSlave Yoko - Amour - privat - Page 7 I_voting_barSlave Yoko - Amour - privat - Page 7 I_vote_rcap 
Brian
Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 I_vote_lcapSlave Yoko - Amour - privat - Page 7 I_voting_barSlave Yoko - Amour - privat - Page 7 I_vote_rcap 
Robina
Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 I_vote_lcapSlave Yoko - Amour - privat - Page 7 I_voting_barSlave Yoko - Amour - privat - Page 7 I_vote_rcap 
Chryse
Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 I_vote_lcapSlave Yoko - Amour - privat - Page 7 I_voting_barSlave Yoko - Amour - privat - Page 7 I_vote_rcap 
Jem
Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 I_vote_lcapSlave Yoko - Amour - privat - Page 7 I_voting_barSlave Yoko - Amour - privat - Page 7 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 I_vote_lcapSlave Yoko - Amour - privat - Page 7 I_voting_barSlave Yoko - Amour - privat - Page 7 I_vote_rcap 
Jyi
Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 I_vote_lcapSlave Yoko - Amour - privat - Page 7 I_voting_barSlave Yoko - Amour - privat - Page 7 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Slave Yoko - Amour - privat

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
ForfatterBesked
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Icon_minitimeOns 29 Aug 2012, 02:16

skat, jeg plejer da at vride min hale, ja det gør ondt, men jeg får vandet ud af den, istedet for at ryste mig som en hund, for de ser dumt ud" sagde hayate. *hader at lugte som en våd køter* tænkte han og sænkede kort sine øre
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Icon_minitimeFre 31 Aug 2012, 08:12

Amour smilede varmt til ham. "har du tænkt på, at du faktisk kan fintører din hale i stedet for?" spurgte hun venligt til ham med et varmt smil, og kyssede ham så blidt på munden. "jeg har faktisk ikke noget imod den duft. Den er velkendt og tryg for mig" sagde hun glad.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Icon_minitimeSøn 02 Sep 2012, 04:40

fyntørre?" sagde hayate. han kendte ikke til det. "Jeg har nu altid vredet min hale når den er våd" sagde han og holdt om hende. kunne hun virkelig lide hans hunde lugt. "Kan du lide når jeg lugter af hund, yoko kan ikke lide det" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Icon_minitimeMan 03 Sep 2012, 04:40

Amour nikkede til ham med et varmt smil, og kyssede ham så blidt. "jeg viser dig det bagefter." sagde hun blidt, og kunne dufte, at Yoko stank lidt ligesom Hayate, bare mere med den der babylugt blandet ind i. Hvor var det dog kært. Amour puttede sig ind til sin skat med et smil, og nikkede så. "ja den duft minder mig om tryghed hos dig." sagde hun glad, og kyssede ham så blidt på munden.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Icon_minitimeOns 05 Sep 2012, 06:36

er det et våben min elskede?" spurgte han og så på hende. hans hale var øm efter at have vredet den. han kyssede hende ømt. yoko fik fat i hayates hale og suttede på den. hayate smilede og grinede. han så at yoko også havde en hale og tog yoko op. yoko grinede af at blive løftet op af sin far.
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Icon_minitimeOns 05 Sep 2012, 06:45

Amour grinede venligt over Hayate, og nussede hans kind blidt. Hun ville aldrig grine ondt af Hayate, kun venligt og med ham. "altså du får et gok i nøden af den hvis du bliver ramt, og man kan godt brænde hår af med den, eller hvis den går i stykker, men ellers ikke nej." sagde hun venligt til ham, og nød virkelig meget det kys, hun elskede det bare, og begyndte så at grine over Yoko.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Icon_minitimeLør 08 Sep 2012, 05:46

hayate viftede lidt med halen, men det gjorde ondt. han havde givet sin hale et knæk. han sukkede. "Søde jeg tror jeg har knækket min hale" sagde hayate. han ville ikke skjule noget for hende igen, så han ville frem over altid sige sandheden til hende. om så den skulle gøre han selv flov, så ville han aldrig lyve for hende igen
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Icon_minitimeTirs 25 Sep 2012, 06:53

Amour smilede til ham med en ene mundvig løftet, og kyssede ham så blidt og længe på munden, da hun bare elskede sin dejlige skat så meget som hun gjode. "Skal vi så ikke gå ud af badet og få den ordnet?" spurgte hun venligt, og kyssede ham lidt længere på munden.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Icon_minitimeMan 01 Okt 2012, 06:42

jo søde, det gør hverfald ondt" sagde hayate og løftede sin hale og bed så sammen. han kunne ikke løfte den, uden at den gjorde ondt. Han tog fat i sin hale og ømmede sig. "Dumme hale" mumlede han og så på hende. det gjorde meget ondt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Icon_minitimeMan 01 Okt 2012, 07:42

Amour smilede venligt til Hayate, og tog Yoko op i sine arme, inden hun lagde han ned på skiftepuden, tog så en bandage frem, og fintørren, hvpr hun ås tændte den, og sendte varm luft mod Hayates hale, imens hun nussede den meget forsigtigt. Bagefter bandt hun den nd, og begyndte at fyntørre Yokos lille hale, men med en meget lille kraft. Vandet løb ned af hende imens, men det måtte vente.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04

hayate tog et håndklæde og begyndte at tørre amour, imens kyssede han hendes hals og kørte en hånd ned af hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Slave Yoko - Amour - privat   Slave Yoko - Amour - privat - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Slave Yoko - Amour - privat
Tilbage til toppen 
Side 7 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Lignende emner
-
» Mødet- amour - privat (xxx)
» En chokerende nyhed - amour - privat
» Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)
» Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour
» Hayate Yoko Kurama

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: Slave Marked-
Gå til: