Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
En lille godbid til mig - Brian  xxx I_vote_lcapEn lille godbid til mig - Brian  xxx I_voting_barEn lille godbid til mig - Brian  xxx I_vote_rcap 
Amour
En lille godbid til mig - Brian  xxx I_vote_lcapEn lille godbid til mig - Brian  xxx I_voting_barEn lille godbid til mig - Brian  xxx I_vote_rcap 
Hikana
En lille godbid til mig - Brian  xxx I_vote_lcapEn lille godbid til mig - Brian  xxx I_voting_barEn lille godbid til mig - Brian  xxx I_vote_rcap 
Tasja
En lille godbid til mig - Brian  xxx I_vote_lcapEn lille godbid til mig - Brian  xxx I_voting_barEn lille godbid til mig - Brian  xxx I_vote_rcap 
Brian
En lille godbid til mig - Brian  xxx I_vote_lcapEn lille godbid til mig - Brian  xxx I_voting_barEn lille godbid til mig - Brian  xxx I_vote_rcap 
Robina
En lille godbid til mig - Brian  xxx I_vote_lcapEn lille godbid til mig - Brian  xxx I_voting_barEn lille godbid til mig - Brian  xxx I_vote_rcap 
Chryse
En lille godbid til mig - Brian  xxx I_vote_lcapEn lille godbid til mig - Brian  xxx I_voting_barEn lille godbid til mig - Brian  xxx I_vote_rcap 
Jem
En lille godbid til mig - Brian  xxx I_vote_lcapEn lille godbid til mig - Brian  xxx I_voting_barEn lille godbid til mig - Brian  xxx I_vote_rcap 
Marshall Dupree
En lille godbid til mig - Brian  xxx I_vote_lcapEn lille godbid til mig - Brian  xxx I_voting_barEn lille godbid til mig - Brian  xxx I_vote_rcap 
Jyi
En lille godbid til mig - Brian  xxx I_vote_lcapEn lille godbid til mig - Brian  xxx I_voting_barEn lille godbid til mig - Brian  xxx I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 En lille godbid til mig - Brian xxx

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Robina

Robina


Antal indlæg : 34
Tilmeldings dato : 10/08/12
Alder : 28
Bosted : hist og her, hvor du ikke skal vide

En lille godbid til mig - Brian  xxx Empty
IndlægEmne: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeSøn 12 Aug 2012, 22:59

S: datingstedet
T: eftermiddag
O: massere af personer
V: solrigt

Robina havde sådan kede sig der hjemme, så hun havde besluttet sig for at komme uden for og møde nogle personer. Måske kunne hun være så heldig at få fat i en lille godbid til sig selv, derfor havde hun også besluttet sig for at gå dette sted. Amour havde godt nok snakket om at møde Brian, men hvis han ikke var lækker eller irriterende, så kunne hun godt glemme alt om at robina ville møde ham.
Robina gik roligt afsted iført sin sorte tætsiddende skjorte med korte ærmer, en rød kort nederdel og sine sorte højhælede støvler, som hun altid gik rundt med. Håret var dat op i en lang fletning, dog var pandehåret stadig nede over øjnene så man ikke kunne se de sorte øjne hun havde. Alle temptaner havde dem, men folk prøvede helst at undgå dem, dog fandt de aldrig ud af det før de var tryllebundet og intet kunne stille op.


Sidst rettet af Robina Tirs 14 Aug 2012, 04:03, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Brian

Brian


Antal indlæg : 39
Tilmeldings dato : 12/07/12
Alder : 31
Bosted : I en lejlighed

En lille godbid til mig - Brian  xxx Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeSøn 12 Aug 2012, 23:04

Brian kom roligt gående for sig selv da han ikke havde det vilde han sådan skulle nå her i dag, så han ville lige tjekke et sted ud som han havde hørt om der blev kaldt for noget med dating mon man kunne møde nogen spænde folk der hvis man var heldig og det.
Han så sig lidt omkring og fandt et sted og sidde der inde og kiggede bare roligt og slappede bare helt af, da han nu sad der og lavede ikke noget som helst.
Han havde bare overkrop og et par sorte bukser på som havde et løst siddede bælte på som havde noget rødt i sig og sådan.
Han kiggede bare lidt rundt og smilte bare for sig selv over alle dem som endeligt var på sådan et sted som dette her.
Tilbage til toppen Go down
Robina

Robina


Antal indlæg : 34
Tilmeldings dato : 10/08/12
Alder : 28
Bosted : hist og her, hvor du ikke skal vide

En lille godbid til mig - Brian  xxx Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeSøn 12 Aug 2012, 23:19

Robina gik roligt ind til vrimlen, og kiggede sig så lidt rundt omkring i rummet. Grim grim mere grim. Ad og føj. Okay nu vidste Robins det var sidste gang hun kom her efter det syn. Føj hvor klamt! Tænk at der overhoved var en pige med den fyr! Skønt nu er det pigerne der er svage igen. Tænkte hun lettere opgivende, og lod så blikket falde over på en fremmed dreng med et lille smil.
Selvsikkert gik hun over til ham, og stillede sig foran ham. "må jeg side ved dig?" spurgte hun sødt, og lød næsten som sin veninde Amour da hun gjorde det. Hun havde nemlig fundet ud af at Amour altid fik hvad hun ville med den stemme, så Robina havde stjålet den lidt, hvad Amour bare havde grinet over.
Tilbage til toppen Go down
Brian

Brian


Antal indlæg : 39
Tilmeldings dato : 12/07/12
Alder : 31
Bosted : I en lejlighed

En lille godbid til mig - Brian  xxx Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeSøn 12 Aug 2012, 23:31

Han kiggede på en der kom hen til ham og smilte stille og roligt "ja må du da godt"sagde han roligt og kiggede bare på hende *hun ser da okay dejlig ud*tænkte han for sig selv og slappede af, men hun så ikke ud til at være på alder med ham men mere yngre end ham men det gjorde ham ikke noget syns han.
Han kiggede på hende med et smil "mit navn er Brian"sagde han roligt for sådan at starte med at sige hans navn bare for at være høflig på den måde der og alt det.
Han kiggede rundt også på hende igen og havde en lille fornemmelse af at de nok skulle kunne komme godt ud af det med hinanden og alt det men det med hinanden, håbede han da på at de ville men det var jo ikke sikkert men man kunne håbe.
Tilbage til toppen Go down
Robina

Robina


Antal indlæg : 34
Tilmeldings dato : 10/08/12
Alder : 28
Bosted : hist og her, hvor du ikke skal vide

En lille godbid til mig - Brian  xxx Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 00:10

Robina smilede varmt til ham med sine røde læber, og satte sig så elegant ned på stolen, hvor det ene ben blev sat over det andet. Hun havde på ingen måder noget imod den tavshed der var imellem dem, hun kunne tage det i modsætning til Amour. "mange tak for det." sagde hun venligt til ham, og kiggede så lidt ud på gaden for at se om der var noget mere interesant at lave, men man kunne vel håbe lidt på at denne mand kunne more hende lidt mere end andre.
Et fnis kom så fra hende da hun hørte hans navn. "du kommer til at grine om lidt. Mit navn er Robina. Amours veninde." sagde hun med et bredt smil Brian. Dette kom til at blive sjovt, og Amour havde ikke engang planlagt dette her overhoved. Hvor var det bare komisk. "Nårh Brian hvad får dig så til at komme ud til sådan et sted som dette her?" spurte hun roligt, da det virkede til han kunne finde bedre end de mennesker omkring dem.
Tilbage til toppen Go down
Brian

Brian


Antal indlæg : 39
Tilmeldings dato : 12/07/12
Alder : 31
Bosted : I en lejlighed

En lille godbid til mig - Brian  xxx Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 00:34

Han kiggede på hende og slappede roligt af "okay men det da et flot navn selvom det nok er lidt sjovt"sagde han roligt og kiggede på hende "jeg er her tja det ved jeg ikke der ikke rigtig nogen der siger mig noget udover dig lige nu"sagde han roligt og smilte til hende.
Han var som han var og der var ikke meget at gøre ved sådan noget, men hun var den eneste der endeligt sagde ham noget da de andre kvinde som var til stede ikke så nær så godt ud som hun gjorde og den slags der.
Han kiggede på hende "Har du lyst til at gå med mig væk her fra"spurgte han roligt og så på hende med et smil på sine læber og håbede da på at hun ville sige ja til det, men det var jo helt op til hende om hun ville det eller ej.
Tilbage til toppen Go down
Robina

Robina


Antal indlæg : 34
Tilmeldings dato : 10/08/12
Alder : 28
Bosted : hist og her, hvor du ikke skal vide

En lille godbid til mig - Brian  xxx Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 00:58

Robina hævede det ene øjenbryn ung pandehåret, lænede sig tilbage og lagde armene over kors. "min navn more dig?" spurgte hun undrende til ham, men vat så glad for hun ikke havde sagt sit efternavn til ham. Det ville da more ham endnu mere end hendes rigtige navn gjorde. "så Brian har du så et normalt efternavn eller morsomt?" spurgte hun i samme tone som ham.
Et bredt smil kom så fra hende. "jamen så er det da godt vi er enige om interessen. De andre drenge virker mere som så børn. Du ligner mere en mand." sagde hun venligt til ham med et sødt smil. Tænk han ikke havde noget imod at han ikke havde set hendes øjne endnu. Imponerende.
Robina skubbede lidt til hestehalen og nikkede så. "klart, men hvor vil du hen søde?" spurgte hun roligt, og rejste sig så elegant op bagefter.
Tilbage til toppen Go down
Brian

Brian


Antal indlæg : 39
Tilmeldings dato : 12/07/12
Alder : 31
Bosted : I en lejlighed

En lille godbid til mig - Brian  xxx Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 01:51

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af og rejste sig op og gik stille og roligt "det ved jeg hjem til mig eller noget"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af og havde ikke det vilde og skulle nå så han tog det med ro for der var ikke noget der skulle forhastes eller noget.
Han kiggede på hende roligt og gik stille og roligt "Mit efternavn er Trasio"sagde han roligt og kiggede på hende og hun måtte jo sige til hvis der var noget sted hun ville hen hvis de skulle tage der hen og sådan noget der, men så skulle hun jo til at sige det hvis det "altså hvis du vil"sagde han roligt og kiggede på hende.
Hun så nu dejlig ud og virkede til at være sød men mon hun var hans type det måtte han da ha fundet ud af og det tog måske tid eller ikke.
Tilbage til toppen Go down
Robina

Robina


Antal indlæg : 34
Tilmeldings dato : 10/08/12
Alder : 28
Bosted : hist og her, hvor du ikke skal vide

En lille godbid til mig - Brian  xxx Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 03:22

Robina smilede varmt til Brian med et lille smil. "klart nok, men forvent nu ikke det store." sagde hun drillende til ham. Hun havde jo trods alt lovet Amour noget, og hendes søde veninde havde påvirket hendes måde at være på, selvom Robina nægtede at indrømme det for andre end Amour. Det fik hende også til at tænke på den halskæde hun havde fået fra hende.
Robina lukkede roligt øjnene i, da vinden skubbede hendes pandehår væk fra hoved. Han ville sikkert flegne ud hvis han så de sorte øjne hun havde. Det måtte bare ikke ske på nogle måder, så ville han sikkert løbe væk fra hende, så det ville hun ikke vise ham. "lortevind hva?" sagde hun lidt grinende, og rettede på pandehåret igen så hun kunne se hvor hun gik, men øjnene var dækket.
Dog kiggede hun undrende på ham ved det næste han sagde. "hvis jeg vil hvad?" spurgte hun lettere forvirret over det. Det der gav ingen mening, men hun smilede nu alligevel varmt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Brian

Brian


Antal indlæg : 39
Tilmeldings dato : 12/07/12
Alder : 31
Bosted : I en lejlighed

En lille godbid til mig - Brian  xxx Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 03:53

Han kiggede på hende "mener altså hvis du vil med hjem til mig og hvorfor har jeg ikke set dine øjne søde de passer sikkert til resten af dig"sagde han med et smil på sine læber og havde undret sig over hvorfor han ikke havde set dem og alt det.
Han kiggede på hende mens han gik roligt vider end til de kom til en blok hvor han gik ind af døren og gik roligt op af nogen trapper før han kom til der hvor han boede og alt det, han låste roligt op og gik ind af døren "føl som om du er hjemme"sagde han roligt og kiggede på hende med et smil før han smed sine sko i gangen og gik vider ind i sin stue.
Han kiggede lidt rundt og smilte til hende, selvom det var en lejlighed så var den endeligt meget stor der var plads til mange ting og det var der også i hans lejlighed som en reol til film og cd'er og et 42 tommer fladskærm og sådan noget som han nu havde.
Tilbage til toppen Go down
Robina

Robina


Antal indlæg : 34
Tilmeldings dato : 10/08/12
Alder : 28
Bosted : hist og her, hvor du ikke skal vide

En lille godbid til mig - Brian  xxx Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 04:10

Robina nikkede forståeligt. "ja jeg vil da gerne med dig hjem Brian. Det vil da blive ret hyggeligt." sagde hun venligt, og frøs lidt fast da hendes øje blev nævnt. "mine øjne? Hvad snakker du dog om man kan da sagtens se mine øjne." sagde hun og skubbede håret lidt bedre sammen foran øjnene. Hun kunne jo sagtens se, men det skulle han ikke! Ikke endnu, han ville jo hade hende bare ved synet.
Robina fulgte roligt med ham op til hans lejlighed og smilede bredt til ham, da hun blev budt indenfor. "mange tak." sagde hun venligt, og tog så sine sko af. Dog var hun stadig høj, da hele hendes familie var det, desværre var hun ikke færdigvokset endnu hvor meget hun end hadede det.
"wow.. Godt du ikke har set min lejlighed..." mumlede hun da hun havde kigget fra side til side. Lige nu var hun glad for de ikke havde været i hendes, der var et lille toilet, et lille køkken, stuen og soveværelset var også små, samt en meget lille gang.
Tilbage til toppen Go down
Brian

Brian


Antal indlæg : 39
Tilmeldings dato : 12/07/12
Alder : 31
Bosted : I en lejlighed

En lille godbid til mig - Brian  xxx Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 04:45

Han kiggede på hende med et stille og roligt "ja dine øjne"sagde han roligt og satte sig ned i sin sofa og smilte roligt til hende, han undrede sig men det var jo op til hende om han skulle se dem eller ej og efter hans mening havde hun vist valgt ej og alt det.
Han kiggede på hende med et smil "Kommer du ikke hen og sætter dig søde"spurgte han roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede bare af, der var plads nok til dem begge da det var en 4 mands sofa som han havde og det var dejligt efter hans mening af.
Han kiggede på hende "Men hvad fik dig til at gå til det der dating sted der"spurgte han roligt og så på hende, men havde ingen af dem gået der hen havde de ikke mødt hinanden og det ville nok ha været træls og alt det.
Tilbage til toppen Go down
Robina

Robina


Antal indlæg : 34
Tilmeldings dato : 10/08/12
Alder : 28
Bosted : hist og her, hvor du ikke skal vide

En lille godbid til mig - Brian  xxx Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 05:03

Robina kiggede lidt over til siden, men smilede så venligt til ham. "mine øjne er anderledes end andres, og de fleste frygter dem, så derfor er de skjult bag pandehåret." forklarede hun og pegede på sit pandehår. Det ville måske forklare lidt om hvorfor hun havde gemt dem, og ikke var så tryg ved at vise dem.
Robina smilede varmt til ham med et lille nik, gik så elegant hen til Brian, og satte sig lige ved siden af ham, meget tæt indda. Roligt satte hun sig tilbage i sofaen. "så er jeg her." sagde hun med et smil på læben, og morede sig faktisk over at de sad sammen. Hun hyggede sig faktisk meget sammen med ham. Især fordi hun følte sig rolig og tryg i nærheden af ham, hvad der var sjældent. Hun afskyede de fleste mænd, og ville helst gerne ydmyge dem alle, men de tanker var helt væk med Brian.
Robina trak på skuldrene. "jeg kedede mig, Amour fortalte der var flest mennesker der i nærheden, og så tjekkede jeg det lidt ud. Det er lidt anderledes end mit hjemland, men ellers er det fint nok." sagde hun venligt til ham, og mærkede sine øjne ville ses snart, men det måtte vente til han ikke var der længere.
Tilbage til toppen Go down
Brian

Brian


Antal indlæg : 39
Tilmeldings dato : 12/07/12
Alder : 31
Bosted : I en lejlighed

En lille godbid til mig - Brian  xxx Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 05:18

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af og lagde en hånd på hendes ben og kørte den roligt frem og tilbage på hendes ben på en forførende måde men om det ville ha nogen virkning på hende viste han ikke rigtig, men ellers måtte hun jo bare sige til hvis det var at han skulle fjerne den igen hvis det var.
Han kiggede på hende "okay hmm det jo bare sådan du er altså det må folk jo finde sig i at dine øjne er anderledes"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede bare af.
Han havde ikke noget imod at folk var anderledes det gjorde dem da bare mere spænde og det hele, men der var så også noget der ikke kunne lide folk der var anderledes men de kunne smutte langt væk lige nu og her.
Han kiggede på hende "okay det var vist også derfor jeg var der men var vi ikke taget der hen havde vi ikke mødt hinanden"sagde han roligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Robina

Robina


Antal indlæg : 34
Tilmeldings dato : 10/08/12
Alder : 28
Bosted : hist og her, hvor du ikke skal vide

En lille godbid til mig - Brian  xxx Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 05:33

Robina blev meget overrasket over, at han bare tog det så roligt, og ikke blev en lille bitte smule nervøs over hvad der gemte sig bag pandehåret. Det overraskede hende en smule, og hun stolede lidt mere på ham. Et bredt smil kom på hendes læber, da hun mærkede hans hånd på hendes ben, og derfor rykkede hun sig helt tæt på ham, så deres ben lå helt oppe af hinanden.
"så du ville være fuldkommen ligeglad med mine øjne så sådan her ud?" spurgte hun imens hun skubbede pandehåret væk, så de helt sorte øjne, som lignede to uendelige huler kom frem. Hurtigt blev pandehåret dog lagt ned over de, igen, og rettet på. Nu vidste han dog hun var en temptaner. Men hun havde ikke brugt nogle af sine kræfter mod ham. Hun havde bare været sig selv.
Robina smilede bredt til ham. "nej det havde vi ikke, og det er jeg nu glad for vi alligevel har gjort. Selvom der nu ikke var flotte drenge der nede ud over dig. Jeg tror jeg får mareridt i nat." sagde hun og gøs.
Tilbage til toppen Go down
Brian

Brian


Antal indlæg : 39
Tilmeldings dato : 12/07/12
Alder : 31
Bosted : I en lejlighed

En lille godbid til mig - Brian  xxx Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 05:43

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil "dine øjne er pæne sorte som de nu skal være for din race"sagde han med et smil på sine læber og hørte at hun sagde hun ville få mareridt i nat "mareridt det kan vi da ikke ha"sagde han roligt og satte sig ned foran hende på knæ og smilte roligt før han førte sine hænder roligt og forførende op af hendes ben, og op under hendes nederdel og roligt fik fat i hendes trussers kant og hev dem roligt ned af hendes ben til det var helt af hende.
Han så på hende med et stille smil og tog så den ene hånd ud fra hende nederdel og lod den anden blive der hvor den gav sig til at nussede hendes mellem bene og håbede da på at hun ikke havde noget imod det men ellers måtte hun da sige til hvis hun ikke kunne og alt det.
Tilbage til toppen Go down
Robina

Robina


Antal indlæg : 34
Tilmeldings dato : 10/08/12
Alder : 28
Bosted : hist og her, hvor du ikke skal vide

En lille godbid til mig - Brian  xxx Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 05:54

Robina blev helt vildt lettet og overrasket over, at han ikke kåhavde noget imod hendes øjne. Det fik hende faktisk til at blive en smule bedre. "tak Brian. Hvilken race er du egentlig?" spurgte hun nysgerrigt, og skubbede pandehåret til side så det ene øje var fremme og til syne nu. Hun ville vildt gerne vide hvad Brian var for en race, da hun gerne ville lære ham helt at kende. Selv til de mindste små detaljer.
Robina satte sig bare til at betragte ham med et smil på læben, da han satte sig foran hende. "du har måske en kur for det?" spurgte hun, og kiggede på hans øjne, uden at stoppe ham i hvad han gjorde. Hun havde intet i mod det overhoved. Hvis han ville måtte han gerne.
Da han begyndte at nusse hende lænede hun sig tæt på hans ansigt, og lænede sig helt op af ham, så hun til sidst rørte hans læber, hvis han ville nusse, så skulle han være klar på kys.
Roligt lagde hun hænderne om i hans nakke og nussede ham der mens hun spredte sine ben lidt for ham.
Tilbage til toppen Go down
Brian

Brian


Antal indlæg : 39
Tilmeldings dato : 12/07/12
Alder : 31
Bosted : I en lejlighed

En lille godbid til mig - Brian  xxx Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 06:10

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende tilbage da han så at hun kyssede ham og alt det, han havde skam ikke noget imod kys og alt det halløj der det var jo en del af det her.
Han kiggede på hende med et smil og rejste sig op "jeg kommer om lidt"sagde han og gik ud på sit badeværelse og trak af sit tøj og kiggede roligt på sig selv, før han gik ind til hende igen og han var helt nøgen nu foran hende og sådan "kan du lide hvad du ser"spurgte han roligt og gik hen og satte sig ned ved siden af hende igen og gav sig roligt til at åbne hendes skjorte op knap efter knap og alt det.
Han kiggede på hende og efter noget tid var hendes skjorte helt åben og han roligt fik trukket den af hende og sådan "du ser dejlig ud og jeg er Warlock altså min race"sagde han med et smil på sine læber og kyssede hende roligt på halsen og op til hendes læber.


//der skal indsættes XXX i titlen hvis der skal være sex i et emne Smile//
Tilbage til toppen Go down
Robina

Robina


Antal indlæg : 34
Tilmeldings dato : 10/08/12
Alder : 28
Bosted : hist og her, hvor du ikke skal vide

En lille godbid til mig - Brian  xxx Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 06:38

Robina smilede lumsk. Dette her var gået lige efter planen. Perfekt nok, men hun ville nu ikke have noget imod hvis de mødtes noget mere end denne ene gang. Det ville faktisk blive ret så hyggeligt hvis Brian ville ses tit med hende. Robina trykker hans hoved lidt mere mod hans, og ville helst ikke stoppe kyssene igen. Hun kunne godt lide at kysse hans dejlige læber.
I starten kiggede hun lidt undrende på ham, da han bare gik sin vej, men hun smilede bare blidt tilbage til ham. Roligt lagde hun sit ene ben over det andet, imens hun satte sig til at vente på ham. Et lumsk smil kom på hendes læber, da hun så ham komme tilbage helt nøgen. Roligt slikkede hun sig om læberne som svar på hans spørgsmål. Selvfølgelig kunne hun lide hvad hun så, hvem ville dog ikke det? Robina strakte sig let mod ham, og lod ham åbne sin skjorte i det tempo han ville. Hun smilede lidt over det, og skubbede sig lidt ud for sofaen, så han kunne få skjorten af hende. "tak søde." sagde hun og legede lidt med hans hår. En walock. Sad hun seriøst med en walock lige nu! Det var sgu sindssygt. Hun satte sig så til at kysse ham glad igen, og satte sig så op på hans skød, hvor hun knappede sin nederdel op, tog den af og smed den ned på gulvet, og lænede sig så helt op af ham.
Tilbage til toppen Go down
Brian

Brian


Antal indlæg : 39
Tilmeldings dato : 12/07/12
Alder : 31
Bosted : I en lejlighed

En lille godbid til mig - Brian  xxx Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 06:56

Han kiggede roligt på hende med et smil på sine læber da hun kom op og sidde på hans skød og smilte bare til hende og kyssede hende igen og sådan.
Han så på hende og lagde en hånd ned mellem hendes ben og nussede hende der nede og det hele og håbede på at hun ville nyde det og sådan noget der og lod så roligt en finger glide op i hende og kørte den roligt frem og tilbage inde i hende og den slags der.
Han kiggede på hende med et smil "du er dejlig søde"sagde han roligt og slappede af mens han gjorde det han nu gjorde ved hende og nød deres kys og alt det der skete mellem dem og håbede på at de ville komme til at se mere til hinanden end denne her ene gang og alt det halløj der.
Tilbage til toppen Go down
Robina

Robina


Antal indlæg : 34
Tilmeldings dato : 10/08/12
Alder : 28
Bosted : hist og her, hvor du ikke skal vide

En lille godbid til mig - Brian  xxx Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 07:26

Robina smilede bredt, og satte sig helt op af ham, så det kun var hendes undertøj, som var imellem dem. Dog tog hun hun den af imens han kunne se det, og kylede det ned til resten af hendes tøj. Blidt fortsatte hun kysset igen, og lod sin tunge glide ud af munden, men ville først have tilladelse af ham inden hun gik videre med det.
Robina faldt helt hen af den dejlige følelse Brian gav hende helt vildt vidunderlig gådehud.
"duner ligeså dejlig skat." sagde hun glad, og skubbede sig tættere på ham, og kunne ikke lade vær med at nyde dette vidunderlige lige nu. Hun ville bare ønske dette ville fortsatte til uendelighedder.
Robina håbede de kunne ses igen efter dette her virkelig meget endda.
Tilbage til toppen Go down
Brian

Brian


Antal indlæg : 39
Tilmeldings dato : 12/07/12
Alder : 31
Bosted : I en lejlighed

En lille godbid til mig - Brian  xxx Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 07:42

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende roligt igen og lod en af sine hænder komme om bag på hendes ryg og lukkede op for hendes bh og tog den roligt af hende og smed den ved resten af hendes tøj. Roligt fik han hende ned og ligge på sofaen og smilte roligt til hende da hans sofa var blød og dejlig og ligge på, det der var mellem dem nu var ingen ting de begge var nøgne og det hele. Han kiggede på hende med et smil og kyssede hende ned af halsen over hendes bryster ned af maven og kom ned mellem hendes ben hvor han roligt gav sig til at slikke hendes underliv og håbede på at hun ville nyde det lige så meget som han gjorde lige nu og her.
Han gjorde sit bedste for at hun skulle nyde det og han nød det skam også selv men nu var det hende der skulle nyde det mest efter hans mening og sådan.
Tilbage til toppen Go down
Robina

Robina


Antal indlæg : 34
Tilmeldings dato : 10/08/12
Alder : 28
Bosted : hist og her, hvor du ikke skal vide

En lille godbid til mig - Brian  xxx Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 08:45

Robina nød virkelig meget at kysse Brian. Et bredt smil kom så på hendes læber da Brian tog hendes bh af. Det var nu ret så hyggeligt, at han selv gjorde det. Brian var noget unikt og helt igennem fantastisk.
Robina lod sig roligt ligge ned på sofaen, og nød virkelig meget hvor blød sofaen var. Okay nok ville hun hellere ligge i sin egen bløde seng, men det var bedre end det hun havde ligget på før i tiden.
Robina strakte sin krop for Brian hver gang hendes krop var blevet berørt af hans vidunderlige læber. Hun ville bare gerne have ønsket hun havde mødt ham før.

//kan vi plz lave et Black out??//
Tilbage til toppen Go down
Brian

Brian


Antal indlæg : 39
Tilmeldings dato : 12/07/12
Alder : 31
Bosted : I en lejlighed

En lille godbid til mig - Brian  xxx Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeTors 16 Aug 2012, 05:30

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber mens han lå der og kyssede ned af hendes krop og var endt nede mellem hendes ben, hvor han roligt spredte hendes kønne ben og lagde sig i mellem dem og roligt lod han sin tunge slikke op og ned af hendes underliv i håb om at hun ville kunne lide det.
Han kiggede på hende med et smil og forsatte det han var i gang med nede mellem hendes ben, men efter noget tid satte han sig let op og kiggede på hende "var det noget du kunne lide søde"spurgte han roligt og smilte til hende og gav sig roligt til at nusse hendes underliv med en hånd og ventede bare på at hun ville sige noget til ham.
Han kunne godt lide hende og håbede på at de ville mødes mange gange efter denne her, de lod jo til at komme godt ud af det med hinanden og det var jo en god ting og alt det.
Tilbage til toppen Go down
Robina

Robina


Antal indlæg : 34
Tilmeldings dato : 10/08/12
Alder : 28
Bosted : hist og her, hvor du ikke skal vide

En lille godbid til mig - Brian  xxx Empty
IndlægEmne: Sv: En lille godbid til mig - Brian xxx   En lille godbid til mig - Brian  xxx Icon_minitimeTors 16 Aug 2012, 05:49

Robina lukkede roligt sine sorte øjne i med et tilfreds smil på læberne. Hun strakte sig roligt for ham, og skubbede sig op mod hans læber, når huden blev rørt. Dette var bare for vidunderligt, og han gav hende så mange gode gys gemmen kroppen at det var løgn.
Robina var dog lidt utilfreds med, at han sådan bare stoppede med det, da han vil stille hende sådan et latterligt spørgsmål. Selvfølgelig kunne hun da det! Hvad havde han dog regnet med? "hvad tror du selv skat? Selvfølgelig kunne jeg det." sagde hun med et bredt smil, og måtte nok vise det lidt bedre med smilet, da han jo ikke kunne se hendes øjne. Hun havde aldrig sådan før prøvet, at en ikke havde noget imod hendes øjne, så dette føltes også virkelig anderledes.
Robina satte sig lidt op imens hun havde et smil, og nød det meget. "må man få et kys?" spurgte hun meget tæt på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
 
En lille godbid til mig - Brian xxx
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Lille ekstrajob - Hayate
» Arbejde for far - Brian
» Brian Trasio
» en dag på Biblioteket (Brian)
» Shit mand! - Brian

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: Dating sted-
Gå til: