Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Genforenet . Hikana - privat - Page 3 I_vote_lcapGenforenet . Hikana - privat - Page 3 I_voting_barGenforenet . Hikana - privat - Page 3 I_vote_rcap 
Amour
Genforenet . Hikana - privat - Page 3 I_vote_lcapGenforenet . Hikana - privat - Page 3 I_voting_barGenforenet . Hikana - privat - Page 3 I_vote_rcap 
Hikana
Genforenet . Hikana - privat - Page 3 I_vote_lcapGenforenet . Hikana - privat - Page 3 I_voting_barGenforenet . Hikana - privat - Page 3 I_vote_rcap 
Tasja
Genforenet . Hikana - privat - Page 3 I_vote_lcapGenforenet . Hikana - privat - Page 3 I_voting_barGenforenet . Hikana - privat - Page 3 I_vote_rcap 
Brian
Genforenet . Hikana - privat - Page 3 I_vote_lcapGenforenet . Hikana - privat - Page 3 I_voting_barGenforenet . Hikana - privat - Page 3 I_vote_rcap 
Robina
Genforenet . Hikana - privat - Page 3 I_vote_lcapGenforenet . Hikana - privat - Page 3 I_voting_barGenforenet . Hikana - privat - Page 3 I_vote_rcap 
Chryse
Genforenet . Hikana - privat - Page 3 I_vote_lcapGenforenet . Hikana - privat - Page 3 I_voting_barGenforenet . Hikana - privat - Page 3 I_vote_rcap 
Jem
Genforenet . Hikana - privat - Page 3 I_vote_lcapGenforenet . Hikana - privat - Page 3 I_voting_barGenforenet . Hikana - privat - Page 3 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Genforenet . Hikana - privat - Page 3 I_vote_lcapGenforenet . Hikana - privat - Page 3 I_voting_barGenforenet . Hikana - privat - Page 3 I_vote_rcap 
Jyi
Genforenet . Hikana - privat - Page 3 I_vote_lcapGenforenet . Hikana - privat - Page 3 I_voting_barGenforenet . Hikana - privat - Page 3 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Genforenet . Hikana - privat

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 07:48

med et kom 16 roser i yoro. og hurtigt rev yoko hina fra ham og holdt hende ind til sig. "Du er svag, men du tog mr. kurama, hvorfor dræbte du dog ham" sagde yoko og blev til hayate. "Hina løb ind i den inderste grotte, der kan han ikke nå dig" sagde hayate og satte hina bag sig
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 07:53

" han var forsvag til at være en. Af os han knne ikke en gang slive en mus ihjel og blive der med bandlyst fra familien, fra jeres farfar som ikke kunne holde ud at han ældste som var sådan en slapsvans. lige som du er Hayate du er ikke beder en din far var " sagde Yoro, Hina blive ståen bag sin storebror
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 07:55

far valgte at han ikke ville bruge yoko, i bandlyste ham fordi fars våben var roserne, han kunne gøre den til våben ligesom jeg kan!" sagde hayate og gorde en rose til en pisk og piskede yoro. "Men hvad gjorde du ved mor" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 08:00

" jeg ved ikke hvor jeres mor er men ind til er sikket hun er nok ikke ved sine fuldefem mere " sagde Yoro grine, Hina begyndte at græde hun saven deres mor og havde brug for hende. Hina var en meget føldsom pige og meget stille Yoro kaste nogen i mod dem uden at det ramet, Haya for det lige forbi ham og ramte Hina i hovedt så hun faldt og skreg af smerte. hun blødte i ansoget
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 08:05

hayate smed en giftig sort rose ind i deres onkel og for hen og tog sig af hina. han lignede deres far meget. han ville for alt i verden beskytte hina med sit liv. "Du har glemt den ene rose far aldrig bruge, dødens rose, den der nu sidder i dig onkel" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 08:13

" du er ikke for klog lille Nevø. Den rose kan ikke skade mig men det Hikana fik i hovedt kan gøre at hun død ind ret længe enden giver du mor Yoko ellers så død Hikana og der er inde du kan gøre for. At redde hende undtagen at du giver min Yoko " sgde Yoro og så på Hina hun lå på jorden og skreg og græde, i mens blødte hun alvorliget
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 08:44

onkel jeg kan ikke give yoko væk, han er mit andet jeg" sagde hayate og tog hina og og sprang afsted for at få hende på hospitalet. han blev yoko, men løb videre. han ville redde hina, om så han skulle miste livet ligesom deres far havde
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 21:22

Hina ville ret hurtig. Bukke under for blodmangel vis ikke hun fik hjælpe hun så svaget på sin elskede storebror, for løbe alt hvad han kunne for at redde hendes live hun var kun 14 år gammel. Og halde et langet live foran sig vis hun overlever men det var ikke sikkert at hun gjorde det,
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 07:07

han løb så hurtigt han kunne mod et læge hus der var i skoven. han hamrede på skov lægens dør, og håbede han ville hjælpe selvom at hayate jo var yoko. "Hjælp os, en sindsyg mand er efter os, han har skadet min lillesøster!" råbte hayate
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 19:06

Hina lå mere og mere stille. Og inde fra huset kunne men høre nogen rode ved døren og efter lidt tid gik døren op, Og en sygeplejske kom frem og fik dem hurtig ind jo længer tid der gik. Jo svære var det at redde hina´s live hun midste så meget blode at der vatr svære og sige om hun ville overleve,
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 20:12

hayate lagde hende på sengen. han sænkede ørene og halen mellem sin ben. han gik panisk rundt i cirkler. tårer løb ned af hendes kinder. han skammede sig over ikke at kunne beskytte hende. en ting hayate ikke vidste var at yoko faktisk også var hans fars ånd.
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 21:55

Lægen og sygeplejsken. Gjorde alt var de kunne for at hjælpe hende og fik til sidste stoppe blødningen igen, og Hina så ud til at får det bede igen men hun ville være meget svimmel i noget tid. Og der for skulle Hayate vre om hende så meget som han kunne
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 22:05

hvad er jeg for en storebror, jeg kan ikke engang forsvare min elskede lillesøster.. så vil jeg jo aldrig du...som...f.."sagde han og tårerene løb ned af hans kinder. han så ned. hans øre var sænket og hans hale var mellem hans ben
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 22:22

Hikana blive rulle ud til ham. I en rullestol hun tog svaget hans hånd med et smilede svaget til ham, Og holdt fast i hans arm hun var bange for at han ville forsvinde fra hende igen som. Den gang hun var ganske spæd det var det hun frygte at han aldrig ville komme tilbage igen,
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 22:24

hina jeg vil opgive alt og alle, jeg må beskytte dig, om så jeg ikke selv får min egen familie" sagde hayate og kyssede hinas hænder. han ville end da opgive drømmen om at selv blive far. han ville nu bare beskytte hina
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 22:34

" bror husker du. Hvad far altid sagde vis du opgiver dine drømme opgiver du din fremtid og det må du ikke, bror aldrig opgive din fremtid " sagde Hina og holde sig tæt på sin bror fra nu af .
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 22:36

husker jeg hina, det endte altid med mor hev ham i halen for at få ham til at stopp med at skræmme mig, men hina du behøver mig mere end noget andet, så længe onkel er nær os, kan jeg ikke få mig en familie" sagde hayate
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 22:49

" jo du kan bror. Vis vi bor sammen så kan du godt så vil jeg med glæde hjælpe dig med at holde onkel, onkel langet væk fra din familie " sagde Hina oglag hovedt ind til ham. Hun følde sig noget så svimmel og træt lige nu
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 22:52

se om du kan sove hina" sagde han og så ud. han lignede deres far på det punkt, med at være overbeskyttende. og villig til at opgive sig selv for andre. han kløede sit ene øre, på grund af en dum loppe
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 22:59

" du blive ved min side. Ikke storebror " piv Hina stille hun linden en lille pige når hun var så bange, som hun var det lige nu for at deres onkel skulle komme og dræber hende lige som. Han hhavde gjrode ved deres far så 8 år siden da Hina kun var 6 år gammel,
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 23:01

hina hvis jeg kan skabe glas rosen, kan jeg genoplive far" sagde han nervøst. for ingen havde endnu kunne skabe glas rosen, den krævede meget energi og magi, og den kunne faktisk koste hayate livet i forsøget
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 23:07

" nej storebror det må du alser ikke. Det kan koste sig livet vis den skal lavers så laver vi den sammen, som de søsken vi er " sagde Hina og kramme sig ind til sin storebror for ikke at midste ham. For hun viste vis han laver en glasrose vielle han død
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 23:19

hina, jeg er jo ikke alene. jeg har jo yoko i kroppen" sagde han. han turde ikke fortælle at yoko faktisk var deres fars ånd. han gik kort udenfor og tog en rose ud af håret. det var glas rosen. han blødte fra læben og pustede til bbladene, og de vivlede i luften og dannede en mands skikkelse
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 23:25

Hina rulle ud. Og tog fat om sin bror for at får ham til at lade være hun ville ikke midste sin eneste bror, hun lag græden hovedt på hans ryg 2 bror holde op du må ikke gøre det " græde Hina. og bille ikke slippe ham igen hun græde og var meget ked af det
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 23:28

hayate faldt sammen.men blev grebet. magien virkede, og deres far yikono stod foran dem og smilede. "Har jeg ikke sagt, at glas rosen ikke må bruges uden at ens hele familie er nær en" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Genforenet . Hikana - privat
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» mødet efter mange år - Jyi - privat
» Goddag igen - Hikana
» En tur i parken - Hikana (åbent emne)
» overfaldet i skoven Hayate (privat)
» Mødet- amour - privat (xxx)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Uden for byen :: Skoven-
Gå til: