Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  - Page 3 I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  - Page 3 I_vote_rcap 
Amour
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  - Page 3 I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  - Page 3 I_vote_rcap 
Hikana
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  - Page 3 I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  - Page 3 I_vote_rcap 
Tasja
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  - Page 3 I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  - Page 3 I_vote_rcap 
Brian
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  - Page 3 I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  - Page 3 I_vote_rcap 
Robina
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  - Page 3 I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  - Page 3 I_vote_rcap 
Chryse
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  - Page 3 I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  - Page 3 I_vote_rcap 
Jem
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  - Page 3 I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  - Page 3 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  - Page 3 I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  - Page 3 I_vote_rcap 
Jyi
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 I_vote_lcapLille ekstrajob - Hayate  - Page 3 I_voting_barLille ekstrajob - Hayate  - Page 3 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Lille ekstrajob - Hayate

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 09:27

Amour kyssede ham blidt i håret. Okay hun ville få blå mærker på benene nu. "nej søde ketlersken dit grin og smil." sagde hun glad, og kyssede ham i håret.
Hurtigt gik hun over efter kunnerne og vendte skiltet om. "efter dem lukker vi stedet," sagde hun venligt til ham, og smilede venligt til dem.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 09:43

hayate tog kundens bestilling og gik over og lavede kundens drinks. han kunne se de blå mærker han havde givet amour. det smertede ham. men han gav kunden sin drinks og mad og gik så hen og ryddet op
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 18 Jul 2012, 16:24

Amour smile venligt til kunderne, og følte sig egentlig meget udkørt lige nu over dagen i dag. Tideligt i morges var hun over ved sin far, og arbejdede som en sindssyg der, og nu over til dette arbejde, hvor det var på vej mod aftensmaden. Hun var ret udkørt lige nu, hvad man også kunne se på hende imens hun vaskede vinduerne.
Små søde smil blev dog sendt til Hayate, og luftkys
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeFre 20 Jul 2012, 07:12

hayate gik hen til amour og tog om hende. "Jeg kan mærke du er træt min elskede, sæt dig og hvil dig, så klare jeg dette"sagde han blidt. han kyssede hendes kind, og skrev en regning til kunden. han gik hen til kunden og gav ham regningen
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeLør 28 Jul 2012, 23:44

Amour smilede lidt under det hele imens hun stod og gjorde rent. Forsigtigt og meget træt lænede hun sig op af sin elskede med et smil. "det nytter ikke noget at du gør det hele skat, jeg går bare lidt tideligere i seng i aften og så er det det." sagde hun blidt, og gjorde noget af det sidste færdigret imens kunderne betalte.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeSøn 29 Jul 2012, 03:19

hayate så på hende og var bekymret. *jeg må heller tale med hendes far om dette* tænkte han og kløede sig bag det ene øre. han tog om hende. "Skat du gør mig bekymret, når du er så træt" sagde hayate blidt. han var meget bekymret for hende
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 01 Aug 2012, 06:08

Amour smilede virkelig træt til Hayate, og puttede sig så lidt tættere op af ham. "undskyld skat, men jeg er vandt til at arbejde meget efter mor blev bortvist. Det er bare svært at stoppe selv med babyen." forklarede hun ham blidt, og tog dog alligevel stolen ned og satte sig til at slappe af.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeSøn 05 Aug 2012, 20:48

ved jeg min elskede, men du skal være forsigtig" sagde hayate blidt. han hentede noget mad og gav amour det. "spis nu lidt min skat" sagde han og smilede lidt. han kyssede hendes pande og låste døren. for at sikre sig at der ikke kom nogen, nu da der var lukket
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 08 Aug 2012, 05:37

Amour kunne ikke fatte, at han var hendes. Folk var jo vildt bange for Yoko, men det var joen totalt sød person, Yoko og Hayate var vildt søde... Der var intet at være bange for overhoved. "det skal jeg nok... Det lover jeg." lovede hun med en blid stemme og smilet passede til stemmen.
"mums mad!" grinede hun blidt, og lukkede øjnene i ved pandekysset, og ville helst ikke have det stoppede. "hva? Vil en lækker mand som dig komme og holde mig med selskab?" spurgte hun drillende, og havde betragtet Hayates røv under hele turen hen til døren, men kiggede ham nu i øjnenene.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 08 Aug 2012, 10:19

se nu at spise min elskede, jegmå lave menuen til imorgen" sagde han og gned kort sin nakke. han havde hold i nakken. hans hale hang ved hans ene ben, hvilket betød at han havde ret voldsomme smerter. men han sagde det ikke, han ville ikke bekymre hende
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeOns 08 Aug 2012, 22:41

Amour smilede varmt til Hayate med et lille grin. "skat slap nu lige lidt selv af okay? Ellers må jeg tvinge dig her over." sagde hun blidt til ham, hvorefter hun tog en lille bid af maden, og fandt ud af hvor sulten hun faktisk var.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 05:04

han smilede. *yoko bliv inde, du skal ikke sladre om mine smerter* tænkte han og satte sig til at finde på den kommende dags menu. men det var svært nr hans nakke gjorde så ondy. han så på amour og skjulte smerterne
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 05:56

Amour kiggede på ham i lidt tid og himlede så med øjnene. "skat kom her over nu, du har jo ondt for Søren." sagde hun med et hævet øjenbryn. Når man var kærester, gift, skulle have et barn, og boede sammen så så man jo alt ved hinanden. "lad mig lige ordne det der." sagde hun og strakte armene frem imod ham.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 07:21

han lagde blokken og gik hen til hende. han holdt en hånd mod sin ømme nakke. han satte sig ved hende. han havde døjet med nakken længe. på arbejdet stod han med nakken på en meget dårlig måde hele dagen, så det var klart han havde så stort et hold i nakken
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 08:10

Amour smilede roligt, og stillede sig bag ham, hvor hun blidt begyndte at kysse hans nakke blidt inden hun satte sig til at massere hans nakke blidt. "skal jeg gøre dette her hver aften?" spurgte hun blidt, og vidste, at hvis hun havde den varme creme så ville det blive bedre.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 08:16

det vil være rart min elskede, meget rart" sagde han. hans muskler i nakken var trætte om ømme, det kunne mærkes, at han havde døjet med det længe. siden den dag hvor han skulle lave en stor opration på et barn, den opration havde taget seks timer
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 08:24

Amour smilede varmt til ham, hvorefter han kyssede hans øre blidt et par gange. Blidt kasserede hun lidt hårdere, da han seriøst havde nogle spændinger. "det skader heller ikke at du bliver forkælet lidt hver dag. Men når vi kommer hjem skal du have varmecremen på." mumlede hun og kasserede videre.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 08:31

måske burde jeg tage det med ro, med så store oprationer, har haft ondt siden den aften jeg skulle operere et barn i seks timer, men ville ikke bekymre dig, så derfor sagde jeg det ikke min elskede, jeg hader at bekymre dig" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 22:24

Amour smilede forelsket til ham, og kyssede hans knd så blidt igen. "skat hvis der er noget, som trykker dig eller gør ondt, så vil jeg hellere have du siger det til mig, end slet ikke at sige det til mig. Vi er et par nu, og det vil sige vi hjælper hinanden uanset hvad. Så du bliver nødt til at fortælle mig sådan noget." sagde hun venligt, og kyssede hendes elskede blidt igen uden at stoppe massagen.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 04:16

jeg skulle operere et lille barn, med et stoppede barnets hjerte, og jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre, så jeg måtte kontakte overlægen" sagde han og så på hende. det havde slået ham ud, selvom han enlig havde skjult det ret godtr
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 06:53

Amour kiggede forskrækket på ham, da hun hørte de ord han sagde til hende. "årh stakkels jer!" udbrød hun, og krammede så Hayate ind til sit bryst imens hun kyssede hans hår blidt. "skat du er en dygtig læge..." hviskede hun og kyssede ham igen.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 06:58

han så på hende. "Jeg blev bange søde, bange for at jeg en dag skulle stå med vores barn på den måde" sagde han og så ned. det var nemlig hans værste frygt. han sænkede sine øre og lagde hoved ind mod hende. "Det var kun fordi jeg gav lidt af min livs energi til barnet, at vi kunne redde ham" sagde hayate. det var nemlig den dag hvor han kom udmattet hjem fra arbejde, og hvor han sov i 7 dage i træk
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 07:25

Amour kiggede roligt på Hayate med et venligt blik, og støj blidt hans hår væk fra hoved imens. "skat... Man får ikke lov til at være læge for sine egne familiemedlemmer, og jeg ved allerede nu der ikke sker vores barn nået. Vi skal nok passe på barnet, og der er ikke nogle af os der fejler psykiske eller fysiske ting, så det skal nok gå." sagde hun blidt, og krammede ham ind til sig, og kyssede ham så flere gange.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 07:42

jeg døjer da med den dumme Yoko" sagde han. med et fik han et piske slag med sin egen hale. han gned sin arm og så forvirret på halen. "Hvad skete der lige der" sagde han forvirret og så på amour. han var glad for ikke at skulle være læge for sin egen familie
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 08:12

Amour knugede ham blidt ind til sig, og smilede så ved hans forvirrede spørgsmål. Blidt kyssede hun hans næse blidt med et smil. "Yoko blev bare sur over du kaldte ham dum. Desuden er han ikke dum eller besværlig. Han er god nok Hayate, han beskytter os bare." sagde hun blidt, og krammede ham så ind til sig igen.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lille ekstrajob - Hayate    Lille ekstrajob - Hayate  - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lille ekstrajob - Hayate
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» En lille godbid til mig - Brian xxx
» mor til søn snak - hayate - Jyi
» Jeg er gravid -Hayate
» Hayate Yoko Kurama
» Rygning på biblioteket - hayate

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: Cafe-
Gå til: