Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 I_vote_lcapLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 I_voting_barLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 I_vote_rcap 
Amour
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 I_vote_lcapLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 I_voting_barLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 I_vote_rcap 
Hikana
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 I_vote_lcapLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 I_voting_barLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 I_vote_rcap 
Tasja
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 I_vote_lcapLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 I_voting_barLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 I_vote_rcap 
Brian
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 I_vote_lcapLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 I_voting_barLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 I_vote_rcap 
Robina
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 I_vote_lcapLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 I_voting_barLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 I_vote_rcap 
Chryse
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 I_vote_lcapLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 I_voting_barLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 I_vote_rcap 
Jem
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 I_vote_lcapLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 I_voting_barLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 I_vote_lcapLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 I_voting_barLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 I_vote_rcap 
Jyi
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 I_vote_lcapLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 I_voting_barLad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Lad mig ikke få en beskytter - Hayate

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 20:25

Amour kiggede i starten lidt undrende på ham, men lagde så sin hånd blidt på hans kind med et varmt smil, og rødmede gevaldigt. Et kys kom så på hans mund, som hun holdte i lidt tid. "hvis du er blid hele vejen igennem, så får du ingen lussing." sagde hun blidt, og stilledesig op af væggen igen.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 20:27

jeg vil aldrig i livet skade dig amour, selv ikke yoko vil. du er verdens dejligeste pige, som gør mig glad og rolig" sagde han og kyssede hende ømt på munden,og slikkede hende så på halsen og lagde en hånd på hendes hofte
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 20:32

Amour rødmede helt af de søde ord hun fik fra ham. Ville Yoko ikke engang skade hende? Så måtte hun have noget, som de begge kunne li, og følte sig tryg ved, men hvad var det så?
Blidt strakte hun sin hals for ham, og lukkedeøjnene svagt i, og var lidt overrasket over hvor afslappet huj var selv ved at hans hånd var på hoften. "jeg har aldrig følt mig så tryg, som jeg er ved dig.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 20:38

kun en i flere hundrede år havde mere beroliget yoko end amour og det var Jyi Kurama, hayates mor. hayate kærtegnede blidt amours kind. han lagde hoved mod hendes skulder, og håbede ikke at han overskred nogen grænser ved hende
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 21:11

Amour nussede ham blidt i håret, da han lagde sit hoved mod hendes skulder. Det var faktiskualmindelog rart, at han lænede sig sådan op af Jens, imens hun stod op af væggen. Hvordan kunne hun være så heldig at have ham nu?
"hvor er du sød" sagde hun blidt til ham, og nussede ham blidt videre i håret.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 21:20

bare jeg ikke overskrider nogen grænser ved dig søde, jeg vil for alt ikke skræmme dig eller gøre dig utryg ved mig, jeg er kun din om så jeg var din slave" sagde han og gned sin hals. han havde reb mærker om halsen, og de var tydelige
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 21:31

Anourbsmilede varmt til ham, og nussede blidt hans hals med sine fingre. "søde du vil aldrig overskride nogle af mine grænser på nogle måder, og jeg vil aldrig have dig som slave, jeg vil meget hellere have dig som min kæreste." sagde hun glad til ham, og ville virkelig gerne kysse ham igen.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 21:39

han løftede hendes hoved og kyssede hende igen. han kyssede hende meget ømt. han dækkede sin hals med sin trøje. han kunne ikke lide mærkerne, for de mindede ham om dårlige tider,og dårlige minder
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 21:46

Amour kyssede ham glædeligt igen, da hun ikke ville stoppe deres kys, da han bare havde de mest vidunderlige læber.
Roligt lod hun sin hånd nusse blidt hans mave under kysset, og nød det bare endnu mere. Hun var så glad for, at hun fik kys fra ham.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 21:51

amour er der hunters børn her på stedet, hvis der er, vil de svinge et sort rose reb om min hals og gøre mig til slave, en yoko er meget værd, mange hunters jager mig, både fordi jeg er yoko, men også fordi mit hår og min hale er sølv" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 21:54

Amour bed sig tænkende i læben, og smilede så bredt. "hvem siger vi overhoved skal tage gangen hvor hunters gå på?" spurgte hun ham, og gik så over til et toilet, hvor hun stillede sig på brækket, og kravlede op mod vinduet, hvor hun kravlede ud af det med et smil. "kommer du?" spurgte hun venligt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 22:03

han nikkede og kravlede med hende. han vidste ikke hvordan hunters børnene så ud. han kendte bare deres had. men da han ud af vinduet. sad hans hale fast. han sukkede, for så kunne han jo ikke komme nogle steder. "Dumme vindues krog" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 22:07

Amour fnes sukkersødt til ham, og krøb så lidt ind, og fik halen hevet fri fra sin krog, da den sad i klemmen. "prøv at hive dig ud nu." sagde hun, og holdte fat i halen, så den ikke kunne sætte sig fast igen.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 22:10

han kravlede ud og kravlede ind i hendes arme. han smilede og kyssede hendes hals. "Tak søde" sagde han. han proppede sin hale i bukserne så den ikke sad fast nogen steder igen. selvom det var ubehageligt for ham at have halen i bukserne, for så kunne halen ikke få luft
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 23:08

Amour smilede glas til ham, og krammede ham blidt ind til sig med et smil på læberne. "så lidt søde skat." sagde hun glad, og kyssede ham blidt i håret inden hun rejste sig op. "søde tag nu halen ud af bukserne så den kan bevæge sig frit." sagde hun glad til ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 23:16

han smilede. "Men hvis halen er løs, så sidder den bare fast i noget igen" sagde han flovt. han hadet sin hale,fordi der altid gik knuder i og sad altid fast i ting. "Vil heller af min den dumme hale" sagde han og så med afsky på halen
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 23:30

Amour kiggede venligt på ham og kyssede så hans kind blidt. "så Lad den sidde fast, så hjælper jeg dig gerne fri alle de gange igen." sagde hun venligt, pg tog så fat i hans hale, og nussede den blidt imens hun havde den inde til sin krop, og lagde den blidt mod sit hjerte. "jeg syntes den klæder dig meget, og så er den dejlig blød." sagde hun glad til ham, og snoede sig ind i den, så de stod helt tæt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 00:10

du kan vist godt lide min hale hva søde" sagde han og viftede hende blidt i ansigtet med halen. han kyssede hendes pande, og smilede. enden af hans hale snoede sig om hendes ben og viftede mellem hendes ben
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 00:20

Amour fnes lidt, og nikkede så over hans ord. "ja jeg kan rigtig godt lide din hale." sagde hun glad, og lukkede øjnene kort i, da hun fik et kys i panden. Hun nyste så stort over halen kom op til hendes ansigt, og begyndte så at grine stort over det med et lykkeligt smil.
Amour var lidt glad for hun havde bukser på lige nu, og spredte benene lidt for ham, da hun ikke kunne lade vær med det.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 00:40

søde er du..hvad hedder det..jomfru?" spurgte han rødmende. han viftede stadig med halen mellem hendes ben. han var helt rød over kinderne, over det han lige havde spurgt hende om. han fattede ikke at det spørgsmål var kommet fra ham
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 00:56

Amour kiggede overrasket op på ham, og rødmede stort over hans spørgsmål kom på hans læber. "øhm... Ja jeg er jomfru... Jeg gemmer det til den jeg vil være sammen med for evigt." forklarede hun med let røde kinder, og man kunne se hun mente ham.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 00:57

han så rundt. "Jeg er selv jomfru" sagde han og bed hende kærligt i øret. han smilede så og håbede ikke hun grinede over at han, en yoko var jomfru. men det var han altså. han ville ikke gøre det, før han var med sit livs kærliged, og det var hende
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 01:07

Amour kiggede lidt overrasket op på ham, og smilede så varmt til ham med et lykkeligt smil. Hun blev så glad for det nap hun fik i øret.
Armene blev så svunget om hans hals, og han blev truffet ind til hende. "så er vi i samme båd hva?" sagde hun venligt til ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 01:11

ser man det, du nød vist mit lille bid i dit øre" sagde han og smilede meget charmerende. han bed hende igen i øret, og slikkede så hendes hals og kyssede hende ømt på munden. han logrede rimelig meget
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 01:21

Amour smilede med et lille genert grin, og nikkede så. "ja det kunne jeg godt lide." sagde hun meget forelsket til ham, og strakte så halsen meget for ham, da han slukkede hendes hals, og nappede igen.
Bagefter kyssede hun ham glad igen, og løftede det ene ben lidt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate    Lad mig ikke få en beskytter - Hayate  - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Tilbage til toppen 
Side 7 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» mor til søn snak - hayate - Jyi
» Jeg er gravid -Hayate
» Første møde med min far - Hayate (xxx)
» Scanning til barnet - Hayate
» Lille ekstrajob - Hayate

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Skolen :: Klasseværelser :: Fægtning-
Gå til: