Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Genforenet . Hikana - privat - Page 4 I_vote_lcapGenforenet . Hikana - privat - Page 4 I_voting_barGenforenet . Hikana - privat - Page 4 I_vote_rcap 
Amour
Genforenet . Hikana - privat - Page 4 I_vote_lcapGenforenet . Hikana - privat - Page 4 I_voting_barGenforenet . Hikana - privat - Page 4 I_vote_rcap 
Hikana
Genforenet . Hikana - privat - Page 4 I_vote_lcapGenforenet . Hikana - privat - Page 4 I_voting_barGenforenet . Hikana - privat - Page 4 I_vote_rcap 
Tasja
Genforenet . Hikana - privat - Page 4 I_vote_lcapGenforenet . Hikana - privat - Page 4 I_voting_barGenforenet . Hikana - privat - Page 4 I_vote_rcap 
Brian
Genforenet . Hikana - privat - Page 4 I_vote_lcapGenforenet . Hikana - privat - Page 4 I_voting_barGenforenet . Hikana - privat - Page 4 I_vote_rcap 
Robina
Genforenet . Hikana - privat - Page 4 I_vote_lcapGenforenet . Hikana - privat - Page 4 I_voting_barGenforenet . Hikana - privat - Page 4 I_vote_rcap 
Chryse
Genforenet . Hikana - privat - Page 4 I_vote_lcapGenforenet . Hikana - privat - Page 4 I_voting_barGenforenet . Hikana - privat - Page 4 I_vote_rcap 
Jem
Genforenet . Hikana - privat - Page 4 I_vote_lcapGenforenet . Hikana - privat - Page 4 I_voting_barGenforenet . Hikana - privat - Page 4 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Genforenet . Hikana - privat - Page 4 I_vote_lcapGenforenet . Hikana - privat - Page 4 I_voting_barGenforenet . Hikana - privat - Page 4 I_vote_rcap 
Jyi
Genforenet . Hikana - privat - Page 4 I_vote_lcapGenforenet . Hikana - privat - Page 4 I_voting_barGenforenet . Hikana - privat - Page 4 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Genforenet . Hikana - privat

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeTirs 17 Jul 2012, 23:37

Hina holdt n storebror. Ind til sig det var gå 8 år siden deres far havde set hende og ville næppe kun kende hende, igen lige med det smamen Hina støj sin bror over hårt hun ville ikke midste ham. Hun nynne en særlig asang som kunne redde Hayate fra at død
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 01:15

deres far løftede hina op og smilede. "Du er blevet ligeså smuk som din mor min pige" smilede han, for han havde genkendt hende. hayate så på dem og smilede. han kunne se hvor meget han lignede deres far, og han vidste at hina lignede deres mor
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 01:57

" ååh far. Jeg ar ked af at jeg var sådan til besvære den gang " græde Hina og gemt sig ind til ham, hun ryste da var begyndte at fryse igen " jeg vil gerne hjem nu " sagde hina træt. Bare ikke deres onkel kom efter dem igen i dag det kunne Hina ikke holde til længer, hendes krop var så svage og tynd
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 02:17

rolig min pige, jeg lader ham ikke røre hverken dig eller din bror, men jeg må finde deres mor, jeg vil ikke miste hende og jer til yoro, i er mit et og alt, nå ja hayate er du bekyndt at se yoko?" sagde yikino. hayate nikkede.
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 02:47

" far jeg vil hjem nu. Jeg er træt " sagde den ret lille Hikana og gabet hun var ikke mere 150 cm høj, og veje ikke mere en 45 kg så lille ig tynd var hun og det var takke være deres onkel. Som havde holdt hende som slave i 8 lange og smertefulde år
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 03:14

med mig hjem, eller med din bror" sagde deres far. hayate så på dem og tog om hina. "Du bestemmer selv hvem du vil hjem med hina, far eller mig" sagde hayate blidt. han turde ikke fortælle deres far om amour endnu
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 03:33

" kan vi ikke bare bo smamen lidt. Bare ind til vi finder mor igen " spurte Hina stille hun frygte af de ville sig nej, og vis de gjorde det ville hun simpelhen bare stikke af og ikke komme tilbage. som tider følde hun at ingen elske hende mere overhoevdt
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 04:21

hayate hev hende med hen til hvor de kunne tale alene. "Er du gal hina, hvordan skal jeg forklare far at min amour er 16 år, og jeg er jo 19" sagde hayate. han var nemlig meget nervøs for hvordan deres far ville regere på det
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 04:49

" mene du at du. Ikke vil være sammen med mig mere " spurte Hina og tåren begyndte at bryde frem i hendes øjen, hun trot at hendes bror elskede men så tog hun fejl ingen elskede hende mere. Hun rev sig fri af ham og store midt i mellem sin far og storebror hvordan kunne, hun være så dum at tror af nogen af dem elskede hende
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 04:54

hayate sank på knæ. han lavede en mur af roser som dannede sig foran deres far og hina. hayate græd og trak så den sorte rose ud af sit hår. "Jeg bringer familien skam, min elskede er 16 år og gravid, og nu eskede min lillesøster mig ikke mere...hvis folk ikkeelsker hayate.. så skal der ikke findes nogen hayae mere,men kun yoko, og så må folk leve i frygt," sagde hayate og rettede gift rosen mod sin egen krop
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 05:02

Hina maste sig i gemme rosern. Og kaste sig ind foran sin storebror da han skulle til at stikke gift rosen i sig selv, havde Hina kaste sig ind foran ham og hade tag stikket for ham og lå. På jorden hun ryste og græde af smerte da giftrosen sad i hendes skulder hun viste godt at det var dum at gøre, men hun ville ikke midste sin bror
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 05:07

deres far stak hayate en lussing og fjernede så rosen fra hina og fjernede giften og fik hende healet. hayate sank helt grædene sammen. han ville jo ikke skade sin elskede lillesøster. og nu var deres far rasende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 05:14

" nej far være søde ved ham. Det var min egen skyld jeg kunne bare ha ladet være med at kaste mig ind foran ham, men jeg vil ikke midste min eneste bror ud over dig ha jeg kun ham lige nu. Jeg malnge kun mor så er alle dem jeg kendt siden jeg blive født her " sagde Hina og kralvet over til, sin bror og op i hans skød for at trøste ham igen
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 08:27

hayate kunne ikke stoppe med at græde. han havde aldrig fået en lussing af deres far før. "Undskyld, undskyld" græd hayate. han blødte fra munden, for deres far havde slået hårdt. deres far stivnede da han så blodet. han så på sin hånd og så blod fra hayate. han bakkede, helt lig bleg
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 08:29

Hina tog sin mors lommetørklæde. og tørte sin bror om kring munden " far være søde at sig undskyld til ham, han gjorde et ikke med vilje være sød at gøre det for min skyld " bad Hina og havde tåre i øjnen. Hun putte sig ind til sin storebror for at trøste ham
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 09:16

deres far gik hen til dem. men hayate sprang en halv meter bag ud. han var blevet bange for deres far. "RØR MIG IKKE!" skreg hayate rædelsslagen. han græd mens han skreg det, hans kind var stadig rød efter lussingen
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 09:20

" bror rolig. Far vil sikker bare sige undskyld vil du ikke gøre høre på ham bed om storebror " sagde Hina og følde at det hele var hendes skyld hun rejste sig og bad dem undskyld lidt hun løb lidt væk. Nu komme hun bare ikke mere hun græde og var så ked af det i der sammen, hørt hun sin onkel Yoro stå bag sig hun rejste sig bange op og begyndte at skrige alt hvad hun. Kunne men det nudte ikke noget han holdt hende bare for munden
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 09:23

deres far og hayate hørte det og løb der hen. de taklede ham. og hayate greb sin søster. "Du rør ikke mine børn, er det forstået Yoro!" skreg deres far. han brugte en rose pisk til at hive hayate og hina bag sig
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 09:28

Hina´s højer kind var hel ildrød. Efter at yoro hvade giv hende sådan en lusing at hun havde får næse blod og ondet i hovedt, hun stod valken ind tik sin storebror hun var svimmel efter slaget. og kunne ikke rigtig finde rundt i hvad der forgik omkring hende lige nu,
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 10:20

hayate trøstede hina og lå sølv rose blade på hendes kind. da de blade var healende. "Hverken far eller jeg vil lade onkel røre dig igen" sagde hayate og holdt hina ind til sig. man kunne godt mærke på hayate at han selv skulle være far, så han var beskyttende
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 19:06

" du er en dårlig far og Hayate er en dårlig bror. I har ikke en gang labet mærke til hvordan hun opføre sig" sagde Yoro, Hina stod ind til sin storebror hun var rædelsslangen for Yoro. det kunne man tydlig se på hendes øjen
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeTors 19 Jul 2012, 05:31

hayates hår lyste. yoko var på vej ud. deres far havde hale ligesom hina og hayate. den eneste i familien som der ikke havde var deres mor. hende kunne man godt forveksle med et menneske nogen gange. "Jeg blev i det mindste far, hvilket du aldrig blev" sagde deres far
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeTors 19 Jul 2012, 06:37

" du er en dårlig far. At du skal ikke kunne forhinde mig i at får indlpnater en chip i nakken på din elskede datter, den gøre mig i stand til at påføre hende sådane en smerte at hun vil ende i koma. I resten af hendes liv vis det er det jeg vil ha hende i " sahde Yoro, Hina holdt for sin nakke hendes onkel havde nemlig ret hun havde en Chip i kanne som gjorde at han kunne styre hende,
Tilbage til toppen Go down
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeFre 20 Jul 2012, 06:20

hayate stak to negle ind i nakken på hina. han tog chippen ud og knækkede den. "RØR IKKE MIN SØSTER!" skreg hayate. *bare han ikke røre min gravide hustru* tænkte hayate og rødmede da han tænkye på amour, og den lille
Tilbage til toppen Go down
Hikana

Hikana


Antal indlæg : 193
Tilmeldings dato : 16/07/12
Alder : 26
Bosted : på gaden

Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitimeLør 21 Jul 2012, 19:26

da Hayate stak 2 negle ind. Og Hina´s nakke gav hun et svaget skrig fra sig og begyndte svaget at græde, Den chip havde hun haft i nakken i 8 år uden at den havde gener hende. Og nu var den væk selv om det gjorde ondt af får den væk var hun gladfor det, og det hvor chipen havde være begyndte det svaget at blive en smule
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Genforenet . Hikana - privat   Genforenet . Hikana - privat - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Genforenet . Hikana - privat
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» mødet efter mange år - Jyi - privat
» Goddag igen - Hikana
» En tur i parken - Hikana (åbent emne)
» overfaldet i skoven Hayate (privat)
» Mødet- amour - privat (xxx)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Uden for byen :: Skoven-
Gå til: