Antal indlæg : 764 Tilmeldings dato : 11/07/12 Bosted : forskelligt
Emne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate Ons 18 Jul 2012, 01:57
godt du ikke har set mig være fuld" sagde han blidt og lagde en hånd på hendes lår. han vidste hvad der skete med ham, hvis han fik alkohol, og det var ikke just sjovt, for så kunne han ikkke styre sig overhoved
Amour Admin
Antal indlæg : 723 Tilmeldings dato : 11/07/12 Alder : 29 Bosted : Skoven
Emne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate Ons 18 Jul 2012, 02:15
Amour smilede stort til ham med et lille grin. "det ville jeg nu gerne se alligevel." sagde hun med et glad ansigt, og elskede at stå sådan med ham. Især fordi han bare var så pokkers dejlig at være i nærheden af. "jeg har aldrig prøvet at være fuld." sagde hun og trak lidt på skuldrene.
hayate Admin
Emne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate Ons 18 Jul 2012, 02:20
jeg er lidenskabelig når jeg får alkohold, hvilket er en af grundene til jeg ikke drikker overhoved" sagde hayate. han huskede hvor ubehageligt det var for ham når han havde drukket, for der kunne han aldrig styre sig
Amour Admin
Emne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate Ons 18 Jul 2012, 02:46
Amour kiggede smilende glad til ham, og grinede stort over det han sagde til hende. "jeg ville nu gerne prøve at være fuld en gang... Bare en gang" sagde hun glad til ham, og håbede lidt han var i nærheden af hende første gang hun blev fuld, så var hun meget tryg.
hayate Admin
Emne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate Ons 18 Jul 2012, 03:06
skal det ikke være en dag hvor jeg er,for så mister du bare din jomfru til mig og yoko" sagde hayate og rødmede og grinede. *den skulle jeg ikke havde fortalt hende* tænkte han med røde kinder. han rødmede meget
Amour Admin
Emne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate Ons 18 Jul 2012, 03:19
Amour smilede venligt til ham, og kyssede ham så blidt på munden. "jeg håbede virkelig meget på, at du ville være nær mig når jeg blev fuld første gang." sagde hun glad, og kyssede ham så blidt på munden.
hayate Admin
Emne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate Ons 18 Jul 2012, 03:23
sagtens søde, det kan jeg sagtens" sagde han og smilede blidt til hende. han ville med glæde se hende blive fuld og ville med glæde også være der for hende. ligemeget hvad hun enlig ønskede fra ham. han så ind i hendes øjne
Amour Admin
Emne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate Ons 18 Jul 2012, 03:27
Amour kiggede på ham med sit søde smil, og store øjne. "Tak Hayte... jeg kan altid regne med dig." sagde hun glad, og puttede sig ind til ham med et smil på læben, og nussede hans ryg imens.
hayate Admin
Emne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate Ons 18 Jul 2012, 04:27
måske skulle jeg gøre dig fuld, så du ved hvordan det er" sagde hayate og grinede. han kunne nemlig sagtens hente vin, øl og den slags. han så på hende, for at se om han skulle hente det, eler om han ikke skulle. han vidste jo ikke hvordan hun ville regere hvis hun blev fuld
Amour Admin
Emne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate Ons 18 Jul 2012, 04:29
Amour grinede lidt over det han sagde og nikkede så over det. "ja det kunne da være sjovt." sagde hun glad til ham, og kyssede ham så varmt på munden, og nussede ham ned af halsen med den ene hånd.
hayate Admin
Emne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate Ons 18 Jul 2012, 04:38
vent her" sagde han og løb afsted og tilbage med to poser med vin, øl og andet alkohol. og han havde også et tæppe med. han lagde tæppet på jorden og satte poserne med alkohol. "Så har jeg hentet det" smilede han og så på hende
Amour Admin
Emne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate Ons 18 Jul 2012, 05:07
Amour blev helt forvirret over, at han bare sådan løb fra hende. Havde hun gjort noget forkert? Da han kom tilbage grinede hun stort over ham, og satte sig med ham ned igen. "du er ikke rigtig klog." grinede hun venligt til ham.
hayate Admin
Emne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate Ons 18 Jul 2012, 08:41
du ville jo prøbve at blive fuld, så jeg hentede nok alkohold til at både du og jeg ville kunne blive godt fulde, men jeg skal ikke drikke noget" sagde han og gav hende en åben flaske vin. "Drik ud" sagde han med et smil. han ville se hvordan hun regede på alkoholen
Amour Admin
Emne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate Ons 18 Jul 2012, 08:46
Amour smilede grinede til ham med et rystende hoved, da dette jo var sindssygt. Hun tog så den flaske hun fik af ham, og kiggede list usikkert på den, men tog så en slurk, spærrede øjnene op, og tog flasken væk hvorefter hun begyndte at hoste helt vildt. "hvordan kan folk drikke dette her." sagde hun igennem hosten.
hayate Admin
Emne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate Ons 18 Jul 2012, 08:55
folk gør det for at feste og more sig, og nogen gør det for at blive tændte" sagde han og gav hende en flaske vand. "Mig jeg rør det ikke" sagde han. han tog selv en flaske vand. han så på vinen og tænkte på at smage det igen, men rystede tanken fra sig
Amour Admin
Emne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate Ons 18 Jul 2012, 09:03
Amour tog taknemligt vandet til sig, og drak lidt, inden hun lagde sig ned på tæppet og kiggede smilende på ham. "det smager jo frygteligt! Jeg kan godt forstå hvis folk drikker deres sorger væk så." sagde hun med et svagt grin. Amour kiggede så på ham, da han så på alkoholen. "tag bare noget hvis du vil." sagde hun venligt.
hayate Admin
Emne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate Ons 18 Jul 2012, 09:08
jeg skal ikke røre det, så aner jeg aldrig hvad jeg laver" sagde hayate og lagde sig ned. han brugte sin hale som vifte. da han havde det meget varmt. det viste sig at hayate var dehydreret. den flaske vand han drak nu var det eneste han havde drukket hele dagen
Amour Admin
Emne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate Ons 18 Jul 2012, 09:16
Amour smilede varmt til ham med et lille nik, og rullede så vandet over til ham med et lille smil på læben. "tag bare og drik det... Der er mere hvor det kommer fra." sagde hun glad og lukkede øjnene lidt i imens solen skinnende ned på hendes hud, som var dækket med creme skimmede blidt i solen.
hayate Admin
Emne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate Ons 18 Jul 2012, 10:24
han tog vand flasken og drak af den. han så på hende og smilede. hun var meget smuk når solen ramte hende. hans hale logrede lidt, mens han så på hende. han var jo rigtig glad for hende. meget endda. han kunne lide hende bedre end han kunne lide sig selv
Amour Admin
Emne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate Ons 18 Jul 2012, 15:50
Amour var glad for, at han bare drak af hendes flaske, og han ikke var sådan en, som hvinede over, at hun også havde drukket af den. Det var altid noget han ikke var en hygiegjetype. Et smil kom på hendes læber imens hun lå og fik solen i hoved. "det er rart her ikke er sne og slud, men varmt og sol ikk?" sagde hun, og drejede hoved mod ham, og kiggede ham så ind i øjnene, men kunne se halen logre, så hun smilede bare endnu mere end før.
hayate Admin
Emne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate Fre 20 Jul 2012, 04:52
han så på hende og smilede. han så på himlen og smilede
"Lad dit hjerte, vise vej.
Du er en stjerne, i det blå.
Men du er jo bare en drøm.
Vi kan ikke være sammen.
Stjerneskær bliver ved og ved,
Ligesom vores kærlighed.
Er der en der elsker dig,
du må gætte på mig.
Jeg vil nemlig hjælpe dig,
til at kom til mig.
Ligesom vores kærlighed.
Jeg vil håbe du er hos mig.
For jeg savner dig.
Du er den, jeg elsker højt.
Du er min, jeg elsker kun dig.
Ligesom vores kærlighed.
Du er den, jeg holder af
jeg vil ikke, miste dig
nej miste dig, det vil jeg ej.
For du er alt for mig.
Ligesom vores kærlighed.
hvis jeg mister dig igen,
er mit liv forbi
Jeg kan ikke leve uden dig,
for du er mit liv.
Ligesom vores kærlighed.
du er fra en drøm,
en rigtig ønske drøm.
Du er den fra min drøm,
du er min drømme pige.
Ligesom vores kærlighed." sang han
Amour Admin
Emne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate Lør 28 Jul 2012, 23:42
Amour kiggede meget overrasket på ham, da han begyndte at synge foran hende. Forsigtigt lagde hun sig på siden og betragtede ham bare med et smil på læben og lukkede så øjnene i til hans sang var færdig. "hvor var det smukt." hviskede hun smilende til ham.
hayate Admin
Emne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate Søn 29 Jul 2012, 03:23
syntes du det.. der har aldrig været nogen som der har kunne lide mine sange før, så det er meget sjælden at jeg i det hele taget synger" sagde han og gned sin hals. den var øm efter at have sunget. men han ville ikke sige det.
Amour Admin
Emne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate Ons 01 Aug 2012, 06:00
Amour smile varmt til ham, og satte sig så op på sin ene albue. Et bestemt nik kom så fra hende. "jeg syntes nu du synger virkelig godt. Folk er bare mærkelige med det musik, de vil hellere have en, som viser boxers og kommer i fængsel." forklarede Amour og himlede med øjnene.
hayate Admin
Emne: Sv: Lad mig ikke få en beskytter - Hayate Lør 04 Aug 2012, 07:43
jeg synger kun for dem jeg har kær, og jeg har ikke mange kær" sagde han blidt. han sænkede kort ørene. han tænkte på sin forfærdelige barndom, folks onde og hadefulde blikke. bare fordi han også var yoko