Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Ny på denne station - Crys  - Page 2 I_vote_lcapNy på denne station - Crys  - Page 2 I_voting_barNy på denne station - Crys  - Page 2 I_vote_rcap 
Amour
Ny på denne station - Crys  - Page 2 I_vote_lcapNy på denne station - Crys  - Page 2 I_voting_barNy på denne station - Crys  - Page 2 I_vote_rcap 
Hikana
Ny på denne station - Crys  - Page 2 I_vote_lcapNy på denne station - Crys  - Page 2 I_voting_barNy på denne station - Crys  - Page 2 I_vote_rcap 
Tasja
Ny på denne station - Crys  - Page 2 I_vote_lcapNy på denne station - Crys  - Page 2 I_voting_barNy på denne station - Crys  - Page 2 I_vote_rcap 
Brian
Ny på denne station - Crys  - Page 2 I_vote_lcapNy på denne station - Crys  - Page 2 I_voting_barNy på denne station - Crys  - Page 2 I_vote_rcap 
Robina
Ny på denne station - Crys  - Page 2 I_vote_lcapNy på denne station - Crys  - Page 2 I_voting_barNy på denne station - Crys  - Page 2 I_vote_rcap 
Chryse
Ny på denne station - Crys  - Page 2 I_vote_lcapNy på denne station - Crys  - Page 2 I_voting_barNy på denne station - Crys  - Page 2 I_vote_rcap 
Jem
Ny på denne station - Crys  - Page 2 I_vote_lcapNy på denne station - Crys  - Page 2 I_voting_barNy på denne station - Crys  - Page 2 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Ny på denne station - Crys  - Page 2 I_vote_lcapNy på denne station - Crys  - Page 2 I_voting_barNy på denne station - Crys  - Page 2 I_vote_rcap 
Jyi
Ny på denne station - Crys  - Page 2 I_vote_lcapNy på denne station - Crys  - Page 2 I_voting_barNy på denne station - Crys  - Page 2 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Ny på denne station - Crys  - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Ny på denne station - Crys  - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Ny på denne station - Crys  - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Ny på denne station - Crys  - Page 2 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Ny på denne station - Crys  - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Ny på denne station - Crys  - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Ny på denne station - Crys  - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Ny på denne station - Crys  - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Ny på denne station - Crys  - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Ny på denne station - Crys

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Chryse

Chryse


Antal indlæg : 32
Tilmeldings dato : 20/08/12
Alder : 27

Ny på denne station - Crys  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Aug 2012, 04:52

lad venligst være med at røre mit hår, ingen han køn skal røre mit hår" sagde hun stædigt. kun en gift nymfe måtte blive rørt i håret. sådan havde hendes mor opdraget hende. hun satte sit hår i en hestehale og gik så med ham
Tilbage til toppen Go down
Jem

Jem


Antal indlæg : 25
Tilmeldings dato : 20/08/12

Ny på denne station - Crys  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  - Page 2 Icon_minitimeFre 31 Aug 2012, 08:33

Jem kiggede undrende på hende, men nikkede så med et smil. "Okey dokey. Men hvordan kan jeg ellers få lov til at drille dig venligt?" spurgte han hende med et varmt smil, og gik så roligt afsted med hende.
Tilbage til toppen Go down
Chryse

Chryse


Antal indlæg : 32
Tilmeldings dato : 20/08/12
Alder : 27

Ny på denne station - Crys  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Okt 2012, 06:41

det ved jeg ikke, er aldrig blivet drillet før" sagde hun og så på ham. hun rystede på hoved, for med et fik hun faktisk lyst til at kysse ham. "Hvor kom den tanke lige fra" sagde hun og lagde en hånd på sin læbe, og blev røde over kinderne
Tilbage til toppen Go down
Jem

Jem


Antal indlæg : 25
Tilmeldings dato : 20/08/12

Ny på denne station - Crys  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Okt 2012, 07:56

Jem smilede bredt til hende. "Det kan jeg også godt forstå, men jeg må så finde på noget andet venligt drillen med dig" sagde han varmt, og gik så hen til scanneren, hvor han begyndte at lede efter hendes far, da det hele jo skulle gå lidt hurtigt, da frøknen var ivrig.
Jem kiggede så undrende på Cryse. "hvor kom den tanke fra? Beklager det kan jeg ikke hjælpe med, medminde jeg må forvandle mig til dig eller du fortæller mig den." sagde han venligt til hende med et varmt smil, og nussede hendes kind blidt.
Tilbage til toppen Go down
Chryse

Chryse


Antal indlæg : 32
Tilmeldings dato : 20/08/12
Alder : 27

Ny på denne station - Crys  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  - Page 2 Icon_minitimeMan 01 Okt 2012, 17:19

hun rødmede, og hendes mobil ringede. Hun tog den. "JA det er Chryse.. åh hej mor.. åh du fornemmede altså jeg rødmede over en fyr, men mor han er så sød.. ja mor jeg ved godt han ikke må røre mit hår,...nej mor du skal ikke komme!" sagde hun og så skræmt på sin mobil og slukkede den
Tilbage til toppen Go down
Jem

Jem


Antal indlæg : 25
Tilmeldings dato : 20/08/12

Ny på denne station - Crys  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Okt 2012, 02:07

Jem kiggede på hende med et varmt smil, og kiggede så mere og mere undrende på Chyse, da hun begyndte at snakke om en sød fyr, ikke måtte røre hendes hår. Var hendes mor virkelig sådan?
Jem nussede hende så blidt under hagen, så hun kiggede op på ham. "Når det virker til du er lidt lun på en fyr hva?" spurgte han hende med et varmt smil på læben. "Forresten hvorfor er det så vigtigt at ingen dreng rør dit hår?" spurgte han lettere undrende.
Tilbage til toppen Go down
Chryse

Chryse


Antal indlæg : 32
Tilmeldings dato : 20/08/12
Alder : 27

Ny på denne station - Crys  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  - Page 2 Icon_minitimeTirs 02 Okt 2012, 17:29

hvis vi lader fyre røre vores hår svækker det os, hvis vi ikke har forhold til den fyr som rør håret, og det mister lidt sin glans" sagde hun og så ned
Tilbage til toppen Go down
Jem

Jem


Antal indlæg : 25
Tilmeldings dato : 20/08/12

Ny på denne station - Crys  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20

Jem kiggede undskyldende på Cryse. Det havde ikke været hans mening at røre hendes hår hvis det skete sådan noget med deres hår. "Det beklager jeg meget Cryse, det vvar ikke min mening at gøre det mod dig" sagde han undskyldende, og nussede hans kind blidt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny på denne station - Crys  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på denne station - Crys    Ny på denne station - Crys  - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny på denne station - Crys
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: Politigården-
Gå til: