Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Ny på skolen - Page 2 I_vote_lcapNy på skolen - Page 2 I_voting_barNy på skolen - Page 2 I_vote_rcap 
Amour
Ny på skolen - Page 2 I_vote_lcapNy på skolen - Page 2 I_voting_barNy på skolen - Page 2 I_vote_rcap 
Hikana
Ny på skolen - Page 2 I_vote_lcapNy på skolen - Page 2 I_voting_barNy på skolen - Page 2 I_vote_rcap 
Tasja
Ny på skolen - Page 2 I_vote_lcapNy på skolen - Page 2 I_voting_barNy på skolen - Page 2 I_vote_rcap 
Brian
Ny på skolen - Page 2 I_vote_lcapNy på skolen - Page 2 I_voting_barNy på skolen - Page 2 I_vote_rcap 
Robina
Ny på skolen - Page 2 I_vote_lcapNy på skolen - Page 2 I_voting_barNy på skolen - Page 2 I_vote_rcap 
Chryse
Ny på skolen - Page 2 I_vote_lcapNy på skolen - Page 2 I_voting_barNy på skolen - Page 2 I_vote_rcap 
Jem
Ny på skolen - Page 2 I_vote_lcapNy på skolen - Page 2 I_voting_barNy på skolen - Page 2 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Ny på skolen - Page 2 I_vote_lcapNy på skolen - Page 2 I_voting_barNy på skolen - Page 2 I_vote_rcap 
Jyi
Ny på skolen - Page 2 I_vote_lcapNy på skolen - Page 2 I_voting_barNy på skolen - Page 2 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Ny på skolen

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 01:25

Amour havde stadig amene om Hikana, da hun fulgte hende ind i sin klasse. Nok var hun to år yngre hånd hende selv, men hun kom ind i hendes klasse. Hikana fik en stol lige ved siden af Amour, så de kunne sidde sammen, da Amour gerne ville være sikker på hun fik det godt.
Hun smilede så stort over at se Hayate, og hev lidt ind i blusen, så han kunne se maven bevar blevet lidt større. "se hvem der er her." sagde hun venligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 01:28

hayate så noget overrasket ud, da han så hina i amours klasse. han tjekkede sin liste, "Sært hina, burde ikke gå i denne klasse" sagde han, men rettede så sin liste. han tjekkede hvem han skulle tjekke først og grinede så. "Den første jeg skal tjekke, er amour" sagde hayate og smilede venligt og kærligt
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 01:42

Hina smielde da hun så sin storebror. Hun trak sin hale ind til sig for ikke at Hayate skulle se hvad der var sket, med den og hendes øre hun skjulte sine øre under sit hår og sin hale i sin kimono. Hun brød sig ikke om at nogen skulle se det når hun var sammen med ander,
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 01:52

Amour smilede varmt til Hayate, og kyssede blidt Hikana på panden. Klassen begyndte at fnise stort. "jeg tror nu det bliver mere end et tjek for Amour." sagde en af drengene og gav sin ven High-five. Amour grinede over dem. "i ville så meget ønske i var der." pigerne begyndte så at grine stort og drengene blev helt flove over det.
"skal vi?" spurgte hun blidt sin skat, og vinkede venligt til Hikana.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 01:55

den næste jeg skal tjekke efter amour er en af jer drenge, så gør jer heller klar" sagde hayate og tog amour med hen til lægestuen og tjekkede hende. "Mon de ville grine mere hvis de vidste jeg var din mand" sagde hayate og undersøgte hende grundigt
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 02:12

Hikana så nevøs ud. Hun blive mere bleg end før hendes smukke læber var en smule bleger en før, nogen kunne tyde på at hun ikke hade det godt men hun trak sin hætter over hovedt. For at skjule det hun sad og skrev i en historie som hun var i gang med før hun starte i skole,
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 02:18

Amour smilede varmt til Hayate og rystede på hoved. "søde min klasse ved allerede vi er sammen, de ved du er far til barnet i min mave." sagde hun venligt til ham, og lod ham undersøge hende. "forresten sagde hospitalet at barnet er blevet større, og virker ultra sundt." sagde hun virkelig glad.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 02:26

det er godt og høre min skat, noget undre mig, hvorfor blev jeg sendt til din skole, for at undersøge dig og de andre klasser" sagde han blidt. "og du glemte din madpakke" sagde han og gav hende en pose, med friske frugter og lidt brød
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 02:33

Hikana sad alene ned bag ved. Hun sagde ikke et ord fordi hun ikke kende andre end Amour med et rjste Hikana sig og løb ned på pigern badeværlse og kaste op hun hade det ikke godt. Hun havde for nogen dage sin bed ude og spise med sin og Hayate´s far og hade får, brombær som hun ikke kunne tåle hun havde ikke sagdet det til nogen
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 03:28

Amour smilede varmt til Hayate, og kyssede hans pande blidt. "det ved jeg ikke søde." mumlede hun, og følte ikke helt at han var interesseret i at høre, at barnet havde det godt og meget sundt.
"tak skat." sagde hun glad til ham, og tog bare imod sin mad, selvom hun hele tiden tænkte på Hikana og barnet.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 03:31

det gode er at du og barnet er okay og har det godt min elskede" sagde han og krydsede af. "Søde hvorfor er hina inde i din klasse, hun gik da i en anden klasse" sagde hayate og kyssede hendes pande. han blev bekymret over at hina ikke var i sin normale klasse
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 03:35

Hina sad uden på pigerns badeværlse. Hun hade kaste så meget op at hun ikke kunne rejste sig og hun så meget bleg ud i mens ryste hun og ville bare hjem i sin seng men hun rejste sig. og gik tilbage til klassen hvor Amour også gik hun ville ikke tilbage til sin egen klasse mere, ikke efter det som var sket
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 03:47

Amour smilede blidt til ham, og kyssede ham så blidt. "tak søde, det var godt at høre, selvom det er mit andet tjek i dag." sagde hun med et blidt grin. Hun nød virkelig meget at sidde sådan og snakke med Hayate.
"ikk bliv vred." sagde hun og tog fat i hans skuldre. "nogle i klassen rev i hendes hale og øre, så mig og min klasse tog os af hende, og nu får hun undervisning hos os, selvom hun er to år yngre end os. Lærerne er igang med at sørger for det... Og jeg tror ikke hun er helt på toppen." forklarede Amour blidt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 03:49

så bliver hina den næste jeg undersøger min skat, jeg er glad for hun har dig her, når jeg ikke er i nærheden, jeg må jo passe mit job, ellers må jeg sige op, og komme tilbage til skolen hvis det er" sagde hayate. han lagde hånden på hendes mave, og det gjorde ham rolig
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 04:08

Hina lag hovedt på sit bord. Og hoste voldesomt hun tørte sin mund hun hade kaste så meget op at hun havde blod, i munden hun holdt sig for munden så ingen kunne se det men hun blive ved. Med at hoste hele tiden og hun kunne mærke at alle stire på hende og virke lidt urolig for hende, men det tog hun sig ikke af lige nu
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 04:49

Amour smilede venligt til ham, og nussede ham blidt i håret. "søde jeg skal nok tage mig af hende. Fortsæt du bare med at være læge, jeg klare de bøller på skolen, desuden vil drengene give dem en olfert og banke dem synder sammen bagefter." forklarede hun venligt og fulgte så Hayate mod an klasse igen.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 05:01

den næste jeg skal tjekke er Hikana Kurama" sagde hayate og gik hen og løftede hina op. han bar hende mod læge stuen og undersøgte hende. han tjekkede hende for feber, og tjekkede hendes hale og øre
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 05:16

Hina havde en smule feber. og såren i hendes øre og på hendes hale blødt stadig væk en smule, men det var ikke slemt hun lag sig ned på briksen og lukke øjnen hun hade det bare ikke godt. Hun var bleg og svedig og havde det så skidt at hun begyndte kaste op igen
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 05:25

Amour satte sig roligt ind i klassen igen, og lyttede til hvad hendes lære sagde til dem. Hurtigt satte hun sig til at tage en del noter. Det var det mest praktiske når hun nu var sidste Års elev. Så hun måtte have et hav af noter.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 06:35

hayate forbandt hina og vaskede hendes sår. "Hina du må vise mig hvem der har gjort dette mod dig, jeg vil få dem straffet for dette, ingen skal skade min lillesøster, det sværger jeg hina, fremover så skal du sige til amour eller ringe til mig, hvis nogen er efter dig" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 06:39

" det skal jeg nok storebror. lige nu vil jeg bare gerne sov lidt jeg har det ikke så godt " sadge Hina stille, hun gabet svaget og var ved at falde i søven på briksen hendes hår lå pænt omkring hende. I mens hun tog sig en lille lur og efter 10 minuter vånge hun og hade det lidt beder nu,
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 06:46

Klokken ringede så igen, og hele klassen smilede stort. De ventede til læren gik, og tog så alle sammen noget i hånden. Amour gik så blidt ned til dem, og bankede så på døren inden hun åbnede den. "Hikana søde... Min klasse har våben nu og skal nok få dem til at fortryde. Skal jeg videooptage det?" spurgte hun blidt, og slog battet ned i sin anden hånd.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 06:51

hayate undersøgte en efter en, men han fik også en meget fræk pige ind. han tænkte på amour og hina. men aller mest tænkte han på hvor lang tid der var før hans elskede amour skulle føde. han skrev noter ned i sin bog
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 25
Bosted : på gaden

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 06:57

hina nikke til Amour. og satte sig til at orden potokolen akivet for sin bror hun hade brug for at tænke på noget andet en, skolen lige nu hun så på den frække pige og vis at hun var ude på noget. lusket så hun holdt øjen med hende hele tiden
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 07:05

Amour smilede varmt til Hikana, da hun kom ind, og kiggede så på pigen, og viste med battet, at hvis hun gjorde noget, så ville hun også få med battet. Det fik dog pigen til at blive hvid i hoved.
Amour gik så grinende ud af rummet, og man kunne mærke hun nød det meget.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Ny på skolen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny på skolen   Ny på skolen - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny på skolen
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Skolen :: Gårdspladsen-
Gå til: