Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 7 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 7 I_vote_rcap 
Amour
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 7 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 7 I_vote_rcap 
Hikana
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 7 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 7 I_vote_rcap 
Tasja
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 7 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 7 I_vote_rcap 
Brian
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 7 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 7 I_vote_rcap 
Robina
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 7 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 7 I_vote_rcap 
Chryse
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 7 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 7 I_vote_rcap 
Jem
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 7 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 7 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 7 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 7 I_vote_rcap 
Jyi
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 I_vote_lcapMødet- amour - privat (xxx) - Page 7 I_voting_barMødet- amour - privat (xxx) - Page 7 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Mødet- amour - privat (xxx)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
ForfatterBesked
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 07:16

hvordan moret" sagde han og rødmede, han nød det. han blev tændt og logrede. han lænede sig op af sin hale, for at stoppe den. "Søde hvad har du lige i tankerne" sagde han nygerrigt. for hun gøre ham godt nysgerrig
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 07:32

Amour fnes lidt lumsk, og kiggede op på ham med skinnende øjne. "hm... Ligesom man kan hygge sig i sengen..." sagde hun drilsk på ham, inden hun begyndte at nusse ham lidt anderledes nede mellem benene.
"hmm... Du begyndte med at snakke, så jeg blev legesyg." sagde hun og kyssede hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 07:46

hans øre strittede samt hans hale. *Er det ikke normalt manden der forføre kvinden* tænkte hayate rød over kinderne. han kunne høre yokos latte et sted fra. han så rundt. *hvor gemmer den warlock sig nu* tænkte han
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 08:05

Amour kiggede undrende op på ham, og slap ham så hurtigt, men puttede sig godt ind til ham. "er der noget i vejen skat?" spurgte hun lettere bekymret, og håbede virkelig ikke, at have gjort noget forkert. tænk hvis hun havde fået ham til ikke at kunne lide hende.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 08:07

rolig søde, den tosk til yoko griner bare over jeg rødmer, ikke andet" sagde han og hold om hende. "Jeg vil være din slave, din hund, lige hvad du ønsker af mig amour, at tjene dig er alt for mig min elskede" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Icon_minitimeLør 18 Aug 2012, 08:23

Amour smilede over ham. "Yoko din klaphat... Du ødelagde det." sagde hun med et lille grin, og kyssede ham så blidt på munden. Altså sin Hayate skat. Hun fik dog en klump i halsen, da han sagde det næste. "hvad med bare at være min vidunderlige mand, som jeg elsker højt?" spurgte hun venligt, og kyssede ham så varmt på munden.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Icon_minitimeSøn 19 Aug 2012, 02:48

klaphat?" sagde yoko forvirret. hayate grinede over den forvirret yoko. han kyssede glad amour. "Jeg er kun din min elskede" sagde hayate glad. yoko så irreteret på dem. mest fordi han lige var blevet kaldt en klaphat
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Icon_minitimeSøn 19 Aug 2012, 05:11

Amour grinede stort over ham. "ja klaphat er et pænere ord for tumpe eller tosse." sagde hun med et lille grin, og kyssede så sin skat længe på munden. "og jeg er din kone." hviskede hun blidt mod hans læber, og nussede hans brystkasse blidt imens hun kyssede ham, og nussede hans hår.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Icon_minitimeSøn 19 Aug 2012, 22:01

gud hvor I er kvalmende" sagde yoko. "Og du er gnaven" sagde hayate og smilede grinende til amour. han smilede glad. for han havde lige sagt fra overfor yoko. men dog irreterede yoko ham stadig, men han gad ikke lade sig blive sur over det
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 02:33

Amour fnes stort over, at Hayate svarede Yoko igen med en glad stemme. "år tro mig Yoko vi kan være endnu mere brækfremkaldende." drillede hun Yoko, og begyndte at lege blidt på Hayates hals imens hun stillede sig med sine ben, så han havde et mellem hende.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 05:10

godt i ikke er mine forældre" sagde yoko og forsvandt. han gad godt nok ikke glo på deres kisse misse. han havde andet at tage sig til. selvom han jo bare var i hayates krop. hayate grinede over yokos afsky for kærlighed
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 05:13

Amour grinede blidt. "nårh måske skulle vi hjælpe Yoko med bumseproblemerne." drillede hun ham blidt, og kyssede så sin skat på munden imens hun hev ham ind i sengen, og lagde ham ned oven på sig uden at stoppe kysset på nogle måder. "det kunne nu være sjovt at se hvordan Yoko ville være blevet hvis vi var hans forældre.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 06:22

sikkert kærlig og blid, hvis han havde dig som mor, alle der havde dig som or ville blive heldige og kærlige, for du er en meget kærlig og elsklig kvinde min elskede" sagde hayate blidt. "Hold kæft" lød en stemme.
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 06:32

Amour rødmede helt over det Hayate sagde, og blev helt tøssegenert over det Hayate sagde. "tak skat. Hvor er du kær. Han ville nok blive helt harmløs med os som forældre. Tænk at se søde Yoko smile varmt til os hver dag." sagde hun, og grinede så over Yoko.
"nej nu skal vi nok opdrage dig som vores familie." sagde han glad til Yoko.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 06:36

som om, husk jeg er ikke jeres barn og i ved ikke hvordan det gøres så jeg bliver" sagde yoko. "Det finder vi ud af" sagde hayate og smilede. yoko kom frem og tog fat i hayates hals. "Du er let at dræbe hayate, du kan aldrig blive en stærk far, og især aldrig blive min far høre du" sagde yoko. hayate bed sammen. han vidste at når yoko fik mord i sine øjne, så ville han dræbe
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Icon_minitimeMan 20 Aug 2012, 06:42

Amour kiggede forskrækket på Yoko, og stillede sig imellem dem, hvor han smilede blidt til Yoko. "ikke dræbe søde." sagde hun blidt til ham, og nussede hans brystkasse blidt imens.
Hun anede ikke om det ville hjælpe, men hun ville ni prøve alligevel.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Mødet- amour - privat (xxx)   Mødet- amour - privat (xxx) - Page 7 Icon_minitimeTirs 02 Okt 2012, 20:03

han slap hayate, som hostede og gned sin hals. han havde mærker efter yokos negle i sin hals. "Jeg slapper kun af fordi du beder mig om der amour, ellers havde jeg med lethed dræbt hayate" sagde yoko
Tilbage til toppen Go down
 
Mødet- amour - privat (xxx)
Tilbage til toppen 
Side 7 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Lignende emner
-
» mødet efter mange år - Jyi - privat
» Slave Yoko - Amour - privat
» En chokerende nyhed - amour - privat
» Indlaget på hospitalet Hayate og amour (privat)
» Hmmm mon jeg kan finde Amour? - Hayate Amour

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: By parken-
Gå til: