Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Lille ekstrajob - Hayate  I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  I_vote_rcap 
Amour
Lille ekstrajob - Hayate  I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  I_vote_rcap 
Hikana
Lille ekstrajob - Hayate  I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  I_vote_rcap 
Tasja
Lille ekstrajob - Hayate  I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  I_vote_rcap 
Brian
Lille ekstrajob - Hayate  I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  I_vote_rcap 
Robina
Lille ekstrajob - Hayate  I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  I_vote_rcap 
Chryse
Lille ekstrajob - Hayate  I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  I_vote_rcap 
Jem
Lille ekstrajob - Hayate  I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Lille ekstrajob - Hayate  I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  I_vote_rcap 
Jyi
Lille ekstrajob - Hayate  I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Lille ekstrajob - Hayate

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  Empty
IndlægEmne: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 00:16

S: caféen
T: eftermiddag
O: kunder og arbejdere
V: solrigt

Amour rendte rundt i en lille servitriceuniform, som var sort, og et Hvidt forklæde om sig, samt en lille fin hvid hat på oven på rottehalerne. Denne gang var hun dog nødt til at bære sko, så det var sorte ballerinaer.
Hun vidste allerede nu, at hvis hun kom hjem sådan, så havde hun en lille sexed uniform på, som hun lige kunne udnytte lidt imod ham. Hun ville nu egentlig gerne have han kom snart, da hun havde fri snart, og så kunne de sidde sammen og hygge lidt, så kunne hun forføre ham en lille smule, og vise folk hvordan de to var sammen.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 00:21

hayate kom ind sammen med en kolega, de skulle have noget at spise på cafeen. hayate satte sig ved et bord, og hans kolega kaldte på amour for at bestille. hayate viftede lidt med halen mens ham og hans kolega grinede. over læge vitser
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 00:37

Amour trissede blidt rundt, og afleverede så deres drikkevarer og små kager som folk ville have. "versgo søde, husk servietten." sagde hun venligt, og nussede det lille barn blidt på kinden.
"ja." sagde hun og løb så over til bordet uden at se hvem det var. "hvad skulle det være?" spurgte hun og var klar til at skrive med et smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 00:44

et glad virona øl til mig og et glad rødvin til kurama der" sagde hayates kolega. "Du prøver stadig at charme dig ind på folk" sagde hayate til kelegaen. efter lidt tid grinede de begge. hayate så at en mand ville stjæle fra kassen og tog en rose frem og smed den mod kassen så den ramte lige ved mandens hånd
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 01:16

Amour smilede stort, og skrev det så ned på papiret, og kiggede så op på Hayate, måned et bredt smil på læberne. "måske skulle jeg også give dig en overraskelse så." sagde hun glad, og var glad for han så hende i sin nye uniform.
"men søde skat du skal da ikke drikke. Det skal først ske når vi er i min seng." sagde hun drillende, og puffede blidt til ham med hoften. "hva passer du godt på min mand?" spurgte hun venligt til hans ven.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 01:20

hvorfor må hayate ikke drikke?" sagde han ven. "Fordi jeg..øhm..." sagde hayate og klappede amour i røven. hun kunne lige vove at sige det. for han havde endnu ikke fortalt sin ven hvorfor han aldrig drak alkohol
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 01:26

Amour skulle lige til at åbne munden for at sige det, men tog sig så til røven, da hun blev klasket. Et lille drilsk smil kom så på hendes læber. "fordi jeg bliver så skide tændt af at min mand drikker alkohol." løj hun, og lod sin tøv drille sig lidt op af ham for sjov. Hun var bare vildt legesyg i dag.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 01:31

så giv ham da noget" sagde hans ven. hayate blev lidt nervøs, for han vidste hvad der skete bare efter et glas, og han vidste at amour sagtens kunne inde på at give ham det. han så lidt irreteret på sin ven. *bare hun ikke giver mig det,* tænkte han
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 01:44

Amour lænede sig lidt op til Hayate, og slukkede hans kind blidt. "nej det er kun vores lille hemmelighed ikke? Du er den eneste der må se det ske." sagde hun med et smil, og man kunne se på hendes blik, at han ville få en del i aften. "Hayate er den endte der må se hvor liderlig jeg bliver når han har drukket." sagde hun drillende, og gik så, men kom så tilbage med deres ting.
"her så har i jeres ting." sagde hun, og følte sig lidt genert over at stå med sådan en kort kjole på.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 01:51

hayate løftede op i den bag fra for lige at tjekke at hun nu havde undertøj på under den. "Ej vis nu hvad der sker når hayate drikker alkohold2 sagde hans ven. "Shut up" sagde hayate til sin ven. han var lidt træt af ham
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 02:01

Amour lavede lille strutrøv til ham, da han kiggede under kjolen. "det er ikke tilladt ikke at arbejde uden trusser på. Desuden har jeg oplevet dig en gang foran min far uden trusser." sagde hun med et lille fnis, og rystede så på hoved af hans ven. "forestil dig en kat med en garnnøgle, så har du min skat." sagde hun glad, og nussede hans kind blidt.
"Amour hvis du arbejder mere for du stress, og det går ikke for en kvinde i din tilstand." sagde egeren og kiggede alvorligt på hende. Amour fnøs og nikkede så. "en kvinde i min tilstand. Barnet er jo kun to uger gammelt." sagde hun opgivende.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 02:09

jeg hjælper dig her skat" sagde hayate og greb et forklæde og tog det på. han tog amour med ud bag ved. "Din chef har ret, selvom vores barn kun er et par uger, så skal du altså passe på okay lov mig det, og så lover jeg dig at jeg drikker en flaske rødvin i aften" sagde hayate og kyssede hende
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 02:19

Amour kiggede overrasket på ham, da han sådan bare tog forklædet på. "nej du skal ikke arbejde mere, du er allerede læge....! Jeg har jo kun to små Jobs, mens dit er fuldigtigt." sagde hun lettere forskrækket, og ville tage forklædet af ham igen. "Hej jeg får da en del motion, det er sundt for barnet." sagde hun med et skuldertræk, og kyssede ham så på munden.
"skat dette er bare et lille bijob. Jeg kan bare sige jeg tager fri resten af sagen, så er det i orden." forklarede hun ham.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 02:23

søde at jeg er læge, betyder ikke at jeg ikke kan hjælpe dig, jeg vil bare gerne være hos dig, jeg ser dig jo ikke når jeg er på arbejde, så går jeg en hel dag og savner dig, og så når jeg kommer hjem, så er du på arbejde, vi når ikke en gang at se hinanden om morgen" sagde hayate lidt såret
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 02:59

Amour kiggede flovt ned i jorden, og bed sig lidt i læberne over det han sagde. Han havde jo ret i det han sagde. Hvor skammede hun sig bare meget over hvor ond hun havde været!
Amour begyndte så at græde med hænderne foran øjnene. "undskyld... Jeg er bare bange for at barnet ikke kommer ud i en tryg verden hvor hvor den kan få hvad den vil. Jeg er bare nervøs." græd hun trist, og man kunne se, at hun havde det dårligt med de ikke så hinanden.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 03:03

skat. jeg aftaler med min chef at jeg kun arbejder på hospitalet når der er brug for mig, så kan de kontakte mig, ellers vil jeg arbejde her sammen med dig" sagde hayate og tog hende ind i sine arme og satte sig på knæ og kyssede hendes mave.
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 03:24

Amour smilede svagt til ham, og snøftede så lidt videre imens hun tørrede øjnene. "men at arbejde som læge er da meget bedre end at arbejde her... Desuden så vil alle pigerne bare flirte med dig." hun prøvede så at styrer sin gråd lidt, men havde lige ramt det værste punkt, så hun græd endnu mere.
Amour begravede så sit hoved i hans hår, og kyssede ham der.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 03:28

men jeg har kun øje for en søde skat, og det er dig" sagde han. han rejste sig op og tog hende ind i sine arme og trøstede hende. "Der vil aldrig være nogen anden i mit liv. kun dig min elskede, kun dig og den lille" sagde hayate og slikkede hendes hals
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 03:32

Amour smilede glad for det han sagde, og knugede sig ind til ham imens hans bluse blev kryllet meget i hendes rystende hænder, da hun stadig prøvede at få gråden helt væk. Roligt duftede hun til hans duft, og slappede meget hurtigt af med et smil på læben.
"Men dit ægejob er jo meget bedre end dette her..." hviskede hun, og strakte sin hals for ham.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 03:48

søde jeg har ferie dage til gode, og jeg kan jo bruge min fridage her sammen med dig, hvad syntes du om den ide min skat" sagde hayate og smilede. han ville bare være nær hende, hun var hans et og alt. hun var hans gravide hustru
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 03:54

Amour kiggede op på ham med røde øje, og kinder, som havde grædt. Det kunne man tydeligt se på hende. "Men dine feriedage... du skal jo... holde ferie..." sagde hun overrasket over, at han ville bruge dem på hende.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 03:58

heller bruge dem på dig, end at gå og kede mig skat, du er alt der betyder noget for mig" sagde han blidt. han hørte en kalde på betjening. han tog en blok og kyssede amour, og gik så ud til kunderne. han gik hen og tog imod bestillingerne
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 04:16

Amour smilede varmt til ham, og kiggede virkelig forelsket på ham, og kunne ikke helt fatte hvordan hun kunne være så heldig at have fået ham som sin kæreste. Hun var bare så lykkelig lige nu. "Jeg elsker dig." sagde hun inden han gik ud til kunderne. Chefen kom så, og fik sat hende ned med en jordbærkage og varm kakao. "slap af nu." sagde han bestemt og gik. Amour satte sig så bare til at betragte sin kæreste.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 04:19

hayate tog 4 pigers bestilling og alle pigerne ville røre hans hale. han gøs da de rørte hans hale. han tog hurtigt deres bestilling og for ud for at hente det. hans hale pjuskede op, for han kunne ikke lide at andre piger end amour rørte hans hale
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 04:21

Amour trak på den ene mundvig, da hun jo havde ret. Pigerne ville jo gerne have Hayate, så hvorfor var han stadig sammen med hende? Hendes blik blev så rettet ned mod kagen, som hun mere sad og ødelagde end hun spiste af den. Hun blev nu meget trist over, at Hayate var pigernes Gud, det generede hende lidt, da hun var bange for at miste ham.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Lille ekstrajob - Hayate  Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lille ekstrajob - Hayate
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» En lille godbid til mig - Brian xxx
» mor til søn snak - hayate - Jyi
» Jeg er gravid -Hayate
» Hayate Yoko Kurama
» Rygning på biblioteket - hayate

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: Cafe-
Gå til: