Fire Heart
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
hayate
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 I_vote_rcap 
Amour
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 I_vote_rcap 
Hikana
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 I_vote_rcap 
Tasja
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 I_vote_rcap 
Brian
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 I_vote_rcap 
Robina
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 I_vote_rcap 
Chryse
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 I_vote_rcap 
Jem
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 I_vote_rcap 
Marshall Dupree
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 I_vote_rcap 
Jyi
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 I_vote_lcapFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 I_voting_barFørste møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Ny på skolen
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeOns 11 Feb 2015, 02:01 af Hikana

» Lille ekstrajob - Hayate
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:38 af hayate

» En chokerende nyhed - amour - privat
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTirs 04 Mar 2014, 08:06 af hayate

» Lad mig ikke få en beskytter - Hayate
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 00:31 af Amour

» På cafen efter skole Amour & Hayate
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeMan 22 Okt 2012, 05:32 af Hikana

» Ny på denne station - Crys
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012, 21:20 af Jem

» Slave Yoko - Amour - privat
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:04 af hayate

» Hvad der er sund for babyen - Hayate
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 02:00 af hayate

» Jeg er gravid -Hayate
Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeOns 03 Okt 2012, 01:43 af hayate

Affiliates
free forum


 

 Første møde med min far - Hayate (xxx)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeLør 04 Aug 2012, 07:48

og jeg vil altid beskytte dig med mit liv, og det samme vil yoko, det lover jeg dig søde skat" sagde hayate og begyndte at slikke hendes hals. han fjernede hendes underbukser og slikkede så hendes underliv. han ville høre hende stønne
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeOns 08 Aug 2012, 05:48

Amour spærrede øjnene op, da hun hørte hans ord. "nej skat... Ikke med dit liv. Jeg vil ikke miste dig, så dræber jeg mig selv på stedet." forklarede hun ham med et let nervøst blik. Amour var virkelig rædselslagende for døden, men hun ville ikke leve uden sin mand. "lov mig det ikke bliver med dit liv som indsat." bad hun ham inderligt om.
Et svagt fnis kom på hendes læber, da hendes trusser blev hevet væk. Halsen blev strukket så meget den nu kunne, og forsigtigt lagde hun sig ned, inden hun forsigtigt skubbede sig op mod Hayate med stønnen.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeOns 08 Aug 2012, 10:29

vi beskytter hinanden min elskede" sagde han og slikkede hendes underliv. han var meget glad for hende. hun var hans et og alt. selvom hendes far gav ham gåsehud. selv yoko fik gåsehud af ham. han smilede over hendes stønnen
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeOns 08 Aug 2012, 23:31

Amour nikkede med et glad stort smil på læben. "ja det gør vi skat." sagde hun glad med et lykkelig mine. Hun var bare så glad for at være sammen med Hayate. Amour skubbede suit underliv op mod Hayate og nød det bare virkelig meget. "min far skal nok elske dig virkelig meget hurtigt." sagde hun roligt gennem stønnene.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 06:06

håber jeg søde, det håber jeg" sagde han blidt og smilede. han håbede virkelig på at hendes far ville kunne lide ham. han ville helst ikke blive afvist af hendes far. for hun betød rigtig meget for ham. hun var hans et og alt, hun var hans liv
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 06:37

"samme her." sagde hun glad, og hev ham lidt op mod sig med et dejligt forelsket smil. "han har det bare svært... Meget svært." hviskede hun og smilet forsvandt kort inden hun hev det frem igen. Amour gemte alle sine følelser bag det glade store smil hun havde. Ingen skulle se hvor trist hun var. Heller ikke Hayate.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 07:08

han kyssede hende lidenskabeligt. han lyttede til hendes vejrtrækning, den var dejlig beroligende for ham, men også for yoko. han så på hende og smilede roligt. han lagde hoved ind mod hende og lukkede blidt sine øjne. han smilede glad
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 09:22

Amour lukkede øjnene blidt i, og kæmpede med at holde smilet fremme hele tiden imens hun tog dybe rolige indåndinger. Hun skulle hverken se trist ud eller græde foran Hayate.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 09:31

han kørte hænderne ned af hende og kildede hende. da han elskede hende rigtig meget. han ville så gerne høre hendes latter. han logrede lidt. han var selv kilden, så derfor ville han heller kilde hende, for ikke selv at blive kildet
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTors 09 Aug 2012, 10:18

Amour spærrede øjnene op, da han begyndte at kilde hende. Hun begyndte så at grine hæjlydt, imens hun prøvede at skubbe hans hænder væk fra sin krop. "stop det! Stop det! Det kilder!!!!" grinede hun helt vildt glad og morede sig så stort.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 04:46

han blev ved med at kilde ham. han smilede og slikkede hendes hals imens. "Du er vist kilden søde" sagde han og smilede. "Jeg elsker din dejlige latter søde" sagde han, for han var vild med hendes latter. han smilede, mens han kildede hende
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeFre 10 Aug 2012, 07:43

Amour vred sig rundt omkring i sengen, og prøvede bare at skubbe Hayates hænder væk fra sig imens hun grinede løs. Hun strakte stadig sin hals lidt fra ham. "ja jeg er kilden! Og slip mig så nu det kilder!" grinede hun virkelig stort imens hun sprællende med sine ben. "jeg hader min latter." grimede hun videre imens hun forgæves prøvede at komme væk.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeSøn 12 Aug 2012, 08:14

jeg syntes nu at du har en meget smuklatter søde, men skal nok stoppe med at kilde dog, hvis du ikke vil have at jeg kilder dig, du må altså sige hvis jeg gør noget som du ikke kan lide min elskede" sagde han og slikkede hende blidt
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 01:37

Amour smilede varmt til ham, da han stoppede med at kilde hende, men latteren var der dog stadigvæk lidt, da hun stadig lige skulle have kontrol over det. "søde hvis man kilder nogle, så more man sig bare begge to. Det betyder ikke at du har gjort noget jeg ikke kan lide. Det har du aldrig gjort." sagde hun blidt, og skubbede sin krop let op mod ham.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 01:40

er du sikker min elskede? er du sikker på at jeg ikke har gjort noget du ikke kan lide" sagde han lidt nervøst. han smilede lidt. han kyssede hendes pande, og var glad for at han var hendes, og hun var hans eneste ene
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 02:28

Amour smilede venligt til ham med et varmt smil på læben. "ja jeg er helt sikker på det. Du har gjort alt ting helt perfekt." sagde hun blidt, og kyssede ham så blidt på munden. "jeg elsker dig." hviskede hun blidt imens hun lukkede øjnene over det kys i panden.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 02:34

jeg elsker også dig amour, jeg var tom før jeg mødte dig, jeg var hele tiden yoko, jeg kendte ikke til følelser, men så da jeg mødte dig, kunne jeg endelig vise mig som hayate, jeg var fanget i min egen krop, fordi jeg ikke stolede på mig selv" sagde hayate
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 03:56

Amour smilede varmt til ham og følte at hendes hjerte smeltede med det samme. Hun var bare så rørt over det. Hurtigt knugede Amour ind til sig med et smil. "du er så sød." sagde hun med et lykkeligt smil, og kyssede ham så længe på munden.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeMan 13 Aug 2012, 03:59

han holdt hende tæt og gjorde kysset lidenskabeligt. han holdt hende tæt og var lykkelig over at han kendte hende. men han forstod stadig ikke, hvorfor hun var faldet for ham, når hun jo kendte til det med yoko. hvad havde han gjort siden han fortjente hende
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTirs 14 Aug 2012, 00:54

Amour nød virkelig meget at mærke sin krop så tæt på Hayates krop. Hun elskede at føle sig så tæt på ham som muligt, og elskede, at mærke hans læber mod sine. Hvordan kunne man være mere lykkelig end dette her? Hun elskede alt ved Hayate. Nok havde han nogle problemer, og var meget følsom. Men han var den perfekte mand.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Aug 2012, 06:21

søde ville det være en underlig ide, hvis både yoko og jeg skrev dagbog, så vi enlig fandt ud hvad der plager os søde" sagde hayate og så på hende. han frygtede at han sårede hende. men han var også meget træt
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTors 16 Aug 2012, 01:24

Amour kiggede overrasket på ham ved spørgsmålet, men smilede så varmt til ham med lille kys. "nej det ville ikke være underligt. Men du ved godt, at en professionel så skal kigge den igennem for at finde problemet, og i skal skrive hvad i føler på de bestemte tidspunkter." sagde hun blidt, og nussede blidt hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeTors 16 Aug 2012, 05:44

men søde, jeg ved ikke om yoko og jeg har forskellige håndskrifter eller om vi skriver ens?" sagde hayate, og tænkte på hvad sådan nogle dagbøger enlig kostede. han vidste heller ikke om yoko var venstre håndet eller højre håndet, for hayate var højer håndet
Tilbage til toppen Go down
Amour
Admin
Amour


Antal indlæg : 723
Tilmeldings dato : 11/07/12
Alder : 28
Bosted : Skoven

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeFre 17 Aug 2012, 00:26

Amour smilede varmt til ham med et lille lille grin. "søde man starter samtalen med kære dagbog. Og slutter hilsen, og så ens navn, sådan kan i jo finde ud af hvem det er, som har skrevet den." forklarede han venligt til hende elskede med et smil.
Tilbage til toppen Go down
https://fire-heart.danskforum.net
hayate
Admin
hayate


Antal indlæg : 764
Tilmeldings dato : 11/07/12
Bosted : forskelligt

Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Første møde med min far - Hayate (xxx)   Første møde med min far - Hayate (xxx) - Page 4 Icon_minitimeFre 17 Aug 2012, 05:41

men søde hvor meget koster dagboger lige?" spurgte han. han havde heller aldrig set en dagbog før, så han vidste heller ikke hvordan de så ud. han kløede sig lidt i nakken, og så på hende. han vidste han hverfald måtte købe dagbøger
Tilbage til toppen Go down
 
Første møde med min far - Hayate (xxx)
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» mor til søn snak - hayate - Jyi
» Jeg er gravid -Hayate
» Scanning til barnet - Hayate
» Lille ekstrajob - Hayate
» forbeholdt Amour og Hayate

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fire Heart :: Byen :: Lejlighederne-
Gå til: