Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 6 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 6 I_vote_rcap 
Amour
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 6 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 6 I_vote_rcap 
Hikana
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 6 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 6 I_vote_rcap 
Tasja
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 6 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 6 I_vote_rcap 
Brian
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 6 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 6 I_vote_rcap 
Robina
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 6 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 6 I_vote_rcap 
Chryse
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 6 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 6 I_vote_rcap 
Jem
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 6 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 6 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 6 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 6 I_vote_rcap 
Jyi
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 6 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 6 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Mødet- amour - privat (xxx)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 08:17

Amour viste sit udfordrende blik, og slikkede ham lidt på kinden på en legende måde. Amour grinede så over hans lille rim. "du er min katteskat." sagde hun glad, og nussede sin næse op mod hans. Et kæmpe gab kom så fra hende. "skal vi gå i seng?" spurgte hun træt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 08:25

det tror jeg vil være en god ide søde, vi er begge to trætte" sagde han og gabte. han sænkede træt sine øre, og rystedepå hoved for at holde sig vågen, men han var virkelig træt. han så træt på hendeog smilede
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 22:20

Amour gabte lidt med ham, da sådan noget altid smittede helt vildt meget. "så tager jeg altså lige noget nattøj på. Vil du have en skjorte?" tilbød hun imens hun rejste sig op for at gå mod sit klædeskab. "jeg har fået købt nogle skjorter til hvis du skulle overnatte her." forklarede hun med et varmt smil.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 04:27

jo tak min elskede" sagde han og strakte sig. han så på hende, og ville gerne se hende skifte tøj. han logrede imens, han så på hende. hans egen skjorte kløede, for den var aldrig blevet vasket. den havde han altid gået i
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 06:59

Amour grinede svagt, da hun så hans hale logre på den måde. Hvor var han altså kær. Afslappet gik hun over til sit skab, tog en stor hvid skjorte frem, som hun kastede hen til Hayate, så hans hoved blev gemt væk. "godnat skat." grinede hun lidt, og syntes nu det var ret så morsomt.
Bagefter, dog stadig grinende, tog hun en hvid silkenatkjole ud, som var kort og havde blonder på. Skabet blev så lukket i, og Amour tog først sine strømpebukser af, så knappede hun kjolen op, og lod den falde til gulvet, så hun stod i en lille kort skjorte, hvor man kunne se hendes røde blondetrusser, som ikke var så store. Kort efter åbnede hun afslappet skjorten op, så bhen, der passede til trusserne kom til syne. Kort efter var den også blevet smidt på gulvet, så man kunne se hendes slanke mave, og de nøgne bryster. Dog skyndte hun sig at tage silkekjolen på, men den var dog lidt nedringet.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 07:07

han tog sin egen trøje af. hele hans overkrop var rød af kras mærker. han så på hende og slikkede sin mund. han logrede meget, men heller ikke for meget. da der ikke skulle gå knude i hans hale igen.
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 07:35

Amour fik dog lidt røde kinder over, at have taget tøjet af foran ham bare sådan lige her og nu. Hun skulle stadig lige vænne sig til det, men prøvede nu at tage sig sammen lige nu.
Hun smilede så lidt genert til Hayate, og gik så over til sengen, og satte sig ved siden af Hayate, hvor hun satte sig til at lege lidt genert med håret.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 07:40

han kradsede sin krop. hele hans overkrop var rød. men hn kløede meget. det havde han gjort siden han havde haft sin trøje på. hvad han ikke vidste var at trøjen var fyldt med lopper. han begyndte at klø sig bag ørene og halen
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 08:20

Amour kiggede undrende på ham, men grinede så blidt. Roligt tog hun hans skjorte, og kastede den ned i en skat, så den kunne blive vasket. "og så går vi to ud til badet og får dig vasket ren igen. Skat du skal altså bare komme her hjem hver dag, jeg har allerede købt tøj til dig, så du ikke skal gå i det samme hver eneste dag." sagde hun blidt, og gik ud til badet med en lille vrikkede numse.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeSøn 12 Aug 2012, 08:12

han gik med hende, men blev ved med at kradse sin overkrop. ´"Hvad var der lige i min trøje, det føles somom jeg er blevet bidt af flere tusind lommer eller mug" sagde han. jo mere han krassede sig fik han sig selv til at bløde
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeTirs 14 Aug 2012, 00:47

Amoukiggede alvorligt på ham, og tog så fat i hans hænder så han ikke kradsede hul i sig selv mere. "hold op med at ødelægge din krop skat." sagde hun bestemt, og satte ham ned i det varme vand. "Lavande havde det samme på et tidspunkt. Det kaldes lopper." forklarede hun hvor hun så tog sin natkjole af så den ikke blev beskidt. Så nu stod hun kun i trusser, men det bar ikke noget hun sådan lige tog sig af nu og her.
Hun tog så loppeshampooen og begyndte at vaske Hayate's hår med lidt massage i, og vaske overkrop, øre samt hale. Lopperne skulle væk!
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeTirs 14 Aug 2012, 06:06

lopper, men det får jo kun dyr" sagde hayate og ville bide sin hale. han så på amour. hvordan kunne han dog få lopper. han var jo ikke noget dyr, så hvorfor pokker havde han så loppe. han ville gerne klø sine øre og sin hale
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeTirs 14 Aug 2012, 06:12

Amour smilede venligt til ham, selvom hun stod næsten helt nøgen, så havde hun ikke noget imod at stille sig foran Hayate for at vaske hans hår. "det er fordi du har øre og hale, og må jeg spørge hvornår du sidst har vasket den bluse?" spurgte hun venligt for at få ham til at tænke lidt, at hvis han havde boet i en grotte, og havde haft det samme tøj på konstant, så ville der nok være lopper i den.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeTirs 14 Aug 2012, 06:17

vasket? den plejer at ryge i floden når jeg vasker mig i vandfaldet" sagde hayate. var der virkelig lopper i hans trøje og i hans bukser. "Jeg må heller få noget nyt tøj, men det er så mega dyrt, må heller vente til jeg har råd til det" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeTirs 14 Aug 2012, 08:01

Amour smilede blidt til ham med et lille grin. "ja men der er ikke kommet sæbe på den, så det gælder ikke på nogle måder. Desuden skal du også slappe af med at det tøj halløj. Far har allerede købt en hel garderobe til dig, som er på mit værelse, så det skal du ikke tænke over." sagde hun blidt, og kyssede ham på munden. "luk øjnene i." sagde hun og tændte for bruseren til vandet.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeOns 15 Aug 2012, 05:44

han så på hende og lukkede sine øjne i. *må finde et andet sted end den gamle grotte, man bliver syg der* tænkte hayate. han lukkede også munden. han ville så gerne klø sig, men vidste han ikke måtte
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeTors 16 Aug 2012, 01:20

Amour skyllede så shampooen ud af Hayates hår, og ned af kroppen, så lopperne blev skyllet af. Bagefter fik hun ham til at stå op, og skyllede hans krop så. "træd ud af badekaret." sagde hun blidt, og hev proppen ud af vandet, hvor lopperne forsvandt væk.
Amour tog bagefter et tørklæde og gnuppede så hans krop tør, og gav ham så en kølig creme på, som ville stoppe kløen. "hvad med du bor her hos mig?" spurgte hun blidt imens hun smurte ham ind.
"klør det stadigvæk?" spurgte hun venligt,mig kyssede ham så blidt på munden.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeTors 16 Aug 2012, 05:50

må jeg det søde" sagde han og gøs da cremen var kold. "Nej søde skat, det klør ikke mere, men cremen dufter sjovt" sagde hayate. han rystede håret, for at stoppe det med at dryppe ned på hans ryg.
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeTors 16 Aug 2012, 23:58

Amour smilede varmt til Hayate og nikkede. "ja jeg ville elske at have dig boende her hos mig." sagde hun glad, og stillede sin varme krop op mod hans krop, så han kunne få varmen lidt igen. "er dette bedre?" spurgte hun venligt, og lagde armene om hans nakke inden hun kyssede hans mund blidt.
"hvad mener du med sjovt?" spurgte hun undrende.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeFre 17 Aug 2012, 05:30

den dufter ikke sød som du gør søde" sagde han. for han elskede amours søde dejlige duft. han tog om hende og kyssede hendes hals. "Du har en dejlig sød duft" sagde han frækt. han slikkede hendes hals, og lagde en hånd på hendes røv
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeFre 17 Aug 2012, 07:09

Amour kiggede lidt overrasket på ham, da han sagde de søde ord. Det var utroligt sødt af ham. "den virker godt mod lopper... Men jeg kan nu godt smører dig ind i min creme. Hele din krop." sagde hun med et lidt lumsk blik, så han kunne se hvor drillesyg hun var blevet.
Hun fik dog et glad smil på læberne, da hun stod hud mod hud med ham nu,mig skubbede sin røv blidt mod hans hånd, da hun bare elskede den følelse. "så må du hellere ligge rigtig godt tæt op ad mig i aften, så duften kommer på dig." sagde hun med en strukket hals, da han slikkede hendes hals. Hendes ben rystede dog en del af nydelse.
Kort efter nappede hun ham blidt i øret, og puttede sig så ind til ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 04:47

han rødmede og tog fat i hendes røv. "Du tænder mig på den måde søde" sagde han og slikkede hendes hals. han elskede hende af hele sit hjerte. han smilede lykkeligt og kørte en hånd mellem hendes ben
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 05:39

Amour smilede bredt til ham, og fyrede sig bare stort over det. "det var nu også den reaktion jeg havde håbet jeg ville få." sagde hun glad, og strakte sin hals lidt mere for ham.
Amour spredte sine ben lidt for ham, og tryggede sig ind til ham imens hun nussede ham under navlen.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 06:36

måske skulle vi førtsætte inde i sengen søde" sagde han frækt og kækt. "Styr dig hayate, lad hende nu forføre dig" Lød en stemme, det var yokos stemme. hvorfor blandede yoko sig nu, det havde intet med ham at gøre jo
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 6 Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 07:00

Amour smilede lidt over Hayate. Hun kunne virkelig godt lide at de kunne gøre dette her. Hun fnes så lidt, og stillede ham op af væggen. "vi kan gå ind i sengen når jeg har moret mig lidt." sagde hun, og nussede så roligt hans underliv.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
 
Mødet- amour - privat (xxx)
Tilbage til toppen 
Side 6 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» mødet efter mange år - Jyi - privat
» Slave Yoko - Amour - privat
» En chokerende nyhed - amour - privat
» Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)
» Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: By parken-
Gå til: