Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 2 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 2 I_vote_rcap 
Amour
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 2 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 2 I_vote_rcap 
Hikana
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 2 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 2 I_vote_rcap 
Tasja
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 2 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 2 I_vote_rcap 
Brian
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 2 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 2 I_vote_rcap 
Robina
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 2 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 2 I_vote_rcap 
Chryse
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 2 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 2 I_vote_rcap 
Jem
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 2 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 2 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 2 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 2 I_vote_rcap 
Jyi
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 2 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 2 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Mødet- amour - privat (xxx)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 04:51

Amour kunne ikke undgå at hvine stort inde i hendes hoved, da hun kyssede ham. Ihærdigt kæmpede hun med ikke at rødme, men hun fik meget svagt røde kinder. Hujendes øjne var lukket blidt i, da hendes hals blev kysset, og det vidunderlige kys hun fik bagefter.
Da kysser så stoppede, og de kiggede hinanden i øjenene var hendes hoved helt rødt. "har nogle fortalt dig hvor meget smukke øjne du har sig?" spurgte hun venligt, og kyssede så blidt hans læber, men kun meget kort. "der er da en, som gerne vil have dig som mand." sagde hun glad til ham, med et virkelig forelsket udtryk.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 04:57

den som får dig som kone, vil blive lige så heldig, for du er en vidunderlig dejlig pige, den der såre dig vil være en udyr, som jeg vil dræbe på stedet, det lover jeg dig, for ingen skal nogensinde såre dig, så får de med mig at bestille" sagde han ogkærtegnede blidt hendes kind
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 05:49

Amour følte helt, at hendes hjerte sprang en hel masse slag over, da de sødeste ord kom fra hendes elskede Hayate. "jamen nu ved jeg, at jeg aldrig bliver såret... Jeg vil kun have dig." sagde hun blidt med en virkelig forelsket til ham, og kyssede ham så blidt videre på munden imens regnen gjorde dem helt vildt våde, og også jorden omkring dem.
Amour var bare ligeglad med det, da hun bare elskede ham vildt meget.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 05:58

han fik roserne til at lave en et slags skjold om dem, så de ikke ville blive mere våd end de allerede var i forvejen. han holdt hende tæt, og ville så gerne varme hende, for han vidste de ville blive kolde af regnen.
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 06:04

Amour smilede lidt over det rosenskjold han havde lavet over dem, og så lavede hun lige lidt ekrsta ved det, så de var sikre på, at de ikke blev våde. Græsset og jorden hev vandet med til sig, så der ikke var vådt der hvor de lå mere.
Amour knugede sig godt ind til ham, med blå læber som prøvede at skjule de klavrende tænder.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 06:08

han tog sin trøje af og lagde den om hende for at varme hende endnu mere. han kyssede hende ømt og nussede hende på ryggen. "Vil gøre alt for at varme dig søde, alt du vil have mig til" sagde han kærligt til hende. han ville gøre alt hvad hun bad ham om, bare han kunne gøre hende lykkelig
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 06:28

Amour syntes det var utroligt, at selvom hun havde skjorte, kjole, kappe, og nu også Hayates trøje på, at hun så frøs. "tak" sagde hun mellem klappende tænder, da hun havde fået trøjen på. Et smil kom på hendes læber, imens hun puttede sig godt ind til ham under kysset og nød, at blive nusset på ryggen.
"hvor er du sød skat." sagde hun blidt, og kyssede ham så længe på munden. "jeg vil gøre alt for dig. Selv hoppe ud fra en klippe af." sagde hun blidt til ham, og knugede ham så ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 06:31

hvis du springer ud fra en klippe, springer jeg efter dig" sagde han og begyndte at fryse. han gav hende nemlig sin kropsvarme. "Se nu at slappe af søde,så du kan få varmen" sagde han blidt. men efter lidt tid kom en rød glød over hans kinder. men han rødmede ikke. han var ved at blive syg. han tog sig kort til hoved, men tog så om hende igen og holdt hende mere tæt ind til sig, for at varme hende, selvom han selv frøs som bare pokker
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 06:49

Amour kiggede roligt på ham med et forelsket blik. "jeg vil overleve hvis jeg springer ud for en klippe af skat." forklarede hun ham blidt, for at sige hun nok også skulle rede ham så.
Amour krammede ham blidt ind til sig, men kiggede dog nervøst på ham, da han ikke virkede til at have det for godt. "skat hvad med vi tager hjem til sig?" spurgte hun blidt, da han bare ikke måtte blive alt for syg over dette her.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 06:55

det er ikke noget, jeg fryser bare lidt. sikkert fordi mine bukser er godt våde" sagde han. han begyndte at hoste, og den røde glød kom mere over hans kinder. hans pande begyndte at blive meget varm. han var begyndt at få feber, men han ville ikke bekymre hende
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 07:34

Amour satte sig hurtigt op, da han begyndte at hoste. Hurtigt var hendes arm på hans pande. "årh jov vi skal have dig hjem nu!" sagde hun alvorligt, og tog hans trøje af, gav ham den på, og tog så sin kappe af, hvorefter hun gav ham den på som halstørklæde.
Hurtigt åbnede hun skjoldet, og fik hevet dem op. Hans ene arm kom over hende, og hun kiggede berymkret på ham. "hvilken vej skat?" spurgte hun ham roligt.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 07:49

mit hjem er i en gammel grotte, den ligger ved skov flodens vandfald" sagde han og hostede igen. hans hale var mellem hans ben, for det skræmte ham at være syg. det havde han jo ikke prøvet før overhoved. *hvad mon hun tænker om mig nu* tænkte han
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 07:55

Amour kiggede overrasket på ham. "der kan du ikke ligge og være syg... Du kommer med mig hjem, så tager jeg mig af min stærke mand." sagde hun glad, og begyndte at trække ham roligt hjem til sig selv, da hun nok skulle tage sig af ham så. "så kan vi også rigtig opføre os som vi boede sammen." sagde hun venligt, og kyssede ham blidt på kinden.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 07:59

han nikkede og hostede så slemt, han han til sidst hostede blod op i sin hånd. han tørrede det hurtigt af i sine bukser, for at hun ikke så det. han ville ikke gøre hende mere bekymret overhoved. han kunne se at han faktisk var snavset i forhold til hende, og det gjorde ham en del flov. han havde sin smukke vidunderlige kæreste og så var han selv beskidt
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 09:37

Amour krammede ham blidt ind til sig, og fulgte ham roligt over til sin store villa, hvor hun tog en lille trappe op til sit store drømmeværelse, som lignede en prinsesse værdig. "sæt dig på sengen. Så gør jeg et varmt bad klar til dig." sagde hun venligt og virkelig forelsket, hvorefter hun gik ud på det store badeværelse, og tændte for det varme vand.
Bagefter gik hun ud og tog en telefon op. "bonjour pascal tror du du kan komme op med noget suppe, te og sodavand?" spurgte hun venligt og smilede virkelig glad bagefter med et lille nik. "ja selvfølgelig skal der også jordbær og chokolade med... Tak pascal" sagde hun glad og lagde på.
S kiggede hun med et smil på Hayate. "nu skal du i bad makker! Du skal have massere af varme og kærlighed, så det sørger jeg for." sagde hun glad, og hjalp ham ud på badeværeset, sm var på størrelse med et værelse.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 09:40

han så på hende og tog tøjet af. han havde lange ar ned af ryggen, ar som vist var flere år gammel. "Skal jeg bare stige i vandet?" sagde han og snuste til det. men endte med at falde i det. han fik et chok og rystede sig. han havde aldrig prøvet at være i bad. han pusyede til sæben
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 10:26

Amour rødmede lidt over, at han bare sådan tog tøjet af foran hende, men så så hun nu også en ret lækker krop imens, så det var der ikke noget i vejen med. Hun blev dog lidt bekymret over de ar han havde på ryggen. "ja og sætte dig ned." forklarede hun, og gispede så stort da han bare faldt i. Hun grinede så stort og rystede blidt på hoved.
"her lad mig hjælpe dig." sagde hun glad, og tog kjolen af, så hun kun havde den hvide skjorte på med sort undertøj inden under.
Roligt satte hun sig bag ham, lænede ham ind mellem sine ben, og beguåyndte roligt at vaske hans hår méd blide fingre, så det føltes som massage. Forsigtigt skyllede hun vand i hans hår, men sørgede for hans ansigt ikke blev vådt, men hendes skjorte blev dog meget usynlig.
Bagefter tog hun en klud, og begyndte roligt at vaske hans overfor med den, og kunne ikke lade vær med at tage noget skum op på hans næse med et grin.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Jul 2012, 10:31

han så på hende og smilede. men da skum ramte ned i en af de nyeste ar, som endnu ikke var lukket. bed han sammen. det sveg. han så på hende, og så at man kunne se igennem hendes tøj. han begyndte at logre lidt med halen og tørrede sæben af sin næse. vandet blev helt sort, af alt den snavs fra hans krop
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 00:47

Amour smilede bredt til ham, da han virkede ret glad for, at hun ikke bare var gået igen, men blevet hos ham, og satte sig til at vaske ham. Forsigtigt fjernede hun skummet fra aret, og vaskede det forsigtigt, selvom det nok ville svig en smule.
Amour grinede lidt, over at se vandet bevægede sig sådan. Det betød bare, at han logrede med halen, og det betød han var glad.
Blidt tog hun noget skum op, og lagde det på som skæg. Et fnis kom så, og kort efter havde hun taget det af sig igen. "måske skal jeg give dig et bad noget oftere..." mumlede hun, da hun så vandet. Så tog hun proppen op, og alt vandet forsvandt, hvorefter hun hældte nyt rent vand i.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 00:52

da alt snavset var af hans krop. var der tydelige rifter og skrammer på hele hans krop. der var endda tryk mærker på hans hals. han dækkede hurtigt trykmærket med sin hånd. han sænkede ørene. for nu kunne hun jo se, hvad hunters havde udsat ham for de sidste mange år. han hostede ned i sin hånd og gned så sin hals
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 01:06

Amour sad og betragtede ham med et lille trist blik. Hvor var det synd, at han var blevet udsat for. Blidt lod hun den ene finger glide op af et sår, og kyssede så roligt hans kind. "skal jeg fjerne dem?" spurgte hun ham venligt, og blev meget bekrymret over, at han hostede.
Forsigtigt blev der bankede på døren. "miss maden er her nu." blev der sagt aften varm dyb stemme. "tak pascal." sagde hum glad, og kiggede så på Hayate. "skal du have noget mad?" spurgte hun ham venligt med et svagt grin.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 01:09

jeg er ikke sulten... og disse mærker kan ikke forsvinde, min krop burde selv have healet dem, men de er endnu ikke sket" sagde han og vendte sig mod hende. så han så på hende. han lagde hoved mod hendes skulder
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 01:31

Amour nikkede blidt til ham, og mærkede selv sulten lidt, men sagde ikke noget til det, da maden altid kunne vente til lidt senere. "jeg kunne nu prøve at hjælpe dig? Bare en gang" tilbød hun ham blidt, med et lille kys på kinden.
Amour kiggede afslappet på ham med et lettere drømmende udtryk i ansigtet. Hun havde intet imod at den hvide skjorte var blevet helt gennemsigtig, og han kunne se meget af hendes krop. Hun havde faktisk ikke noget imod det overhoved.
Forsigtigtnlagde hun armene om ham, og den ene hånd på hans hoved imens hun vuggede ham forsigtigt i sine arme. Hun gled så ned i vandet uden selv at ville det, men hun kunne ikke gre modstand.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 01:35

han kyssede hende ømt. og holdt hende tæt ind til sig. hans mave knurrede nu, men han havde aldrig lyttet til den. han kyssede hendes hals og kørte en hånd ned af hendes side. hun var så smuk...når hun var våd. han smilede
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Jul 2012, 01:54

Amour smilede lidt over, at hun lå i karbad med en dreng, som var virkelig sød og vidunderlig. Men det var nu bedst, at de to lå der sammen.
Et svagt smil kom så, da hun hørte han var sulten, men det virkede ikke til han gjorde noget ved det, så hum krammede sig bare helt tæt ind til ham imens de lå der, og kyssede ham så blidt på munden, med benene rundt om hans krop.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
 
Mødet- amour - privat (xxx)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» mødet efter mange år - Jyi - privat
» Slave Yoko - Amour - privat
» En chokerende nyhed - amour - privat
» Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)
» Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: By parken-
Gå til: