Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Arbejde for far - Brian  - Page 2 I_vote_lcapArbejde for far - Brian  - Page 2 I_voting_barArbejde for far - Brian  - Page 2 I_vote_rcap 
Amour
Arbejde for far - Brian  - Page 2 I_vote_lcapArbejde for far - Brian  - Page 2 I_voting_barArbejde for far - Brian  - Page 2 I_vote_rcap 
Hikana
Arbejde for far - Brian  - Page 2 I_vote_lcapArbejde for far - Brian  - Page 2 I_voting_barArbejde for far - Brian  - Page 2 I_vote_rcap 
Tasja
Arbejde for far - Brian  - Page 2 I_vote_lcapArbejde for far - Brian  - Page 2 I_voting_barArbejde for far - Brian  - Page 2 I_vote_rcap 
Brian
Arbejde for far - Brian  - Page 2 I_vote_lcapArbejde for far - Brian  - Page 2 I_voting_barArbejde for far - Brian  - Page 2 I_vote_rcap 
Robina
Arbejde for far - Brian  - Page 2 I_vote_lcapArbejde for far - Brian  - Page 2 I_voting_barArbejde for far - Brian  - Page 2 I_vote_rcap 
Chryse
Arbejde for far - Brian  - Page 2 I_vote_lcapArbejde for far - Brian  - Page 2 I_voting_barArbejde for far - Brian  - Page 2 I_vote_rcap 
Jem
Arbejde for far - Brian  - Page 2 I_vote_lcapArbejde for far - Brian  - Page 2 I_voting_barArbejde for far - Brian  - Page 2 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Arbejde for far - Brian  - Page 2 I_vote_lcapArbejde for far - Brian  - Page 2 I_voting_barArbejde for far - Brian  - Page 2 I_vote_rcap 
Jyi
Arbejde for far - Brian  - Page 2 I_vote_lcapArbejde for far - Brian  - Page 2 I_voting_barArbejde for far - Brian  - Page 2 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Arbejde for far - Brian  - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Arbejde for far - Brian  - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Arbejde for far - Brian  - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Arbejde for far - Brian  - Page 2 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Arbejde for far - Brian  - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Arbejde for far - Brian  - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Arbejde for far - Brian  - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Arbejde for far - Brian  - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Arbejde for far - Brian  - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Arbejde for far - Brian

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Brian

Brian


Antal indlæg : 39
Tilmeldings dato : 12/07/12
Alder : 31
Bosted : I en lejlighed

Arbejde for far - Brian  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde for far - Brian    Arbejde for far - Brian  - Page 2 Icon_minitimeSøn 12 Aug 2012, 22:38

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil "det ved jeg ikke Amour hvad har du lyst til at snakke om"sagde han roligt og så på hende og var bare den der rolige person der ikke forhastede sig og alt det møg der.
Han så på hende og gik med hende ind i den butik som hun var gået ind i *det ikke sådan et sted jeg kommer tit*tænkte han for sig selv og så på hende "hvor meget skal du ha fat i"spurgte han og så på hende med roligt øjne, han var bare den der roligt type som tog tingende som de kom både godt og skidt.
Han kiggede lidt rundt i butikken og slappede roligt af og ventede bare på svar fra amour hvad hun så ville sige og alt det.
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Arbejde for far - Brian  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde for far - Brian    Arbejde for far - Brian  - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 02:23

Amour kiggede lidt flovt ned i jorden og bed sig i læben. "det vat jo derfor jeg spurgte dig. Jeg er blank." sagde hun, og kiggede så op på ham med et lille grin. Hun anede ikke hvad hun skulle snakke med ham om, da hun stadig følte det lidt akavet, så han måtte altså hjælpe hende lidt her.
Amour fandt hurtigt sine appelsiner igen, og smilede så varmt op til ham med et lille grin. "jeg skal bare have citroner, bananer, æbler, pære og det er det." sagde hun venligt, og gik roligt over mod alle de andre ting hun skulle have, det var osv for at få lidt luft fra det pinlige, men hun prøvede at virke rolig.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
 
Arbejde for far - Brian
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Brian Trasio
» en dag på Biblioteket (Brian)
» En lille godbid til mig - Brian xxx
» Shit mand! - Brian

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: Gågaden-
Gå til: